Δικαιώματα επιβατών

Ερώτηση αγαπητοί συνφορουμίτες!

Έχω δύο εισιτήρια με Α3 IOA-ATH 12/02 ATH-IOA 17/02 και ATH-CDG 14/02 CDG-ATH 17/02. Επειδή είναι δύο ξεχωριστά εισιτήρια, θα μπορέσουν να με τσεκάρουν και για το σκέλος ATH-IOA από το παρίσι; αν δεν με τσεκάρουν και πχ ακυρώνεται η πτήση CDG-ATH ισχύει το reprotection και για το σκέλος ATH-CDG χωρίς να έχει γίνει check-in?

Θα με ρωτήσετε γιατί κλείνω 2 διαφορετικά εισιτήρια, η απάντηση είναι το ότι ΔΕΝ τα βάζω από την τσέπη μου, οπότε γιατί να χάσω τα επιπλέον μίλια του domestic και γιατί υπάρχει και η πιθανότητα να επεκταθεί η παραμονή μου στην Αθήνα!


Φχαριστώ!
 
από τη στιγμή που είναι σε 2 ξεχωριστά εισιτήρια αν γίνει κάτι στην πρώτη πτήση σου, χάνεις κάθε δικαίωμα για το άλλο εισιτήριο.
δεν έχει καμία σχέση αν είναι ίδια εταιρεία, αλλα τι γράφει το εισιτήριο σου.
Αφου ο τελικός προορισμός σου είναι η Αθήνα, η εταιρεία ωφείλει να σε στείλει στην Αθήνα.

Τώρα όσο για τον τσεκάρισμα στον τελικό προορισμό.
Είμαι σίγουρο οτι η αιγαίου αν είχεσ 2 διαφορετικά εισιτήρια με το 2 εισιτήριο να είναι με lh πχ δε θα σε έκανε through check-in.
τώρα αφού είναι ιδια εταιρεία, το πιο πιθανό είναι βαλίτσες να σε στερίλουν Ιωάννινα αλλά να μην μπορέσει να σου δώσει κάρτα επιβίβασης.
Αλλά και πάλι εξαρτάται αυτό, μπορεί το συστημα τους να έχει καλό link και να σου δώσουν και κάρτα επιβίβασης.

Αν θές κάνε web-check in και για τα δυο κομάτια τών πτήσεων σου και πάνε να δώσεις βαλίτσες.

Και κλατι ακόμα, μπορεί στο Παρίσι η εταιρεία handling ουτως η άλλως να μην μπορεί να κάνει check in για πτήση ανταποκρίσης και ας είναι σε ενιαιο εισιτήριο.
(ωφείλετε στο σύστημα της κάθε ετιαρείας που χρησιμοποιει)

ελπίζω να σε βοήθησα!!!
 
Το Νο΄΄εμβρη πάντως που ταξίδεψα SKG-ATH, ATH-CAI και αντίστροφα είχα δυο ξεχωριστά σκέλη, λόγω του οτι το δεύτερο σκέλος ήταν προσφορά και το είχα κλείσει πολύ νωρίτερα. Απο SKG όμως βαλίτσες πήρα κατ ευθείαν στο CAI. Στην επιστροφή όμως δεν έγινε το ίδιο, γιατί έβλεπαν οτι πήγαινα Αθήνα και όχι SKG. Οπότε κατέβηκα ΑΤΗ, παρέλαβα αποσκευές και στη συνέχεια τσέκαρα για SKG. Να τονίσω οτι για να αποφύγω το ενδεχόμενο να συμβεί κάτι στην πρώτη πτήση και να χάσω τη δεύτερη, επέλεξα χρόνο ανταπόκρισης περίπου δυο ωρών.
 
κι εγώ κάπου τόσο transit έχω, αλλά ακόμα το σκέφτομαι. χάνεις 1000 μίλια αν γίνει ένα το εισιτήριο. Πάντως στο τηλεφωνικό κέντρο που ρώτησα μου είπανε ότι ισχύει το reprotection κανονικά αλλά μου φάνηκε κάπως περίεργο

Πάντως μάλλον θα ταξιδέυω μόνο με carry-on οπότε δεν με πειράζει τόσο πολύ το τσεκάρισμα. Αν και τα overhead του ΑΤR είναι λίγο μικρά για την samsonite μου (η οποία κατα τ'άλλα πληρεί τις προδιαγραφές για carry on όλων των αεροπορικών) με την παλιά ολυμπιακή δηλαδή είχα πρόβλημα.

Να το ρισκάρω;
 
δε νομίζω να τύχεις καθυστέρηση ώστε να ΄χάσεις κάποια πτήση. Πάντως δε χάνει το να προσπαθήσεις να σε τσεκάρουν τελικό προορισμό.

λόγω ότι μερικά αεροπλάνα είναι μικρα, για τις χειραποσκευες ισχυει ο κανονισμος, delivery at the aircraft. Το θέμα είναι ότι δεν έχω ιδέα αν ισχύει αυτό στην αιγαίου.

Socrates":1oro1yf8 said:
Το Νο΄΄εμβρη πάντως που ταξίδεψα SKG-ATH, ATH-CAI και αντίστροφα είχα δυο ξεχωριστά σκέλη, λόγω του οτι το δεύτερο σκέλος ήταν προσφορά και το είχα κλείσει πολύ νωρίτερα. Απο SKG όμως βαλίτσες πήρα κατ ευθείαν στο CAI. Στην επιστροφή όμως δεν έγινε το ίδιο, γιατί έβλεπαν οτι πήγαινα Αθήνα και όχι SKG. Οπότε κατέβηκα ΑΤΗ, παρέλαβα αποσκευές και στη συνέχεια τσέκαρα για SKG. Να τονίσω οτι για να αποφύγω το ενδεχόμενο να συμβεί κάτι στην πρώτη πτήση και να χάσω τη δεύτερη, επέλεξα χρόνο ανταπόκρισης περίπου δυο ωρών.

επειδή είναι διαφορετικά εισιτήρια στο τσεκάρισμα δε φαίνετε η πληροφορία του εισιτηρίου για τελικό προορισμό.
είναι καλο πάντα να το λέτε στο chek in , ακόμα και αν όλο τοδρομολόγιο είναι σε ένα εισιτήριο για να μη γίνετε λάθος για να περνάνε την πληροφορία και αν μπορούν να σας δώσουν καρτα επιβίβασης (και σίγουθρα να στείλουν την αποσκευή)
 
σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παιδιά!
Τάσο, το reprotection αν γίνει κάποια στραβή, ισχυεί αν είναι 2 ξεχωριστά εισιτήρια με την ίδια εταιρία;
 
αν το πάνε by the book οχι δε γίνετε.
αλλά, αν πέσεις σε υπάλληλο που θέλει να το κάνει γίνετε.
δεν έχει σχέση αν είναι ιδια εταιρεία, απλά είναι άλλο εισιτήριο.
και διαφορετικό εισιτήριο άν ήταν αν θελήσει κάποιος να στο κάνει θα το κάνει.
βεβαια με την προυπόθεση να έχει θέσεις και να μπορεί και ο υπάλληλοσ να κινηθεί άνετα!!!
 
Το πρωί το site της ALITALIA έδινε τιμές ξεφτίλας για πολλούς προορισμούς σε θέση busines .
Στα εισιτήρια που παρήγγειλα, τα e mail επιβεβαίωσης έγραφαν τα εξής:
Dear Customer,
We are sorry that this transaction failed due to a technical problem.Your reservation has been completed successfully and it will be kept in our system for the next 24 hours.
To have your ticket issued, please call our reservation number on 0030 210 998 8888, and give the reservation code ΑΑΛΙΤΑΛΙΑ as displayed on screen.
Η Alitalia δηλώνει ότι τα εισιτήρια δεν είναι έγκυρα, δε θα εκδοθούν, ενώ όμως έχει κάνει τις δεσμεύσεις των αντίστοιχων ποσών στη VISA, περιορίζοντας το πιστωτικό όριο μου.
Όπως μου είπαν από τη VISA , οι δεσμεύσεις αν δεν ακυρωθούν από την εταιρεία , θα αποδεσμευτούν μετά από 1 μήνα.
Η ερώτηση μου είναι :
Δικαιούται η εταιρεία να κρατά δεσμευμένα ποσά στη VISA , χωρίς να εκδίδει τα εισιτήρια;
Tι φταίμε εμείς εάν το ηλεκτρονικό σύστημα τους είχε βλάβη ;
 
Δε φταίμε. Εγώ ξέρω ότι σοβαρές εταιρίες (δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα σε αεροπορικές) έχουν ένα policy που λέγεται "honor your deal". Κοινώς όσο δε μπορώ εγώ να τους πω "συγνώμη, πάτησα confirm καταλάθος και δε θέλω τα εισιτήρια οπότε ακυρώστε τη συναλλαγή" (άλλο αν ο ναύλος μου μου δίνει δικαίωμα για ακύρωση, αυτό όμως ΔΕΝ είναι ακύρωση της συναλλαγής), άλλο τόσο δε μπορούν κι αυτοί να μου πουν "ξέρετε αγοράσατε τα εισιτήριά σας από εμάς αλλά έγινε λάθος, οπότε ξεχάστε το". Μεγάλες εταιρίες στην Αμερική έχει συμβεί αρκετές φορές να πουλήσουν πράγματα σε τιμές πρακτικά μηδενικές και να αναγκαστούν να τα στείλουν όντως στους πελάτες τους. Τώρα τι γίνεται στην Ευρώπη επί του θέματος δε γνωρίζω. Ούτε στον κλάδο της αεροπορίας. Σίγουρα στην Ελλάδα με την αθλιότητα που μας δέρνει καταστηματάρχες εκμεταλλεύονται αυτές τις τρύπες της νομοθεσίας και ενώ σου βγάζουν παραγγελίες confirmed μετά σε παίρνουν τηλέφωνο και σου λένε για προβλήματα συστήματος κλπ και άλλες τιμές. Συγνώμη που είναι λιγάκι off-topic, αλλά είναι ένα θέμα που πραγματικά με ενοχλεί. Αν μια εταιρία μου λέει "είχα πρόβλημα στο σύστημα άρα ακυρώνω τη συναλλαγή μεταξύ μας" οφείλει να δεχθεί και να της πω εγώ "πάτησα λάθος κουμπί οπότε ακυρώστε τη συναλλαγή μας".
 
Παντως νομιζω κατι αντιστοιχο ειχε παθει και η ΒΑ και εγινε το ιδιο ακριβως. Στελναν e-mail στους επιβατες οτι δεν ειναι σωστα τα εισιτηρια και οτι θα πρεπει να παρουν νεα. Αλλο παραδειγμα στην Ευρωπη δεν θυμαμαι...
 
Top