τζορτζ 150, δεν θεωρω ολους τους ελεγκτες ανικανους.....αλλα στην ελλαδα εχουμε τεραστιο προβλημα διοτι πολλοι απο αυτους ειναι ημιμαθεις, φοβισμενοι, με μικρη εμπειρια, δεν αγαπανε τη δουλεια τους αλλα αγαπανε την παχυλοτατη αποζημειωση που παιρνουν, και για καποιο ανεξηγητο λογο, μισουν αυτους που αγαπανε να πετανε και προσπαθουν με καθε τροπο να τους κανουν τη ζωη δυσκολη, και την πτηση τους επικινδυνη. Κι επειδη θα με βγαλεις κι εσυ τρελο οπως ο ΥΠΑτζης satcorfu, θα σου παραθεσω απλα τα σχολια καποιων επαγγελματιων σε παλιοτερες αναρτησεις εδω μεσα. Τις δικες μου εμπειριες θα προτιμησω να τις κρατησω για μενα. Παμε λοιπον:
"Re: ΥΠΑ,μια διεφθαρμενη υπηρεσια,που πρεπει να "κλεισει"....
Δημοσίευσηαπό piperwarrior » 09 Οκτ 2010, 20:47
Αυτη είναι η πρώτη φορά που γραφω σε αυτό το forum και σε οποιοδήποτε άλλο για την ακρίβεια..
Δεν μπόρεσα να κρατηθώ σιωπηλός όμως σε αυτήν την συζήτηση.
Είμαι επαγγελματίας χειριστής, έχω πετάξει στην Αμερική και στα περισσότερα αεροδρόμια της Ελλάδας (κυρίως ιδιωτικές πτήσεις) και ο τίτλος της συζήτησης με εκφράζει απόλυτα. Οποιός έχει πετάξει σε αυτήν την χώρα ΓΝΩΡΙΖΕΙ πως είναι και μαλλον επιεικής ο χαρακτηρισμός. Ελάχιστοι υπάλληλοι (αναφέρομαι κυρίως σε ελεγκτές και αερολιμενικούς) κάνουν την δουλειά τους σωστά. Αερολιμενικοί με σύνδρομα "Θεού", που νομίζουν οτι ο κάθε αερολιμένας είναι τσιφλίκι τους, που βγάζουν κανονισμούς από το κεφάλι τους και αγνοούν άλλους.. Ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, οι οποίοι όταν έχουν πάνω από ένα αεροπλάνο στην περιοχή τους, τα χάνουν και κάνουν διαχωρισμούς της τάξεως των 20 ναυτικών μιλίων!!! Και όταν τολμήσεις να διαμαρτυρηθείς, σου απαντάνε με το πάντα κλασσικό "δεν θα μας μάθετε εσείς την δουλειά μας"!! Για να μήν μιλήσω για επιθεωρητές της ΥΠΑ, οι οποίοι ούτε καν κοιτάζουν αν ένα αεροπλάνο είναι πλώιμο, κοιτάζουν μόνο αν έχουν τα απαραίτητα χαρτιά (πιστοποιητικά ανταλλακτικών κλπ).
Ένα είναι το κοινο στοιχείο τους: είναι έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι, οι οποίοι οι περισσότεροι μπήκαν στη θέση που μπήκαν με "μέσο" ή "γνωριμίες" ή με "βύσμα" ή με "ρουσφέτι". Είναι μάλιστα η απόλυτη υπηρεσία για να "βολευτεί" κάποιος, μιας και το μόνο που χρειάζεται είναι να έχεις πτύχιο από μια οποιαδήποτε Σχολή.
Και το μόνο που σκέφτονται ολοι είναι απλά να μην τους τύχει κάτι και χάσουν την δουλιτσα τους, για αυτό είναι σχεδόν όλοι τόσο ευθυνόφοβοι και αδρανείς.
Μακάρι να έκλεινε λοιπόν αυτη η καταραμένη υπηρεσια και να σταματάγαμε να πετάμε λεφτά σε ανίκανους δημόσιους υπαλλήλους.
Υ.Γ.: Αγαπητέ hastaroth, δεν ξέρω την ιδιότητα σου, αν έχεις προσωπική πείρα επ΄αυτών που αναφέρω, εάν δεν έχεις σου συνιστώ να κάνεις κάποιες πτήσεις σε δυο-τρία περιφερειακά αεροδρόμια και θα έχεις τα αδιάσειστα στοιχεια που επιθυμείς, κοινώς θα δεις με τα ματάκια σου αυτά που αναφέρω."
"Re: ΥΠΑ,μια διεφθαρμενη υπηρεσια,που πρεπει να "κλεισει"....
Δημοσίευσηαπό piperwarrior » 10 Οκτ 2010, 23:32
Φίλε spinal δεν ανέφερα προηγουμενως παραδείγματα, γιατί είναι τοσα πολλά που δεν ήξερα τι να πρωτοαναφέρω.
Ορίστε μερικά λοιπόν:
έχω περιμένει στο έδαφος μέχρι και 20 λεπτά με αναμμένο κινητήρα στο Ηράκλειο, πραγματικά χωρίς λόγο, μόνο οι αδικαιολόγητοι φοβοι των ελεγκτών και τα δικά τους ξεχωριστά minima που τα έχουν βγάλει από το κεφάλι τους.
Έχω φύγει από Αστυπάλαια για Κω, και μου έιπαν να κατευθυνθώ προς Νίσυρο γιατί υπήρχε κίνηση. Ξέρεις τι κίνηση? Ένα (1) αεροσκάφος!!!!(παρεπιπτόντως, πάντα ξέρω ποιος και που έιναι γύρω μου, δεν γίνεται και αλλιώς, πίστεψε με) Το οποίο με έβλεπε στο TCAS και έγω το έιχα εν΄όψει, άλλα αυτό δεν άλλαξε τίποτα, το θεωρούν φυσιολογικό σε διεθνές αεροδρόμιο να μην έχουν πάνω απο ένα αεροπλάνο στο ΤΜΑ τους. Μου έχει τύχει να θέλω να πάω σε αεροδρόμιο των Κυκλάδων, να μου λένε ότι δεν υπάρχει θέση στην πίστα, αλλα με ενα μικρό λαδωματάκι κάτι μπορέσαμε και κάναμε (είπαμε και οι αερολιμενικοί δεν πάνε πίσω)! Και φυσικά τελικα υπήρχαν κάποιες θέσεις εξαρχής...
Θα μπορούσα να λέω και να λέω και να λέω, αλλα είναι τόσες πολλές ιστορίες. Κάθε δεύτερη πτήση μου κατα μέσο όρο και μια τέτοια μικρή ιστορια.
Τέλος παντων, μετά από όλα αυτά όπως λεεί και ο socratis_71, γιατί να κρατηθούν χαμηλοί οι τόνοι, μετά απο όλα αυτα?
Είμαι οργισμένος με όλα αυτά και αυτούς και δεν προτίθεμαι, να κάνω τα στραβά μάτια μόνο και μόνο να φαίνομαι πολιτικά ορθός..."
η συζητηση συνεχιζεται, μπορεις να διαβασεις κι αλλες αποψεις για να καταλαβεις το επιπεδο μας σαν χωρα στην αεροπορικη εξυπηρετηση και νοοτροπια.Υπαρχουν κι εξαιρετικοι υπαλληλοι που αγαπανε τη δουλεια τους και βοηθανε...αλλα δυστυχως ειναι πολυ λιγοι