Δικαιώματα επιβατών

Υποθέτω αυτό:

Κανονισμός 261/2004
Άρθρο 5
Παράγραφος 3

Ο πραγματικός αερομεταφορέας δεν υποχρεούται να πληρώσει αποζημίωση σύμφωνα με το άρθρο 7 αν μπορεί να αποδείξει ότι η ματαίωση έχει προκληθεί από έκτακτες περιστάσεις οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και αν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέτρα.
 
Ο Thanasis_U2 ρωτάει για επιστροφή χρημάτων και όχι για αποζημίωση, άρα στην περίπτωση που αναφέρει θα πρέπει να επιστραφεί το αντίτιμο του εισιτηρίου και να παρασχεθεί φροντίδα στον επιβάτη (τροφή, δυνατότητα τηλεφωνήματος και -αν χρειαστεί- στέγη).
 
Τροποποίηση Δρομολογίου και Συνέπειες

Πριν από λίγες ημέρες η Aegean τροποποίησε ένα δρομολόγιό της προς Berlin. Στην περίπτωσή μου αυτό μου τρώει μία ημέρα από το ΣΚ που θα πήγαινα και ουσιαστικά μου καθιστά απαγορευτική την διαμονή μου. Η αεροπορική είναι υπεύθυνη και για την ακύρωση του ξενοδοχείου που έχω ήδη πληρώσει; Γνωρίζει κανείς από δικό του ή γνωστού του προηγούμενο;
Ευχαριστώ πολύ.
 
Αν η ενημέρωσή σου έγινε λιγότερο από 2 βδομάδες πριν την πτήση, δικαιούσαι 250€, πετάξεις δεν πετάξεις. Αλλιώς, δικαιούσαι μόνο επιστροφή χρημάτων (αν αποφασίσες να μην πετάξεις)! Και στις δύο περιπτώσεις εννοείται ότι αν αποφασίσεις να μην πετάξεις θα πάρεις πίσω όλα τα χρήματα (και τέλος κράτησης και τα λοιπά)!
Επίσης, αντί για 250€ μπορείς να ζητήσεις να σε βάλουν σε πτήση που να φτάνει με το πολύ τρεις ώρες καθυστέρηση σε σχέση με την πτήση που έκλεισες (πάντα αν η ενημέρωσή σου έγινε λιγότερο από δύο βδομάδες πριν την πτήση)! Μπες να διαβάσεις τον κανονισμό 261/2004 (γκούγκλαρέ το), να δεις ακριβώς! Πέρα από τα 250€ αν τα δικαιούσαι, δεν δικαιούσαι τίποτα άλλο σχετικά με ξενοδοχείο ή άλλα έξοδα που έκανες εσύ όταν προγραμμάτιζες το ταξίδι…
 
Thnx για τις πληροφορίες!
Η οδηγία της ΕΕ μιλάει για ακύρωση πτήσης. Δε λέει πουθενά για τροποποίηση...
 
ΟI Aerosvit Airlines αλλαξαν την ωρα αναχωρησης της πτησης μου!Απο 08.25 το κανανε 16.25 με αποτελεσμα να χανω την επομενη για ΒΚΚ 14.00 :rant: :rant: Επειδη δεν με εχουν ενημερωση σε 25 μερες πεταω γνωριζει κανεις εαν τουσ ενημερωσω εγω πριν περασουν οι 2 εβδομαδες του κανονισμου να διεκδικήσω συμφωνα με το κανονισμο να επιλεξω εγω το ταξιδι πως θα γινει μιας και πτηση εχει την επομενη μερα< να μην χασω μια μερα> και δεν το θελω!Η πρεπει να περιμενω εως 2 εβδομαδες για να το ζητησω ?Συμφωνα με τουσ κανονισμους της εταιριας δεν αναφερει χρονικο περιορισμο απλα οτι οταν υπαρχει τροποποιηση της πτησης με υπαιτιότητα της εταιρείας η επιλογη το πως θα παω ειτε με αλλη πτηση της ιδιας εταιρας ειτε με αλλη συνεργαζομενη εταιρια με αλλο δρομολογιο γινετε κατα βουλιση μουΜπορειτε να ενημερωσει καποιος
ευχαριστω
 
Διάβασα (στα γρήγορα) όλες τις σελίδες και εχω την εξής ερώτηση:

΄Εστω ότι έχουμε πτήση επιστροφής στη βάση (αρά χρειάζομαι διαμονή αν μείνω εκεί), που ακυρώνεται λόγω απεργίας και έστω ότι το επόμενο scheduled είναι μετά από 4 ημέρες και τέλος η πτήση είναι με RYANAIR, τι να περιμένω;;
 
spyridaus":2o8kyuhj said:
...τι να περιμένω;;
Να μην περιμένεις να σου δώσουν τίποτα από μόνοι τους.
Αυτό που δικαιούσαι είναι "φροντίδα", δηλαδή διαμονή και διατροφή.
Βέβαια, μια και έχεις να κάνεις με Ryanair, το πιθανότερο είναι να σε αγνοούν και να μη σου δίνουν τίποτα.
Φρόντισε να κρατήσεις αποδείξεις από το ξενοδοχείο που θα μείνεις τις επιπλέον μέρες καθώς και τις αποδείξεις από τα φαγητά και μετά ξεκίνα διαδικασίες για να πάρεις αυτά τα χρήματα στέλνοντας έγγραφα και email στην εταιρεία κοινοποιώντας ΟΛΑ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΑ (για να έχεις "μάρτυρα" ότι ενημέρωσες).
 
Ερώτηση για Hellenic Imperial

Θα ήθελα τη συμβουλή σας πάνω σε ένα ζήτημα που με απασχολεί σχετικά με την Hellenic Imperial.
Συγκεκριμένα, έχω κλείσει 2 εισιτήρια μετ'επιστροφής για Λονδίνο για τις 8/7. Ίσως απο αφέλεια δεν έψαξα περαιτέρω για την συγκεκριμένη εταιρία πριν κλείσω τα εισιτήρια (και στο airtickets έγραφε πως έχει 4 τελευταίες θέσεις, πράγμα που γράφει εδώ και μια εβδομάδα και αφότου έκλεισα τα 2 εισιτήρια) και όταν έψαξα οφείλω να ομολογίσω απογοητεύτικα με τα αποτελέσματα. :shock: Το ερώτημα μου λοιπόν είναι, να κάνω ακύρωση των εισιτηρίων, με το κόστος που συνεπάγεται αυτό ή να περιμένω ελπίζοντας να πραγματοποιηθούν κανονικά οι πτήσεις; Και στην δεύτερη περίπτωση πιστεύετε ότι υπάρχει ενδεχόμενο να βγάλω άκρη με τις αποζημιώσεις και τα συναφή που δικαιείται κάποιος σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης;

Ευχαριστώ.
 
καλήσπερα παίδες, έχουμε πρόβλημα

την Κυριακή ήταν να αναίβω με την Croatian για Ζαγκρεμπ κι θα γύρναγα σε 2 βδομαδες. αλλα μιας κι βγήκε το κώλο πόρισμα για το Τυ154 κι πρέπει να μείνω στην αθήνα μέχρι την τετάρτη, κι θα αναίβω με λεωφορειο προς Κροατία. πείρα τηλ την myhellas για να την ρωτίσω αν μπορώ να ακυρώσω το εισητήριο για το πήγαινε μόνο, κι μου είπαν ότι ακυρώνετε ΟΛΟ το εισιτήριο.

μπορεί να γίνει αυτό? αν πχ δε παρεβρεφώ στο αεροδρόμιο πάλι θα μου ακυρωθεί όλο το εισητήριο η θα μου μείνει η επιστροφή?
 
Top