Re: Emirates info
Ζητώ συγνώμη για το «εντός-εκτός» επικεφαλίδας /νήματος, σχόλιό μου.
Είναι λυπηρή η εικόνα για τους άνεργους νέους όπως τους κατάντησαν οι κυβερνώντες μεταπολιτευτικά στη Χώρα, που αγωνιούν να βρουν εργασία μεταναστεύοντας στη συγκεκριμένη περιοχή / εταιρία κι όχι μόνο, με σπουδαία προσόντα & σπουδές κλπ, για μια θέση αεροσυνοδού, συνωστιζόμενες σε ατέλειωτες ουρές άγχους και πανικού στις λεγόμενες open days, ζητώντας απεγνωσμένα συμβουλές/πληροφορίες από το κ. cabin crew κι όχι μόνο, αν θα πάνε με ταγιέρ και γόβες ή με τζιν και σπορτέξ κλπ, χάνοντας το μπούσουλα, αγωνιώντας και εξαρτώμενες από ιδιότυπες ανατολίτικες μεθόδους/κανόνες αξιολόγησης και επιλογής, περισσότερο από επουσιώδεις παράγοντες, όπως π.χ τατού, τριχοφυϊας χειρών κλπ, παρά από ουσιαστικά αξιοκρατικά κριτήρια και δεδομένα, που υποτίθεται έχουν καθορίσει και αξιολογούν οι recruiters, γι αυτή την εργασία, οι οποίες ούτως ή άλλως εκπαιδεύονται ( άλλωστε γι αυτό επιλέγουν κυρίως κοπέλες άνευ εμπειρίας στο χώρο)***
Η συγκεκριμένη εταιρία, αξιολογότατη βέβαια στη παγκόσμια αγορά των αερομεταφορών, ένεκα της ραγδαίας της επέκτασης, έχει επιτύχει/αναγάγει τη "διαφορετικότητα" με τους ανά τον κόσμο ενδιαφερόμενους άνεργους που αναζητά, αφού επιλέγουν/προσλαμβάνουν από δεκάδες εθνικότητες , την δήθεν αναζήτηση/επιδίωξη του εργαζόμενου στο άλλοτε παρόμοιο “American dream” ( ?? ας το κρίνει ο καθένας, επειδή αρκετοί/τές έχουν παραιτηθεί/αποχωρήσει μετά από κάποιο χρονικό διάστημα εργασίας τους, για διάφορους λόγους), για μια θέση εργασίας ιδιαίτερα στο συγκεκριμένο τομέα απασχόλησης, κυρίως από κοπέλες και μάλλον για προφανείς λόγους.
Όπως έχω άλλη μια φορά σχολιάσει προ καιρού σε άλλο τόπικ για τη συγκεκριμένη εταιρία/εργασία, ως επιβάτης εξακολουθώ να πιστεύω ότι το κυρίαρχο προσόν που έχω παρατηρήσει συγκριτικά με άλλες αεροπορικές εταιρίες είναι η παρουσία/εμφάνιση, γι αυτό προτιμώνται κατά πλειοψηφία σχεδόν ή αποκλειστικά μόνο κοπέλες (ενώ σαφώς οι άνδρες για τη συγκεκριμένη εργασία έπρεπε να είναι η πλειονότητα, αφού είναι αντικειμενικά καταλληλότεροι, κι αυτό φαίνεται σε όσους έχουν εμπειρία οποιαδήποτε «δύσκολης» φάσης διαχείρισης οποιουδήποτε προβλήματος/κρίσης στη καμπίνα, είτε σε σχέση με το α/φ - πτήση, είτε με τους επιβάτες. Χαριτολογώντας, επειδή είμαι συχνός και μακροχρόνιος αεροπορικός επιβάτης από τα φοιτητικά μου χρόνια, αλλά και ένεκα εργασίας, με εμπειρία αρκετών εταιριών/ταξιδίων/προορισμών από αρχές 10/ετίας του70, αλλά και ως λάτρης της αεροπορίας και του μέσου, δεν έχω δει ποτέ Φροντιστή να κλαίει από φόβο σε severe turbulence ή διαχείρισης προβλήματος με επιβάτη/τες, αεροσυνοδούς όμως έχω δει.
*** Νομίζω ότι ένεκα της καταστροφικής ανεργίας της παρούσας περιόδου απόγνωσης και ως εκ τούτου της υπερπροσφοράς εργασίας, οι recruiters έχουν την ευχέρεια/δυνατότητα να συνδυάζουν επιλογές προτίμησης/προσλήψεων/εθνικότητες, τόσο από πλευράς εμφάνισης 3Α, όσο και από πλευράς μέσου όρου λοιπών κριτηρίων/ σπουδών, ξένων γλωσσών, χαρακτήρα, προσωπικότητας κλπ.
Έχοντας εργασιακή εμπειρία των συνθηκών ζωής και κουλτούρας πολλών χρόνων στις χώρες του κόλπου ( οι οποίες τα τελευταία χρόνια είναι σαφώς καλύτερες του ερημικού παρελθόντος, ιδιαίτερα στα UAE ), πιστεύω ότι κατά κανόνα, καμία γυναίκα/Ελληνίδα/πτυχιούχος, ακόμα κι αν ήταν πραγματικά ο εργασιακός Παράδεισος, θα πήγαινε ποτέ να εργαστεί/ζήσει ως αεροσυνοδός σε χώρα της ΜΑ, αλλά όπως είπε ο Πλάτων «ανάγκα και Θεοί πείθονται»