Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πώς να πουλήσουν το 60% του στόλου αφού όλα τα αεροπλάνα είναι με leasing; Και να τερματίσουν όλες τις μισθώσεις, πάλι οικονομικό όφελος δεν θα έχουν. Χώρια που ίσως να έχουν και ποινές προεξόφλησης...
 
Σε καταρχήν συμφωνία για την αποφυγή αναστολής λειτουργίας των Κυπριακών Αερογραμμών κατέληξαν οι εργαζομενοι στην εταιρεία με την κυβέρνηση.

Προηγήθηκε μαραθώνια συνεδρίαση των εκπροσώπων των εργαζομένων με την Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Ζέτα Αιμιλιανίδου, τον Υπουργό Συγκοινωνιών και Έργων Τάσο Μητσόπουλο και τον Υπουργό Ενέργειας, Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού Γιώργο Λακκοτρύπη.

Επήλθε συμφωνία ότι θα αποχωρήσουν 490 υπάλληλοι, αντί των 560 ενώ οι περικοπές μισθών δεν θα είναι οριζόντιες αλλά κλιμακωτές.

Ομόφωνα έχουν αποδεχθεί τις προτάσεις της κυβέρνησης και οι πιλότοι. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το σχέδιο προβλέπει την λειτουργία των Κυπριακών Αερογραμμών μέχρι το φθινόπωρο ώστε να αναζητηθεί στρατηγικός επενδυτής ή αγοραστής της εταιρείας.

Ελπίζουμε να έχουν αποτελέσματα και να αποφευχθεί το κλείσιμο μιας εταιρείας που μέχρι πρόσφατα ήταν υπόδειγμα διαχείρισης και κερδοφορίας...

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Τελικά θα λειτουργήσουν μέχρι το τέλος της σεζόν μετά είναι άγνωστο το τι θα γίνει,πάντως θα είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα και μάλλον από ότι βλέπω η εταιρεία θα σταματήσει να κάνει πτήσεις μετά τον Οκτώμβρη στην Ελλάδα εσωτερικά.
 
Προφανώς όλοι τελικά θέλουν να την κρατήσουν ζωντανή για την καλοκαιρινή περίοδο. Συμφώνησαν και οι πιλότοι για απολύσεις, αυτοί που ένα χρόνο πίσω απεργούσαν ζημιώνοντας την εταιρεία γιατί δεν ήθελαν να μειωθεί λιγουλάκι ο τεράστιος μισθός τους.

Ας ελπίσουμε ότι θα κάνουν τις κινήσεις που πρέπει για να τη σώσουν. Εμένα μου φαίνεται πολύ δύσκολο γιατί ναι μεν θα μειωθεί το προσωπικό αλλά παράλληλα θα μειωθεί στο μισό και ο στόλος, άρα και οι προορισμοί, άρα και τα έσοδα. Ίσως μειωθούν οι ζημιές αλλά και πάλι ζημιές θα δείξει. Αν δεν αναλάβει διοίκηση που να κατέχει το αντικείμενο την ίδια πορεία θα έχει δυστυχώς.

Ο πιθανός στρατηγικός επενδυτής πιστεύω πως ο μόνος λόγος που θα έβαζε τα λεφτά του είναι τα slots σε LHR και CDG. Δε νομίζω ότι αξίζει κάτι άλλο στην εταιρεία. Ακόμα και το όνομα ή το σήμα τα οποία είναι αϋλα περιουσιακά στοιχεία, θα χάσουν την αξία τους όσο η εταιρεία μικραίνει. Ειδικά στις μέρες μας που αποδεικνύεται πως η υπεραξία ήταν κατασκευασμένη και υπερβολικά υψηλότερη της πραγματικής αξίας σε πολλές εταιρείες (βλ. Alter, Alapis, Laiki Bank). Αυτός που θα την πάρει, αν είναι κάποια άλλη αεροπορική εταιρεία το πιο πιθανόν είναι να την αφήσει να πετάει σε ATH και LGW και να εκμεταλλευτεί για δικό του όφελος το LHR και το CDG. Στο καλύτερο σενάριο θα κάνει charter πτήσεις την καλοκαιρινή περίοδο. Η υπόλοιπη Ευρώπη θα καλυφθεί με συνεργασίες. Τα εσωτερικά δρομολόγια στην Ελλάδα εννοείται πως θα διακοπούν και δε θα τα σχολιάσω καθώς αποτελούν κομμάτι μιας "κάτω από το τραπέζι" συμφωνίας. Δεν μπορώ να πιστέψω πως η Aegean και η Olympic αφήνουν τη Cyprus να παίζει στην Ελλάδα χωρίς αντάλλαγμα. Αλλά η ΕΕ το πήρε χαμπάρι και το παρακολουθεί στενά. Και σιγά μη μείνει η εταιρεία με 6 αεροπλάνα, και τα 3 από αυτά να παίζουν στην Ελλάδα. Αν ήταν τόσο καλά τα αποτελέσματα θα κρατούσαν την HellasJet ζωντανή την περίοδο που υπήρχαν λεφτά στην Ελλάδα. Δεν την κράτησαν όμως γιατί δεν έβγαζε λεφτά. Και περιμένουν να πιστέψουμε ότι βγάζει σήμερα η Cyprus από τα δρομολόγια αυτά!

XXX":32pk4soz said:
Ελπίζουμε να έχουν αποτελέσματα και να αποφευχθεί το κλείσιμο μιας εταιρείας που μέχρι πρόσφατα ήταν υπόδειγμα διαχείρισης και κερδοφορίας...
Δεν ξέρω ποιος θεωρεί την εταιρεία υπόδειγμα κερδοφορίας αλλά δεν είναι! Παρακάτω φαίνεται πως αν εξαιρέσουμε το 2007 και το 2008 που έδειξε μια οριακή κερδοφορία, η υπόλοιπη δεκαετία ήταν καταστροφική! (Στα στοιχεία συμπεριλαμβάνεται και η αποτυχία της HellasJet)

2012 (6Μ): €-34.257Κ
2011: €-23.624Κ
2010: €-2.973Κ
2009: €-2.963Κ
2008: € 1.961Κ
2007: € 2.549Κ
2006: €-7.391Κ
2005: €-24.532Κ
2004: €-41.328Κ
2003: €-29.024Κ

Με τόσα λεφτά που χάθηκαν (€165Μ) στη δεκαετία μόνο, αν τα έδιναν σε κάποιον που γνωρίζει τον κλάδο τότε θα είχαμε μια απίστευτη εταιρεία.

Είναι κρίμα να μην έχει ένα κράτος τη δική του αεροπορική αλλά είναι και κρίμα η αεροπορική αυτή να λειτουργεί εις βάρος του κόσμου. Την περίοδο που η Κύπρος είχε πλεονασματικό προϋπολογισμό, τότε η CY όποτε ζητούσε ενίσχυση την έπαιρνε. Αυτό ήταν το μεγαλύτερο λάθος γιατί όσο σου δίνουν δεν μπαίνεις στη διαδικασία να διορθώσεις κάτι, ειδικά όταν είσαι πολιτικός και σε διόρισαν στη CY. Τώρα που η Κύπρος είναι στα χειρότερα της δυστυχώς θα φανούν όλες οι λανθασμένες κινήσεις των διοικήσεων και ο κόσμος θα έχει τη χαρά να πετάει σε όλη την Ευρώπη μέσω ATH με την αγαπημένη του Aegean.
 
mxnk":1089sn6k said:
Τώρα που η Κύπρος είναι στα χειρότερα της δυστυχώς θα φανούν όλες οι λανθασμένες κινήσεις των διοικήσεων και ο κόσμος θα έχει τη χαρά να πετάει σε όλη την Ευρώπη μέσω ATH με την αγαπημένη του Aegean.

Αντιλαμβάνεστε βέβαια τι θα σημαίνει αυτό για εμας από την Κύπρο, έτσι; Υπάρχει κίνδυνος ακόμα και το LCA-ATH να κοστίζει 300 ευρω, αν στην αγορά παίζει μόνο η Α3... Πάρτε για παράδειγμα το LCA-MAN. Μόλις το σταμάτησε η Cyprus εμφανήστηκε η Monarch με υπερβολικά παράλογες τιμές. Και όσο για τις συμφωνίες κάτω από το τραπέζι που αναφέρθηκαν, αυτό θα φανεί τον Οκτώβριο. Λίγο πριν κλείσουν οι Κυπριακές θα δούμε μια καινούργια Α3 να αναδύεται με κυπριακά νηολόγια, η οποία θα αναλάβει τα περισσότερα δρομολόγια της CY με κατευθείαν πτήσεις. Και τότε είναι που θα κάνουμε όλοι το σκ**ο μας παξιμάδι για να μπορούμε να ταξιδεύουμε. Οι Κυπριακές δεν πρόκειται να σωθούν, αν δεν βρεθεί στρατηγικός επενδυτής ή αν δεν μετατραπεί μετά την καλοκαιρινή περίοδο σε loco. Στρατηγικός επενδυτής είναι λίγο χλωμό να βρεθεί. Όλοι θυμόμαστε την παρολίγον συμφωνία με τον καναδέζικο κολωσσό Triple A, που υποσχόταν να μετατρέψει την εταιρία σε χρυσωρυχείο. Η απόλυση 490 υπαλλήλων δεν φέρνει έσοδα στην εταιρία, ούτε μικροπρόθεσμα ούτε μακροπρόθεσμα. Όπως επίσης και η απόσυρση 4 αεροσκαφών. Οι επιχορηγήσεις από την Κυβέρνηση δεν θα υπάρχουν πλέον, καθώς απαγορεύτηκε ρητά από την ΕΕ. Άρα, από που θα αντλήσουν χρήματα για να αντέξουν μέχρι τον Οκτώβριο; Από τα δρομολόγια τους; Ο κόσμος στην Κύπρο, όπως και στην Ελλάδα, δεν έχει πλέον λεφτά. Ακούγεται υπερβολικό και τραγικό αλλά αυτή είναι η πικρή αλήθεια. Σε όλα τα δρομολόγια τους έχουν τις πιο ακριβές τιμές, σε σύγκριση με άλλες εταιρίες που εκτελούν τα ίδια ακριβώς. Εγώ για παράδειγμα έκλεισα εισητήριο FRA-LCA με LH 240 ευρώ μαζί με το ICE που θα με μεταφέρει στο αεροδρόμιο. Οι Κυπριακές είχαν αυτό το δρομολόγιο στα 280 ευρώ χωρίς το τρένο. Άρα με το τρένο θα ήταν γύρω στα 340 ευρώ. Θα ήταν κρίμα αν κατέβαζαν ρολά, αλλά επίσης είναι κρίμα να πληρώνει ο κόσμος με τους φόρους και τα εισητήρια του τα λάθη κάποιων άλλων...
 
Πάντως έχουν γίνει εγκλήματα όπως μεγάλο λάθος ήταν η επέκτασή τους στην Ελλάδα γιατί πολύ απλά έμπαιναν μέσα,στην CYPRUS επικράτησε η λογική του δημοσιοϋπαλληλισμού ακριβώς ότι έγινε και με την Ελλάδα με την Ολυμπιακή,ρουσφέτια,γλυψίματα,κομματόσκυλα.
Η κυβέρνηση του Χριστόφια με την αριστερίστικη λογική του και το κομμουνιστικό κολημμένο μυαλό του έδωσε το τελικό χτύπημα, επι ημερών του τινάχθηκε η μπανκα στον αέρα με τα δάνεια και με τις παράνομες επιχορηγήσεις.
Δεν γίνεται να χρεώνεται το κράτος να πληρώνουν οι φορολογούμενοι και να δανείζονται από πάνω για να περνάνε καλά κάποιοι βολεμένοι αυλοκόλακες ψηφοφόροι.
Τελείωσαν τα δανεικά,κρίμα γιατί θα την πληρώσουν οι Κύπριοι αφού οι τιμές θα πάνε στα ύψη με μια εταιρεία μόνο να κάνει πτήσεις από Κύπρο στην μετά CYPRUS εποχή που θα έρθει λογικά μετά τον Οκτώμβρη.
 
Δήλωση από τον πρόεδρο του τουρκοκυπριακού Δημοκρατικού Κόμματος, Serdar Denktaş: "Είμαστε έτοιμοι να βοηθήσουμε στη διάσωση των Κυπριακών Αερογραμμών"

Μεταφράζω (και αφήνω αυτούσιους τους πολιτικούς όρους) από την εφημερίδα Kıbrıs Postası

Σε γραπτή του δήλωση, ο πρόεδρος του Δημοκρατικού Κόμματος της ΤΔΒΚ, Serdar Denktaş, ανέφερε τα ακόλουθα:

"Για να μπορέσει να σωθεί η Νότια Κύπρος από το οικονομικό αδιέξοδο στο οποίο έχει περιέλθει, μόνη λύση αποτελεί η λύση του Κυπριακού Προβλήματος, το οποίο υπάρχει εδώ και 50 χρόνια. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, δεν θα πρέπει να χαθούν οι επιδιώξεις για πρωτοβουλίες για την σύσφιξη των σχέσεων (ανάμεσα στους δύο λαούς), τις οποίες εμείς διαρκώς προτείνουμε με τα δελτία τύπου που δημοσιεύουμε.

Δε βλέπουμε καμία διαφορά ανάμεσα στην κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι Κυπριακές Αερογραμμές με το πιθανό λουκέτο και την αντίστοιχη κατάσταση στις Τουρκοκυπριακές Αερογραμμές και το κλείσιμό τους. Παρ' όλα αυτά, εδώ βλέπουμε την ευκαιρία να ενισχυθούν οι σχέσεις ανάμεσα στους δύο λαούς.

Θα ήθελα να κάνω γνωστό, πως στην περίπτωση που η Νότιος Κύπρος δεχθεί μία συμμετοχή επενδυτή σε ποσοστό 50%, προκειμένου να σωθούν οι Κυπριακές Αερογραμμές και να αποτελέσουν κοινή περιουσία και των δύο λαών, εμείς είμαστε έτοιμοι να βοηθήσουμε ώστε να βρεθεί αυτός ο επενδυτής"

http://www.kibrispostasi.com/index.php/ ... _HABERLERI


σ.σ. Το Κόμμα του Denktaş έχει μόνο 2 από τις 50 έδρες στην παράνομη "Βουλή".
 
Πόσο θυμίζουν αυτές οι ενέργειες των ΚΑ παλαιότερα γεγονότα στην Ελλάδα. Το αποτέλεσμα να μην είναι το ίδιο, και η ΜΕΑ να κάνει το βήμα και να τις εξαγοράσει.
Αν και η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι δεν θα τους προσφέρει και κάτι παραπάνω στο δίκτυο τους. ΜΕΑ και ΚΑ έχουν ταυτόσημο δίκτυο, μόνο στις MUC, ΑMS(πετά Κοπεγχάγη),ZRH (πετά Γενέυη) δεν πετά. Να μου πεις θα βάλει πόδι στην ΕΕ και θα πετά όπου/όσο θέλει. Τι θα ωφελήσει την ΜΕΑ κάποια αύξηση δρομολογίων;
¨όλα όμως έχουν την τιμή τους, if the price is right γιατί να μην κάνουν το βήμα.....

http://newpost.gr/post/208697/ethelousi ... rogrammes/
 
Στο άνωθεν άρθρο του νιουποστ αναφέρεται ότι θα έρθει ως συμβουλάτορας των Κυπριακών η LH. Αυτό είναι καινούρια εξέλιξη (και ελέω μνημονίου)? Δεν είχαν αποφασίσει να εφαρμόσουν το πλάνο της AF/KLM?
 
Καλά θα ακούσουμε πολλά για επενδυτές,που πήγαν οι Κινέζοι που έλεγαν εξαφανίστηκαν;Εγώ δεν βλέπω φως με τέτοιες καταστροφικές συνθήκες στην οικονομία δύσκολα να επιβιώσει μετά τον Οκτώμβρη η εταιρεία.
Πάλι Γερμαναράδες στην CYPRUS; Αν κρίνουμε από το δικό μας μνημόνιο στην Ελλάδα που μας οδήγησε στην καταστροφή κλάφτα Χαράλαμπε!!!!!!
 
Πόσο θυμίζουν αυτές οι ενέργειες των ΚΑ παλαιότερα γεγονότα
Και πόσο δίκηο έχετε,αγαπητέ!
Αρκεί να διαβάσει κάποιος το βιογραφικό σημείωμα του υπουργού μεταφορών της Κυπριακής Δημοκρατίας.Μεταξύ άλλων χαρακτηριστικών,υπήρξε συνεργάτης του Κωστή Χατζηδάκη στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.Ως εκ τούτου,οι Κ.Α. θα μετονομαστούν,σε Cyprus Air,ο Αγρίνος θα κάνει lifting,η εταιρεία θα κάνει "αναδιάρθρωση δικτύου" ήτοι "θα διακόψει όλα τα ζημιογόνα δρομολόγια" και θα εκτελεί μόνο Λάρνακα-Πάφο,άντε και Βυρητό ενώ θα "προβεί και σε στρατηγικές συνεργασίες και συμμαχίες" βλέπε LH+A3+O.Air+C.Air+Αεροδρόμια=L.F.E.=Κλάφτα,Χαράλαμπε=Καρτέλ για το οποίο οι Γερμανοί κατηγορούν όλους τους άλλους αλλά αυτοί ξέρουν και όταν το κάνουν άλλοι είναι κακό αλλά όταν το κάνουν αυτοί είναι καλό.
Ας μη σπεύσει,παρακαλώ,κάποιος να μου προσάψει ότι κατηγορώ άλλους.Η ευθύνη είναι αποκλειστικά δική μας.
 
Top