andreas-cyprus
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/02/2010
- Μηνύματα
- 344
- Likes
- 30
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- CYP
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Φίλε dkostop καλησπέρα και καλώς ήρθες στο φόρουμ.
Εγώ απλά θα ήθελα να σου απαντήσω στο πρώτο σου ερώτημα σχετικά με τις δικηγορικές εταιρείες που αναλαμβάνουν τέτοια ζητήματα. Είχα κάνει 2 φορές αίτηση για ταξίδια με ακύρωση/καθυστέρηση.
Η πρώτη φορά ήταν πριν 1 χρόνο περίπου, όταν ακυρώθηκε η πτήση μου στο CDG λόγω απεργίας της Air France. Τελικά, αφού περιμέναμε 1μιση ώρα για αλλαγή εισιτηρίου, μας έκαναν Transfer σε πτήση της LH, η οποία θα αναχωρούσε 6 ώρες μετά. Μέσα σε αυτό το διάστημα δεν μας δόθηκε κανένα κουπόνι για διατροφή από την Air France. Η απάντηση που πήρα από την εταιρεία ήταν πως δεν μπορεί να υπάρξει αποζημίωση, καθώς ο λόγος ακύρωσης της πτήσης εξαιρείται από τους κανονισμούς της ΕΕ για τα δικαιώματα των επιβατών.
Η δέυτερη φορά ήταν πριν 3 μήνες για ένα ταξίδι που πραγματοποίησα με ενδιάμεσο σταθμό στη Βιέννη, το οποίο όμως δεν έγινε όπως προβλεπόταν. Με 2 ώρες καθυστέρηση στο αεροδρόμιο της Λάρνακας έχασα την ανταπόκριση μου στη Βιέννη, η οποία ήταν και η τελευταία πτήση της ημέρας. Άρα αναγκαστικά έπρεπε να διανυκτερεύσω. Όλα τα έξοδα βέβαια πληρωμένα από την Austrian (έκδοση νέου εισιτηρίου και διαμονή σε ξενοδοχείο με δείπνο και πρόγευμα). Η εξυπηρέτηση της Austrian στη Βιέννη ήταν άψογη. Εν τω μεταξύ τα κυπριακά ΜΜΕ αναμετέδιδαν συνεχώς την είδηση πως επιβάτης της πτήσης VIE-LCA πιθανώς να είναι θετικός στον ιό Ebola. Τελικά 2 ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης μας επιβιβαστήκαμε στο αεροπλάνο, που ήταν σταθμευμένο σε remote stand, μας ανακοίνωσε ο κυβερνήτης πως η καθυστέρηση μας οφείλεται σε τεχνικό πρόβλημα.
Όλα αυτά τα λέω γιατί αυτά έγραψα στην αναφορά μου σε συγκεκριμένη δικηγορική εταιρεία που αναλαμβάνει αποζημιώσεις επιβατών και τάζει μέχρι και 600 ευρώ, αν η καθυστέρηση υπερβαίνει τις 4 ώρες Φυσικά, τίποτα δεν πήρα, καθώς όπως μου είπαν η εταιρεία φρόντισε να μου παράσχει διαμονή και διατροφή (στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπήρχε μεταφορά από/προς το αεροδρόμιο, καθώς το ξενοδοχείο ήταν δίπλα στο αεροδρόμιο), παρόλο που η ώρα άφιξης μου στον τελικό μου προορισμό ήταν 14 ώρες μετά την προγραμματισμένη. Επίσης επικοινώνησα με την εταιρεία της πιστωτικής μου κάρτας, η οποία μου προσφέρει δωρεάν ταξιδιωτική ασφάλιση, και η απάντηση τους ήταν αποστομωτική, καθώς μου αρίθμησαν 15 ΑΠΙΘΑΝΟΥΣ λόγους για αποζημίωση (μεταξύ αυτών να ψοφήσει το σκυλί σου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού λόγω αναφυλαξίας από εμβόλιο ).
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως, παρόλο που δεν πληρώνεις τίποτα σε αυτές τις εταιρείες, είναι εξαιρετικά απίθανο να σου δοθεί κάποια αποζημίωση, όταν η αεροπορική εταιρεία φρόντισε να σου παράσχει διαμονή και διατροφή για όσο χρειαστεί. Λογικά και μόνος σου να το προσπαθήσεις δεν πιστεύω να κερδίσεις τίποτα, καθώς οι εταιρείες αυτές "δουλεύουν" με βάση τους κανονισμούς για τα δικαιώματα των επιβατών, εκτός και αν η TK δεν σου παρείχε ούτε διατροφή, ούτε διαμονή (αν χρειαζόταν βέβαια).
Εγώ απλά θα ήθελα να σου απαντήσω στο πρώτο σου ερώτημα σχετικά με τις δικηγορικές εταιρείες που αναλαμβάνουν τέτοια ζητήματα. Είχα κάνει 2 φορές αίτηση για ταξίδια με ακύρωση/καθυστέρηση.
Η πρώτη φορά ήταν πριν 1 χρόνο περίπου, όταν ακυρώθηκε η πτήση μου στο CDG λόγω απεργίας της Air France. Τελικά, αφού περιμέναμε 1μιση ώρα για αλλαγή εισιτηρίου, μας έκαναν Transfer σε πτήση της LH, η οποία θα αναχωρούσε 6 ώρες μετά. Μέσα σε αυτό το διάστημα δεν μας δόθηκε κανένα κουπόνι για διατροφή από την Air France. Η απάντηση που πήρα από την εταιρεία ήταν πως δεν μπορεί να υπάρξει αποζημίωση, καθώς ο λόγος ακύρωσης της πτήσης εξαιρείται από τους κανονισμούς της ΕΕ για τα δικαιώματα των επιβατών.
Η δέυτερη φορά ήταν πριν 3 μήνες για ένα ταξίδι που πραγματοποίησα με ενδιάμεσο σταθμό στη Βιέννη, το οποίο όμως δεν έγινε όπως προβλεπόταν. Με 2 ώρες καθυστέρηση στο αεροδρόμιο της Λάρνακας έχασα την ανταπόκριση μου στη Βιέννη, η οποία ήταν και η τελευταία πτήση της ημέρας. Άρα αναγκαστικά έπρεπε να διανυκτερεύσω. Όλα τα έξοδα βέβαια πληρωμένα από την Austrian (έκδοση νέου εισιτηρίου και διαμονή σε ξενοδοχείο με δείπνο και πρόγευμα). Η εξυπηρέτηση της Austrian στη Βιέννη ήταν άψογη. Εν τω μεταξύ τα κυπριακά ΜΜΕ αναμετέδιδαν συνεχώς την είδηση πως επιβάτης της πτήσης VIE-LCA πιθανώς να είναι θετικός στον ιό Ebola. Τελικά 2 ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης μας επιβιβαστήκαμε στο αεροπλάνο, που ήταν σταθμευμένο σε remote stand, μας ανακοίνωσε ο κυβερνήτης πως η καθυστέρηση μας οφείλεται σε τεχνικό πρόβλημα.
Όλα αυτά τα λέω γιατί αυτά έγραψα στην αναφορά μου σε συγκεκριμένη δικηγορική εταιρεία που αναλαμβάνει αποζημιώσεις επιβατών και τάζει μέχρι και 600 ευρώ, αν η καθυστέρηση υπερβαίνει τις 4 ώρες Φυσικά, τίποτα δεν πήρα, καθώς όπως μου είπαν η εταιρεία φρόντισε να μου παράσχει διαμονή και διατροφή (στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπήρχε μεταφορά από/προς το αεροδρόμιο, καθώς το ξενοδοχείο ήταν δίπλα στο αεροδρόμιο), παρόλο που η ώρα άφιξης μου στον τελικό μου προορισμό ήταν 14 ώρες μετά την προγραμματισμένη. Επίσης επικοινώνησα με την εταιρεία της πιστωτικής μου κάρτας, η οποία μου προσφέρει δωρεάν ταξιδιωτική ασφάλιση, και η απάντηση τους ήταν αποστομωτική, καθώς μου αρίθμησαν 15 ΑΠΙΘΑΝΟΥΣ λόγους για αποζημίωση (μεταξύ αυτών να ψοφήσει το σκυλί σου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού λόγω αναφυλαξίας από εμβόλιο ).
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως, παρόλο που δεν πληρώνεις τίποτα σε αυτές τις εταιρείες, είναι εξαιρετικά απίθανο να σου δοθεί κάποια αποζημίωση, όταν η αεροπορική εταιρεία φρόντισε να σου παράσχει διαμονή και διατροφή για όσο χρειαστεί. Λογικά και μόνος σου να το προσπαθήσεις δεν πιστεύω να κερδίσεις τίποτα, καθώς οι εταιρείες αυτές "δουλεύουν" με βάση τους κανονισμούς για τα δικαιώματα των επιβατών, εκτός και αν η TK δεν σου παρείχε ούτε διατροφή, ούτε διαμονή (αν χρειαζόταν βέβαια).