Γιώργος Μάναρης
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 28/02/2012
- Μηνύματα
- 341
- Likes
- 1
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- Oal
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- Lgat
http://i47.tinypic.com/91dr92.png
http://i49.tinypic.com/2vkhs00.jpg
Η "πάλαι ποτέ κραταιά τζαμπούκλα"(πολύ μού άρεσε,και αναφέρομαι στην καταχώρηση αρ.1)απηλλαγμένη γραφικών
χάρη στις φιλότιμες προσπάθειες του κυρ-Μήτσου και τού επιστάτη,ο οποίος για πολλές μέρες κόλλαγε τη σκάλα στην
βάση της πτέρυγας και ερχόταν μετά από ώρες να πάρει με το αυτοκίνητό του τον (μοναδικό) εθελοντή τού συλλόγου
και να τον πάει μέχρι τη στάση τού λεωφορείου...Τελικά ο κυρ-Μήτσος παρά τις όποιες επιφυλάξεις αποδείχτηκε αρ-
κετά ικανός.Μετά από μήνες κατάλαβε ότι δεν έστεκε να φαίνεται σαν μπάλωμα η δουλειά του και έπλυνε τις μπλέ ρί- γες ώστε να φαίνεται το χρώμα ό,σο το δυνατόν ομοιόμορφο,όπως φαίνεται στη δεύτερη φωτογραφία.Χρησιμοποίησε
μία μικρότερη σκάλα για να μπορεί να τη μετακινεί γρήγορα και σε λίγα απογεύματα το τέλειωσε κι αυτό (με υαλοκα-
θαριστήρα).
Το πιό ενδιαφέρον πράγμα που είδα στο τζάμπο,πέρα από την απρόσμενη ευρυχωρία στο πατάρι (upper deck)- που
ξεκινάει με ύψος 2,10 περίπου και χαμηλώνει στο ημικυκλικό bulkhead στο 1,80 - είναι ότι στο τέλος της καμπίνας,
εκεί που γράφει SX-,λείπει ένα τετράγωνο από το ταβάνι και όταν κοίταξα από εκεί,είδα ότι πάνω από την οροφή τού
θαλάμου επιβατών η άτρακτος ήταν κούφια σαν την κιβωτό τού Νώε.Ήταν σαν τη ραχοκοκκαλιά ενός κήτους με τη
μόνωση και τίποτ' άλλο.Στη βάση της ουράς φαινόταν το pressure bulkhead,όλα γυμνά.Ποιός το φανταζόταν αυτό;
http://i49.tinypic.com/2vkhs00.jpg
Η "πάλαι ποτέ κραταιά τζαμπούκλα"(πολύ μού άρεσε,και αναφέρομαι στην καταχώρηση αρ.1)απηλλαγμένη γραφικών
χάρη στις φιλότιμες προσπάθειες του κυρ-Μήτσου και τού επιστάτη,ο οποίος για πολλές μέρες κόλλαγε τη σκάλα στην
βάση της πτέρυγας και ερχόταν μετά από ώρες να πάρει με το αυτοκίνητό του τον (μοναδικό) εθελοντή τού συλλόγου
και να τον πάει μέχρι τη στάση τού λεωφορείου...Τελικά ο κυρ-Μήτσος παρά τις όποιες επιφυλάξεις αποδείχτηκε αρ-
κετά ικανός.Μετά από μήνες κατάλαβε ότι δεν έστεκε να φαίνεται σαν μπάλωμα η δουλειά του και έπλυνε τις μπλέ ρί- γες ώστε να φαίνεται το χρώμα ό,σο το δυνατόν ομοιόμορφο,όπως φαίνεται στη δεύτερη φωτογραφία.Χρησιμοποίησε
μία μικρότερη σκάλα για να μπορεί να τη μετακινεί γρήγορα και σε λίγα απογεύματα το τέλειωσε κι αυτό (με υαλοκα-
θαριστήρα).
Το πιό ενδιαφέρον πράγμα που είδα στο τζάμπο,πέρα από την απρόσμενη ευρυχωρία στο πατάρι (upper deck)- που
ξεκινάει με ύψος 2,10 περίπου και χαμηλώνει στο ημικυκλικό bulkhead στο 1,80 - είναι ότι στο τέλος της καμπίνας,
εκεί που γράφει SX-,λείπει ένα τετράγωνο από το ταβάνι και όταν κοίταξα από εκεί,είδα ότι πάνω από την οροφή τού
θαλάμου επιβατών η άτρακτος ήταν κούφια σαν την κιβωτό τού Νώε.Ήταν σαν τη ραχοκοκκαλιά ενός κήτους με τη
μόνωση και τίποτ' άλλο.Στη βάση της ουράς φαινόταν το pressure bulkhead,όλα γυμνά.Ποιός το φανταζόταν αυτό;