Delta στην Αθήνα

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η United μολις προσφατα σταματησε το συγκεκριμενο δρομολογιο, οποτε δε βλεπω το λογο να το ξαναρχισει αμεσα και μαλιστα all season. δεν γνωριζω αν και σε ποιο βαθμο το αεροδρομιο αποτελεσε την αιτια αποχωρησης της Delta, αλλα κατι πρεπει να γινει οπωσδηποτε οσον αφορα τον aia και δεν ξερω σε ποιανου το χερι ειναι -αν ειναι- να τον κανει επιτελους ελκυστικο στην αεροπορικη αγορα και να φερει και long haul και low cost και ακομα περισσοτερο κοσμο στα μερη μας, οπως θα πρεπε να ναι ο ρολος του. εκει που θα πρεπε να αποτελει βασικο σημειο αναπτυξης της χωρας εχει φτασει στο σημειο να αποτελει ενα ακομη προβλημα... :wall:
 
rad":izqcm9yi said:
AA απο jfk(με καθε επιφυλαξη) kai η united απο newark(το παλιο δρομολογιο της continental)

Μήπως με της νεας εξέλιξης να αποφασισει η US Airways να κάνει το δρομολόγιο από Philadelphia "year-round"; Να σημειωθεί πως η Aegean έχει codeshare με την US Airways για PHL-ATH. (και την United για EWR-ATH) Ίσως βοηθήση σε μια απόφαση από αυτές της εταιρίες;; Πάντως κρίμα που το δρομολόγιο της Delta από JFK θα γίνει "seasonal". Μακάρι να αποφασίση μια εταιρια να πεταξη απευθείας από Αμερική προς Αθήνα "year-round".
 
για το χειμωνα 2012/2013 θα πρεπει μαλλον να συμβιβαστουμε με την ιδεα οτι δε θα υπαρχει καμμια απευθειας πτηση για αμερικη. η κινηση θα γινεται με stopover στην Ευρωπη και απο τιμες μαλλον θα γυρισουμε πισω μερικες δεκαετιες, τοτε που το ταξιδι για αμερικη φανταζε ονειρο.
θεωρω παντως πως το δρομολογιο για JFK (οχι τοσο του Newark μιας και ο Ελληνας ειναι λαος συνηθειας) ειναι αναντικαταστατο. ουτε ενα τυχον καθημερινο για Φιλαδελφεια θα μπορουσε να το αντικαταστησει αφου προκειται για δρομολογιο διασπορας και seasonal εκ φυσεως. η μονη πολη που μπορει να υποστηρηξει τακτικο με Αθηνα ειναι η ΝΥ.
ας ελπισουμε παντως οτι τα πραγματα σχετικα συντομα θα φτιαξουν και θα επανελθει στην all year round κατασταση απο καποια εταιρια, μακαρι ναναι η Delta που εχει τον καλυτερο στολο και το καλυτερο δυκτυο.
 
Η επιστροφή της συγκεκριμενης πτησης σε 12μηνη βάση θα γίνει μόνο με την ανάκαμψη της οικονομίας. Η συχνότητα των πτήσεων είναι συνηφασμένη και με την οικονομική κατάσταση του κράτους που απευθύνεται και τις πληρότητες που εκτιμώνται από δω και στο εξής ότι θα υπάρχουν σε συγκεκριμένες πτήσεις. Αν υποθέσουμε ότι πηγαίνουμε σε πλήρη πτώχευση, ο αριθμός των Ελλήνων που θα ταξιδεύουν για JFK θα είναι αρκετά περιορισμένος, ειδικά τους χειμερινούς μήνες, καθόσον η οικονομική κατάσταση δεν θα το επιτρέπει. Αντίστοιχα ο αριθμός Αμερικανών με προορισμό στην Ελλάδα θα περιορισθεί (έχει ήδη και καιρό περιορισθεί). Άλλωστε με τις διάφορες συμμαχίες το πρόβλημα κατά κάποιο τρόπο έχει λυθεί με stopover. Μέχρι σήμερα άλλωστε όλοι όσοι πετούσαμε για άλλες πόλεις πλην της ΝΥ αναγκαστικά κάναμε stopover NY. Tι να κάνεις stopover ΝΥ για να συνεχίσεις, τι να κάνεις Παρίσι, Φραγκφούρτη ή Άμστερναμ και να συνεχίσεις με απευθείας πτήση από εκεί.

Ως προς το θέμα των τιμών, ούτως ή άλλως η DAL από Ελλάδα δεν ήταν η φτηνότερη επιλογή για JFK. Η ΑFR μέσω Παρισιού, προσέφερε το ίδιο ταξίδι τουλάχιστον 50-80 ευρώ φτηνότερα! Επομένως δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει δραματική αλλαγή στα τιμολόγια (υπό την προϋπόθεση ότι θα συνεχίζουμε να βρισκόμαστε στο Ευρώ και δεν θα περάσουμε σε μια δραχμή που θα υποτιμάται με ρυθμούς (τούρκικης λίρας για όσους θυμούνται παλαιότερα)

Το πρόβλημα ωστόσο το εντοπίσω στο θέμα prestige του αεροδρομίου, και το εξ αυτού περιορισμό της λειτουργίας του. Η αποχώρηση CSA, THAI, DAL, περιορισμός AZA, KLM, κτλ. έχει οδηγήσει το LGAV να φαντάζει σαν επαρχιακό αεροδρόμιο και όχι αεροδρόμιο πρωτεύουσας. Ο αριθμός των εταιριών που το επισκέπτεται έχει περιορισθεί αισθητά ακόμη και σε σύγκριση με το κατά πολύ μικρότερο και λιγότερο "ασφαλές" LGAT. Έχει αναρωτηθεί κάποιος από τους υπευθύνους που οφείλεται η συρρίκνωση αυτή, πέραν της οικονομικής κρίσης. Έδωσε κάποιος κίνητρα όταν άρχισε η "κατάρρευση" του αεροδρομίου, να ενισχυθεί η κίνηση σ' αυτό;;; Ακόμη και σήμερα τι κινήσεις έχει κάνει το Υπουργείο Μεταφορών, η διοίκηση του αεροδρομίου και εν γένει το σύνολο των αρμοδίων φορέων για να προσελκύσει αεροπορικές εταιρίες;;;; και ως εκ τούτου "εισερχόμενη" κίνηση. Γιατί δεν επιδίωξε ποτέ το LGAV να γίνει HUB;; Πίστευε ότι πάντα θα μπορεί να εισπράττει για πάντα τα αυξημένα τέλη από τις εταιρίες που επιχειρούσαν σ' αυτό;;; Αυτά είναι τα αποτελέσματα της αλαζονίας!
 
Συμφωνώ απόλυτα με τον spy1

Εγώ που μένω στην Ν Υόρκη και έρχομαι τουλάχιστον 5 με 6 φορές τον χρόνο ειδικά το off season θα έχω μεγάλα προβλήματα αφού αυτήν την στιγμή για Νοέμβριο και Δεκέμβριο δεν βρίσκεις πτήση κάτω απο $1000
Πάντως οπότε ερχομουν η delta ήταν πάντοτε γεμάτη κυρίως στην οικονομική
Σε αντίθεση την περασμένη εβδομάδα πέταξα με την Dl 106 JFK fra και ζήτημα αν ήμασταν 50 επιβάτες στο 767 300 και χθες LHR JFK DL 2 πάλι με 50 επιβάτες
Η διάφορα είναι ότι η business elite ήταν γεμάτη που νομίζω παίζει μεγάλο ρόλο
Πάντως ο ΑΙΑ πρέπει να κάνει κάτι είναι ντροπή ενα τέτοιο αεροδρόμιο να είναι πραγματικά έρημο
 
Νομίζω ότι δεν φταίει για όλα ο ΑΙΑ. Δεν είναι αυτός στην τελική υπεύθυνος ούτε για τις κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες της χώρας μας, ούτε για την εν γέννει εικόνα της Αθήνας και της Ελλάδας. Έχω την εντύπωση ότι και μηδενικά τέλη να έβαζαν δεν θα άλλαζαν πολλά, απο αλλού ξεκινάει το κακό και εκεί χρειάζονται άμεσες παρεμβάσεις...
 
χωρις να θελω να βγω off topic θα πω ο aia ευθυνεται στο γεγονος οτι και σε καλες εποχες δεν ακουγε τις σειρηνες και εμφανισθηκε προκλητικα αδιαφορος τοσο στο να κρατησει τους μεγαλους τυπου Delta κλπ, οσο και στο να προσελκυσει περισσοτερο low cost (τυχαιο οτι τον αγνοει επιδεικτικα η Ryanair αλλα και η Easy δεν τον εκανε ποτε σοβαρο σταθμο της)?
κατα τα αλλα ναι, οσο συνεχιστει η υφεση εχουμε να δουμε πολλα. η ερημωση μολις αρχιζει....
 
OA701":2nkgtyca said:
Νομίζω ότι δεν φταίει για όλα ο ΑΙΑ. Δεν είναι αυτός στην τελική υπεύθυνος ούτε για τις κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες της χώρας μας, ούτε για την εν γέννει εικόνα της Αθήνας και της Ελλάδας. Έχω την εντύπωση ότι και μηδενικά τέλη να έβαζαν δεν θα άλλαζαν πολλά, απο αλλού ξεκινάει το κακό και εκεί χρειάζονται άμεσες παρεμβάσεις...

Συμφωνώ, για μένα το πρόβλημα είναι ότι πρώτον όπως γράφτηκε ήδη, οι Έλληνες δεν έχουν χρήματα για ταξίδια και δεύτερον οι ξένοι δεν έρχονται στην Ελλάδα για λόγους που ίσως στην Ελλάδα υποτιμούν οι υπεύθυνοι. Για τον Α ή Β λόγο το κέντρο της Αθήνας προβάλλεται συνέχεια μόνο μέσω αρνητικών ειδήσεων, το Πάσχα τα πλοία ήταν δεμένα κλπ κλπ...Αυτά στους Αμερικανούς επιβάτες της Delta ίσως να φαντάζουν πολύ πιο περίεργα από όσο σε εμάς που ξέρουμε την ψωροκώσταινα. Όταν στην Ελλάδα αποφασίσουμε για το τι θέλουμε και πώς, τότε ίσως και ο ΑΙΑ να μπορέσει να τραβήξει μπροστά...Στο κάτω κάτω ο ΑΙΑ είναι κερδοσκοπική εταιρεία και χάνει από τις αποχωρήσεις, μαντεύω αυτοί το ξέρουν καλύτερα.
 
Έκλεισα για NY με Delta (μεσω Alitalia) με 423 το άτομο return για τον Σεπτέμβρη. Στην αναχώρηση δεν έχει window seats εκτός από δυο Economy comfort με κόστος 78 ευρώ/θεση παραπάνω (Μας έχουν δώσει την 42C-D που είναι τέρμα πίσω οπότε θα έχουμε και μια καθυστέρηση στην αποβίβαση κλπ). Αξίζει η economy comfort στην Delta?
 
Ο διαχωρισμός μεταξύ των σειρών, και άρα η ανάκλιση, είναι καλύτερη. Επίσης, η Economy plus είναι μπροστά από την 'απλή' economy, άρα καλύτερες θέσεις, λιγότερο ταρακούνημα (σε σχέση με την ουρά...)
 
Top