Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κρίσιμη σύσκεψη στο Υπ. Εργασίας για το μέλλον των Κ.Α. υπό τη σκιά της γνωμάτευσης του Γ.Εισαγγελέα.

:arrow: Τα 73 εκ για την υλοποιήσει του στρατηγικόυ σχέδιου αναδιάρθρωσής είναι παράτυπη.
:arrow: Τα 11 εκ που ηδη πηραν πρεπει να τα δωσουν πισω.

Παμε για φουντο !!!!

http://www.philenews.com/el-gr/top-stor ... lon-ton-ka
 
Η κυβέρνηση θα το παίξει "Πόντιος Πιλάτος".
Θα πει εγώ προσπάθησα αλλά τα 73 εκατομμύρια που θέλαμε να δανείσουμε στην cyprus για την σωτηρία της δεν συμβαδίζει με τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης οπότε δεν μπορόυμε να κάνουμε τίποτα άλλο,αυτά καταλαβαίνω εγώ.
Πιστεύω πως ψάχνουν τρόπο να κλέισουν την εταιρεία χωρίς πολιτικό κόστος,όσο για τους κηφήνες συνδικαλιστές της CYPRUS όπως έστρωσαν ας κοιμηθούν και να θυμηθούν τα λάθη που έκαναν τα προηγούμενα χρόνια.
Αν το άρθο είναι σωστό η εταιρεία μετρά μέρες εκτος και αν γίνει ένα θαύμα.
 
ΜΕΑ πάπαλα, φάγαν άκυρο οι Λιβανέζοι απ΄την κεντρική τράπεζα της χώρας τους
Lebanon’s central bank, Banque du Liban, has blocked a proposed takeover of financially troubled Cyprus Airways by Beirut-based Middle East Airlines (MEA) ... Communications minister Tasos Mitsopoulos has reportedly confirmed that MEA is no longer interested in investing in Cyprus Airways, but reiterated that other investors were exploring investment possibilities.
:arrow: http://atwonline.com/finance-amp-data/bank-blocks-middle-east-airlines-takeover-cyprus-airways
 
Εδώ και λίγες μέρες αρκετές πτήσεις των Κ.Α. εκτός απο Air France αναφέρουν και Alitalia.
Π.χ. η πτήση Ηράκλειο- Θεσσαλονίκη CY633 έχει και κωδικό AZ2810 (Alitalia)

Μια συνεργασία που κερδίζουν όλοι και σπρώχνει όλο και περισσότερο τις Κ.Α. στην Skyteam.
 
Το μεγάλο ερώτημα είναι θα παραμείνει στην Ελλάδα τον χειμώνα η εταιρεία η θα φύγει αφήνωντας πίσω άλλους τόσους άνεργους;
 
Έμαθα κάποια όχι και τόσο ευχάριστα νέα για την cyprus.Οι πληρότητες των πτήσεων δεν είναι καλές σε σύγκριση με της aegean,αυτό ωφείλεται στην πολιτική της ετσρείας με τις αποσκεύες που είναι ακριβότερη κατα 10 ευρώ,επίσης οι απολύσεις προσωπικού δεν έγιναν ακόμη επειδή είμαστε στην μέση της σεζόν.
Η εταιρεία έμεινε με εννέα αεροπλάνα πουλώντας δύο η τρία αν δεν κάνω λάθος 330.Στο τέλος της σεζόν θα μείνουν με έξι αεροπλάνα με αποτέλεσμα όπως καταλαβαίνετε και την αποχώρηση της εταιρείας από την Ελλάδα.Η νέα πολιτική της εταιρείας είναι να κάνει συνδέσεις από την Κύπρο στην μέση ανατολή που οι πληρότητες είναι πάρα πολύ καλές.Επίσης θέλουν την επέκτασή τους και στην Ρωσία,η Ελλάδα δεν φαίνεται να είναι στα άμεσα σχέδια τους.Στην cyprus δεν θέλουν την Ελλάδα επειδή είναι ασύμφορη.
Αυτά είναι οι τελευτσίες πληροφορίες ,ωστόσο πιστεύω ότι πολλά μπορούν να αλλάξουν μέχρι τον Οκτώμβρη όσο αφορά την παραμονή της εταιρείας στην Ελλάδα.
 
Απο τη στιγμή που οι ''πληροφορίες'' λένε για πώληση των 330..

Τα 330 δεν ήταν ποτε ιδιώκτητα.Ουτε και είναι οποιοδήποτε άλλο αεροσκάφος της εταιρίας πλήν του 5B-DBB.

Οι απολύσεις δεν έγιναν γιατι η παρούσα διήκηση/διευθυνση(που είναι υπο παραίτηση) χαρακτηριζόταν απο ευθυνοβία και κανένα πολιτικό κόμμα δεν ήθελε να ''χρεωθεί'' τις απολύσεις.
(Το σχέδιο της Air France-KLM Consulting είχε παραδωθεί τον Νοέμβριο του 2012..για πια μέση της σεζόν μιλάμε?)

Οι μόνοι προορισμοί της εταιρίας στην Μέση Ανατολή είναι το Τελ Αβιβ και η Βυρητός.

Η Κυπριακή κυβέρνηση έχει διορίσει σήμερα νέο εκτελεστικό πρόεδρο αφου ο προηγούμενος είναι και αυτός υπο παραίτηση.

Δεν νομίζω η εταιρία να έχει στα σχέδια της οτιδήποτε απο ότι σου λένε οι ''πληροφορίες''.
 
Βασικά υπάρχει μία "θολούρα" με το θέμα της cyprus ,πάντως οι πληρότητες των αεροπλάνων είναι πολύ κακές και αυτό είναι αλήθεια επειδή το άτομο που μου το είπε είναι στα "βαθειά" νερά της εταιρείας,οι πτήσεις για μέση ανατολή έχουν πληρότητα 100%.
Αν απολυθούν 500 άτομα τώρα η εταιρεία δεν θα μπορεί να εξυπηρετησει τις πτήσεις στην Ελλάδα,μην ξεχνάς ότι είμαστε στην αρχή της σεζόν και δεν γίνεται να φύγει η CYPRUS από την Ελλάδα στα καλά καθούμενα αφήνωντας στα κρύα του λουτρού τους επιβάτες-τουρίστες θα δημιουργούσε ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα στην ήδη ταλαιπωρημένη Κύπρο.
Με έξι αεροπλάνα και 500 απολύσεις δεν νομίζω η CYPRUS να καταφέρει να παραμείνει Ελλάδα εκτός και αν κρατήσει κάποια κερδοφόρα δρομολόγια π.χ Αθηνα-Ηράκλειο,Αθήνα -Θεσσαλονίκη.
 
XXX":htr7oako said:
εκτός και αν κρατήσει κάποια κερδοφόρα δρομολόγια π.χ Αθηνα-Ηράκλειο,Αθήνα -Θεσσαλονίκη.
Υπάρχει όμως κάποιος που είναι σίγουρος ότι η CY, με χαμηλότερο μέσο ναύλο από τις ΟΑ/Α3, έχει κέρδος σε αυτές τις γραμμές?
Η ερώτηση μου φυσικά αναφέρεται και στις άλλες γραμμές τους δικτύου της CY.
 
Top