Delta στην Αθήνα

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Για ποιό πράγμα ήταν απαράδεκτο το terminal της DELTA?????? :?
 
Πολύ βρώμικο και παλιό και πολύ μικρός χώρος. Πιο ωραίος είναι ο σταθμός Βικτώρια του ΗΣΑΠ. Και βέβαια υπόγειο. Στις αναχωρήσεις αισθητικά είναι μια χαρά αλλά τίποτα από μαγαζιά.
 
Συμφωνώ απόλυτα....Είναι τραγικό.....
 
Ξέρει κανείς γιατί η πτήση για Ατλάντα αναχωρεί άυριο 11/5 καθώς κ της Ν.Υόρκης έρχεται στις 15.00 κ φέυγει απόγευμα????? Σύμφωνα με το aia.gr
 
Λογω της σταχτης του ηφαιστειου...
Αστα, αρχισαμε παλι!
 
Τα υπερατλαντικά πλήττονται γιατί περνάνε πάνω από Ισλανδία. Το rerouting πολλές φορές κοστίζει σε τραγικά αυξημένο flying time. Στην προκειμένη περίπτωση η ώρα του CTOT ήταν τέτοια, που έθεσε εκτός ωρών το πλήρωμα.
 
τα ex-NWA Α330 της Delta ειναι πραγματικη αναβαθμιση της υπηρεσιας τους, προκειται για καινουργια αεροπλανα, πολυ ανετα με in seat ifa. βεβαια δεν ξερω κατα ποσο θα αποροφησουν κινηση που περσι γεμιζε μεχρι και 2 Α340 της ΟΑ ημερησιως συν το δικο τους 767 (χωρις να υπολογισουμε και την CO) για τα απ'ευθειας δρομολογια. λογικα φετος το καλοκαιρι θα κανουν παρτυ οι τιμες και μεγαλο μεριδιο του κοινου να κατευθυνθει σε δρομολογια μεσω καποιου ευρωπαικου hub, η και Κωνσταντινουπολης που η Turkish εχει μπει πολυ δυναμικα με διαφημησεις και ανταγωνιστικες τιμες για αμερικη για να εκμεταλευτει την ελληνικη ανυπαρξια.
 
Εκτός των Τουρκικών Αερογραμμών, μια ποιο καλύτερη επιλογή είναι της Air France που στη επιστροφή έχεις και το Α380 ! ! και πολύ καλή τιμή εισιτηρίου. Με αυτό τον τρόπο αποφεύγεις και την αμερικάνικη εταιρεία με την αντίστοιχη εξυπηρέτηση και φαγητό, που όπως είναι γνωστό δεν είναι και τα καλύτερα. Αν και προσωπική μου άποψη όλοι μας (σαν επιβάτες) θα έπρεπε να αποφεύγουμε αυτές τις συνεργασίες ώστε οι ελληνικές εταιρείες να αναγκαστούν να δρομολογήσουν αυτές τις γραμμές και να σταματήσουν την καραμέλα ότι δεν είναι κερδοφόρες. Μάλλον εξυπηρετούν δικά τους συμφέροντα και όχι των επιβατών. Με αυτή την λογική θα έπρεπε οι ποιο πολλές αεροπορικές εταιρείες να είναι περιφερειακές και πολύ λίγες με διηπειρωτικά δρομολόγια. Τότε όμως θα βλέπαμε τιμές εισιτηρίων που θα τρίβαμε τα μάτια μας.
 
Η απάντηση έρχετε από τη μέγιστη ΗΙΑ, που θα ξεπετάει το δρομολόγιο με τζατζίκι και χωρίς ife. Το 'χα ξαναγράψει κάπου και το πιστεύω ακράδαντα, σε τέτοια δρομολόγια 767 με overhead screens (ή ούτε καν) και τιμές στα 650Ε min δεν μπορούν να είναι ανταγωνιστικά το 2010 όταν η AF πάει τους Γάλλους με Α380, η SIN από FRA με χλίδα, και η low cost LH με 280Ε return... Κάποτε θα ξυπνήσουν οι βοσκοί και θα πάνε για αλλού, ανατολικά ή δυτικά και έστω κ με μια καθυστέριση 1-2 ωρών. Θα έλεγα ότι η Δ άργησε κιόλας.
 
Top