Απ' ότι φαίνεται αποφασίστηκε μια ακόμα μικρή παράταση ζωής για να βγει η φετινή θερινή περίοδος.
Θα απολυθούν περίπου 500 άτομα, και θα αποχωρήσουν από τον στόλο άλλα δύο Α320 (συν τα 2 Α321 που ήδη έφυγαν). Έτσι θα μείνουν 4 Α320 και Α319 ως πρώτης γραμμής, συν το παλαιότερο Α320 ως εφεδρικό.
Δεν σταματούν οι προσπάθειες για πώληση της εταιρείας, και πέραν από την Κινέζικη Beijing Yi Xiand Da Investment, φαίνεται να επανέρχεται στο προσκήνιο και η Λιβανέζικη ΜΕΑ.
Ρεπορτάζ του NewsIt Κύπρου εδώ:
http://www.newsit.com.cy/default.php?pn ... 7&catid=31
Κατά την γνώμη μου όμως οι Κ.Α. με την σημερινή τους μορφή δεν μπορούν να πάνε μακριά. Πιστεύω ότι πρέπει να ακολουθηθεί μια πορεία όπως της Swissair - Swiss, δηλαδή να δημιουργηθεί μια νέα, υγιείς εταιρεία που θα αναλάβει μεγάλο μέρος του πτητικού έργου, τον στόλο και τον ελάχιστο αναγκαίο αριθμό εργαζομένων, και να πουληθεί αυτή σε υποψήφιο αγοραστή.
Όσον αφορά το δίκτυο και τον στόλο, μια στροφή στα οικονομικότερα regional jets, όπως το νέο Bombardier C Series, μπορεί να έριχνε τα κόστα σε περιφερειακές πτήσεις (προς Ελλάδα και Μέση Ανατολή), ενώ ο αριθμός των Airbus να μειωθεί σε 2-3 για μακρυνότερες πτήσεις που απλά δεν μπορούν να κοπούν χωρίς αυτό να έχει μεγάλο κόστος για την εταιρεία, όπως είναι κυρίως το Λονδίνο (όπου μπορεί να εξεταστεί η μεταφορά πτήσεων από το Heathrow στο Stansted) και δευτερευόντως η Μόσχα, αν και για την δεύτερη μετά το πατατράκ που υπέστησαν οι Ρώσοι μεγαλοκαταθέτες με το κούρεμα των καταθέσεων, δεν πιστεύω πως η επιβατική κίνηση από Ρωσία προς Κύπρο θα παραμείνει σε επίπεδα τέτοια που να καθίσταται βιώσιμο το δρομολόγιο για τις Κ.Α..