Jimis
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/08/2010
- Μηνύματα
- 254
- Likes
- 0
ops10":1y8ai1k7 said:Έχει ήδη απαντηθεί αλλά επχειρώ να ξαναπαντήσω συνοπτικά. Σε περίπτωση ακύρωσης λοιπόν ο επιβάτης δικαιούται:
1) Αποζημίωση (250 ευρώ για το εσωτερικό ή 400 ή 600 για μεγαλύτερα ταξίδια). Εξαίρεση αποτελεί αν η εταιρία αποδείξει ότι η ακύρωση οφείλονταν σε έκτακτους λόγους που δνε μπορούσε να τους αντιμετωπίσει με όλα τα εύλογα μέσα.
2) Διακαίωμα εναλλακτικής μεταφοράς ή επιστροφής τους εισιτηρίου (ασχέτως κατηγορίας ναύλου). Η επιλογή είναι του επιβάτη - αν η εναλλακτική μεταφορά τον πάει στον προοριμσό του πολύ σύντομα, τότε η παραπάνω αποζημίωση μειώνεται στο 50%.
3) Δικαίωμα φροντίδας, δηλαδή ανάλογα τις περιστάσεις (χρόνο παραμονής στον αερολιμένα, ύπαρξης ή όχι καταλύματος), σνακ, γεύματα, αναψυκτικά, ξενοδοχεία κλπ.
Όλα αυτά υπό την απαραίτητη προϋπόθεση ότι εμφανίστικε εγκαίρως στο τσεκ-ιν.
Εφόσον αυτά δε γίνουν ο επιβάτης μπορεί (και τα δύο παράλληλα ή ένα απ' αυτά):
- Να κάνει γραπτή καταγγελία προς την ΥΠΑ (κατά προτίμηση προς το τό αερολιμενικό τμήμα του αερολιμένα αναχώρησης που είναι το καθ' ύλην αρμόδιο, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό) προκειμένου η ΥΠΑ να επιβάλλει τα πρόστιμα προς την παραβάτρια εταιρία (τα πρόστιμα είναι ΠΟΛΥ μεγάλα και καμία εταιρία δε θέλει να μπλέξει με αυτά).
- Να κινηθεί ο ίδιος (ή με δικηγόρο) εξώδικα ή δικαστικά κατά της εταιρίας.
Δηλαδή αν ακυρωθεί η πτήση μου και με βάλουν σε μία άλλη(όμως από economy σε business)τότε δικαιούμαι αποζημίωση;;;