Emirates cabin crew

Re: Emirates info

Έχω πάρει πληροφορίες μέσω του site! Γι'αυτό υπάρχουν τα forum για να ρωτάμε, μην κάνετε αμέσως επίθεση. Και στην τελική ο ίδιος λέει αν θέλουμε να μάθουμε πληροφορίες να απευθυνθούμε σε αυτόν τον κύριο. Δεν είχα σκοπό να το παίξω κάποια, αν είναι δυνατόν! Και στην τελική δεν υπάρχει χρόνος για ορισμένους να κάθονται να διαβάζουν όλα τα post.
 
Re: Emirates info

Καλησπερα ο συγκεκριμενος κυριος ειπε να διαβαζετε τα προηγουμενα ποστ δεν ειναι κακο να μαθαινεις απο τα προηγουμενα ποστ και δεν εναι και πολλα αρα ειναι λιγος ο χρονος να τα διαβασετε δς και ειναι ωφελιμο για τους αλλους που θελουν καποιες πληροφοριες συντομα

Ευχαριστω
 
Re: Emirates info

Ζητώ συγνώμη για το «εντός-εκτός» επικεφαλίδας /νήματος, σχόλιό μου.
Είναι λυπηρή η εικόνα για τους άνεργους νέους όπως τους κατάντησαν οι κυβερνώντες μεταπολιτευτικά στη Χώρα, που αγωνιούν να βρουν εργασία μεταναστεύοντας στη συγκεκριμένη περιοχή / εταιρία κι όχι μόνο, με σπουδαία προσόντα & σπουδές κλπ, για μια θέση αεροσυνοδού, συνωστιζόμενες σε ατέλειωτες ουρές άγχους και πανικού στις λεγόμενες open days, ζητώντας απεγνωσμένα συμβουλές/πληροφορίες από το κ. cabin crew κι όχι μόνο, αν θα πάνε με ταγιέρ και γόβες ή με τζιν και σπορτέξ κλπ, χάνοντας το μπούσουλα, αγωνιώντας και εξαρτώμενες από ιδιότυπες ανατολίτικες μεθόδους/κανόνες αξιολόγησης και επιλογής, περισσότερο από επουσιώδεις παράγοντες, όπως π.χ τατού, τριχοφυϊας χειρών κλπ, παρά από ουσιαστικά αξιοκρατικά κριτήρια και δεδομένα, που υποτίθεται έχουν καθορίσει και αξιολογούν οι recruiters, γι αυτή την εργασία, οι οποίες ούτως ή άλλως εκπαιδεύονται ( άλλωστε γι αυτό επιλέγουν κυρίως κοπέλες άνευ εμπειρίας στο χώρο)***
Η συγκεκριμένη εταιρία, αξιολογότατη βέβαια στη παγκόσμια αγορά των αερομεταφορών, ένεκα της ραγδαίας της επέκτασης, έχει επιτύχει/αναγάγει τη "διαφορετικότητα" με τους ανά τον κόσμο ενδιαφερόμενους άνεργους που αναζητά, αφού επιλέγουν/προσλαμβάνουν από δεκάδες εθνικότητες , την δήθεν αναζήτηση/επιδίωξη του εργαζόμενου στο άλλοτε παρόμοιο “American dream” ( ?? ας το κρίνει ο καθένας, επειδή αρκετοί/τές έχουν παραιτηθεί/αποχωρήσει μετά από κάποιο χρονικό διάστημα εργασίας τους, για διάφορους λόγους), για μια θέση εργασίας ιδιαίτερα στο συγκεκριμένο τομέα απασχόλησης, κυρίως από κοπέλες και μάλλον για προφανείς λόγους.
Όπως έχω άλλη μια φορά σχολιάσει προ καιρού σε άλλο τόπικ για τη συγκεκριμένη εταιρία/εργασία, ως επιβάτης εξακολουθώ να πιστεύω ότι το κυρίαρχο προσόν που έχω παρατηρήσει συγκριτικά με άλλες αεροπορικές εταιρίες είναι η παρουσία/εμφάνιση, γι αυτό προτιμώνται κατά πλειοψηφία σχεδόν ή αποκλειστικά μόνο κοπέλες (ενώ σαφώς οι άνδρες για τη συγκεκριμένη εργασία έπρεπε να είναι η πλειονότητα, αφού είναι αντικειμενικά καταλληλότεροι, κι αυτό φαίνεται σε όσους έχουν εμπειρία οποιαδήποτε «δύσκολης» φάσης διαχείρισης οποιουδήποτε προβλήματος/κρίσης στη καμπίνα, είτε σε σχέση με το α/φ - πτήση, είτε με τους επιβάτες. Χαριτολογώντας, επειδή είμαι συχνός και μακροχρόνιος αεροπορικός επιβάτης από τα φοιτητικά μου χρόνια, αλλά και ένεκα εργασίας, με εμπειρία αρκετών εταιριών/ταξιδίων/προορισμών από αρχές 10/ετίας του70, αλλά και ως λάτρης της αεροπορίας και του μέσου, δεν έχω δει ποτέ Φροντιστή να κλαίει από φόβο σε severe turbulence ή διαχείρισης προβλήματος με επιβάτη/τες, αεροσυνοδούς όμως έχω δει.
*** Νομίζω ότι ένεκα της καταστροφικής ανεργίας της παρούσας περιόδου απόγνωσης και ως εκ τούτου της υπερπροσφοράς εργασίας, οι recruiters έχουν την ευχέρεια/δυνατότητα να συνδυάζουν επιλογές προτίμησης/προσλήψεων/εθνικότητες, τόσο από πλευράς εμφάνισης 3Α, όσο και από πλευράς μέσου όρου λοιπών κριτηρίων/ σπουδών, ξένων γλωσσών, χαρακτήρα, προσωπικότητας κλπ.
Έχοντας εργασιακή εμπειρία των συνθηκών ζωής και κουλτούρας πολλών χρόνων στις χώρες του κόλπου ( οι οποίες τα τελευταία χρόνια είναι σαφώς καλύτερες του ερημικού παρελθόντος, ιδιαίτερα στα UAE ), πιστεύω ότι κατά κανόνα, καμία γυναίκα/Ελληνίδα/πτυχιούχος, ακόμα κι αν ήταν πραγματικά ο εργασιακός Παράδεισος, θα πήγαινε ποτέ να εργαστεί/ζήσει ως αεροσυνοδός σε χώρα της ΜΑ, αλλά όπως είπε ο Πλάτων «ανάγκα και Θεοί πείθονται»
 
Re: Emirates info

@AOA
Ενδιαφέρουσα η συζήτηση που άνοιξες,ίσως βέβαια θα έπρεπε να συμπεριλαμβανόταν στο thread ''Emirates και Qatar'', μιας και το συγκεκριμένο έχει ανοιχτεί για πληροφόρηση. Τέλοσπάντων, θα απαντήσω εδώ μέχρι να μεταφερθούν τα σχόλια μας αλλού.
Συμφωνώ και διαφωνώ με αρκετές απο τις απόψεις σου. Το ότι το επαγγέλμα είναι πολλά περισσότερα απο ταγιέρ, φουλάρι και άρωμα είναι αντιληπτό απο τον οποιοδήποτε το έχει κάνει έστω και για μικρό χρονικό διάστημα. Και μένα με βρίσκει αντίθετη αυτή η νοοτρόπία των εταιριών της Μέσης Ανατολής αλλά ταυτόχρονα και των Ελληνικών. Ναι, είναι πολύ ρατσιστικό να δίνεται περισσότερη βαρύτητα στην εμφάνιση απ ότι θα έπρεπε, τη στιγμή που ο ρόλος του πληρώματος είναι πρωτίστως η ασφάλεια των επιβατών και όχι το οφθαλμόλουτρο. Αλλα η ΕΚ όπως και η κάθε εταιρία έχει τη δικιά της κουλτούρα, και εφόσον είναι δικό της το ''μαγαζί'' το κουμαντάρει και όπως θέλει. Τα κίνητρα τους είναι λίγο πολύ γνωστά και κανείς/καμία δε νομίζω πως πάει με το ζόρι. Ολα είναι επιλογές. Αν θέλεις να πας και να περάσεις απο κάποιου είδους κόσκινο, πας. Αν είσαι αντίθετος για τον οποιοδήποτε λόγο, προφανώς η ΕΚ και η κάθε νοοτροπίας ΕΚ δεν είναι για σένα και ψάχνεις αλλού. Whatever floats your boat
Προσωπική μου άποψη είναι πως είναι μια καλή αρχή για κάποιον που θέλει ν ασχοληθεί με το χώρο. Αν είσαι 21,22 μέχρι και τα 27,28, το θέλεις και το αντέχεις τότε το κάνεις. Τα χρόνια που είσαι βάζεις τα όποια λεφτά μπορείς στην άκρη και μετά αν εξακολουθείς να χεις την ''τρέλα'' του αεροπλάνου ψάχνεις για Ευρώπη, όπου οι συνθήκες και η ποιότητα ζωής είναι σαφώς μακράν καλύτερες απο τη ζωή στην οποιαδήποτε ισλαμική χώρα. Αν θέλεις λοιπόν να κάνεις καριέρα και να αξιοιπιήσεις τα όποια πτυχία μπορεί να διαθέτεις επιλέγεις British,Lufthansa και πάει λέγοντας. Όντας γυναίκα και έχοντας δουλέψει και σε 1-2 εταιρίες επέτρεψε μου να διαφωνήσω με το
AOA":3pzk1g4q said:
(ενώ σαφώς οι άνδρες για τη συγκεκριμένη εργασία έπρεπε να είναι η πλειονότητα, αφού είναι αντικειμενικά καταλληλότεροι, κι αυτό φαίνεται σε όσους έχουν εμπειρία οποιαδήποτε «δύσκολης» φάσης διαχείρισης οποιουδήποτε προβλήματος/κρίσης στη καμπίνα, είτε σε σχέση με το α/φ - πτήση, είτε με τους επιβάτες. Χαριτολογώντας, επειδή είμαι συχνός και μακροχρόνιος αεροπορικός επιβάτης από τα φοιτητικά μου χρόνια, αλλά και ένεκα εργασίας, με εμπειρία αρκετών εταιριών/ταξιδίων/προορισμών από αρχές 10/ετίας του70, αλλά και ως λάτρης της αεροπορίας και του μέσου, δεν έχω δει ποτέ Φροντιστή να κλαίει από φόβο σε severe turbulence ή διαχείρισης προβλήματος με επιβάτη/τες, αεροσυνοδούς όμως έχω δει.
Χωρίς να θέλω να φανώ και χωρίς να είμαι φεμινίστρια, η δουλειά αυτή δεν έχει να κάνει με το φύλο. Γι αυτό εξάλλου υπάρχουν και standard requirements και η εκπαιδεύση είναι η ίδια ακριβώς. Αν μπορείς να περάσεις τις όποιες απαιτήσεις έχει το training τότε σημάινει πως είσαι κατάλληλος ανεξάρτητα απο το φύλο σου και τίς όποιες πεποιθήσεις κλπ κλπ. Έχει να κάνει με τις ίσες ευκαιρίες στην αγορά εργασίας, άσχετες βέβαια σε εμάς εδώ. Σίγουρα η δουλειά στην καμπίνα δεν είναι εύκολη, γι αυτό όμως περνάμε και το Medical check. Σαφώς και το να σέρνεις το τρόλευ ενώ το αεροπλάνο δεν έχει ευθυγραμιστεί ακόμη ή το να σηκώνεις βαλίτσες επιβατών στα bins είναι επίπονο, όχι όμως ότι θεωρείται αντρική δουλειά. Κλείνοντας, όσον αφορά την αντίδραση σε turbulence ή οποιαδήποτε κατάσταση emergency, έχει να κάνει με το χαρακτήρα καθώς και με την εκπαίδευση που προηγείται. Δεν αντιδρούν όλοι το ίδιο σε μια ασυνήθιστη κατάσταση ή σε μια έκτακτη περίπτωση.Μου χει τύχει σε turbulence να χει κοκκαλώσει φροντιστής και να τον σκουντάμε να δεθεί στο jumpseat. Η' σε άλλη περίπτωση με καρδιακό πρόβλημα επιβάτη άλλος να μην ξέρει τι του γίνεται και να πηγαινοέρχεται στο galley πανικόβλητος. Δεν είναι όλα όμως άσπρο ή μαύρο. Και άντρες χρειάζονται στο crew και γυναίκες χρειάζονται και όχι απαραίτητα σε πλειοψηφία ή μειοψηφία. Και επειδή αναφέρθηκες για τη νοοτροπία της EK, όπως θα ξέρεις οι μεγαλύτερες (ευρωπαικές τουλάχιστον) εταιρίες έχουν diversity and inclusion scheme και μάλιστα και στην αίτηση σου δε χρειάζεται να αναφέρεις το φύλο σου αν δε το επιθυμείς. Επίσης πολλές έχουν και ειδικό πλάσιο για απασχόληση disabled εφόσον πληρούν τις προυποθέσεις
Φιλικά
 
Re: Emirates info

Καλησπέρα, θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να κάνω μια ερώτηση στον cabin crew. Είμαι κάτοχος πτυχίου "διοίκησης τουριστικών επιχειρήσεων" ή αλλιώς "tourism management". Πιστεύεις ότι αυτό έχει κάποιο πλεονέκτημα συγκριτικά με τα υπόλοιπα πτυχία της τριτοβάθμιας, ή είναι αδιάφορο; Επίσης, έχω κάνει κάποια μαθήματα αραβικών και τώρα σκέφτομαι να τα συνεχίσω για να πάρω κάποιο πτυχίο. Είναι γενικά + η γνώση της αραβικής γλώσσας ή τους ενδιαφέρουν μόνο τα αγγλικά; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
Re: Emirates info

Γειά σας! Είμαι και εγώ καινούργια στο φόρουμ, μόλις έκανα την εγγραφή! Έχει εδώ και κάποιους μήνες που ψάχνομαι όσο το δυνατόν περισσότερο σχετικά με την emirates. Έχω διαβάσει σχεδόν τα πάντα από αυτά που γράφονται καθημερινά (σχόλια, απορίες, ερωτήσεις κλπ κλπ). Έχω όμως και εγώ την δική μου απορία και θα ήθελα πάρα πολύ, εφόσον και αν γνωρίζει κάποιος, να μου την λύσει. Έχω ένα πρόβλημα με τα μάτια μου, στο ένα έχω 1,5 βαθμό μυωπία και στο άλλο 3,5 βαθμό αστυγματισμό/υπερμετρωπία. Επειδή δεν γνωρίζω τι ζητάνε αυτά τα medicals που λένε, γι' αυτό ρωτάω. Διευκρινίζω, δεν είμαι ''γκαβή''. Είτε φοράω γυαλιά, είτε δεν τα φοράω είμαι οκ, βλέπω, άσχετα που μπορεί μερικές φορές απλά να κουράζονται! Ο γιατρός μου τα έδωσε κυρίως για ξεκουραστικά. Θα θεωρηθεί πρόβλημα αυτό; Αν ναι ας μου πει κάποιος! καλύτερο θα είναι να το γνωρίζω εκ των προτέρων και να μην ενθουσιάζομαι και προετοιμάζομαι άδικα.
 
Re: Emirates info

Εισαι μεσα στα αποδεκτα ορια της εταιρειας, οποτε μην ανησυχεις. Πρεπει να γνωριζεις οτι στην πτηση επιτρεπονται μονο οι φακοι επαφης, που ειναι πολυ κουραστικοι στο ξηρο περιβαλλον της καμπινας και ατις μεγαλες πτησεις. Μονο αν ο οφθαλμιατρος της ςταιρειας κρινει απαραιητο, μπορει να παρεις απαλλαγη και να σου επιτραπει να φορας γυαλια.
EMGI":11i88rac said:
Καλησπέρα, θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να κάνω μια ερώτηση στον cabin crew. Είμαι κάτοχος πτυχίου "διοίκησης τουριστικών επιχειρήσεων" ή αλλιώς "tourism management". Πιστεύεις ότι αυτό έχει κάποιο πλεονέκτημα συγκριτικά με τα υπόλοιπα πτυχία της τριτοβάθμιας, ή είναι αδιάφορο; Επίσης, έχω κάνει κάποια μαθήματα αραβικών και τώρα σκέφτομαι να τα συνεχίσω για να πάρω κάποιο πτυχίο. Είναι γενικά + η γνώση της αραβικής γλώσσας ή τους ενδιαφέρουν μόνο τα αγγλικά; Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Καλησπερα. Το πτυχιο,αν και σχετικο με τη τουριστικη βιομηχανια δεν παιζει ρολο,τουλαχιστον σε αυτο το σταδιο. Τα αραβικα εννοειται οτι ειναι πλεονεκτμα στο βιογραφικο για μια αραβικη εταιρεια. Μην επικεντρωνεσαι στην αποκτηση πτυχιου γιατι τα πτυχια δεν αποτελουν προυποθεση προσληψης. Αυτο που τους ενδιαφερει και που θα τεσταρουν στη συνεντευξη ειναι η ευφραδεια στον προφορικο λογο και η ανεση στην αναγνωση.
 
Re: Emirates info

Γειά σας και από μένα! Είμαι και εγώ νέα στο φορουμ. Πολύ κατατοπιστικά όσα έχω διαβάσει μέχρι στιγμής! Διάβασα ένα σχόλιο για τους βαθμούς μυωπίας, μήπως ξέρεις κάποιος ποια είναι τα επιτρεπτά όρια μυωπίας; Επίσης, έχω ολοκληρώσει τις σπουδές μου αλλά το πτυχίο θα το έχω τον Ιούνιο με την ορκωμοσία, αυτό αποτελεί πρόβλημα; Να το αναφέρω μέσα στο cv;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
 
Re: Emirates info

Δεν θυμαμαι να σου πω ποιο ακριβως ειναι το οριο. Ομως, αν περασεις την εξεταση φορωντας τα γυαλια σου, δεν νομιζω οτι ενδιαφερει ποσους βαθμους εχεις. Εννοειται οτι το πτυχιο θα το αναφερεις, ειτε εχεις ολοκληρωσει τις σπουδες σου, ειτε οχι.

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Re: Emirates info

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Να πάω στο open day με γυαλιά; Γιατί μια χαρά βολεύομαι τους φακούς επαφής! Συγγνώμη για τις χαζές ερωτήσεις!
 
Top