Emirates

  • Thread starter Thread starter TAKIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ενδιαφέρουσα ανάλυση των κινήσεων της ΕΚ για την αγορά των ΗΠΑ καθώς πλησιάζουν τα ανοίγματα για Seattle και Dallas. Για το Seattle αναφέρεται ο διπλός στόχος των εμίρηδων, που είναι η σύναψη συμφωνίας με την Boeing για τη μεταφορά ανταλλακτικών ανα τον κόσμο καθώς και η έμμεση προσέγγιση του Vancouver :twisted: (ο Καναδάς φέρεται να έχει bannάρει τις ΜΕΒ-3 και την ΤΗΥ) ενώ για το Dallas αναμενεται με ενδιαφέρον η αντίδραση της ΑΑ. Επίσης αναφέρονται και μελλοντικά πλάνα, με το Σικάγο να φαντάζει επόμενος προορισμός, πλάνα που θα αρχίσουν να υλοποιούνται με την άφιξη και χρησιμοποίηση περισσότερων Α380 σε heavy routes, απελευθερώνοντας μικρότερα α/φη για άνοιγμα νέων προορισμών.
:arrow: http://www.centreforaviation.com/an...s-to-determine-emirates-expansion-plans-59656
 
Η Wikipedia λέει ότι η Emirates έχει 45 773ER σε παραγγελία.
Τα 50 είναι επιπλέον αυτων; :shock:
 
Ναι, είναι επιπλέον. Όμως, η εταιρεία δεν θα τα χρησιμοποιήσει όλα για να επεκτείνει το δίκτυό της. Η Emirates διαθέτει 8 Α340-300, 10 Α340-500, 19 Β777-200 και 27 Α330-200, μέρος των οποίων θα αντικατασταθεί από Β777-300ER.
Πέρα από αυτό όμως, η εταιρεία σχολιάζει ότι η παραγγελία δόθηκε εν μέρει ως "κάλυψη/ασφάλεια" σε ενδεχόμενη καθυστέρηση του Α350 (όπως και έγινε ήδη κατά 6 μήνες). Δεν θέλει να βρεθεί στο σημείο που δεν θα έχει διαθέσιμα αεροσκάφη για να επεκτείνει το δίκτυό της, όταν το θελήσει.

http://atwonline.com/aircraft-engines-c ... s-stretch-
 
Ναι, είδα το συγκεκριμένο άρθρο (και άλλα) κατά την αναζήτησή μου για απάντηση στην παραπάνω απορία, αλλά πουθενά δε βρήκα με σιγουριά αν όντως η Emirates έχει να λαμβάνει 95 B773ER. :o
(μείον όσα έχει ήδη παραλάβει από όταν ενημερώθηκε τελευταία φορά η Wikipedia).

Ενδιαφέρον το ότι φοβούνται το A350-1000.
Νομίζω ότι εφόσον το A350-1000 και το B773ER έχουν τόσο κοντινό μέγεθος, έχει νόημα για την εταιρία να ακυρώσει τα A350-1000 για να διατηρήσει πιο ενοποιημένο στόλο.

Επίσης ενδιαφέρον ότι σχεδιάζουν να έχουν το A350-900 ως το μικρότερο αεροπλάνο τους. :!: :great:
 
Καθημερινή πτήση για Βαρκελώνη απο την Εmirates με εκκίνηση Ιούλιο 2012.

EK185 DXB 0655 BCN 1200 77W Daily (From JUL03)
EK185 BCN 1640 DXB 0100 77W Daily
 
Και 2η καθημερινή για Μαδρίτη....

EK141 DXB 0750 MAD 1345 77W Daily (already existing)
EK142 MAD 1525 DXB 0040 77W Daily (already existing)

EK143 DXB 1425 MAD 2020 77W Daily (From JUL01)
EK144 MAD 2210 DXB 0715 77W Daily

Παραλληλα ακούγεται για 3η καθημερνή σε Ρωμη,Μιλάνο ενώ ήδη από 25Μαρτιου ξεκινάει 2η καθημερινή για Βενετία

Schedule:

EK135 DXB0950 – 1405VCE 343 D
EK137 DXB1545 – 2000VCE 343 D

EK136 VCE1545 – 2335DXB 343 D
EK138 VCE2150 – 0535+1DXB 343 D

Τα 343 θα αντικατασταθούν από 345...
 
Η ΕΚ κατακτά την Ιβηρική και μετά MAD,BCN τώρα και LIS

Emirates Airlines will start Lisbon, Portugal flights. From July 09, the airline will fly daily to the Portuguese capital with B772ER equipment. Schedule is as follows:

EK0191 0915 1445 D B772ER
EK0192 1755 0435 D B772ER

http://www.airliners.net/aviation-forum ... n/5385754/
 
Να συμπληρώσω ότι η Λισσαβώνα δεν εξυπηρετείται από Etihad και Qatar!
 
Από 1η Αυγούστου στο DXB-AMS θα πετάει το Α380
 
Top