Δικαιώματα επιβατών

  • Thread starter Thread starter akantif
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Oταν λες να επικοινωνήσω φαντάζομαι εννοείς με mail σε κάποιον υπεύθυνο στο refund section της Ryanair.Αν ναι έχεις στα υπόψιν σου, πόσο αξίζει να περιμένω για απάντηση και βασικά του τι περίπου να περιμένω..

To flightright δεν το είχα στα υπόψην. Από ότι είδα με βάση το δικό τους estimation δικαιούμαι αποζημίωση 184 λιρών και μετά το δικό τους commision ήταν κάπου στα 130 λίρες. Αυτό όμως που με ενδιαφέρει είναι αν σε περίπτωση που δεν κερδίσει η εταιρία το claim εγώ είμαι υποχρεωμένος να καλύψω το fee? Eίδα στο site ότι έτσι διαφημίζουν αλλά ισχύει αυτό?

Ευχαριστώ για την βοήθεια
 
Πάντα γραπτώς με email η φαξ. Συγκεκριμένες διευθύνσεις ή αριθμούς δεν γνωρίζει.

Όσον αφορά την flightright, δεν πληρώνεις κάτι αν δεν σε αποζημιώσει η εταιρεία. Αν η εταιρεία σε αποζημιώσει, τότε η flightright κρατάει 25% συν ΦΠΑ.
What does Flightright cost?

You only pay us in case of success. We then receive 25% of the enforced compensation plus VAT. Should we be unsuccessful, you don't pay anything.
 
Προσοχή με Ryanair και flightright. Μόλις την τελευταία εβδομάδα διάβασα ένα άρθρο ότι η FR άλλαξε σιωπηλά τους γενικούς της όρους απαγορεύοντας την παραχώρηση αιτήσεων σε τρίτους.

Μάλιστα, έγινε λόγο για έναν πελάτη στον οποίο αρνήθηκε την πληρωμή μέσω τέτοιας εταιρίας για αυτό το λόγο.
Βλέπε εδώ, άρθρο 15.

https://www.ryanair.com/gb/en/useful-in ... conditions

Απ΄ την άλλη πλευρά, εκεί έχει και μια φόρμα για απαιτήσεις σύμφωνα με τον κανονισμό της ΕΕ
https://eu261claims.ryanair.com/?lg=EN
 
Ευχαριστώ για την διευκρίνηση.Από ότι διάβασα τον κανονισμό πρέπει πρώτα να επικοινωνήσω εγώ μαζί τους και μετά αν υπάρξει κάποια επιπλοκή να ανατεθεί η υπόθεση σε κάποιον τρίτο.Ούτω ή άλλως σκόπευα να στείλω ένα mail προσωπικά να δω τι θα γίνει.

Τώρα αυτό το link που έβαλες δεν είναι για expenses claim?Δλδ για απαραίτητα έξοδα που έγιναν λόγω της καθυστέρησης στην πτήση.Πχ λεωφορείο για πίσω,ξενοδοχείο ,έξτρα γεύματα πέρα από το voucher κτλ.
 
heleuthe":3u3a1o1o said:
Τώρα αυτό το link που έβαλες δεν είναι για expenses claim?Δλδ για απαραίτητα έξοδα που έγιναν λόγω της καθυστέρησης στην πτήση.Πχ λεωφορείο για πίσω,ξενοδοχείο ,έξτρα γεύματα πέρα από το voucher κτλ.

Αν διάβαζες στο κάτω μέρος της φόρμας, θα έβλεπες το παρακάτω:
If your flight has been cancelled or delayed more than 3 hours (on arrival) and is caused by reasons within the control of Ryanair you may be entitled to compensation, click here for more information and click here to submit your compensation claim

απ'όπου και θα έβρισκες το link https://contactform.ryanair.com/?cr=eu261&lg=en&id=78
 
Να σου πω την αλήθεια αυτή την φόρμα δεν την είχα δει.Οπότε θα συμπληρώσω την φόρμα και θα την στείλω.

Έχω μόνο μία απορία, σε αυτά που μου ζητάει είναι και τα τραπεζικά στοιχεία από τα οποία έκανα την κράτηση. Εγώ συνήθως χρησιμοποιώ ένα λογαριασμό που έχουμε με τον αδερφό μου ο οποίος είναι αποκλειστικά για αγορές αλλά ο λογαριασμός αυτός είναι στο όνομα του αδερφού μου.Υπάρχει περίπτωση να υπάρξει πρόβλημα ακόμα και αν παρουσιάσει όλες τις πληροφορίες που ζητάνε? Εκτός και αν δεν είναι απαραίτητο να βάλω τα στοιχεία του λογαριασμού που πληρωθηκε η κράτηση και απλά να βάλω τα στοιχεία μου και να δωσω και τα 4 ψηφία της κάρτας που έγινε η κράτηση
 
Η κράτηση δεν πληρώθηκε με λογαριασμό, πληρώθηκε με κάρτα.
Από που τράβηξε λεφτά η κάρτα όταν αγόρασες τα εισιτήρια δεν ενδιαφέρει τη Ryanair.

Σου ζητάει (για επιβεβαίωση) τα 4 τελευταία ψηφία της κάρτας που χρησιμοποιήθηκε, καθώς και στοιχεία ενός ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ τραπεζικού λογαριασμού [your bank details (Bank Name/Account Holder/Account Number/IBAN/Swift)], για να σου επιστρέψουν (αν συμφωνήσουν) σε αυτό το λογ/μο που θα δηλώσεις τώρα, τα χρήματα.
 
Όπως περίμενα απάντησαν αρνητικά. Αλλά επικαλέστηκαν καιρικές συνθήκες και έχω δει άρθρα στο ιντερνετ ότι αυτός ο λόγος δεν στέκει για να αρνηθούν την αποζημίωση.Απλά οι περισσότεροι δεν το κυνηγάνε μετά από την πρώτη αρνητική απάντηση. Συγκαταλεγονται οι καιρικές συνθήκες σαν “extraordinary circumstances”?

Το θέμα είναι πως μπορώ να συνεχίσω μετά.Να το αναθέσω σε μια εταιρία σαν την flightright ή Βοtt &Co ή να στείλω mail ο ίδιος που να ζητώ αποζημίωση? έχει κανένας προχωρήσει σε τέτοια ενέργεια?
 

Attachments

  • ryan.PNG
    ryan.PNG
    49,2 KB · Προβολές: 7.315
Καιρικές συνθήκες που αφορούν την δική σου πτήση φυσικά είναι exceptional circumstances. Δεν φταίει η αεροπορική εταιρία για μια καταιγίδα.

Όμως, εφόσον ξέρω δεν μπορεί να δικαιολογήσει την καθυστέρηση μιας πτήσης το βράδυ γιατί το πρωί σε άλλη πτήση είχε καταιγίδα (δηλ. αυτό το knock on effect). Εκεί οι αεροπορικές θα έπρεπε να σχεδιάζουν το πρόγραμμα με τέτοια τρόπο να έχουν κάποια ρεζέρβα. Αν και δεν γνωρίζω πού εκεί είναι τα ώρια. Εάν είχε καταιγίδα στην Αθήνα και για αυτό το λόγο αναχώρισε με καθυστέρηση για Πάφος και επομένως είχε καθυστέρηση και η επιστροφή μάλλον δικαιολογείται ως exceptional circumstances, ενώ εάν η καταιγίδα αφορούσε κάποια άσχετη με τη δική σου πτήση το πρωί και λόγω του στενού προγράμματας της FR αυτή η καθυστέρηση συνεχίζεται όλη την μέρα μάλλον όχι...
 
H πτήση μου εμένα έγινε από Πάφο για Αθήνα και την ημέρα της πτήσης ο καιρός στην Πάφο ήταν μια χαρά καλοκαιρινός.
Το θέμα είναι ότι η προηγούμενη πτήση που ερχόταν στην Πάφο από Ρώμη είχε καθυστέρηση λόγω καιρού όπως λένε οι αρμόδιοι της Ryanair με αποτέλεσμα να έχουμε γυρω στις 6 ώρες καθυστέρηση.Παρόλα αυτά το αεροπλάνο που έφευγε για Θεσσαλονική κάποια στιγμή το απόγευμα έφυγε κανονικά στην ώρα του.
 
Top