Δικαιώματα επιβατών

Για να σε βοηθήσουμε, πρέπει να δώσεις επιπλέον πληροφορίες (ημερ. ταξιδιού, δρομολόγιο, αλλαγή ώρας κατά πόσες ώρες). Αν η εταιρία την ενημέρωσε και το ταξίδι θα γίνει σε >14 ημέρες από την ενημέρωση, τότε δεν δικαιούται τίποτα βάση του Κανονισμού της ΕΕ.
 
Νομίζω πως ταξιδεύει εδώ κοντά σε 2 εβδομάδες 28-29 νομίζω. Αν ταξιδεύει 28 για παράδειγμα τι δικαιούτε?
 
Αυτά που έχουν γραφτεί σε αυτό το νήμα. Από την στιγμή που δεν δίνεις κάποιες επιπλέον πληροφορίες, περιμένεις να σου δώσουμε έτοιμη απάντηση; :wall:
 
Eυχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις. Τελικά η φίλη μου πετάει 29 Μαρ. Την ειδοποιησε η Α3 οτι λόγω αλλαγής προγράμματος από χειμερινό σε καλοκαιρινό και τελικά θα πετάξει αντί 06:25 θα πετάξει 10:55.
 
Ταξιδιωτική Ασφάλιση

Καλησπέρα σε όλους.Μέσα στην τιμή εισητηρίου δεν είναι κ η ταξιδιωτική ασφάλιση?τι είναι αυτό το καινούργιο που έχει βγάλει η αιγαίου?
 
Re: Ταξιδιωτική Ασφάλιση

Είναι αυτό που βγάζει τα πολλά λεφτά για τις εταιρείες..το είδα πριν κανένα μήνα κ στην LH για πρώτη φορά (εκεί έχει 2-3 επιλογές ασφάλισης). Στα λόγια του O΄Λιρι ερχόμαστε :cool:
 
Τα δικαιώματα των επιβατών γίνονται πολύ Hot θέμα τώρα στις μέρες μας με τα εκατομμύρια ανθρώπων που έχουν εγκλωβιστεί στα ευρωπαικά αεροδρόμια.
Λοιπόν τι δικαιούται ο επιβάτης; Η παροχή φροντίδας για την οποία κάνει λόγο ο ΕΚ 261 προβλέπει και μια τέτοια περίπτωση και τι μπορεί να ερμηνευτεί ως "παροχή φροντίδας";;;
 
Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις σου υπάρχουν στον Κανονισμό 261/2004. Η παροχή φροντίδας ισχύει και για πτήσεις που ακυρώθηκαν λόγω του ηφαιστείου. Τι περιλαμβάνει ο όρος "φροντίδα" υπάρχει στο άρθρο 9:
Δικαίωμα φροντίδας
1. Όταν γίνεται παραπομπή στο παρόν άρθρο, προσφέρονται
δωρεάν στους επιβάτες:
α) γεύματα και αναψυκτικά ανάλογα του χρόνου αναμονής τους,
β) διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο όταν αποβαίνει αναγκαία η παρα-
μονή τους:
— επί μία ή περισσότερες νύκτες, ή
— επί διάστημα επιπλέον εκείνου που σχεδίαζε ο επιβάτης·
γ) μεταφορά μεταξύ αερολιμένα και καταλύματος (ξενοδοχείου ή
άλλου).
2. Επιπλέον, προσφέρονται δωρεάν στους επιβάτες δύο τηλε-
φωνήματα, τέλεξ ή φαξ ή μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
 
Ευχαριστώ... πολύ επεξηγηματικό και ξεκάθαρο.
 
Ταξιδιωτική ασφάλιση

Ελπίζω να το θέτω σε σωστό τομέα,ειδάλλως μετακινείστε το.
Θα κλείσω σε λίγες ώρες ένα εισιτήριο για τη Βουδαπέστη με την Malev.Στη σελίδα της εταιρείας είδα μια προσφορά ταξιδιωτικής ασφάλισης με κόστος 19€ που καλύπτει αρκετά πράγματα μεταξύ των οποίων και καθυστερήσεις ή ακυρώσεις λόγω απεργιών των αεροδρομίων κλπ.Επειδή στην Ελλάδα η κατάσταση είναι ρευστή με τις απεργίες των εργαζομένων στην Υ.Π.Α αλλά κι επειδή πολλές φορές συμβαίνουν περιστατικά που δεν τα περιμένει κανείς,όπως η έκρηξη του ηφαιστείου στην Ισλανδία,είναι καλή ιδέα η αγορά μιας τέτοιας υπηρεσίας;Μήπως καλύπτεται ο επιβάτης από τις Ευρωπαϊκές οδηγίες;Επίσης,σε περίπτωση απώλειας αποσκευών,οι νόμοι των αεροπορικών μεταφορών που έχει θεσπίσει η Ε.Ε καλύπτουν τον επιβάτη;Είχα πάρει μια φορά,το 2008,μια ασφάλεια από ασφαλιστική εταιρεία της Ελλάδας έναντι 30€,και σκέπτομαι μήπως θα πρέπει να πάρω για να είμαι καλυμμένος.Από την άλλη όμως,αν καλύπτομαι από την Ε.Ε και τις οδηγίες της,θα γλίτωνα κάποια χρήματα.Ποια είναι η άποψή σας;
 
Top