just for the record που λένε:
πήρα δυο φορές τηλέφωνο και με συνδέσανε με αγγλικό τμήμα εξυπηρέτησης.
Την πρώτη , μετά από 20 λεπτά συζήτησης, μου απέκλεισε κάθε ενδεχόμενο επιστροφής χρημάτων.
Τη δεύτερη μετά από 35 λεπτά συζήτησης, και αφού ούτε λίγο ούτε πολύ μου είπαν ότι ήθελα να τους κοροϊδέψω επειδή άλλαξα γνώμη (μιας και η δεύτερη κράτηση ήταν σε διαφορετική ημερομηνία), μου κάνανε τη "χάρη" να μου επιστρέψουν τους φόρους από τη δεύτερη κράτηση.
Τέλος πάντων, μιας και το χάσιμο μου ήταν περίπου 30 Ευρώ αν μου επιστρέφανε τους φόρους, δεν ασχολήθηκα περαιτέρω, αν και το λάθος ήταν 100% δικό τους (του συστήματος κρατήσεων), πράγμα που ποτέ δεν παραδέχτηκαν.
Προσοχή λοιπόν πάντα όταν κάνετε μια κράτηση και φαίνεται ότι κάτι δεν πήγε καλά, βεβαιωθείτε ότι ΟΝΤΩΣ δεν έχετε χρεωθεί πριν κάνετε άλλη κράτηση.
πήρα δυο φορές τηλέφωνο και με συνδέσανε με αγγλικό τμήμα εξυπηρέτησης.
Την πρώτη , μετά από 20 λεπτά συζήτησης, μου απέκλεισε κάθε ενδεχόμενο επιστροφής χρημάτων.
Τη δεύτερη μετά από 35 λεπτά συζήτησης, και αφού ούτε λίγο ούτε πολύ μου είπαν ότι ήθελα να τους κοροϊδέψω επειδή άλλαξα γνώμη (μιας και η δεύτερη κράτηση ήταν σε διαφορετική ημερομηνία), μου κάνανε τη "χάρη" να μου επιστρέψουν τους φόρους από τη δεύτερη κράτηση.
Τέλος πάντων, μιας και το χάσιμο μου ήταν περίπου 30 Ευρώ αν μου επιστρέφανε τους φόρους, δεν ασχολήθηκα περαιτέρω, αν και το λάθος ήταν 100% δικό τους (του συστήματος κρατήσεων), πράγμα που ποτέ δεν παραδέχτηκαν.
Προσοχή λοιπόν πάντα όταν κάνετε μια κράτηση και φαίνεται ότι κάτι δεν πήγε καλά, βεβαιωθείτε ότι ΟΝΤΩΣ δεν έχετε χρεωθεί πριν κάνετε άλλη κράτηση.