Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

  • Thread starter Thread starter lefteris17
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ένα τέτοιο χρονοδιάγραμμα περιμένουμε, αλλά δε νομίζω να δοθεί, απ ότι είδα και στις συζητήσεις του 2008 που το μάθανε τελευταία στιγμή. Αλλά και όσες φορές έχουν επιχειρήσει να δώσουν χρονοδιάγραμμα τζάμπα περιμένουμε.

Όταν δίναμε το Γ Στάδιο μια υπάλληλος που ήταν εκεί και απ ότι είπε ασχολείται με τις ενστάσεις είπε ότι ειναι 49 (αν θυμάμαι καλά) και ότι θα έβγαιναν τα αποτελέσματα του Γ σταδιου μετα απο κανα δυο μέρες (που βγήκαν μετά από 6) και τα οριστικά μέσα στο Μάιο. :roll:
 
Gladiator":62clvo5s said:
εχω ακουσει απιστευτες ιστοριες-διαλογους απο φιλους πιλοτους (ερασιτεχνες και επαγγελματιες) με πρωταγωνιστες ελληνες ΕΕΚ.....Μιλαμε για τραγικες καταστασεις.....και πολλα λεφτα παιδια...δε φανταζεστε πόσα...... :lol:
ΥΓ. οχι δεν πιστευω οτι μονο οι χειρωνακτικες εργασιες πρεπει να αμοιβονται. Οι δασκαλοι ας πουμε θα επρεπε να επαιρναν πιο πολλα (εαν εκαναν αυτο που επρεπε)και οι βουλευτες λιγοτερα απο τα μισα απ`οτι παιρνουν σημερα....για να μην πω για τους δικαστες

Να σας πω εγώ ιστορίες - διαλόγους που έχω ζήσει ο ίδιος ( όχι ακούσει 8) ) σχετικά με πιλότους (ερασιτέχνες και επαγγελματίες);
Και τι θα σημαίνει αυτό? ; Ότι οι χειριστές όλοι είναι άχρηστοι υπάλληλοι εταιρειών που πρέπει να παίρνουν έναν απλό μισθό και πολύ θα τους είναι? Θα σας πρότεινα να επιδιώξετε επίσκεψη σε ένα Πύργο Ελέγχο Αεροδρομίου, ώστε να διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι πόσο "δουλειά γραφείου" είναι η δουλειά του ΕΕΚ, πόσο.... ηλεκτρική μπορεί να γίνει κάθε μέρα η καρέκλα του ΕΕΚ και πόσο βαριά είναι τα γαλόνια του κυβερνήτη :great: .
 
τζορτζ 150, δεν θεωρω ολους τους ελεγκτες ανικανους.....αλλα στην ελλαδα εχουμε τεραστιο προβλημα διοτι πολλοι απο αυτους ειναι ημιμαθεις, φοβισμενοι, με μικρη εμπειρια, δεν αγαπανε τη δουλεια τους αλλα αγαπανε την παχυλοτατη αποζημειωση που παιρνουν, και για καποιο ανεξηγητο λογο, μισουν αυτους που αγαπανε να πετανε και προσπαθουν με καθε τροπο να τους κανουν τη ζωη δυσκολη, και την πτηση τους επικινδυνη. Κι επειδη θα με βγαλεις κι εσυ τρελο οπως ο ΥΠΑτζης satcorfu, θα σου παραθεσω απλα τα σχολια καποιων επαγγελματιων σε παλιοτερες αναρτησεις εδω μεσα. Τις δικες μου εμπειριες θα προτιμησω να τις κρατησω για μενα. Παμε λοιπον:
"Re: ΥΠΑ,μια διεφθαρμενη υπηρεσια,που πρεπει να "κλεισει"....
Δημοσίευσηαπό piperwarrior » 09 Οκτ 2010, 20:47
Αυτη είναι η πρώτη φορά που γραφω σε αυτό το forum και σε οποιοδήποτε άλλο για την ακρίβεια..
Δεν μπόρεσα να κρατηθώ σιωπηλός όμως σε αυτήν την συζήτηση.
Είμαι επαγγελματίας χειριστής, έχω πετάξει στην Αμερική και στα περισσότερα αεροδρόμια της Ελλάδας (κυρίως ιδιωτικές πτήσεις) και ο τίτλος της συζήτησης με εκφράζει απόλυτα. Οποιός έχει πετάξει σε αυτήν την χώρα ΓΝΩΡΙΖΕΙ πως είναι και μαλλον επιεικής ο χαρακτηρισμός. Ελάχιστοι υπάλληλοι (αναφέρομαι κυρίως σε ελεγκτές και αερολιμενικούς) κάνουν την δουλειά τους σωστά. Αερολιμενικοί με σύνδρομα "Θεού", που νομίζουν οτι ο κάθε αερολιμένας είναι τσιφλίκι τους, που βγάζουν κανονισμούς από το κεφάλι τους και αγνοούν άλλους.. Ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, οι οποίοι όταν έχουν πάνω από ένα αεροπλάνο στην περιοχή τους, τα χάνουν και κάνουν διαχωρισμούς της τάξεως των 20 ναυτικών μιλίων!!! Και όταν τολμήσεις να διαμαρτυρηθείς, σου απαντάνε με το πάντα κλασσικό "δεν θα μας μάθετε εσείς την δουλειά μας"!! Για να μήν μιλήσω για επιθεωρητές της ΥΠΑ, οι οποίοι ούτε καν κοιτάζουν αν ένα αεροπλάνο είναι πλώιμο, κοιτάζουν μόνο αν έχουν τα απαραίτητα χαρτιά (πιστοποιητικά ανταλλακτικών κλπ).
Ένα είναι το κοινο στοιχείο τους: είναι έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι, οι οποίοι οι περισσότεροι μπήκαν στη θέση που μπήκαν με "μέσο" ή "γνωριμίες" ή με "βύσμα" ή με "ρουσφέτι". Είναι μάλιστα η απόλυτη υπηρεσία για να "βολευτεί" κάποιος, μιας και το μόνο που χρειάζεται είναι να έχεις πτύχιο από μια οποιαδήποτε Σχολή.
Και το μόνο που σκέφτονται ολοι είναι απλά να μην τους τύχει κάτι και χάσουν την δουλιτσα τους, για αυτό είναι σχεδόν όλοι τόσο ευθυνόφοβοι και αδρανείς.
Μακάρι να έκλεινε λοιπόν αυτη η καταραμένη υπηρεσια και να σταματάγαμε να πετάμε λεφτά σε ανίκανους δημόσιους υπαλλήλους.

Υ.Γ.: Αγαπητέ hastaroth, δεν ξέρω την ιδιότητα σου, αν έχεις προσωπική πείρα επ΄αυτών που αναφέρω, εάν δεν έχεις σου συνιστώ να κάνεις κάποιες πτήσεις σε δυο-τρία περιφερειακά αεροδρόμια και θα έχεις τα αδιάσειστα στοιχεια που επιθυμείς, κοινώς θα δεις με τα ματάκια σου αυτά που αναφέρω."
"Re: ΥΠΑ,μια διεφθαρμενη υπηρεσια,που πρεπει να "κλεισει"....
Δημοσίευσηαπό piperwarrior » 10 Οκτ 2010, 23:32
Φίλε spinal δεν ανέφερα προηγουμενως παραδείγματα, γιατί είναι τοσα πολλά που δεν ήξερα τι να πρωτοαναφέρω.
Ορίστε μερικά λοιπόν:
έχω περιμένει στο έδαφος μέχρι και 20 λεπτά με αναμμένο κινητήρα στο Ηράκλειο, πραγματικά χωρίς λόγο, μόνο οι αδικαιολόγητοι φοβοι των ελεγκτών και τα δικά τους ξεχωριστά minima που τα έχουν βγάλει από το κεφάλι τους.
Έχω φύγει από Αστυπάλαια για Κω, και μου έιπαν να κατευθυνθώ προς Νίσυρο γιατί υπήρχε κίνηση. Ξέρεις τι κίνηση? Ένα (1) αεροσκάφος!!!!(παρεπιπτόντως, πάντα ξέρω ποιος και που έιναι γύρω μου, δεν γίνεται και αλλιώς, πίστεψε με) Το οποίο με έβλεπε στο TCAS και έγω το έιχα εν΄όψει, άλλα αυτό δεν άλλαξε τίποτα, το θεωρούν φυσιολογικό σε διεθνές αεροδρόμιο να μην έχουν πάνω απο ένα αεροπλάνο στο ΤΜΑ τους. Μου έχει τύχει να θέλω να πάω σε αεροδρόμιο των Κυκλάδων, να μου λένε ότι δεν υπάρχει θέση στην πίστα, αλλα με ενα μικρό λαδωματάκι κάτι μπορέσαμε και κάναμε (είπαμε και οι αερολιμενικοί δεν πάνε πίσω)! Και φυσικά τελικα υπήρχαν κάποιες θέσεις εξαρχής...

Θα μπορούσα να λέω και να λέω και να λέω, αλλα είναι τόσες πολλές ιστορίες. Κάθε δεύτερη πτήση μου κατα μέσο όρο και μια τέτοια μικρή ιστορια.

Τέλος παντων, μετά από όλα αυτά όπως λεεί και ο socratis_71, γιατί να κρατηθούν χαμηλοί οι τόνοι, μετά απο όλα αυτα?
Είμαι οργισμένος με όλα αυτά και αυτούς και δεν προτίθεμαι, να κάνω τα στραβά μάτια μόνο και μόνο να φαίνομαι πολιτικά ορθός..."

η συζητηση συνεχιζεται, μπορεις να διαβασεις κι αλλες αποψεις για να καταλαβεις το επιπεδο μας σαν χωρα στην αεροπορικη εξυπηρετηση και νοοτροπια.Υπαρχουν κι εξαιρετικοι υπαλληλοι που αγαπανε τη δουλεια τους και βοηθανε...αλλα δυστυχως ειναι πολυ λιγοι
 
Αγαπητέ... μονομάχε,
ευτυχώς η συντριπτική πλειοψηφία των επαγγελματιών και ερασιτεχνών χειριστών διαφωνεί με την άποψή σου :) .

Πιάνεσαι από μια ιστορία ενός χειριστή, ο οποίος μπορεί και να παρουσιάζει τα πράγματα από την δική του σκοπιά για τους χ - ψ λόγους και κατηγορείς ελαφρά τη καρδία έναν κλάδο που κάθε χρονιά παίρνει τα εύσημα από εταιρείες ( TUI )και οργανισμούς (Εurocontrol) για την εξυπηρέτηση της διαρκούς αυξανόμενης κυκλοφορίας, με τις λιγότερο δυνατό καθυστερήσεις.

Περί απειρίας, θα σε πληροφορήσω ότι ο πιο άπειρος Έλληνας ΕΕΚ έχει προσληφθεί πριν σχεδόν 10 χρόνια, οι αμέσως προηγούμενοι πριν 18 χρόνια, υπάρχουν δε εδώ και πολλά χρόνια αυστηροί Ευρωπαϊκοί κανονισμοί με τους οποίους η χώρα μας έχει αναγκαστικά εναρμονιστεί πλήρως, σε ότι αφορά την εκπαίδευση, την πιστοποίηση και την διαρκή αξιολόγηση των ΕΕΚ.

Όπως μπορείς να διαπιστώσεις και ο ίδιος μέσα από τις επίσημες διερευνήσεις αεροπορικών ατυχημάτων https://www.aaiasb.gr/, υπάρχουν πάντα αρκετοί παράγοντες που οδηγούν σε ατύχημα, δεν αρκεί μόνο ένας κακός χειριστής ή ένας κακός ΕΕΚ.

Τέλος, μπορείς να "κοστολογήσεις" πόσο πρέπει να πληρωθεί ένας χειριστής που πήρε φωτιά στον αέρα, δήλωσε MAYDAY, αλλά παρολαυτά κατάφερε να προσγειώσει το αεροπλάνο του και πόσο πρέπει να πληρωθεί ο ΕΕΚ που έλαβε το MAYDAY, πέρασε την πτήση με ασφάλεια μέσα από ύψη άλλων αεροσκαφών, ώστε να προσγειωθεί το συντομότερο, εκτελώντας παράλληλα όλες τις emergency διαδικασίες, χωρίς να σταματήσει να διαχειρίζεται τις υπόλοιπες πτήσεις ;
Σου δίνω ο ίδιος την απάντηση: δεν πληρώνεται με τίποτα ούτε η αγωνία, ούτε τα χρόνια από τη ζωή που χάνει κάποιος από παρόμοιο στρες. Η μεγαλύτερη ανταμοιβή είναι η ηθική ικανοποίηση στο τέλος της μέρας, ότι έκανες τη δουλειά σου ευσυνείδητα και σωστά και βοήθησες τους επιβάτες σου ( ή έναν χειριστή αν μιλάμε για ΕΕΚ) να προσγειωθούν με ασφάλεια.
 
η απαντηση μου ποσο θα πρεπει να πληρωθουν κι οι δυο, ειναι ο βασικος μισθος, οσο παιρνουν και αλλοι δημοσιοι υπαλληλοι που κανουν λιγοτερο υπερτιμημενα και προβεβλημενα επαγγελματα, ακουραστα, αγγογυστα, αλλα χωρις μεγαλα λογια, διαφημιση, υπερπροβολη.....Κι αφου δε σας νοιαζει το χρηματικο αλλα μονο η ηθικη ικανοποιηση, γιατι ο κλαδος σας συνεχως πολεμαει για αυξησεις, κανει απεργιες κι εκβιαζει την εκαστοτε κυβερνηση? Απο αγαπη σε αυτους που πετανε, στους επιβατες ή απο αγαπη γι`αυτο που κανουν?
Αγνοεις φυσικα οτι υπαρχουν εκατονταδες αεροδρομια σε ολο τον κοσμο(και στην ελλαδα) που λειτουργουν χωρις κρατικους υπαλληλους, υπατζηδες κλπ, και πετανε μια χαρα καθημερινα εκατονταδες αεροπλανα χωρις κανενα προβλημα και χωρις ελεγκτες......
Κι επειδη παραποιεις τα πραγματα παρε κι εδω ενα αλλο δειγμα(απο σχολια εδω μεσα) απο αλλον πιλοτο για να δεις το επιπεδο των ΕΕΚ...
"Re: ΥΠΑ,μια διεφθαρμενη υπηρεσια,που πρεπει να "κλεισει"....
Δημοσίευσηαπό 121.5 » 14 Οκτ 2010, 18:23
-Κυθηρα καλησπέρα σας, το D-.... άδεια εκκίνησης και τροχοδρόμησης για τον 20, VFR στα 1000 πόδια ΑGL για Σπάρτη-Τρίπολη-Μέγαρα με άφιξη εκεί σε 1ωρα και 50 λεπτά μετά την απογείωση.
-D-....τα Κύθηρα, η ώρα 14:20,stand-by για την εκκίνηση, έχω προσγείωση την Ολυμπιακή σε 15 λεπτά, μπορείτε να εκκινήσετε όταν σταθμεύσει στην πίστα και σβύσει κινητήρες και πείτε μου πάλι τι σημαίνει 1000 πόδια AGL?...
-Από το D-...συγγνώμη, η Ολυμπιακή έρχεται από βορειοανατολικά και από μεγάλο ύψος, εμείς θα απογειωθούμε σε 5 λεπτά από τώρα και θα πετάξουμε βορειοδυτικά χαμηλότερα κι απ το υψόμετρο του αεροδρομίου που είναι 1045 πόδια και με ίχνη αποκλίνοντα πάνω από 45 μοίρες. Γιατί να καθυστερήσουμε την αναχώρησή μας χωρίς ουσιώδη λόγο διαχωρισμού αφού θα πετάξουμε στα 1000 πόδια πάνω απ τον Λακωνικό Κόλπο? AGL θα πει above ground level.
-D-....αν διαφωνείτε με το έλεγχο που κάνω κύριε να κάνετε αναφορά στη Διεύθυνση Εναερίου Κυκλοφορίας και να τους πείτε οτι ο ελεγκτής στα Κύθηρα εφαρμόζει μεγάλους διαχωρισμούς.

Γουστάρω!

-Athinai TMA Information, το D-.... 4 μίλια νοτιοδυτικά από τα Μέγαρα στα 1500, διαδρομή Dapori, Davro, Nafplio,Mega, Meli, Kalamata άφιξη εκεί στις 13:00 UTC.
-D-.... Athinai TMA Information, ελήφθη, συνεχίστε VFR ύψη και διαδρομές με κώδικα 7000, δώστε μια αναφορά στο ASTOV.
-Mε συγχωρείτε θα βγω 8 μίλια βόρεια του ASTOV, στους Μύλους Αργους, από κει πρέπει να πάω για το σκέλος Ναύπλιο-Mεγαλόπολη, δεν υπάρχει λόγος να κατέβω τόσο νότια και να ανέβω πολύ ψηλά για να περάσω τις Κυνουρικές Αλπεις για να πάω Μεγαλόπολη-Καλαμάτα.
-D-....δεν μπορείτε να παρεκλίνετε από τις VFR διαδρομές και ύψη, τα παράπονά σας στη Διεύθυνση Εναερίου κυκλοφορίας.

Ξαναγουστάρω! Να πληρώσω και σπατόσημο για την εξυπηρέτηση?"
 
Στα Κυθηρα δεν υπαρχουν ΕΕΚ. Υπαρχουν τηλεπικοινωνιακοι που παρεχουν υπηρεσιες πληροφοριων πτησης σε μη ελεγχομενα αεροδρομια ( ειναι σαν τα αεροδρομια που αναφερευε δουλευουν τελεια χωρις ΕΕΚ,οπως καταλαβατε μολις ,χωρις να το θελετε ουσιαστικα γραψατε υπερ των ΕΕΚ, περιγραφοντας μια δυσαρεστη εμπειρια σε μη ελεγχομενο αεροδρομιο). Αφου θελετε να εχετε γνωμη για τα αεροπορικα, τουλαχιστον ασχοληθειτε σοβαρα και ενημερωθειτε για καποια βασικα θεματα.
Και απεργια οι ΕΕΚ εχουν χρονια να κανουν αυτονομα Σε καθε περιπτωση βγαινει παρανομη καταχρηστικη .
Επισης, για να φωτισω λιγο τη δικη σας αγνοια, θα σας πω οτι τα vfr routes and altitudes υπαρχουν στις τερματικες περιοχες για να διασφαλιζουν επαρκη διαχωρισμο αναμεσα σε vfr και ifr κυκλοφορια και οχι για να... βασανιζουν χειριστες.
 
ενταξει ρε φιλε, καταλαβαμε οτι εισαι ελεγκτης και συναδελφος του satcorfu.....Οποιοσδηποτε ειναι στον πυργο και παιρνει το μικροφωνο να μιλησει και να δωσει οδηγιες σε αεροπλανα που ιπτανται εχει καθηκοντα ελεγκτη, αλλιως θα παρανομουσε. αλλωστε η απαντηση του συναδελφου σου:
-D-....αν διαφωνείτε με το έλεγχο που κάνω κύριε να κάνετε αναφορά στη Διεύθυνση Εναερίου Κυκλοφορίας και να τους πείτε οτι ο ελεγκτής στα Κύθηρα εφαρμόζει μεγάλους διαχωρισμούς.
απλα σε διαψευδει.Ειναι περιτο να σου αναφερω δεκαδες παρομοια περιστατικα γιατι πολυ απλα οπως κι ο satcorfu θα πεσεις να με φας, να με βγαλεις τρελο,κλπ
Εγω παντως με 5-6 χιλιαρικα το μηνα....δε θα εμπαινα στον κοπο να γραφω σε φορουμ υπερασπιζομενος τους συναδελφους μου ελεγκτες....θα επαιρνα το σπορ αμαξι μου και καμια γκομενιτσα και θα πηγαινα σε καμια παραλια στη Μυκονο να ξοδεψω τη μηνιαια μου αποζημειωση.....
 
Για το τι λεει ο καθε ενας στο μικροφωνο ειναι υπευθυνος ο ιδιος.Επισης ο χειριστης θα πρεπε να γνωριζει οτι δεν του μιλαει ΕΕΚ, αυτες οι πληροφοριες ειναι δημοσιευμενες. Πας κυθηρα, ανοιγεις το AIP και ξεστραβωνεσαι οτι πας σε ΜΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ αεροδρομιο.
Εσεις αφου σας βολευει συνεχιστε να θεωρειτε τα αεροδρομια AFIS ελεγχομενα, προσωπικα δεν εχω θεμα, ευτυχως που δεν ειστε χειριστης παντως ( χιουμορ αυτο ).
Σας προτρεπω αλλη μια φορα να επισκεφτειτε μια μοναδα Ελέγχου Εναεριας κυκλοφοριας, θα σας λυθουν πολλες αποριες και σιγουρα θα αλλαξετε αποψεις για πολλα θεματα ( συγχωρειστε τυχον υψηλους τονους πριν, αλλα καποια πραγματα πρεπει να λεγονται με το ονομα τους).
 
Αγαπητέ "Μονομάχε",

Είναι απορίας άξιο που βρίσκεις την όρεξη να καταγράφεις όλα αυτά, την πιο ζεστή μέρα των τελευταίων 10 ετών, η οποία συμπίπτει να είναι και Κυριακή. Είμαστε και μια ομάδα ανθρώπων που προσπαθήσαμε πάρα πολύ για ένα διαγωνισμό, χωρίς βύσματα και μέσα, και αγωνιούμε για το μέλλον μας, ενώ παράλληλα υπάρχεις και εσύ που αποστραγγίζεις όλα σου τα συμπλέγματα και την κακία που έχεις με copy paste. Είναι πραγματικά ανούσιο αυτό που κάνεις και ενώ ρίχνουμε μια ματιά για το αν κάποιος συνυποψήφιος έχει κάτι νεότερο εσύ να γράφεις ό,τι σου έρθει εκτός θέματος.
Σε διαβεβαιώ πως το δεύτερο μέρος του γραπτού διαγωνισμού στο οποίο εξεταστήκαμε, είναι αφάνταστα δύσκολο και πολύ αμφιβάλλω αν και κατα πόσο ένα βύσμα ή κάποιος συμπλεγματικός θα μπορούσε έστω να περάσει τη βάση.
Θα σε παρακαλούσα λοιπόν να σεβαστείς το άγχος κάποιων παιδιών εδώ και να σταματήσεις τους λαϊκισμούς και την καταγραφή γεγονότων στα οποία δε συμμετείχες καν παριστάνοντας το φερέφωνο.
Καλή συνέχεια.
 
τζορτζ 150 ωραιο το χιουμορακι σου(στο εγραψα αλλωστε, με 5 χιλιαρικα το μηνα, γινομαι κι εγω τσαμπα μαγκας...), αλλα στο δια ταυτα πετας το μπαλακι στην εξεδρα. Εσυ κολλας στο τι ειδικοτητα εχει ο υπαλληλος της ΥΠΑ που ειναι στον πυργο και μιλαει σε αεροπορικη φρασεολογια στα αεροπλανα δινοντας με δικη του ευθυνη οδηγιες(αρα εκτελει χρεη ΕΕΚ σ`αρεσει δε σ`αρεσει),και δεν εξεταζεις τις ασυναρτησισες που λεει, την ασχετοσυνη του, και το ποσο επικινδυνος ειναι για την εναερια κυκλοφορια. Μας νοιαζει μονο η ειδικοτητα του κι οχι οτι ειναι δημοσιος κινδυνος.Δηλαδη αν ενας πιλοτος πει σε εναν μηχανικο, παρε το αεροπλανο καντο μια βολτα να το δεις κι εσυ πως παει...ο μηχανικος ενω ξερει οτι αυτο δε γινεται, θα το κανει και δεν θα εχει ευθυνη ουτε αυτος ουτε ο πιλοτος.
συμπαθεστατε αλκαπονε 2525,τι σχεση εχει η κυριακη, η πιο ζεστη μερα του χρονου, και οι εξετασεις που δινεις....με το θεμα του αρθρου?Να στο θυμησω γιατι μαλλον η ζεστη φταιει..."Ελεγκτης Εναεριας Κυκλοφοριας (ΕΕΚ)"
εγω για τους αργυροπελεκανους εγραψα? Αν καιγεσαι για τα αποτελεσματα υπαρχουν ενα σωρο επισημες ιστοσελιδες να ενημερωθεις. Ο τιτλος δεν ειναι εξετασεις για ελεγκτες....Αν θες να μαθεις ποιος λαικιζει, δωσε την απαντηση μου και τη δικη σου σε εναν ουδετερο κριτη να δεις ποιος ειναι ο λαικιστης. Το αγχος οσων δινουν εξετασεις μου ειναι παντελως αδιαφορο. Φερεφωνο μαθε τι σημαινει και μετα πετα παρομοιες λεξεις για να κανεις εντυπωση και να δωσεις στομφο στο τι γραφεις. Υπαρχουν δεκαδες δυσκολοτερα επαγγελματα στα οποια αν εξεταζοσουν θα κοβοσουν, οποτε μην προσπαθεις να μας πεισεις οτι ξεσκιστηκατε λες και δινετε εξετασεις στη NASA....-Ελεος πια. Ουτε θα σου δωσω αναφορα για το αν θα γραφω ή αν θα εκφερω αποψη για κατι που γνωριζω. Τη δουλεια σου και τη δουλεια μου.
 
Top