Re: Νέα Δρομολόγια Aegean
Στο Heathrow πλέον δεν υφίσταται τόσο το θέμα του χώρου (θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών) καθώς με την λειτουργεία του Τ5, τα Τ1 και Τ4 έχουν αποφορτιστεί αρκετά.
Το Stansted έχει τα θετικά του σημεία (κόστος, έλλειψη κορεσμού) αλλά όντως οι δυνατότητες μετεπιβίβασης σε άλλες πτήσεις είναι περιορισμένες σε σχέση με το Heathrow.
Η Aegean όμως ακολουθεί σταθερά ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια, και πιστεύω πως μελλοντικά μπορεί να επανέλθει με πτήσεις και στο Stansted με μικρότερη συχνότητα. Δεν είναι η μόνη "μικρή" εταιρεία που εξυπηρετεί και το Heathrow και το Stansted. Δεν μπορώ να αναφέρω τόσο την Cyprus Airways ως παράδειγμα (που έχει καθημερινά 3 για Heathrow και 3 την εβδομάδα για Stansted) καθώς εκεί όντως τίθεται το ζήτημα της εξυπηρέτησης της παροικίας, απο τους 350.000 περίπου Κύπριους που ζουν στο Λονδίνο, οι 300.000 είναι στα βόρεια προάστια. Ο Ελλαδικός πληθυσμός του Λονδίνου όμως είναι πολύ μικρότερος και καθότι αποτελείται κυρίως από φοιτητές, είναι διασκορπισμένος σε διάφορα σημεία της πόλης, κυρίως σε περιοχές κοντά σε πανεπιστήμια.
Όμως και η Air Malta, που είναι εταιρεία μικρότερου μεγέθους από την Aegean, πετάει σε 3 αεροδρόμια του Λονδίνου (Heathrow, Gatwick, Stansted).
Επιπλέον, το Stansted είναι αυτή την στιγμή το αεροδρόμιο με τις μεγαλύτερες προοπτικές ανάπτυξης από τα 5 του Λονδίνου. Με δεδομένο ότι στο Gatwick δεν μπορεί να γίνει 2ος διάδρομος μέχρι το 2019, ενώ αντίθετα ήδη σχεδιάζεται τόσο 2ος διάδρομος όσο και 2ος αεροσταθμός στο Stansted, είναι πολύ πιθανό τα επόμενα χρόνια ο ρόλος του να αναβαθμιστεί σημαντικά, κάτι που θα σημάνει την έλευση κι άλλων εταιρειών εκεί - ίσως και της επανόδου της Aegean.