Re: Νέα Δρομολόγια Aegean
LAN":2d66r51b said:
Ακούστηκε αν θα έχει συνεργασία η Αιγαίου με τη Spanair;Αν και τη Μαδρίτη βολική για ανταποκρίσεις δεν τη λες..
Κανεις λαθος φιλε μου. Επειδη ταξιδευω συχνα μεσω Μαδριτης, το αεροδρομιο αυτο παρεχει τις καλυτερες ανταποκρισεις προς Κεντρικη και Νοτια Αμερικη. Απλα η Αιγαιου ειναι (η μαλλον θα ειναι) στη Star Alliance. Τι σημαινει αυτο? Δεν υπαρχει καποιος ισπανικος αερομεταφορεας που να ειναι στη Star Alliance (ειναι η Spannair αλλα... ΣΙΓΑ τους προορισμους που εχει). Αρα για συνεργασια το βλεπω λιγο χλωμο...
Η
Spanair έχει ένα αξιόλογο εσωτερικό δίκτυο στην Ισπανία και θα δώσει πολλές ευκαιρίες στην Α3 για interlining. Είναι πολύ πιθανό να υπάρξει και code-sharing και να δούμε τις πτήσεις της Α3 προς Ισπανία και με κωδικό JK.
Άλλη μία πτυχή της ιστορίας, που μάλλον αγνοείς, είναι το μοναδικό ταλέντο που έχει η Α3 να συνάπτει συνεργασίες με ξένους tour operators, προκειμένου να γεμίζει τα αεροπλάνα της. Το ότι οι πτήσεις αυτές δεν θα είναι 100% feeders, δε σημαίνει ότι είναι καταδικασμένες να γεμίζουν με μεμονωμένους και businessmen, αλλά σίγουρα θα έχει συνάψει συνεργασίες. Μην ξεχνάς επίσης και την
TP, η οποία έχει εκτεταμένη συνεργασία από τη Βαρκελώνη, το Μιλάνο και τη Ρώμη. Τώρα θα έχει και τη Μαδρίτη. Εκτός από επιβάτες και πληρώματα, η Α3
ξέρει να εκμεταλλεύεται και τις ευκαιρίες που της δίνονται από το κλείσιμο της ΟΑ.
Τέλος, να θυμήσω ότι και οι Έλληνες Tour Operators, μέχρι τώρα επέλεγαν τη VY για να κρατήσουν χαμηλό το κόστος ενός πακέτου προς την Ισπανία. Χαρακτηριστικά, να αναφέρω ότι υπάρχει ελληνικό γραφείο που εξειδικεύεται στην Ιβηρική και χρησιμοποιεί περισσότερο τη VY παρά την IB. Τώρα μάλλον τους βλέπω να στρέφονται στην Α3.
Μία πολύ θετική εξέλιξη για την Α3, το παραδέχομαι.