Δικαιώματα επιβατών

  • Thread starter Thread starter akantif
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η απάντηση της ryanair δεν λέει κάτι συγκεκριμένο. Δεν λέει σε ποιο αεροδρόμιο / πτήση υπήρξε καθυστέρηση λόγω καιρικών συνθηκών. Οπότε, είμαι με αυτά που γράφει η Ulrike, ότι η καθυστέρηση υπήρξε σε κάποια νωρίτερη πτήση και αυτό χρησιμοποιεί η εταιρεία ως δικαιολογία.
 
Αρα πιστεύεται ότι πρέπει να στείλω ένα προσωπικό email στην εταιρία?
 
Δες απο το fr24 τα προηγουμενα δρομολογια του αεροπλανου, και δες που εγινε η καθυστερηση, και επιβεβαιωσε πως εγινε στην Ρωμη οπως σου ειπαν. Τωρα, δεν ξερω αν μπορουμε να δουμε καπως τι καιρο ΕΚΑΝΕ καπου μια συγκεκριμενη χρονικη στιγμη στο παρελθον, ωστε να το διασταυρωσεις..
 
Δυστυχώς το FR24 δεν μου δίνει την δυνατότητα να δω περα απο 7 μέρες πριν.
Σύμφωνα με αυτό το άρθρο οι καιρικές συνθήκες δεν θεωρούνται λόγος μη απζημίωσης https://www.theguardian.com/money/2016/ ... mpensation
 
Όπως και να ήτανε τα δρομολόγια του αεροπλάνου, προσωπικά δεν βλέπω πώς μια καταιγίδα στη Ρώμη ή αλλού μπορεί να δικαιολογήσει καθυστέρηση 6 ωρών σε πτήση Πάφο – Αθήνα….

Δεν ξέρω ποιός είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας με την FR (contact form, e-mail, επιστολή…), αλλά εγώ θα τους απαντούσα ακριβώς αυτό.
 
Σκέφτομαι να στείλω ένα email στο Customer Service Department της Ryan.

To mail που σκέφτομαι να στείλω είναι αυτό.
Dear Sir/Madam

I am writing regarding flight FR1210 on 7/10/2016 from Paphos-PFO to Athens-ATH with the scheduled departure time of 15:20.

My booking reference is . This flight departed at 21:10 and arrived around 6 hours late at ATH,Athens airport.

In response to your previous contact over the form from your website,reference number , I received this exact statement(attached file) from an unnamed spokeperson from your Customer Service Department.

I believe that weather conditions to any country within Europe,excluding Cyprus and Greece which the delyed route includes, can't cause a 6 hour delay to the said flight.My scheduled flight length was less than 1500km so the total compensation sought is 250€.

The judgment of the Court of Justice of the European Union in Tui & others v CAA confirmed the applicability of compensation for delay as set out in the Sturgeon case. As such, I am seeking compensation under EC Regulation 261/2004 for this delayed flight.

I am urging you to provide detailed documentation of reasons that caused the delay on flight FR1210 and actions taken to avoid the 6 hour delay.Inability to provide such documents and not providing a response within 15 working days will force me to seek legal actions.

Yours Sincerely,

Ποια η άποψη σας?
 
Απο το fr24 -
Σύμφωνα με αυτό, το αεροπλάνο σου ήρθε στην Πάφο απο την Αθήνα, ενώ απο την Ιταλία έφυγα χωρίς καθυστέρηση και έφτασε στην Θεσσαλονίκη στην ώρα του.
(Επιβεβαιώνω, μιλάμε για την πτήση FR1210, 07/OCT/16)
 

Attachments

  • Screen Shot 2016-10-21 at 14.06.05 .png
    Screen Shot 2016-10-21 at 14.06.05 .png
    213,4 KB · Προβολές: 6.997
  • Screen Shot 2016-10-21 at 14.06.48 .png
    Screen Shot 2016-10-21 at 14.06.48 .png
    184,8 KB · Προβολές: 6.997
Από ότι φαίνεται από τις πληροφορίες που ανέβασες το αεροπλάνο που ήρθε Πάφο από Αθήνα (FR1200) ήταν αυτό που μας πήρε.Το οποίο το βρίσκω λογικό προσγειώθηκε Πάφο 20:41. Το θέμα είναι οτι δεν είναι αυτο το αεροπλάνο που προοριζόταν να μας πάρει μιας και η αρχική προγραμματισμένη ώρα πτήσης του είναι 17:30 ώρα που κανονικά η πτήση FR1210 θα έφτανε Αθήνα μιας και η προγραμματισμένη ώρα πτήσης ήταν 15:20
 
Επανέρχομαι μετά από 15 μέρες.Μιας και η Ryanair δεν απάντησε ποτέ στο mail μου πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να κάνω αίτημα με το flightright.

Tι λέτε?
 
Re: Καθυστέρηση 24+ ωρών σε υπερατλαντική πτήση

lewton":2eiqlruf said:
The facts

Πτήση (επιστροφής) IB6856 από EZE σε TXL, μέσω MAD
Ημερομηνία: 29.03.03.2016
Ύστερα από 2,5 ώρες μέσα στο αεροπλάνο και 2 φορές που το αεροπλάνο έκανε taxi αλλά γύρισε πίσω λόγω τεχνικού προβλήματος μας έβγαλαν.
Μου έδωσαν διαμονή στο Buenos Aires και φαγητό για 24 ώρες.
Μου έκλεισαν επιστροφή την επόμενη ημέρα με DLH.
Έφτασα στο TXL με καθυστέρηση 28 και βάλε ωρών (αντί για 11:55 στις 30.03 έφτασα στις 15:55 στις 31.03).

Έστειλα επιστολή (όχι κάποιο μοντέλο παραπόνων αλλά την έγραψα μόνος μου στο Word) όπου ζήτησα αποζημίωση και μου απάντησαν ότι δεν δικαιούμαι αποζημίωση επειδή ήταν τεχνικό πρόβλημα και όχι δικό τους φταίξιμο.

Επισυνάπτω τα boarding passes και την απάντησή τους.

Iberia_bp1.png
Iberia_bp2.png
Iberia_answer.JPG

Οι ερωτήσεις μου

1. Δικαιούμαι αποζημίωση;
2. Πώς θα την διεκδικήσω από εδώ και πέρα δεδομένου ότι αρνήθηκαν ήδη μια φορά.
3. Τα μίλια της πτήσης IB6856 και της ανταπόκρισης (που δεν τις έκανα) δεν μου πιστώθηκαν. Αυτό σημαίνει ότι τα χάνω; Μήπως μπορώ κάπως να διεκδικήσω τα μίλια από την πτήση της DLH;

lewton":2eiqlruf said:
Πριν πάω μέσω flightright, έλεγα να μιλήσω με δικηγόρο που μου προτάθηκε με πμ από μέλος του forum. :P

Επιστρέφω σε αυτό.
Έχουν περάσει μήνες αλλά ακόμα δεν έχω κάνει τίποτα, το αμέλησα επειδή έμπλεξα με νέα δουλειά, μετακόμιση etc.
Προχθές επικοινώνησα με τον δικηγόρο που μου πρότεινε μέλος του forum.
Μου είπε ότι τα έξοδα (δικαστικά και αμοιβή του) είναι περίπου 420-450€ και ότι αν κερδίσουμε θα τα πληρώσει η Iberia και θα μου μείνουν τα 600€ καθαρά.
Αν όμως χάσουμε θα έχω χάσει αυτό το ποσό.

Τι λέτε, πόσο πιθανό είναι να χάσω;
Μιλάμε για πτήση που ακυρώθηκε λόγω προβλήματος επικοινωνίας του αεροσκάφους με τον Πύργο Ελέγχου, έχω μάλιστα έγγραφο που μου έδωσε το προσωπικό εδάφους της Iberia στο Buenos Aires που γράφει ότι η πτήση ακυρώθηκε λόγω MANTENIMIENTO (συντήρησης).
Να το ρισκάρω λοιπόν και να κινηθώ με τον δικηγόρο;
 
Top