Γεια σου Alexandros ( IATA ),
Επειδη και εγω εχω φιλη στην ΕΚ που ειναι αεροσυνοδος, απ'οτι μου εχει περιγραψει η ιδια ειναι δυσκολα τα πραγματα στην Emirates οσον αφορα τις εργασιακες συνθηκες αλλα και την διαμονη στο Ντουμπαι γενικοτερα.
Εργαζεσαι παρα πολυ σκληρα, παρα πολλες πτησεις αναχωρουν μεσα στα αγρια μεσανυχτα και υπαρχουν μερικες πτησεις εξαιρετικα δυσκολες, π.χ. οι πτησεις προς Ινδια, Πακισταν, Ντακκα, Λαγος και Αγγλια ( λογω επιβατων ), και αλλες οπως Αθηνα, Κων/πολη οπου επειδη το πληρωμα γυριζει πισω την ιδια μερα, βρισκεται γυρω στις 15 ωρες στο ποδι ( flight time + duty time ).
H ζωη στο Ντουμπαι υπο καταλληλες προυποθεσεις ειναι ενα μεγαλο παρτυ, αφου πολλα ειναι τα χαπενινγκ που διοργανωνονται μεταξυ των πληρωματων, αρκει να μπεις στα πραγματα και να ξερεις προσωπα και καταστασεις. Το Ντουμπαι θα σε τρελλανει με την αφορητη ζεστη ειδικα μεταξυ Μαιου και Οκτωβριου, η ελλειψη πρασινου μπορει να σε κουρασει, οι οδηγοι στον δρομο ειναι σκοτωστρες, και ως ξενος δεν εχεις νομικα δικαιωματα αν εμπλακεις σε νομικες περιπετειες ( π.χ. τροχαιο με εναν ντοπιο ).
Να σιγουρευτεις οτι πραγματικα θα μπορεις να αντεξεις τετοιου ειδους καταστασεις, προτου παρεις καποιες αποφασεις.
Δες το παρακατω μπλογκ ενος Γαλλου που δουλευει σαν πληρωμα καμπινας εκει. Θα σε κατατοπισει καλυτερα για τις απαιτησεις της Emirates.
http://240plan.ovh.net/~redcandy/airboy ... abin-crew/
http://240plan.ovh.net/~redcandy/airboy/faq/