Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δυστυχώς (αλλά αναμενόμενο) από χθες το 747 έχει και δεύτερο graffiti, αυτή τη φορά από την άλλη μεριά, στο κάτω μπροστινό τμήμα της ατράκτου.
Άντε, σιγά-σιγά θα το βάψουνε όλο και θα ησυχάσουν. :evil:

Όπως έλεγε και μια διαφήμιση: "Ένας υπεύθυνος, ρουέεεεεεεεεεεεεε!!!"
... αλλά που τέτοια τύχη. :x
 
Στεναχωρια... :(
Τιποτα δε θα το σωσει αυτο το Jumbo... :wall:
 
Μην τρελλαινεστε. Παλι για γυρισματα θα το ειχαν δωσει. (Η,μαλλον,νοικιασει)
 
Aγαπητά μέλη, αυτοί οι αλήτες διαχειρίζονται ακόμη τις πολιτιστικές εκφράσεις των πρώη της πρώην; Μπορούμε να γνωρίζουμε το ακριβές καθεστώς ιδιοκτησίας των εν λόγω άτυχων αεροσκαφών;

δικά μας
 
seven4seven":4ro424jc said:
Μην τρελλαινεστε. Παλι για γυρισματα θα το ειχαν δωσει. (Η,μαλλον,νοικιασει)

Ποιός τα έδωσε ?
Από όσο μπορώ να γνωρίζω κανείς...

Όσον αφορά το ιδιοκτησιακό καθεστώς των αεροσκαφών,αυτά ανήκουν στο ΠΟΛΚΕΟΑ το οποίο μετά από έρανο που έκανε στους πρώην εργαζομένους της Ο.Α κατάφερε να τα σώσει από τα δόντια των παλιατζήδων που θα τα έκαναν κατσαρόλες.
Η φύλαξή τους όμως δυστυχώς δεν είναι αρκετή-κοστίζει επίσης πολύ ακριβά χωρίς να είναι συνεχής-και δυστυχώς τα πιτσιρίκια της γειτονιάς κάνουν την πλάκα τους,χωρίς να γνωρίζουν την καταστροφή που προκαλούν...

Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ!
ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ-ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!

Για να δούμε όμως και τους ιδιώτες,που στα περιοδικά τους στα νέα τους αεροπλάνα αναφέρουν συνεχώς το ένδοξο παρελθόν της παλιάς Ο.Α...Θα κάνουν άραγε κάτι?
 
Και τι δουλειά έχει ο ιδιώτης με τις παλιατζούρες και τους στενοκέφαλους γραφειοκράτες? Αυτός ζήτησε να πάρει τα 340 αλλά ήθελλαν 1,5 εκ. το μήνα για το leasing, τα διπλά δηλαδή από ότι αξίζουν. Ε, μη τρελαινόμαστε κιόλας...ας τα κάνουν όλα κατσαρόλες.
 
eagle1":1vzrxebh said:
Ποιός τα έδωσε ?
Από όσο μπορώ να γνωρίζω κανείς...

Όσον αφορά το ιδιοκτησιακό καθεστώς των αεροσκαφών,αυτά ανήκουν στο ΠΟΛΚΕΟΑ το οποίο μετά από έρανο που έκανε στους πρώην εργαζομένους της Ο.Α κατάφερε να τα σώσει από τα δόντια των παλιατζήδων που θα τα έκαναν κατσαρόλες.
Η φύλαξή τους όμως δυστυχώς δεν είναι αρκετή-κοστίζει επίσης πολύ ακριβά χωρίς να είναι συνεχής-και δυστυχώς τα πιτσιρίκια της γειτονιάς κάνουν την πλάκα τους,χωρίς να γνωρίζουν την καταστροφή που προκαλούν...
To ποιος τα νοικιάζει έναντι αδράς αμοιβής είναι γνωστό: Το ΠΟΛΚΕΟΑ. Αφού λοιπόν έχει επιλέξει να εισπράττει χρήματα για να νοικιάζει το 747 από 'δω κι από κει, θα μπορούσε τα χρήματα αυτά να τα διαθέσει για τη φύλαξη. Δυστυχώς όμως φαίνεται ότι τα χρήματα πάνε στις εκδρομές των μελών του ΠΟΛΚΕΟΑ στο εξωτερικό και σε άλλες άσχετες με την αεροπορία δραστηριότητες. Να χαρώ εγώ "Πολιτισμό"!
Κατά τον τρόπο που έχει επιλέξει το ΠΟΛΚΕΟΑ δεν σώζονται αεροπλάνα! Απλά καταστρέφονται σιγά-σιγά, με τις ανοικτές πόρτες και τα σπασμένα παράθυρα (ακόμα και στο 747) και τη βροχή να τρώει το εσωτερικό. Ο Σύλλογος Απογείωση και το περιοδικό RBF έχουν δηλώσει επανειλημμένα την παροχή οποιασδήποτε βοήθειας για την συντήρησή τους αλλά... επί ματαίω. Και γνωρίζουμε πολύ καλά ότι το πρώτο μεγάλο graffiti έγινε με τις ευλογίες των... ιδιοκτητών ,όπως και άλλα πολλά παρατράγουδα (πχ motocross).

Πληροφοριακά το 747 παραχωρήθηκε από την Αθηνά Ωνάση στο ΠΟΛΚΕΟΑ και δεν πληρώθηκε με έρανο.
Συγχωρέστε με αλλά εδώ και πολλά χρόνια εγώ δεν βλέπω ίχνος αεροπορικής παιδείας στο ΠΟΛΚΕΟΑ και τα μέλη του.
 
chania27":4lpxtppz said:
Ε, μη τρελαινόμαστε κιόλας...ας τα κάνουν όλα κατσαρόλες.
Αμαρτία... !Γίνεσαι πολύ σκληρός χωρίς να το εννοείς πραγματικά.
Φταίνε φυσικά και κάποιοι στο ΠΟΛΚΕΟΑ για αυτό,αλλά στο κάτω κάτω αυτοί τα έσωσαν χωρίς να επιβαρύνουν καθόλου το δημόσιο.
Από εδώ και πέρα πρέπει όμως η νέα κυβέρνηση καθώς και η νέα Ο.Α (όταν καταφέρει να ορθοποδήσει),να σκύψουν με φροντίδα πάνω από το θέμα του μουσείου πολιτικής αεροπορίας...

Είδωμεν... :|
 
eagle1":36mzgvsd said:
στο κάτω κάτω αυτοί τα έσωσαν :|

Δηλαδη, την κατασταση που ειαι το 747,το 727 και το 737 (πληρης παρακμη,σκουρια,διαλυση και σαπιλα) εσυ την βλεπεις ως "σωσιμο"?

Για να μη σχολιασουμε το πως "εσωσαν" το SX-CBF,το πρωτο 727-200 παραγωγης...
 
Επανερχόμενος, ξαναλέω ότι, το Πολιτιστικό Κέντρο Εργαζομένων Ολυμπιακής Αεροπορίας (ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α.), εδώ και περίπου 12 χρόνια, προωθεί με συγκεκριμένες ενέργειες τη δημιουργία Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού, στα πλαίσια του Μητροπολιτικού Πάρκου.
Σε αυτήν την κατεύθυνση, το ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α. έχει συναντηθεί με τα υπ.ΥΠΕΧΩΔΕ-Πολιτισμού-Μεταφορών, Οργανισμό Ρυθμιστικού Αθήνας, Κόμματα, όμορους Δήμους, Γ.Σ.Ε.Ε., Τ.Ε.Ε., για την προώθηση της σχετικής πρότασης. Στόχος μας είναι η δημιουργία Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας, όχι στατικού αλλά δυναμικού.
Συμφωνώ μαζί σου, πως δεν λείπουν οι ιδέες, αφενός όμως λείπουν οι πόροι και αφετέρου η πολιτική απόφαση για την παραχώρηση σχετικού χώρου.
Δεν είναι στην πρόθεσή μου να εμπλακώ σε μία κουβέντα σχετικά με το αν είμαστε βολεμένοι σε κάποιες καρέκλες, όπως γράφεις, τόσο σε προσωπικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο. Είναι κάτι που οι δράσεις του ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α. το απαντούν από μόνες τους. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως νιώθω ικανοποιημένος και επαναπαυμένος. Γι΄αυτό θα σε παρακαλούσα, δεδομένου ότι πιστεύω ότι ειλικρινά ενδιαφέρεσαι να πραγματοποιηθεί ένα όραμα μας, θα ήταν χρήσιμο νομίζω να επικοινωνήσεις μαζί μου (κιν.6944363214, polkeoa@otenet.gr).
Τέλος, επειδή με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο και με εκφράζει η φράση σου ότι «οι καιροί έχουν αλλάξει», ακατάπαυστα δουλεύουμε σε αυτήν την κατεύθυνση και θεωρώ πως η φράση «εγκατάλειψη των Boeing», εύκολα μπορεί κάποιος να τη γράφει βρισκόμενος μπροστά σε ένα πληκτρολόγιο, δύσκολα δε να την τεκμηριώσει.
Πιο συγκεκριμένα:
Καταθέσαμε πρόταση στο ΥΠΕΧΩΔΕ, με στόχο την πρόβλεψη και τη χωροθέτηση χώρου για το ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ.
Έχουμε την έγκριση του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, για δημιουργία Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας.
Έχουμε ζητήσει (εγκρίθηκε από τον Οργανισμό Αθήνας), χώρο για προσωρινή παραμονή των ιστορικών αεροσκαφών Β-747 SX.OAB, Β-727 SX.BCA και Β-737 SX.BCA, ιδιοκτησίας του ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α., στο πρώην Ανατολικό Αερολιμένα Αθηνών.
Προτείναμε στο Υπουργείο Πολιτισμού, την ένταξη του υπό δημιουργία Μουσείου, στο Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης.
Εισηγηθήκαμε στον Οργανισμό Αθήνας (που ανταποκρίθηκε θετικά), να συμπεριληφθεί στο σχεδιασμό του η πρόβλεψη χωροθέτησης χώρου, μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, για τη στέγαση Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας εντός του Μητροπολιτικού Πάρκου στο Ελληνικό.
Συγκεντρώσαμε και συγκεντρώνουμε σημαντικό ιστορικό υλικό, με προορισμό το Μουσείο (σχετική επιστολή Υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών).
Με την οικονομική και ηθική στήριξη των εργαζομένων στην Ολυμπιακή Αεροπορία και των μελών μας, περιήλθαν στην ιδιοκτησία του ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α. ΤΡΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ (Β-727, Β-737, Β-747 - τα 2 εποχής ΩΝΑΣΗ), τα οποία διασώθηκαν από το Πολιτιστικό Κέντρο, ενώ όδευαν προς καταστροφή από τους παλιατζήδες!!!
 Δόθηκε κατάσταση αντικειμένων στην Ο.Α., με προορισμό το Μουσείο.



Αποστείλαμε την πρότασή μας και πλήρη φάκελο, στα πέντε (5) κόμματα της Ελληνικής Βουλής.
Προβάλαμε το στόχο μας στα Μ.Μ.Ε. (ηλεκτρονικό και γραπτό Τύπο) (βλ.ΒΗΜΑgazino 22-03-09, Καθημερινή 10-10-09, κ.λ.π.)
Προωθήσαμε σχετική συνεργασία με τους Δήμους Ελληνικού, Γλυφάδας, Αργυρούπολης και Αλίμου για τη δημιουργία Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας.
Προτείναμε στην Εφορία Νεότερων Μνημείων το χαρακτηρισμό κτιριακών εγκαταστάσεων στο Ελληνικό – αίθουσες αναχωρήσεων και αφίξεων εξωτερικού, υπόστεγο ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΛΟΪΑΣ, το οποίο χρονολογείται από το 1931 και αγγλικό υπόστεγο (ΠΑΓΟΔΑ) – ως διατηρητέα και ένταξή τους στα νεότερα μνημεία.
Παράλληλη και παρόμοια επιστολή με την παρούσα, διαβιβάσαμε προς τον υπουργό ΥΠΕΧΩΔΕ.
Καταθέσαμε φάκελο στο Τ.Ε.Ε. με την πρότασή μας, ζητώντας τη στήριξή του.
Συμμετείχαμε και παρεμβήκαμε στην ημερίδα του Τ.Ε.Ε. με θέμα: «Αεροδρόμιο Ελληνικού: Μητροπολιτικό πάρκο πρασίνου».
Εκδώσαμε, το Μάρτιο του 2007 λεύκωμα αφιερωμένο στα 50 χρόνια ύπαρξης της Ολυμπιακής Αεροπορίας, με τίτλο: «1957 – 2007: Μισός αιώνας στους ουρανούς).
Τελευταίο και σημαντικότερο, ολοκληρώσαμε τις ενέργειες για τη δημιουργία νομικού προσώπου ως Κοινοφελούς Ιδρύματος Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας, με ξεχωριστό Δ/Σ, το οποίο θα έχει την εποπτεία δημιουργίας και διαχείρισης του Μουσείου. Επίσης, όπως ο νόμος ορίζει, κατατέθηκε φάκελος στο αρμόδιο Υπουργείο Οικονομίας, στη Γεν.Γραμματεία Φορολογικών & Τελωνειακών Θεμάτων, στη Γεν.Δ/νση Δημόσιας Περιουσίας & Εθνικών Κληροδοτημάτων και στη Δ/νση Εθνικών Κληροδοτημάτων, για την έκδοση του προεδρικού διατάγματος του Κοινωφελούς Ιδρύματος, με τίτλο: «Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας».

Είμαστε στη διάθεση σας και για πρόσθετη ενημέρωση, για όσους πραγματικά ενδιαφέρονται και
σας καλούμε σε συνάντηση γνωριμίας στο Jumbo 747, την Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009 και ώρα 12.00 το μεσημέρι.
Επίσης, για τις ανάγκες ίδρυσης του Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας, σας καλούμε να αγοράσετε το λεύκωμα αφιερωμένο στα 50 χρόνια της Ο.Α., τα έσοδα του οποίου διατίθενται εξολοκλήρου για το Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας.

Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας: http://www.polkeoa.gr

Με εκτίμηση
Βασίλης Τσατσαράγκος
Πρόεδρος ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α.

Υ.Γ.: Είμαστε σε επαφή με διάφορα μεγάλα Ιδρύματα, Οργανισμούς κ.λ.π., αλλά είναι κάτι που δεν μπορώ να επεκταθώ μέσα από αυτήν την επικοινωνία μας.
 
Top