Η επιστροφή της συγκεκριμενης πτησης σε 12μηνη βάση θα γίνει μόνο με την ανάκαμψη της οικονομίας. Η συχνότητα των πτήσεων είναι συνηφασμένη και με την οικονομική κατάσταση του κράτους που απευθύνεται και τις πληρότητες που εκτιμώνται από δω και στο εξής ότι θα υπάρχουν σε συγκεκριμένες πτήσεις. Αν υποθέσουμε ότι πηγαίνουμε σε πλήρη πτώχευση, ο αριθμός των Ελλήνων που θα ταξιδεύουν για JFK θα είναι αρκετά περιορισμένος, ειδικά τους χειμερινούς μήνες, καθόσον η οικονομική κατάσταση δεν θα το επιτρέπει. Αντίστοιχα ο αριθμός Αμερικανών με προορισμό στην Ελλάδα θα περιορισθεί (έχει ήδη και καιρό περιορισθεί). Άλλωστε με τις διάφορες συμμαχίες το πρόβλημα κατά κάποιο τρόπο έχει λυθεί με stopover. Μέχρι σήμερα άλλωστε όλοι όσοι πετούσαμε για άλλες πόλεις πλην της ΝΥ αναγκαστικά κάναμε stopover NY. Tι να κάνεις stopover ΝΥ για να συνεχίσεις, τι να κάνεις Παρίσι, Φραγκφούρτη ή Άμστερναμ και να συνεχίσεις με απευθείας πτήση από εκεί.
Ως προς το θέμα των τιμών, ούτως ή άλλως η DAL από Ελλάδα δεν ήταν η φτηνότερη επιλογή για JFK. Η ΑFR μέσω Παρισιού, προσέφερε το ίδιο ταξίδι τουλάχιστον 50-80 ευρώ φτηνότερα! Επομένως δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει δραματική αλλαγή στα τιμολόγια (υπό την προϋπόθεση ότι θα συνεχίζουμε να βρισκόμαστε στο Ευρώ και δεν θα περάσουμε σε μια δραχμή που θα υποτιμάται με ρυθμούς (τούρκικης λίρας για όσους θυμούνται παλαιότερα)
Το πρόβλημα ωστόσο το εντοπίσω στο θέμα prestige του αεροδρομίου, και το εξ αυτού περιορισμό της λειτουργίας του. Η αποχώρηση CSA, THAI, DAL, περιορισμός AZA, KLM, κτλ. έχει οδηγήσει το LGAV να φαντάζει σαν επαρχιακό αεροδρόμιο και όχι αεροδρόμιο πρωτεύουσας. Ο αριθμός των εταιριών που το επισκέπτεται έχει περιορισθεί αισθητά ακόμη και σε σύγκριση με το κατά πολύ μικρότερο και λιγότερο "ασφαλές" LGAT. Έχει αναρωτηθεί κάποιος από τους υπευθύνους που οφείλεται η συρρίκνωση αυτή, πέραν της οικονομικής κρίσης. Έδωσε κάποιος κίνητρα όταν άρχισε η "κατάρρευση" του αεροδρομίου, να ενισχυθεί η κίνηση σ' αυτό;;; Ακόμη και σήμερα τι κινήσεις έχει κάνει το Υπουργείο Μεταφορών, η διοίκηση του αεροδρομίου και εν γένει το σύνολο των αρμοδίων φορέων για να προσελκύσει αεροπορικές εταιρίες;;;; και ως εκ τούτου "εισερχόμενη" κίνηση. Γιατί δεν επιδίωξε ποτέ το LGAV να γίνει HUB;; Πίστευε ότι πάντα θα μπορεί να εισπράττει για πάντα τα αυξημένα τέλη από τις εταιρίες που επιχειρούσαν σ' αυτό;;; Αυτά είναι τα αποτελέσματα της αλαζονίας!