Emirates στην Αθήνα

Οπότε με το που ξεκίνησε πάλι η United το δρομολόγιο τσουπ εμφανίστηκε η Emirates οπότε δύσκολο για την United να το συνεχίσει.
Γίναμε επίκεντρο του ενδιαφέροντος...
 
Μίλησε και η United που μια πετούσε, εννιά γυρναγε πισω με τεχνικό πέρυσι το καλοκαιρι...
 
Εγώ δεν κατανοώ τι ζόρι τραβάνε, σοβαρά δηλαδή. Φωνάζουν ότι δε θα μπορούν να πετάνε το καλοκαίρι γιατί ο κόσμος θα προτιμάει την ΕΚ που το κάνει όλο το χρόνο. Ε ας βάλουν καλοκαιρινή πτήση που ο passenger θα ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙ από της ΕΚ λοιπόν. Εάν δε μπορούν ας μη βάλουν πτήση. Έλεος δηλαδή.
 
Καλη αρχή να ευχηθώ,είναι μια γραμμή που θα βολέψει κόσμο και επιχειρηματίες που θα θελήσουν να ταξιδέψουν all year around.

Το τοσο μεγάλο ground time (3:15 ωρες) που θα παραμένει το αεροπλάνο στο ΕλΒελ πρίν φύγει για Νέα Υόρκη,πιστεύω πως δικαιολογείται στην ξεκούραση του πληρώματος πριν την αναχώρηση,σωστα;
 
Aris320 το σιγα μην πληρωναν πενταψηφιο αριθμο δολαριων την ωρα στο Βενιζελο για το αεροπλανο που ειναι παρκαρισμενο για να ξεκουραστει το πληρωμα. Και επισης τι ξεκουραση να κανει το πληρωμα στη μια ωρα που μενει (αν αφαιρεσεις το χρονο για τα checks, security, catering και boarding-disembarking) φορωντας τη στολη μετα απο 7 ωρες βαρδια (Ντουμπαι-ΑΘηνα) ωστε να συνεχισει για 12 ωρη βαρδια (ΑΘΗΝΑ-ΝΙΟΥΑΡΚ).

Θα ηταν απολυτως παρανομο ακομα και για την ΕΚ να μην αλλαξει πληρωμα στην Αθηνα. Το πληρωμα που θα κανει το δρομολογιο, θα εχει μια διανυκτερευση ΑΘηνα, μια Νιουαρκ και αλλη μια στην Αθηνα επιστρεφοντας πριν φτασουν Ντουμπαι.

Επισης (μολις τωρα το ειδα) το αεροσκάφος μενει στο έδαφος 2 ωρες και 15 λεπτα.

EK209/210’ the new service will depart Dubai at 10:50, arriving in Athens at 14:25 before departing again at 16:40 and arriving into Newark at 22:00 on the same day. The return flight departs Newark at 23:45, arriving in Athens the next day at 15:05, departing again at 17:10 bound for Dubai where it will arrive at 23:50.
 
Αρα το πλήρωμα που θα κάνει το σκέλος
ATH-EWR αύριο θα εχει προηγηθεί διανυκτέρευση του στην Αθήνα και όταν φτάσουν στην Νεα Υόρκη θα διανυκτερεύσουν και εκεί,σωστά κατάλαβα;


Πάντως εγω είδα οτι το ground time που μεσολαβεί πριν φύγει για Νεα Υόρκη ειναι
(3:15 ωρες) το ground time προτού φύγει απο Νέα Υόρκη για Αθήνα είναι (1:45 ωρες) και τέλος το ground time προτού φύγει απο Αθήνα για Ντουμπάι είναι στις (2:10 ωρες),αλλα δεν θα κολλήσουμε εκεί μια αναφορά κάνουμε στις ώρες παραμονής του αεροσκάφους.


ΥΓ. Περιμένουμε κάποιο μέλος να ταξιδέψει με αυτην την γραμμή για να μας πει την εμπειρία του.
 
Το πληρωμα που θα κανει αυριο το ATH-EWR πεταξε σημερα με την 105 στην Αθηνα deadheading, θα ξεκουραστουν και αυριο θα δουλεψουν στο ATH-EWR. To πληρωμα που θα κανει αυριο το βραδυ το EWR-ATH, πεταξε σήμερα τα ξημερωματα deadheading για JFK. To ATH-DXB στις 13, θα το κανει το πληρωμα που θα ερθει αυριο το πρωι με την 209 και θα κατεβει Αθηνα.

Μην κολλας στις ωρες παραμονης. 5 λεπτα πανω η κατω ειναι καθαρα θεμα airport slots.
 
Εγώ θα κάνω αυτό το ταξίδι Αθήνα - Νέα Υόρκη κι επιστροφή. Πετάω στις 17/03 κι επιστροφή στις 25.
Πρώτη φορά υπερατλαντικό, είμαι πολύ ενθουσιασμένος, το περιμένω πως και πως! Άντε να δούμε και το B777-ER επιτέλους. :cool: :D

Εμπειρίες μόλις επιστρέψω.
 
Θα μαι στην πτηση σου στις 25 :mrgreen: :mrgreen:
 
Ενδιαφέρον άρθρο του business insider για το δρομολόγιο της Emirates.
Αν και όποτε αποφασίσει η Αιγαίου (λέμε τώρα) να βάλει το συγκεκριμένο δρομολόγιο δεν θέλω να ξέρω τι θα συμβεί.

http://www.businessinsider.com/united-a ... ens-2017-3
 
Top