Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καταλάβετε πια εσείς οι υπεύθυνοι του ΠΟΛΚΕΟΑ που υποτίθεται ότι φροντίζετε και αγαπάτε αυτά τα αεροπλάνα ότι αν δεν κανονιστεί φύλαξη θα διαλυθούν από μόνα τους. Είχε γίνει μια προσπάθεια πρόσφατα να "σενιαριστούν" (κλείστηκαν όλες οι πόρτες, βάφτηκαν οι τίτλοι, κλείστηκε το πίσω μέρος του 727, μπήκε η πίσω σκάλα στο 727, μπήκε το radome στο 727 κλπ. Πλέον οι πόρτες είναι ανοικτές, οι emergency doors λείπουν, το πίσω μέρος του 727 καταστράφηκε κλπ.

Αφήστε πια τα ταξίδια των μελών σας και όλα τα ανούσια events. Τα αεροπλάνα καταστρέφονται και εσείς δεν κάνετε τίποτα. Αν πραγματικά νοιάζεστε γι αυτά, βρείτε κάποιον που πραγματικά θα κάνει κάτι καλό γι αυτά και θα αναλάβει το κόστος συντήρησης και πουλήστε τα. Αλλιώς, ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ!!!
 
Αγαπητέ GP707, μεγάλα και βαριά τα λόγια σου. Ίσως δεν συνάδουν με τις στολές και τα "Μουσια" που και καλά προωθούν στα πλαίσια των μεγαλεπίβολων σχεδιασμών τους. Έπρεπε να τους πάρει ο κόσμος με τις πέτρες από τότε που άφηναν τα μοτοκρός στα φτερά να φτιάχνονται κάργα. Αλλά είμαστε λαός φιλεύσπλαχνος και τους δώσαμε και 2η ευκαιρία. Πια, δεν υπάρχει έλεος. Πρόκειται για απλούς καταστροφείς της αεροπορικής ιστορίας και ας αφήσουν κατά μέος τις προσκλήσεις στα δήθεν μουσεία τους και να πάνε να φτιάξουν καμμιά πόρτα πριν πάρουμε και τις δικές τους από τα σπίτια τους... :evil:

δικός σου
 
Αγαπητέ GP 707,καταλαβαίνω την απογοήτευσή σας.Το ίδιο ένοιωθα και εγώ,αντέδρασα όμως θετικά.Πήγα και είπα
ότι θέλω να προσφέρω.Από το Μάη τού 2010 και για ενάμιση χρόνο έκανα αυτό πού μπορούσα εθελοντικά.Απέκτησα
μάλιστα και καλλιτεχνικό παρωνύμιο γιατί η εργασία πού γίνεται με καταβολή αγάπης είναι παρεξηγήσιμη.Τουλάχι-
στον σταμάτησαν να έρχονται οι γκραφιτάδες,κάτι είναι και αυτό.Το κακό είναι ότι από τις αρχές τού 2011 άρχισαν
να μπαίνουν άλλοι αυτόκλητοι επισκέπτες,τα παιδιά των ΕΜΑΚ,πού τους αρέσει να χρησιμοποιούν τα ιδιόκτητα αερο-
πλάνα τού ΠΟΛΚΕΟΑ για τις ασκήσεις τους.Καί παρά τα έντονα παράπονα τού συλλόγου,δεν αλλάζουν τακτική.Όπως
μάς είχε πεί η παλιά φρουρά security,είναι γνωστό ότι τα Σαββατοκύριακα κάνουν ασκήσεις στο υπόγειο τού κεντρι-
κου κτιρίου του Ανατολικού και μετά πάνε στα αεροπλάνα.Μπαίνουν από το συρματόπλεγμα νωρίς το πρωί πάνω πού
χαράζει,δηλαδή μέρες και ώρες πού δε θα τους δεί κανένας.Θα ήταν ευχής έργον κάποιος περίοικος να παραφυλάξει
να φωτογραφίσει αυτούς και όχι μόνο τον ταλαίπωρο τον Κυρ-Μήτσο πού η εργασία του πάει χαμένη.Βαρέθηκε να
κλείνει πόρτες,να ξαναφτιάχνει και να αλλάζει τις επιφάνειες στις εξόδους των αεροπλάνων....
 
Τα παιδιά τών ΕΜΑΚ όμως δέν ενεργούν από μόνα τους,έχουν κάποιον ανώτερο-τον διοικητή τους,ο οποίος ίσως έχει συμφωνήσει με τους αρμόδιους τού ΠΟΛΚΕΟΑ γιά να χρησιμοποιούν οι άντρες τής ΕΜΑΚ τα αεροπλάνα ώς "στόχους" τών ασκήσεών τους.

Αν όμως δέν έχη συμφωνήσει ο διοικητής τών ΕΜΑΚ,μήπως οι αρμόδιοι τού ΠΟΛΚΕΟΑ πρέπει να απευθυνθούν στην αστυνομία ώστε αυτή να λάβη τα απαραίτητα μέτρα;Απ'όσο ξέρω,κανείς δέν μπορεί να χρησιμοποιή ένα ξένο περιουσιακό στοιχείο χωρίς την άδεια τού κατόχου του...
 
Σε αυτόν ακριβώς τον επικεφαλής των ΕΜΑΚ έγιναν τα παράπονα και προφορικά και γραπτά απ' όσο ξέρω,αλλά
επειδή εδρεύουν μέσα στο χώρο του αεροδρομίου δεν μπορεί κανείς να τους ελέγξει.Το πρόβλημα είναι ότι εξαρχής
τα αεροπλάνα είναι παράταιρα εκεί που βρίσκονται αλλά έτσι μας τα παρέδωσε η ιστορία.Μετά έγιναν οι αθλητικές
εγκαταστάσεις και οι γραμμές του τραμ πού χωρίζουν το αεροδρόμιο στη μέση.Το σωστό θα ήταν να μπορούσαν να
πάνε στο Δυτικό όπου η φύλαξη τους θα ήταν απλή υπόθεση,αυτό όμως είναι δύσκολο να γίνει...Όσο για την αστυ-
νομία,για να επέμβει πρέπει να κάποιος να την ειδοποιήσει.Και ποιός θα βρεθεί τέτοια ώρα;
 
Kι εμείς έχουμε αντιδράσει θετικότατα στο παρελθόν μα έντονο το αίσθημα του εθελοντισμού. Δυστυχώς όμως, ακόμα κι αυτό έπεσε στο κενό, όταν δεν υπάρχει η θέληση και από το ΠΟΛΚΕΟΑ. Αν διαβάσεις αυτό το θέμα από την αρχή του, θα καταλάβεις.
 
http://i45.tinypic.com/fz19v6.png
Θεωρώ περιττό να απαριθμήσω πόσες εργασίες έχουν γίνει σε αυτό το αεροπλάνο...δεν έχει βαφτεί,έχει πλυθεί σχο-
λαστικά γιά να γυρίσει ο χρόνος από το 2011 στό 2003 και νωρίτερα.Μόνο το άσπρο έχει βαφτεί,όσο έφτανα,όχι εγώ,
ο κυρ-Μήτσος-δεν τον ξέρω ποιός είναι-κι αν μπορούσε να ψηλώσει η σκάλα, θα'φτανε να τελειώσει και την ουρά.
Είναι κρίμα αυτή η αρχή να μην έχει συνέχεια και πρέπει να το πάρουν απόφαση να βοηθήσουν κι άλλοι. Τα αερο-
πλάνα πρέπει εξάπαντος να μεταφερθούν στο Δυτικό.Αυτή θα ήταν μία ουσιαστική,θετική κίνηση.Πληροφορούμαι ότι
η εταιρεία φύλαξης του αεροδρομίου φέρνει πιό πολλές δυσκολίες και η τυπική άδεια δεν είναι πιά αρκετή.Επομένως δεν είναι πιά ρεαλιστικό να μιλάμε εύκολα ούτε γιά εθελοντική εργασία...
Υ.Γ. Ισχύει πάντα η πρόταση να φωτογραφήσει κάποιος περίοικος τούς ΕΜΑΚ στην επόμενή τους εξόρμηση.Έρχεται
Σαββατοκύριακο.
 
http://i48.tinypic.com/2u8i3yu.png
Είναι όπως θα το βλέπατε αν στεκόσασταν κάτω από το αεροπλάνο,σα να βρισκόσασταν εκεί.Η εργασία αναγκαστικά
σταμάτησε την άνοιξη τού 2011 γιατί η σκάλα τού τζάμπο δεν μπορούσε να ψηλώσει άλλο καθότι παλιά.Γιά man-lift
ούτε λόγος.Ρωτήσαμε,ήταν πανάκριβο,100€ την ώρα,(και μιλάμε γιά πολλές ώρες).Ποιός θα το τελειώσει τώρα;Πάνω
που είχα πάρει το κολάι (όχι εγώ,ο κυρ-Μήτσος).Φυσικά με πινέλο.Σπρέι δεν πιάνει στο ύπαιθρο,έστω και με φαινο-
μενική άπνοια φεύγει το μισό.Μάλιστα,από την άλλη πλευρά,στο αντίστοιχο κίτρινο ημικύκλιο,υπήρχαν 3-4 τριχίτσες
από μεγαλύτερο πινέλο πάνω στη μπογιά,η οποία ήταν δουλεμένη κυκλικά...
Σε έναν από αυτούς τους κούφιους "κύβους" φώλιαζε στην αρχή ένα ξεφτέρι (μικρό γεράκι) πού μόλις με έβλεπε να
πλησιάζω έφευγε τρομαγμένο.Αργότερα κατάλαβα ότι υπήρχε και δεύτερο και φώλιαζαν πλέον κάτω από τις πτέρυ-
γες τού τζάμπο.Το μέρος έχει τη δική του πανίδα...
 
το θέμα είναι ότι όλες αυτές οι εργασίες πήγαν στράφι γιατί τα αεροπλάνα είναι πάλι στην αρχική τους ελεεινή κατάσταση. Και το θέμα δεν είναι το βάψιμο...
 
Σ' ευχαριστώ για την ωραία ατάκα.Είναι αλήθεια ότι τα αεροπλάνα πρωτίστως πρέπει να προστατευθούν γιατί αυτή
είναι η έννοια τού μουσείου,χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το βάψιμο είναι περιττό.Τα γκράφιτι έπρεπε να φύγουν από
παντού γιατί αλλιώς θα ήταν τώρα τόσο πολλά πού δεν θα μπορούσε να γίνει τίποτα.Η δεύτερη προτεραιότητα ήταν
να αποκτήσουν τα αεροπλάνα τίτλους και να πλυθούν.Ο χώρος έπρεπε να καθαριστεί γιά να μη δίνει εικόνα εγκατά-
λειψης.Έγραψα "Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας" στό κτιριάκι τής General Aviation γιά να φαίνεται ότι κάπου το πάμε.
Και βέβαια,άν η σκάλα του τζάμπο μπορούσε να ανέβει κι άλλο,θα είχα βάψει το σημαιάκι και το O L Y M P I C στο
τζάμπο.Αφού λοιπόν αυτό δεν ήταν εφικτό,το 747 έπρεπε τουλάχιστον να έχει το όνομά του και έτσι έγραψα Olympic
Eagle και από τις δύο πλευρές.Εκανα τόσες εργασίες που απορώ με την υπομονή μου.Όσο για το ΠΟΛΚΕΟΑ,αυτό μού
έδωσε την άδεια.Αλλα δεν έχει να μού δώσει πιά.Κι άν φτωχικό το βρήκα,δε με γέλασε.Εκανα ένα ωραίο ταξίδι στο
παρελθόν.Χωρίς αυτό δεν θά 'βγαινα στο δρόμο.Δεν θα κατηγορούσα ποτέ το δεύτερο σπίτι μου.
Και γιά να επανέλθουμε στο θέμα μας,επαναλαμβάνω ότι πρέπει να βρεθεί τρόπος να μετακινηθούν τα αεροπλάνα
από εκεί το συντομότερο.Είναι παρκαρισμένα στο αντίθετο σημείο από εκεί πού έπρεπε να βρίσκονται.Ούτε προστα-
τευμένα είναι ούτε επισκέψιμα(το λιγότερο).Νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε σε αυτό.Εγώ πού γνώρισα το χώρο γιά ενά-
μιση χρόνο,έχω αρχίσει να ανησυχώ.Είναι έρμαια τού κάθε τρωγλοδύτη πού και ζημιά δε δίστασε να κάνει επιζητών-
τας ό,τι ρεαλιστικότερο γιά τις ακήσεις του αλλά και άλλων πού με τρόπο αφήνουν την υπογραφή τους....
 
Top