Καλημέρα σε όλους!Είχα κλείσει για να γυρίσω απ'το Παρίσι ένα award της ΟΑ στισ 26 του μήνα.Λόγω έργων στον προαστιακό του Παρισιού(RER) η διαδρομή προς το de Gaulle διαρκούσε περίπου 30-40 λεπτά παραπάνω καθώς γινόταν με σημαντική παράκαμψη.Έλα όμως που όσες μέρες γυρνάγαμε με το μετρό και τον προαστιακό δεν είχε βγεί ούτε μια ανακοίνωση-προφορική ή γραπτή,η φίλη μου ξέρει άπταιστα γαλλικά και δεν παίζει να βγήκε και μην το πήραμε χαμπάρι-και το χειρότερο Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΤΡΕΝΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ.
Το αποτέλεσμα ήταν έπειτα από ατελείωτο λαχάνιασμα να φτάσω στο αεροδρόμιο 12.25 ενώ η πτήση αναχωρούσε 13.05 και το check in είχε κλείσει.Άρχισα τότε έναν αγώνα παρακαλητών και κλήσεων(Οι υπάλληλοι του handling έπαιρναν το travelair χωρίς να ξέρουν οτι είναι κλειστό την Κυριακή και εγώ πήρα το τμήμα κρατήσεων που δεν μπορούσε να κάνει τίποτα καθώς το εισιτήριο ήταν με μίλια). Η μόνη επιλογή που είχα πλέον ήταν να αγοράσω άλλο εισιτήριο που έκανε 230 € με Α3,163 με ΟΑ και 118 με Εύκολη για την επόμενη μέρα την οποία και προτίμησα.Σήμερα λοιπόν κάλεσα στο travelair μπας και τους αγγίξει λίγο η περιπέτειά μου(Η Αιγαίου πριν χρόνια είχε κάνει δώρο στον πατέρα μου εισιτήριο εξωτερικού σε ίδια περίπτωση) αλλά οι απαντήσεις τους δεν έδειξαν κάποιο ίχνος συγκίνησης.Ενδεικτικά (ένα απ'τα ρεζουμέ του διαλόγου):
Υπάλληλος - Μόλις υποψιαστήκατε οτι θα αργούσατε έπρεπε να μας ενημερώσετε
Εγώ - Σας ενημέρωσα!απλά επειδή δεν ήσασταν ανοιχτά την Κυριακή μίλησα με κάποιο συνάδελφό σας από το τμήμα πληροφοριών
Υπάλληλος - Σωστά,έπρεπε όμως να μας ενημερώσετε Δευτέρα-Παρασκευή 9.00-17.00
Εγώ - Και εγώ πού να ξέρω τρείς μέρες πριν οτι θα κάνουν έργα στα τρένα και θα κάνω διπλάσια ώρα για να 'ρθω?
ΥΠάλληλος - Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι,είναι πολιτική της εταιρείας
Μετά απ'αυτό μου δημιουργήθηκαν οι εξής απορίες
Πρώτον,όταν τους πήρα τηλ την πρώτη φορά(κατά τις 12.15) δεν μπορούσαν να μου κρατήσουν μια θέση,μιας και δεν είχα να παραδώσω βαλίτσα και εάν ερχόμουν πριν κλείσει η πύλη να μου την έδιναν?
Δεύτερον,σε μια περίοδο που δεν πάνε γεμάτα τα αεροπλάνα στην συγκεκριμένη γραμμή, τι την πειράζει την ΟΑ και την κάθε ΟΑ να μου δώσει μια θέση στην επόμενη πτήση με κάποια λογική χρέωση? Ούτε θα της κόστιζε τίποτα και εμένα θα είχε ευχαριστημένο και την χρέωση θα εισέπραττε και θα κέρδιζε τη διαφήμιση.
Τρίτον και πιο φλέγον, σ’αυτές τις περιπτώσεις τι δικαιούμαι?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων