6circles
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/09/2006
- Μηνύματα
- 784
- Likes
- 1.562
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- UAE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- NZAA
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean
Συμφωνώ με τον φίλο Α3970, πιο πάνω, αν και θα τολμούσα να πω οτι αυτό που θα ήλπιζα να δω ειναι λιγότερους νέους προορισμούς και περισσότερο κάποιο consolidation.
Το δίκτυο της Αιγαίου είναι αρκετά καλό ως προς την έκτασή του και πραγματικά η μόνη αισθητή έλλειψη ειναι το Άμστερνταμ, αλλά μάλλον όπως αναφέρθηκε πρεπει να ειναι θέμα χρόνου η προσθήκη του.
Αυτό που νομίζω οτι χρειάζεται ειναι ένα μικρό κράτει σε νέους προορισμούς και πιο πολλή δουλειά στις συχνότητες. Οι πιο πολλές ειναι της τάξης των 2 με 3 συχνοτήτων την εβδομάδα ( φυσικά εξαίρεση αποτελούν οι μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες ) . Ας πυκνώσουν λοιπόν οι συχνότητες, εστω και με την προσθήκη ενός RJ που να έχει μικρότερη χωρητικότητα και δυνατότητα για αυξημένες συχνότητες.
Και μετά απο αυτο, η δημιουργία ενός ή δύο "κυμάτων" συνδετικών πτήσεων μέσω LGAV με ανταποκρίσεις απο 60 έως 120 λεπτά.
Αν γίνουν τα παραπάνω δύο ( γερή αύξηση συχνοτήτων σε υφιστάμενους προορισμούς, και ανάπτυξη του hub της Αθήνας με σωστές ανταποκρίσεις ) , τοτε ειναι απόλυτα εφικτό να δουμε και long haul απο το 2018, αφού θα εχει δημιουργηθεί και το κατάλληλο feed traffic.
My two cents....
Συμφωνώ με τον φίλο Α3970, πιο πάνω, αν και θα τολμούσα να πω οτι αυτό που θα ήλπιζα να δω ειναι λιγότερους νέους προορισμούς και περισσότερο κάποιο consolidation.
Το δίκτυο της Αιγαίου είναι αρκετά καλό ως προς την έκτασή του και πραγματικά η μόνη αισθητή έλλειψη ειναι το Άμστερνταμ, αλλά μάλλον όπως αναφέρθηκε πρεπει να ειναι θέμα χρόνου η προσθήκη του.
Αυτό που νομίζω οτι χρειάζεται ειναι ένα μικρό κράτει σε νέους προορισμούς και πιο πολλή δουλειά στις συχνότητες. Οι πιο πολλές ειναι της τάξης των 2 με 3 συχνοτήτων την εβδομάδα ( φυσικά εξαίρεση αποτελούν οι μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες ) . Ας πυκνώσουν λοιπόν οι συχνότητες, εστω και με την προσθήκη ενός RJ που να έχει μικρότερη χωρητικότητα και δυνατότητα για αυξημένες συχνότητες.
Και μετά απο αυτο, η δημιουργία ενός ή δύο "κυμάτων" συνδετικών πτήσεων μέσω LGAV με ανταποκρίσεις απο 60 έως 120 λεπτά.
Αν γίνουν τα παραπάνω δύο ( γερή αύξηση συχνοτήτων σε υφιστάμενους προορισμούς, και ανάπτυξη του hub της Αθήνας με σωστές ανταποκρίσεις ) , τοτε ειναι απόλυτα εφικτό να δουμε και long haul απο το 2018, αφού θα εχει δημιουργηθεί και το κατάλληλο feed traffic.
My two cents....