Egnatia Aviation

  • Thread starter Thread starter EGNATIA STUDENT
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Φίλε μου όπως διάβασες στην αρχή του post μου το ενδιαφέρον μου περιοριζόταν αποκλειστικά στο PPL οπότε δεν ζήτησα να ενημερωθώ για οτιδήποτε αφορούσε επαγγελματικές άδειες.

Δυστυχώς... η ηλικία μου δεν μου επιτρέπει να κάνω τέτοιες σκέψεις.

Αρα με τα παραπάνω δεδομένα, λυπάμαι αλλά, αδυνατώ να επιβεβαιώσω ή να διαψεύσω οτιδήποτε από αυτά που με ρώτησες.

Απλά προσπάθησα να μεταφέρω τις εμπειρίες μου από την διήμερη επαφή μου με τη σχολή με αποκλειστικό στόχο να ενημερώσω φίλους που οι φιλοδοξίες τους φτάνουν (όπως και εμένα) μέχρι το πρώτο πτυχίο χειριστή. Για επόμενα πτυχία πιστεύω οτι θα υπάρχουν μέλη που θα μπορούσαν να απαντήσουν.
 
η εκπαίδευση ATPL είναι modular;

@nikos_k
η εκπαιδευση ειναι modular, αφου το γραφει στη σελιδα τους κιολας,
το ιδιο και το καινουριο τους προγραμμα ICARUS


στην Ελλαδα μονο η ΣΕΧΟΑ και αλλη μια(?) μπορει να κανει intergrated.
 
Ναι μόνο η ΣΕΧΟΑ και η Global προσφέρουν integrated course.
 
Η εκπαίδευση γίνεται εξ'ολοκλήρου στην Ελλάδα. Το πτυχίο που αποκτάς στο τέλος είναι το ίδιο είτε από την Σ.Ε.Χ.Ο.Α. είτε από την Egnatia Aviation. Δηλαδή είναι frozen ATPL. Το modular σημαίνει ότι όταν τελειώσεις το PPL παίρνεις ένα πτυχίο και πας για το ATPL theory όπου θα αποκτήσεις στο τέλος το frozen ATPL. Αντίθετα στην Σ.Ε.Χ.Ο.Α είναι integrated που σημαίνει ότι, θα πρέπει να κάνεις τους 30 μήνες εκπαίδευση για να πάρεις την άδεια frozen ATPL. Εάν δηλαδή σταματήσεις ενδιάμεσα δεν παίρνει τίποτα ούτε PPL. Αλλά στην Egnatia δίνεις εκτός από τις πρακτικές εξετάσεις και θεωρητικές για το PPL (7 ενότητες) και μετά το ATPL theroy, ενώ στην Σ.Ε.Χ.Ο.Α. η θεωρία που κάνεις είναι αυτή του ATPL χωρίς πρώτα να έχεις κάνει τις 7 ενότητες.Η Egnatia είναι πολυ καλή και οργανωμένη σχολή και πιστεύω ότι αξίζει να πας. Αλλά έχει διάβασμα και πτήσεις από την πρώτη μέρα στην κυριολεξία. Εγώ κάνω το πρόγραμμα "Ίκαρος", δηλαδή από αρχάριο επίπεδο για την απόκτηση fATPL στην Egnatia Aviation και κοιμάμαι περίπου 6 ώρες την ημέρα, πετάω 1-2 ώρες την ημέρα και διαβάζω 8 ώρες την ημέρα.
 
sakiss78":136r20fo said:
Εγώ κάνω το πρόγραμμα "Ίκαρος", δηλαδή από αρχάριο επίπεδο για την απόκτηση fATPL στην Egnatia Aviation και κοιμάμαι περίπου 6 ώρες την ημέρα, πετάω 1-2 ώρες την ημέρα και διαβάζω 8 ώρες την ημέρα.
Eχει,τελικα,τοσο διαβασμα,ε? :roll:
 
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ-ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΠΡΩΗΝ ΜΑΘΗΤΗ ΤΗΣ

Καλησπέρα σε όλους, όπως και πολλά άλλα άτομα που διάβασαν πληροφορίες για την Εγνατία σ' αυτό το φόρουμ, έτσι και εγώ στην αρχή νόμιζα ότι όλα ήταν καλά σύμφωνα με αυτά που είχα διαβάσει και με αυτά που μου είχαν πει στη σχολή όταν πήγα!

Ήμουν μαθητής στην Εγνατία και σας πληροφορώ ότι τα πράγματα δεν είναι και τόσο "όμορφα" όσο τα παρουσιάζουν.

Πρώτον, το υποτιθέμενο ground school που προβλεπόταν να έχει καθηγητή πολύ απλά δεν έχει! Υπάρχει απλά ένας κύριος ο οποίος έχει την ειδικότητα του αεροναυπηγού αλλά όντας ένα άτομο και με αυτή την ειδικότητα δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις 14 ενότητες μαθημάτων οι οποίες είναι απαραίτητες για τη συμπλήρωση του επαγγελματικού πτυχίου. Δεύτερον η συμπεριφορά κάποιων ατόμων όπως του υπευθύνου προγράμματος εκπαιδεύσης, ο οποίος χειροδικεί (σφαλιάρες ή χαστούκι) με τη πρόφαση της πλάκας και συμπεριφέρεται ανάλογα με την διάθεσή του.

Χθες έμαθα από γνωστό μου ότι ανακοινώθηκαν νέες τιμές οι οποίες αφορούν τα διάφορα προγράμματα της σχολής και σε σχέση με τις υπόλοιπες σχολές της χώρας, αυτή τη στιγμή είναι η πιο ακριβή (αναλόγως με το πρόγραμμα). Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάρα πολλά άτομα τα οποία είναι δυσαρεστημένα κυρίως με τις τιμές και με το υποτιθέμενο ground school και σκοπεύουν να αποχωρήσουν (περίπου οχτώ άτομα από PPL και ATPL). Τώρα για να είμαστε και αντικειμενικοί, αυτά είναι προβλήματα επιλύσιμα τα οποία πρέπει οπωσδήποτε να αντιμετωπίσουν άμεσα οι υπεύθυνοι της σχολής/ιδιοκτήτες αν θέλουν να εδραιώσουν τη σχολή στην αγορά ως τη καλύτερη!

Από εκεί και πέρα, τα αεροπλάνα είναι μια χαρά με έναν πολύ καλό μηχανικό να τα επιβλέπει. Από άποψη εκπαιδευτών, έχει δύο πολύ καλούς εκπαιδευτές από τους έξι συνολικά, ο ένας εκ των δύο πετούσε με Mirage F-1 και αργότερα ήτο εκπαιδευτής στο συγκεκριμένο τύπο! Ο δεύτερος πού είναι από τη Κύπρο, παρότι νέος είναι από τους καλύτερους εκπαιδευτές που έχω δει ποτέ! Οι υπόλοιποι έχουν περίπου από 300-500 ώρες ωστόσο έχουν κάπως ειρωνική συμπεριφορά ως προς τους μαθητές, κάτι για το οποίο τους έχει γίνει επίπληξη. Πέραν τούτου είναι αρκετά καλοί πιλότοι!

Η σχολή έχει αρκετά καλή οργάνωση ως προς τις πρακτικές λειτουργίες οι οποίες αφορούν τα σχέδια πτήσεων και τους διάφορους διαγωνισμούς (τεστ) οι οποίοι διεξάγονται εντός της, επίσης έχει την άδεια επίσημου εξεταστικού κέντρου όσον αφορά το ερασιτεχνικό πτυχίο (PPL). Αυτές οι λίγες πληροφορίες, για αυτούς που πραγματικά ενδιαφέρονται και πρέπει να το ψάξουν λίγο παραπάνω!!!
 
Αγαπητέ Αρχάγγελε και λοιποί..

Δυστυχώς δεν "ακούτε " και κανένα μεγαλύτερο αλλά ούτε και μικρότερο.. πχ nikos, pilot 767, κλπ...

Κάποτε "ας πούμε " ότι υπήρχε η ΣΕΧΟΑ !!

Στην Ελλάδα όμως όλα είναι δυστυχώς όπως και οι πολιτικοί που μας κυβερνούν!! Σε λίγα χρόνια θα πηγαίνουν από το Δημοτικό τα παιδιά στο εξωτερικό.

Ούτε τυρί Φέτα δεν ξέρουμε πλέον να κάνουμε, μας την πήρανε κι αυτή!! Εσύ περίμενες να εκπαιδευθείς από instructor Mirage? Λίγο εδώ και λίγο εκεί είτε Modular ...PPL ....CPL...ATPL είτε Ab Initio Integrated..(πού δεν υπάρχει ουσιαστικά στην Ελλάδα ), αναγκάζεσθε μετά να βρείτε λύσεις εκτός Ελλάδας , με τρομερές ελλείψεις και τελικό κόστος διπλάσιο αφενός και ανταγωνιστικότητα πτυχίου/εύρεση εργασίας κλπ αφ'ετέρου Merry Christmas!!

Φύγετε οπουδήποτε, καλύτερα και φθινότερα / Αεροπορία στην Ελλάδα ?? Δεν βλέπετε ούτε στην Ικάρων δεν πάνε πλέον οι του 19-20 μαθητές!!

Αυτή είναι η αλήθεια στην Ελλάδα της ΕΕ
 
Νεο Αεροσκάφος

Με μεγάλη μου χαρά σας ανακοινώνω ότι σήμερα 8 Νοεμβρίου 2007 και 1100 τοπική προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο της Καβάλας το έκτο αεροσκάφος της Εgnatia Aviation τύπου Diamond DA40 TDI S/N D4.304 με νηολόγιο SX-AZA. Το αεροσκάφος αναχώρησε εχθές από τα Μέγαρα και με ένα overnight στη Σκιάθο (λόγω καιρού) έφτασε στην Καβάλα. Είναι το πέμπτο μονοκινητήριο αεροσκάφος της σχολής μας και το πρώτο με ελληνικό νηολόγιο. Το αεροσκάφος είναι καινούριο και με εξοπλισμό IFR. Είναι επίσης το πρώτο από τα τρία καινούρια αεροσκάφη που έχουν παραγγελθεί από τον αντιπρόσωπο της Diamond στην Ελλάδα την εταιρία Aeroservices. Τα άλλα δύο έχουν χρόνο παράδοσης μέσα καλοκαιριού 2008.
Η Εgnatia Aviation πλέον μπορεί να εξυπηρετήσει τον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό μαθητών το νούμερο των οποίων έχει πλέον ξεπεράσει τους 150. Οι εκπαιδευτικές ώρες της ανέρχονται στις 7000 από την ημέρα έναρξης 3 Ιουλίου 2006.

Τέλος μετά από μεγάλη ζήτηση και εάν όλα πάνε σύμφωνα με τα προγράμματά μας γύρω στα τέλη του ερχόμενου Ιανουαρίου η Εgnatia Aviation θα έχει παρουσία και στο αεροδρόμιο Γενικής Αεροπορίας των Μεγάρων ακολουθώντας πιστά την ίδια ποιότητα και αυστηρότητα που χαρακτηρίζει τη δουλειά μας.

Δημήτρης Λυμπεράκης
Accountable Manager
 
Re: Νεο Αεροσκάφος

dimitrisL":bnfn0d1h said:
Τέλος μετά από μεγάλη ζήτηση και εάν όλα πάνε σύμφωνα με τα προγράμματά μας γύρω στα τέλη του ερχόμενου Ιανουαρίου η Εgnatia Aviation θα έχει παρουσία και στο αεροδρόμιο Γενικής Αεροπορίας των Μεγάρων ακολουθώντας πιστά την ίδια ποιότητα και αυστηρότητα που χαρακτηρίζει τη δουλειά μας.

Δημήτρης Λυμπεράκης
Accountable Manager

Ανάσταση !!!!

Σας περιμένουμε .....
 
καλησπερα κ απο μενα, καμια νεοτερη αποψη/εντυπωση περι του θεματος απο τους ήδη ενδιαφερομενους και μετέχοντες στην σχολη υπαρχει?
 
Top