Η απάντηση έρχετε από τη μέγιστη ΗΙΑ, που θα ξεπετάει το δρομολόγιο με τζατζίκι και χωρίς ife. Το 'χα ξαναγράψει κάπου και το πιστεύω ακράδαντα, σε τέτοια δρομολόγια 767 με overhead screens (ή ούτε καν) και τιμές στα 650Ε min δεν μπορούν να είναι ανταγωνιστικά το 2010 όταν η AF πάει τους Γάλλους με Α380, η SIN από FRA με χλίδα, και η low cost LH με 280Ε return... Κάποτε θα ξυπνήσουν οι βοσκοί και θα πάνε για αλλού, ανατολικά ή δυτικά και έστω κ με μια καθυστέριση 1-2 ωρών. Θα έλεγα ότι η Δ άργησε κιόλας.