Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

  • Thread starter Thread starter lefteris17
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Θα το διασκεδάσω λοιπόν.

Έχεις απόλυτο δίκιο σε ό,τι λες. Πραγματικά. Έχω εντυπωσιαστεί από τον ξύλινο γεμάτο αλήθειες λόγο σου.
Κάνε μου μια χάρη, αφού μου ορίσεις την ερμηνεία της λέξης φερέφωνο.
Πώς θα περιέγραφες τη δραστηριότητά σου σε ένα post ενός forum του οποίου το 90% των post αφορούν το διαγωνισμό των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας?
Αλλά τονίζω, περιμένω την εννοιολογική της λέξης "φερέφωνο", που όπως λες χρησιμοποίησα για να δώσω "στόμφο" στο λόγο μου και ήταν ακατάλληλη.
 
1ον. αν το 90% των σχολιων σε ενα αρθρο με τιτλο "Ελεγκτης εναεριας Κυκλοφοριας (ΕΕΚ)" ασχολειται μονο με το διαγωνισμο, τουτεστιν μερικες δεκαδες ατομα που καιγονται να προσληφθουν για να μπουνε στη μισθοδοσια των πλεον προνομιουχων δημοσιων υπαλληλων..... θα τους χαρακτηριζα σαφως εκτος θεματος.....και το ιδιο το γεγονος τραγικο και θλιβερο. Απλα επιβεβαιωνει τον κανονα οτι ο ελληναρας το μονο που τον καιει ειναι να πιασει μια καλη καρεκλα στο δημοσιο, ασχετως εαν το αντικειμενο που σπουδασε δεν εχει καμια απολυτως σχεση με τη δουλεια που θα κανει, αρκει να παιρνει 4-5 χιλιαρικα το μηνα!!!!!Τι εγινε, σου πατησα τον κάλο? Το διασκεδαζεις πολυ τωρα? Αληθεια τι σπουδασατε ολοι εσεις και τι σχεση εχουν οι σπουδες σας με το επαγγελμα του ΕΕΚ? Μην κουραζεσαι αδικα, το ξερουμε οτι για τα φραγκα και τη μονιμοτητα πατε εκει.
2ον. Φερεφωνο =μειωτικός χαρακτηρισμός για αυτόν που μεταφέρει ή εκφράζει απόψεις άλλων, που δεν έχει αυτονομία σκέψης ή/και έκφρασης
Ποιανου την αποψη μετεφερα κι εξεφρασα? Εχω πολυ συγκεκριμενη αποψη για το επαγγελμα αυτο και πανω στο διαλογο με εναν ελεγκτη, του εξεθεσα συγκεκριμενα γεγονοτα με ελεγκτες και πιλοτους.Τι ακριβως δεν καταλαβαινεις?δεν μου υπαγορευει κανεις τι γραφω και τι πιστευω.Σκεφτομαι κι εκφραζομαι οπως γουσταρω και σε οποιον αρεσει. Αυτες τις εξυπναδες να τις λες στους συνυποψηφιους σου για να διασκεδαζετε
ΥΓ. αντε βρες τωρα καμια παραξενη, επιβλητικη λεξη να με ειρωνευετεις εξυπνακια του πληκτρολογιου
 
Είσαι σπάνια περίπτωση.

Όπως πολύ σωστά διάβασες στο λεξικό που άνοιξες, είναι μειωτικός χαρακτηρισμός και ναι σε μείωσα, πράγμα το οποίο δε χρειαζόταν να κάνω γιατί κάνεις με τεράστια επιτυχία μόνος σου.
Όπως παρέθεσες σε προηγούμενο post "θα μεταφέρω απόψεις άλλων". Μόνος σου αυτοπροσδιορίστηκες. Είναι σαφές σε όποιον γνωρίζει να διαβάζει.
Η τελευταία ψαγμένη λέξη που σε χαρακτηρίζει είναι η γνωστή σε όλους "ευήθης".
Ψάξε εκεί που ψάχνεις τους ορισμούς, κάνε άλλα 2-3 copy paste, εκτόνωσε τα συμπλέγματά σου και το θυμό σου και καλό καλοκαίρι.
 
Gladiator:
Στο εξηγησα και συνεχιζεις να θεωρεις τα αεροδρομια AFIS , ελεγχομενα .Υπαρχει τεραστια διαφορα, στα AFIS δεν επιτρεπονται οδηγιες ΕΕΚ. Θα μπορουσε να τον αναφερει ο χειριστης τον υπαλληλο, οι συνομιλιες καταγραφονται ως γνωστον και υπαρχει παντα η δυνατοτητα της διερευνησης καθε συμβαντος. Για να παρεις.μια ιδεα, κανονικα σε ενα afis αεροδρομιο, αν προσεγγιζουν ταυτοχρονα δυο αεροσκαφη, τη σειρα προσεγγισης και τον διαχωρισμο μεταξυ τους τον αναλαμβανουν οι ιδιοι οι χειριστες, ο υπαλληλος απλα δινει τη θεση καθε αεροσκαφους και τα στοιχεια καιρου, ουτε καν διαδρομο σε χρηση δεν μπορει να δωσει, θα τον επιλεξουν οι χειριστες. Αυτο το πραγμα οπως καταλαβαινεις δεν μπορει να θεωρηθει Ελεγχος Εναεριας κυκλοφοριας ουτε κατα διανοια.Υπαρχει ωστοσω παγκοσμιως το afis, για να επανδρωνονται με αντιστοιχους υπαλληλους πυργοι ελεγχου αεροδρομιων με πολυ μικρη κυκλοφορια.Αυτο δεν σημαινει οτι οι ανθρωποι αυτοι ειναι και EEK...

Απο οτι εχεις γραψει, σαν μεγαλυτερος ανθρωπος κανονικα θα επρεπε να γραφεις ευχες εδω σε ολα τα νεα παιδια που εχουν σπουδασει χρονια και τολμησαν να δωσουν στον διαγωνισμο του ΑΣΕΠ.Μηπως θα προτιμουσες οι προσληψεις των νεων EEK να γινοταν εκτος ΑΣΕΠ ;
Φυσικα και στις μερες μας τα παιδια εξεταζουν ολες τις παραμετρους μιας υποψηφιας εργασιας , φυσικα και το οικονομικο. Αν δεις πιο πανω τους εχω συμβουλευσει να μην επιλεξουν αυτη τη δουλεια μονο με οικονομικα κριτηρια.

Οποιοι περασουν και χρειαστουν καποια βοηθεια συμβουλη, ειμαι στη διαθεση σας παιδια.
 
Αγαπητοί Κύριοι, καταρχήν να σας ενημερώσω ότι δεν έχω καμία άμεση σχέση με τους ΕΕΚ, για να μπορώ να συμμετέχω στην ζωηρή ίσως και ανάρμοστη ενίοτε συζήτησή σας, παραθέτοντας έστω μια τρίτη άποψη/θέση εκ των έσω, παρακολουθώντας όμως από ενδιαφέρον και μόνο τις τελευταίες σελίδες των αντιπαραθέσεων/απόψεών σας και ως φαν του αεροπορικού χώρου, έχω να παρατηρήσω ευγενικά και απόλυτα ανιδιοτελώς, τα εξής.
Ως μεγαλύτερος ηλικιακά από όλους σας , αλλά και ως επιστήμων άλλου τομέα φυσικά, με πείρα πολλών δεκαετιών, θα συμφωνήσω με τον κ. “Gladiator”, όχι τόσο με την τεκμηρίωση των επί μέρους απόψεών του περί α/δ, κανονισμών κλπ διότι δεν έχω καμία εξειδικευμένη γνώση/άποψη, όσο με την παραπάνω ουσιαστική του ερώτηση/τοποθέτηση που αναφέρω παρακάτω, διότι δεν έχω δει τουλάχιστον μέχρι τώρα κάποια απάντηση από κανέναν εκ των συμμετεχόντων/διαφωνούντων μαζί του στη παρούσα συζήτηση, ενώ πιο πίσω χρονικά στο τόπικ από κάποια μέλη είχε αναφερθεί έντονα σε ο, τι αναφέρεται ο κ. Gladiator, με τον οποίο καταρχήν συμφωνώ, ήτοι:
Quote
Αληθεια τι σπουδασατε ολοι εσεις και τι σχεση εχουν οι σπουδες σας με το επαγγελμα του ΕΕΚ?
Unquote
Στο παρελθόν οι σπουδές των υποψηφίων/συμμετεχόντων σε διαγωνισμούς ΕΕΚ ήταν σχετικές με το επάγγελμα ( π.χ πτυχιούχοι μαθηματικοί, φυσικοί + ξένη γλώσσα+ ορθοφωνία κλπ), ενώ τα τελευταία χρόνια ο Νόμος /ΑΣΕΠ για ευνόητους και προφανείς λόγους τροποποιήθηκε και έτσι μπορούν πλέον να συμμετέχουν στο διαγωνισμό άπαντες αρκεί να είναι πτυχιούχοι ΑΕΙ έστω π.χ Θεολόγοι κι όχι μόνο!
 
Gladiator":3enmpvjq said:
1ον. αν το 90% των σχολιων σε ενα αρθρο με τιτλο "Ελεγκτης εναεριας Κυκλοφοριας (ΕΕΚ)" ασχολειται μονο με το διαγωνισμο, τουτεστιν μερικες δεκαδες ατομα που καιγονται να προσληφθουν για να μπουνε στη μισθοδοσια των πλεον προνομιουχων δημοσιων υπαλληλων..... θα τους χαρακτηριζα σαφως εκτος θεματος.....και το ιδιο το γεγονος τραγικο και θλιβερο.

This topic is getting über-epic.

**grabs pop-corn**

:banana:
 
@ECO

Εγώ.προσωπικά έχω τελειώσει τμήμα εφαρμοσμένων μαθηματικών και έχω μεταπτυχιακό στην αστροφυσική.
 
Gladiator":12a7wkjm said:
Αυτη είναι η πρώτη φορά που γραφω σε αυτό το forum και σε οποιοδήποτε άλλο για την ακρίβεια..

Καλά, μην παίρνεις κι όρκο! :lol:
 
ECO":2nms7nn4 said:
Αγαπητοί Κύριοι, καταρχήν να σας ενημερώσω ότι δεν έχω καμία άμεση σχέση με τους ΕΕΚ, για να μπορώ να συμμετέχω στην ζωηρή ίσως και ανάρμοστη ενίοτε συζήτησή σας, παραθέτοντας έστω μια τρίτη άποψη/θέση εκ των έσω, παρακολουθώντας όμως από ενδιαφέρον και μόνο τις τελευταίες σελίδες των αντιπαραθέσεων/απόψεών σας και ως φαν του αεροπορικού χώρου, έχω να παρατηρήσω ευγενικά και απόλυτα ανιδιοτελώς, τα εξής.
Ως μεγαλύτερος ηλικιακά από όλους σας , αλλά και ως επιστήμων άλλου τομέα φυσικά, με πείρα πολλών δεκαετιών, θα συμφωνήσω με τον κ. “Gladiator”, όχι τόσο με την τεκμηρίωση των επί μέρους απόψεών του περί α/δ, κανονισμών κλπ διότι δεν έχω καμία εξειδικευμένη γνώση/άποψη, όσο με την παραπάνω ουσιαστική του ερώτηση/τοποθέτηση που αναφέρω παρακάτω, διότι δεν έχω δει τουλάχιστον μέχρι τώρα κάποια απάντηση από κανέναν εκ των συμμετεχόντων/διαφωνούντων μαζί του στη παρούσα συζήτηση, ενώ πιο πίσω χρονικά στο τόπικ από κάποια μέλη είχε αναφερθεί έντονα σε ο, τι αναφέρεται ο κ. Gladiator, με τον οποίο καταρχήν συμφωνώ, ήτοι:
Quote
Αληθεια τι σπουδασατε ολοι εσεις και τι σχεση εχουν οι σπουδες σας με το επαγγελμα του ΕΕΚ?
Unquote
Στο παρελθόν οι σπουδές των υποψηφίων/συμμετεχόντων σε διαγωνισμούς ΕΕΚ ήταν σχετικές με το επάγγελμα ( π.χ πτυχιούχοι μαθηματικοί, φυσικοί + ξένη γλώσσα+ ορθοφωνία κλπ), ενώ τα τελευταία χρόνια ο Νόμος /ΑΣΕΠ για ευνόητους και προφανείς λόγους τροποποιήθηκε και έτσι μπορούν πλέον να συμμετέχουν στο διαγωνισμό άπαντες αρκεί να είναι πτυχιούχοι ΑΕΙ έστω π.χ Θεολόγοι κι όχι μόνο!

Σεβάσμιε ηλικιακά συμφορουμίστα,
σας ενημερώνω εγώ λοιπόν ότι η διεθνής πρακτική στις προσλήψεις νέων ΕΕΚ είναι να μην είναι καν πτυχιούχοι. Η κάθε χώρα έχει την δυνατότητα να προσθέσει επιπλέον προσόντα, όπως η Ελλάδα που έχει προσθέσει την απαίτηση για πτυχίο ΑΕΙ. Στους παλαιότερους διαγωνισμούς, από όσο είμαι σε θέση τουλάχιστον να γνωρίζω, υπήρχαν περιορισμοί στους τύπους των πτυχίων, Για να αναφέρεται στο φόρουμ μας ότι στον τελευταίο έχουν αρθεί αυτοί οι περιορισμοί και γίνονται δεκτά όλα τα πτυχία ΑΕΙ, έτσι θα είναι ( πραγματικά δεν τον γνώριζα).
Το πτυχίο θεωρώ έχει να κάνει με το ότι ο κάθε υποψήφιος ΕΕΚ έχει αποδεδειγμένα ζορίσει το μυαλό του σε μια επιστήμη. Συμφωνώ με όσους ισχυρίζονται ότι φαίνεται πιο κοντά στο έργο που θα κληθεί να επιτελέσει ένας ΕΕΚ, ένα πτυχίο λεγόμενων θετικών επιστημών, αλλά ποιος μπορεί να αποκλείσει ότι ένας Θεολόγος δεν μπορεί να γίνει ένας θαυμάσιος ΕΕΚ και ποιος μπορεί εκ των προτέρων να είναι σίγουρους ότι ένας μαθηματικός δεν θα είναι.. ανεπίδεκτος μαθήσεως, σε ότι αφορά τα αεροπορικά. Μπορεί βρε αδερφέ να βλέπει αεροπλάνο και να ζαλίζεται, ή να φοβάται γενικά τις πτήσεις, επειδή είναι μαθηματικός, δεν σημαίνει οτι θα γίνει ελεγκταράς ( ξαναλέω συμφωνώ ότι ίιιισως έχει κάποιες πιθανότητες παραπάνω, αλλά στην αεροπορική πρακτική, δεν βασιζόμαστε και πολύ σε αυτές).


Επανερχόμενος στην διεθνή πρακτική, θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω γιατί ξένες χώρες έχουν καταλήξει σε αυτή την επιλογή.
Παίρνοντας έναν 18χρονο - 20 χρονο εκπαιδευόμενο ΕΕΚ, αρχίζει την βασική εκπαίδευση άμεσα και στην πενταετία ( μην κολλήσετε στα χρόνια, αναφέρω ενδεικτικά) είναι έτοιμος να δουλέψει μικρόφωνο, ή έστω σε μια θέση βοηθού. Μετά από άλλα δέκα χρόνια, δηλαδή στην ηλικία των 35 ετών περίπου, έχει ήδη "ψηθεί" αρκετά και έχει μαζέψει εμπειρίες ώστε να πατά πια καλά στα πόδια του ( που λέμε). Οπότε, έχει έναν ορίζοντα τουλάχιστον 20ετίας μέχρι τα 55 του που θα πρέπει να αποδώσει στον τομέα του και να βγάλει το μάξιμουμ που μπορεί. Όπως και να το κάνεις, μέχρι τα 55 και οι φυσικές αντοχές είναι καλές, ενώ τα διάφορα προβλήματα υγείας, δεν έχουν κάνει ακόμη (κατα κανόνα) την εμφάνισή τους. Οπότε ο ΕΕΚ λογικά δουλεύοντας, θα κάνει απόσβεση στην εταιρεία όλα τα χρήματα που έχει δαπανήσει για την εκπαιδευσή του και την μισθοδοσία του, και θα βγάλει και ένα σεβαστό κέρδος ( για την εταιρεία). Μετά τα 55, συνήθως δίνεται η δυνατότητα να φύγει από το μικρόφωνο και να αναλάβει άλλα καθήκοντα (διοικητικά, εκπαιδευτικά κ.α.), αξιοποιώντας την πολύτιμη εμπειρία όλων των μάχιμων χρόνων ( η εταιρεία δεν τον πετάει δηλαδή, αλλά τον αξιοποιεί αφού είναι προς όφελός της).

Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν ο τίτλος που έχει το πτυχίο επάνω, δεν έχει και πολύ σημασία, αφού για το αν θα βγει κάποιος καλός ΕΕΚ παίζουν ρόλο πάρα πολλοί παράγοντες, εντελώς άσχετοι με το τι έχει σπουδάσει ο καθένας...

Ελπίζω να βοήθησα.

Υ.Γ. Γράφω για "εταιρεία" διότι σε αρκετές χώρες ο ΕΕΚ είναι ιδιωτικός. 8)
 
mimithem":3bsbs92j said:
Gladiator":3bsbs92j said:
Αυτη είναι η πρώτη φορά που γραφω σε αυτό το forum και σε οποιοδήποτε άλλο για την ακρίβεια..

Καλά, μην παίρνεις κι όρκο! :lol:
η γνωμη σου μικρε μου ειναι παντελως αδιαφορη....εισαι πολυ "λιγος" δυστυχως...... :wink:
 
Top