Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
v.tsatsaragos":196ircn2 said:

Μία απλή ερώτηση σε όλα αυτα..
Γιατι αν προωθείτε την ιδέα της διατήρησης της αεροπορικής ιστορίας όπως λέτε, νοικιάζεται τα αεροπλάνα για να γυρίζονται σειρές, επιτρέπετε να τα βάφουν με graffiti, να τα βανδαλίζουν (μην μου πείτε για την περίφραξη και το security γιατι και παλι παρολο που υπαρχουν αυτα εχουν σπασει τζαμια, εχουν μπει και εχουν ανεβει πάνω) κλπ κλπ;
-edit-
Και τα motocross ξέχασα, όπως σωστά μου θύμησε ο seven4seven απο κάτω... Για απαντήστε σε αυτά παρακαλώ..
-edit-

Οσο για αυτό:
v.tsatsaragos":196ircn2 said:
Επίσης, για τις ανάγκες ίδρυσης του Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας, σας καλούμε να αγοράσετε το λεύκωμα αφιερωμένο στα 50 χρόνια της Ο.Α., τα έσοδα του οποίου διατίθενται εξολοκλήρου για το Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας.
θα έπρεπε να ντρέπεστε! Τι σοι διαφήμιση είναι αυτή;; Δεν ξέρω και εγώ πόσα βγάζετε από την ενοικίαση του 747 για τα γυρίσματα και κάνετε και διαφίμηση για ένα λεύκωμα με κλεμένες φωτογραφίες!?!?! ΝΤΡΟΠΗ!
 
Τις μοτοσυκλετες πανω στο φτερο του 747 ξεχασες, MerNion...
 
Ok,ότι έγινε,έγινε και δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα για να το αλλάξουμε.
Από εδώ και πέρα μπορούμε όσοι ενδιαφερόμαστε πραγματικά να πάμε στις 29/11/2009 στο Ελληνικό να δούμε πως μπορούμε να βοηθήσουμε?
Η πρόταση έγινε και ένας δίαυλος επικοινωνίας άνοιξε! :)
 
eagle1 = v.tsatsaragos;
Εγώ από τον v.tsatsaragos που έγραψε όλο αυτό το μανιφέστο με το μπλα μπλα ζήτησα να μας απαντήσει, όχι εσύ..
 
v.tsatsaragos":1f6bx6rf said:
Τέλος, επειδή με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο και με εκφράζει η φράση σου ότι «οι καιροί έχουν αλλάξει», ακατάπαυστα δουλεύουμε σε αυτήν την κατεύθυνση και θεωρώ πως η φράση «εγκατάλειψη των Boeing», εύκολα μπορεί κάποιος να τη γράφει βρισκόμενος μπροστά σε ένα πληκτρολόγιο, δύσκολα δε να την τεκμηριώσει.

Η νοημοσύνη μας αγαπητέ v.tsatsarage δεν μπορεί να πέσει τόσο χαμηλά όσο επιθυμείς. Θέλεις μήπως να γεμίσουμε με πόστερ αεροπορικούς χώρους με τους βανδαλισμούς των αεροπλάνων επί χρήμασι; Τα μέλη αυτού του "συλλόγου" σας τα γνωρίζουν αυτά; Οι πολιτικαντισμοί με τις κρατικές αρχές την ώρα που κακομεταχειρίζεστε έτσι τα αεροπλάνα δεν σας ανεβάζουν ούτε χιλιοστό από το χώμα. Όσο δε για το και καλά "λεύκωμα", έχουμε κάποιες απορίες που αφορούν στα πνευματικά δικαιώματα. Και πολλά πολλά άλλα που αν προκληθούμε περισσότερο δεν θα συγκρατηθούμε ευγενικά πλέον. Ίσως αρχίσουμε να διεκδικούμε το πραγματικό μερίδιο της αεροπορικής ιστορίας από τους ιστορικούς κατόχους τους.

δεν είσαι δικός μας
 
Για να μην επαναλάβω κι εγώ πράγματα για τα οποία έχω ήδη τοποθετηθεί παλαιότερα, να συμπληρώσω κι εγώ επί του "Λευκώματος" ότι πρόκειται για μια πολύ πρόχειρη δουλειά, όχι τόσο όσο αναφορά τις πληροφορίες και τα ιστορικά κείμενα όσο για τις φωτογραφίες και την ποιότητά τους, το στήσιμο γενικά του λευκώματος, τη γραφιστική δουλειά, τη σελιδοποίηση και γενικά την όλη εικόνα του Λευκώματος. Θα μπορούσατε να κάνατε πολύ καλύτερη δουλειά ακόμα και με ερασιτέχνες.
Όσο για τα αεροπλάνα, μίλησαν οι προηγούμενοι. Και στις 29 εγώ προσωπικά δεν σκοπεύω να έρθω για να ακούσω πράγματα συναφή με το post του προέδρου του ΠΟΛΚΕΟΑ. Τα έχω ξανακούσει και δεν με πείθουν. Εξ' άλλου την τελευταία φορά που έγινε αντίστοιχη συγκέντρωση με σκοπό τον καθαρισμό του 747 προκειμένου να είναι "έτοιμο" για το Μουσείο, αποδείχθηκε εκ των υστέρων ότι ο "τσάμπα" καθαρισμός έγινε για να βρουν το αεροσκάφος καθαρό τα τηλεοπτικά συνεργεία και να το αφήσουν σε χειρότερη κατάσταση απ' ότι το βρήκαν.
Παραχωρήστε τα αεροσκάφη σε φορείς που πραγματικά τα νοιάζονται και θα δείτε τι σημαίνει φύλαξη, αναβάθμιση, ενδιαφέρον και φροντίδα.
 
Θά συμφωνήσω μέ τόν προλαλήσαντα GP707 προσθέτοντας οτι τά υπόλοιπα δύο "διασωθέντα" αεροπλάνα (μέ τά οποία ουδείς ασχολείται στην ΠΟΛΚΕΟΑ,όπως φαίνεται) είναι σέ τόσο καλή κατάσταση που η ουραία πόρτα (μέ τά airstairs) τού -CBA έχει αφαιρεθεί από τό αεροπλάνο (ποιός και πώς την αφαίρεσε;) και κείται χαμαί.Μάλιστα,στην συνάντηση που αναφέρει ο GP707 η πόρτα αυτή βρισκόταν ακουμπισμένη σέ ένα από τά πίσω cargo holds τού 747 (προφανώς από κάποιους άσχετους που χρησιμοποιούσαν τό 747 ώς "κατοικία",όπως φάνηκε από τά άδεια κουτιά πίτσας που βρήκαμε μέσα στήν καμπίνα) καί την μεταφέραμε κοντά στό 727.Οσο γιά τό -BCA,είναι επίσης σέ άθλια κατάσταση,τόσο που ούτε μέσα δέν μπορούσαμε να μπούμε...

Οσο γι'αυτό το "Στόχος μας είναι η δημιουργία Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας, όχι στατικού αλλά δυναμικού." που αναφέρει ο κ.Τσατσαράγκος,εμένα τουλάχιστον μού ακούγεται ώς..ιλαροτραγωδία,την στιγμή που ο ΠΟΛΚΕΟΑ δέν φροντίζει τουλάχιστον τά αεροπλάνα αυτά να είναι σέ κατάσταση τέτοια που να μπορή να μπή κάποιος μέσα χωρίς να τον φάνε τίποτε ποντίκια (γιατί και αυτό τό άκουσα στην εν λόγω συνάντηση,σχετικά μέ τά BCA καί CBA)....
 
Απο παλαιότερα τεύχη του περιοδικού RBF έχω διαβάσει την προσπάθεια που έχει αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια η ΥΠΑ, μια προσπάθεια που έχει ξεκινήσει απο το 1974. Συμμερίζομαι την άποψη (που εκφράζεται στο άρθρο του RBF) οτι ένας ιδιωτικός φορέας (ΠΟΛΚΕΟΑ) δεν μπορεί να δημιουργεί Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας με εκθέματα αποκλειστικά και μόνον τα εν λόγω αεροπλάνα και άλλα αντικείμενα του Ωνάση ή της ΟΑ. Εαν το ΠΟΛΚΕΟΑ διαθέτει μουσειακό υλικό που μπορεί να αναδείξει τη διαδρομή και την εξέλιξη της ελληνικής πολιτικής αεροπορίας, ας μας το πεί. Μπορεί βέβαια να δημιουργήσει Μουσείο Ολυμπιακής Αεροπορίας, καμμία αντίρρηση.
Προσωπικά πιστεύω οτι η παρεξήγηση ξεκινά απο το γεγονός οτι κάποιοι πιστεύουν οτι Ελληνική πολιτική αεροπορία = Ολυμπιακή Αεροπορία, το οποίο είναι μεγάλη ιστορική ανακρίβεια. Η αξιόλογη προσπάθεια του ΠΟΛΚΕΟΑ θα πρέπει να συμπορεύσει με την όποια προσπάθεια γίνεται απο τον Κρατικό φορέα που λέγεται ΥΠΑ και είναι η αρμόδια αρχή για την πολιτική αεροπορία της χώρας μας. Στο έν λόγω άρθρο του RBF αναφέρεται η υποβολή έκθεσης απο την ΥΠΑ με θέμα την ίδρυση μουσείου πολιτικής αεροπορίας (και αντίστοιχη προβολή στον Τύπο της εποχής), αρχικά το 1974, αλλά και προσφάτως, στο ΥΜΕ και σε άλλους φορείς.
Η Ελληνική πολιτική αεροπορία έχει μακρόχρονη ιστορία, που ξεκινάει πολύ πριν την ίδρυση της ΤΑΕ και της ΟΑ. Ας ενωθούν οι προσπάθειες όλων και ας υπάρξει κάποιος συντονισμός μήπως δούμε -επιτέλους- να υλοποιείται ένα πραγματικό Μουσείο πολιτικής αεροπορίας, αντάξιο των αντιστοίχων Ευρωπαϊκών.
 
Top