Ερώτημα πρώτον:τό ΠΟΛΚΕΟΑ θά συνεχίση να υπάρχη;Διότι άν δέν απατώμαι,είναι μή κερδοσκοπικό σωματείο ιδρυθέν από υπαλλήλους τής ΟΑ καί όχι τμήμα τής ΟΑ.
Ερώτημα δεύτερον:Αν συνεχίση να υπάρχη,καί άν συνεχίση να συντηρήται από τήν...μονοευρική μηνιαία συνδρομή τών μελών του (που δέν νομίζω οτι όλοι οι εργαζόμενοι στήν ΟΑ είναι/ήταν καί μέλη τού πολιτιστικού αυτού συλλόγου),θά μπορέση να έχη οικονομικούς πόρους αρκετούς γιά ένα "σουλούπωμα" ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τού 747 (τά άλλα δυό μάλλον τηγάνια τά βλέπω νά γίνωνται,δυστυχώς ) ώστε να είναι,έστω,επισκέψιμο σέ όσους θέλουν να το δούν;
(Βέβαια τό ιδανικό θά ήταν νά δημιουργηθή στόν χώρο αυτό μιά "αναπαράσταση" Olympic Airways ramp μέ τά τρία Boeing "σουλουπωμένα",μέ σκάλες επιβίβασης (καί μάλιστα στό 727 νά μπορούν οι επισκέπτες να μπαίνουν από την tail door),μέ τίς καμπίνες τών αεροπλάνων σέ καλή κατάσταση (αλλά προστατευμένες μέ plexiglas ώστε να είναι μέν ορατές αλλά να μήν υπάρχη κίνδυνος πρόκλησης φθορών στά καθίσματα κλπ),μέ τά πιλοτήρια σέ κοινή θέα (αλλά καί πάλι προστατευμένα μέ plexiglas),καί βέβαια στήν αναπαράσταση αυτής τής πίστας να υπάρχουν και αποσυρμένα αλλά σέ καλή κατάσταση baggage trolleys,starter carts κλπ κλπ....).
ΥΓ.Στό ORY είχα μπεί και εγώ σέ μιά Καραβέλα τής Air France διατηρημένη βεβαίως σέ καλή κατάσταση (ήταν γύρω στό 1970 άν θυμάμαι καλά).Επίσης ξέρω οτι στό AMS έχουν κάνει μιά αναπαράσταση τού παλιού τους αεροδρομίου και υπάρχει επίσης μουσείο μέ όλα τά καλούδια-από Fokker Friendship μέχρι 747 τής KLM .Αυτά όλα όμως συμβαίνουν εκτός Ελλάδος.Εντός αυτής,πάλι καλά που μία από τίς Ντακότες έχει διασωθεί στό προαύλιο τής ΥΠΑ καί μιά άλλη στην Γλυφάδα.Πάλι καλά που η Πολεμική Αεροπορία διασώζει κατά καιρούς κάποια από τά αεροπλάνα που αποσύρει από την ενεργό δράση.....
Ερώτημα δεύτερον:Αν συνεχίση να υπάρχη,καί άν συνεχίση να συντηρήται από τήν...μονοευρική μηνιαία συνδρομή τών μελών του (που δέν νομίζω οτι όλοι οι εργαζόμενοι στήν ΟΑ είναι/ήταν καί μέλη τού πολιτιστικού αυτού συλλόγου),θά μπορέση να έχη οικονομικούς πόρους αρκετούς γιά ένα "σουλούπωμα" ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τού 747 (τά άλλα δυό μάλλον τηγάνια τά βλέπω νά γίνωνται,δυστυχώς ) ώστε να είναι,έστω,επισκέψιμο σέ όσους θέλουν να το δούν;
(Βέβαια τό ιδανικό θά ήταν νά δημιουργηθή στόν χώρο αυτό μιά "αναπαράσταση" Olympic Airways ramp μέ τά τρία Boeing "σουλουπωμένα",μέ σκάλες επιβίβασης (καί μάλιστα στό 727 νά μπορούν οι επισκέπτες να μπαίνουν από την tail door),μέ τίς καμπίνες τών αεροπλάνων σέ καλή κατάσταση (αλλά προστατευμένες μέ plexiglas ώστε να είναι μέν ορατές αλλά να μήν υπάρχη κίνδυνος πρόκλησης φθορών στά καθίσματα κλπ),μέ τά πιλοτήρια σέ κοινή θέα (αλλά καί πάλι προστατευμένα μέ plexiglas),καί βέβαια στήν αναπαράσταση αυτής τής πίστας να υπάρχουν και αποσυρμένα αλλά σέ καλή κατάσταση baggage trolleys,starter carts κλπ κλπ....).
ΥΓ.Στό ORY είχα μπεί και εγώ σέ μιά Καραβέλα τής Air France διατηρημένη βεβαίως σέ καλή κατάσταση (ήταν γύρω στό 1970 άν θυμάμαι καλά).Επίσης ξέρω οτι στό AMS έχουν κάνει μιά αναπαράσταση τού παλιού τους αεροδρομίου και υπάρχει επίσης μουσείο μέ όλα τά καλούδια-από Fokker Friendship μέχρι 747 τής KLM .Αυτά όλα όμως συμβαίνουν εκτός Ελλάδος.Εντός αυτής,πάλι καλά που μία από τίς Ντακότες έχει διασωθεί στό προαύλιο τής ΥΠΑ καί μιά άλλη στην Γλυφάδα.Πάλι καλά που η Πολεμική Αεροπορία διασώζει κατά καιρούς κάποια από τά αεροπλάνα που αποσύρει από την ενεργό δράση.....