Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Υποθέτω, πως μετά από αυτήν τη εξέλιξη, θα ακολουθήσει η καταγγελία της συμφωνίας κοινού κωδικού με τη Virgin προς ΗΠΑ, δεδομένου ότι δε θα μπορούν να χρησιμοποιούν το LCA-STN ως feeder.
 
Οι πτήσεις προς Stansted θα είναι καθημερινές και θα ισχύουν απο τις 14 Σεπτεμβριου.

CY326 LCA0845 – 1145STN 320 D
CY327 STN1245 – 1915LCA 320 D

http://airlineroute.net/2014/06/18/cy-stn-sep14/
 
Aπό της 9.00 το πρωί η Κυβέρνηση με την επιτροπή ελεγχου της Βουλής εξετάζουν τη σημερινή οικονομική κατάσταση της εταιρείας.Το σημαντικότερο είναι αν δεν εγκριθεί το σχέδιο από την Ευρωπαική Ενωση η εταιρία κλείνει.(malev και η δική μας).

http://www.sigmalive.com/news/oikonomia/140985
http://www.politis-news.com/cgibin/hweb ... V=articles
 
Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή, ο Κος Ευτύχης καβαλάει το άσπρο Αirbus, κατεβαίνει Λάρνακα, δίνει το συμβολικό ποσό του ενός ευρώ και παίρνει για 50 χρόνια το όνομα κ όλα τα συναφή, με μοναδική υποχρέωση του να αναδιαρθρώσει τις Κυπριακές υπό τη σκέπη της Αιγαίου. Είναι ο τουρισμός, είναι τα feed αύριο-μεθαύριο για τα long haul, έχει συμφέρον...
 
Δύσκολο καθώς πρωτίστως φαντάζομαι ότι δεν έχει ολοκληρωθεί πλήρως το integration της ΟΑ οπότε ακόμα μια απορρόφηση εταιρείας θα ήταν αυτοκτονία για την Α3 σε αυτή τη χρονική στιγμή. Από την άλλη και μετά τη πώληση του τελευταίου slot του LHR, η εταιρεία δεν έχει κανένα περιουσιακό στοιχείο που να αξίζει και να ενδιαφέρει την Α3 (πέρα από τα μέλη του loyalty της CY, το οποίο δεν ξέρω πόσο αξίζει) ενώ μην ξεχνάμε και το εργασιακό καθεστώς που έχει η CY, το οποίο δεν έχει καμία σχέση με αυτό της Α3, χώρια οι συνδικαλιστές της CY που θα έκαναν τεράστιο χαμό σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Άσε που εάν η CY γίνει η επόμενη Malev, φαντάζομαι εντός λίγων ημερών η Κηφισιά θα βγάλει δελτίο τύπου για εξωστρέφεια με περισσότερες πτήσεις για LCA και στη συνέχεια μια μικρή επέκταση σε κάποιες λίγες γραμμές-κυριώς Ο&D, πχ DME, TLV, BEY, κανένα seasonal LED, αντέ και κανένα MUC/FRA/DUS.
 
Βασικά, η συμφωνία μπορεί να γίνει μόνο για το brand και τα όποια assets. Θα μου πείς γιατί να μην περιμένει η Α3 το κλείσιμο και μετά να κάνει ότι θέλει, θα σου πώ το ίδιο μπορούσε να κάνει και η EY με την AZ όμως τελικά θα ξοδέψει ένα κάρο λεφτά για να μην κλείσει. Η CY είναι μικρό μαγαζί, θεωρώ ότι σχετικά εύκολα μπορεί να απορροφηθεί απ' την Α3 έστω και όχι άμεσα με αρκετά οφέλη μιας και η Κύπρος έχει αρκετό ψωμί, σε year round βάση μάλιστα, ενώ θα έδινε και feed για USA ας πούμε. Επίσης, επικοινωνιακά δεν θα ήταν προτιμότερο απ' το να πάει εκεί με δικό της μαγαζί μόλις κλείσει η CY; Anyway, τζάστ θίνκινκ...
 
Με τι διαφορά όμως ότι η ΕΥ είναι εταιρεία εκτός ΕΕ και χρυσοπληρώνει την ΑΖ για να μπορέσει να μπει περισσότερο στην Ιταλική (και κατ'επέκταση στην Ευρωπαϊκή) αγορά για να ενισχύσει το feeding στο AUH.

Sorry για το off topic :oops:
 
Kε Ευτύχη, σε φωνάζουν
Σε προκήρυξη προσφορών για διάθεση μετοχών προχωρούν κυβέρνηση και Κυπριακές Αερογραμμές. Μάλιστα, με ανακοινώσεις στον Τύπο, κυβέρνηση και εταιρεία καλούν σε εκδήλωση ενδιαφέροντος από στρατηγικούς επενδυτές μέχρι τις 23 Ιουλίου
...
Ξεκαθαρίζοντας τι πωλείται από τις ΚΑ, ο κ. Αντωνίου είπε ότι η Κυβέρνηση, η οποία κατέχει το 93,67% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας (το 6,33% του μετοχικού κεφαλαίου κατέχουν ιδιώτες επενδυτές), “έχει αποφασίσει να πωλήσει το μετοχικό της κεφάλαιο”, προσθέτοντας ότι οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές “θα πουν τι χρειάζονται να αγοράσουν και τι δεν χρειάζονται”.

Το μόνο θέμα που θα έχει όποιος ενδιαφερθεί
...Κληθείς να αναφέρει κατά πόσον θα διασφαλιστεί το υφιστάμενο προσωπικό της εταιρείας, ο κ. Αντωνίου είπε ότι “έχουμε αποδείξει από την πρώτη στιγμή ότι όχι μόνο σεβόμαστε το προσωπικό αλλά το εξασφαλίζουμε”, προσθέτοντας ότι “αν είναι κάτι που κατηγορούμαστε από κάποιους είναι ότι διατηρούμε περισσότερο προσωπικό από αυτό που χρειάζεται”, κάτι για το οποίο, όπως είπε, “εμείς λέμε όχι για να έχει ο κόσμος τις δουλειές του”...
:arrow: http://www.sigmalive.com/news/local/144440

@Α3970
Θα μπορούσε να μπεί οικονομικότερα αγοράζοντας κάποια άλλη αεροπορική ή στήνοντας δικό της ιταλικό παραμάγαζο. Νομίζω όμως δεν είναι μόνο το feeding του AUH, να δούμε τι έχουν στο μυαλό τους...
 
OA701":1288jsuw said:
Το μόνο θέμα που θα έχει όποιος ενδιαφερθεί
...Κληθείς να αναφέρει κατά πόσον θα διασφαλιστεί το υφιστάμενο προσωπικό της εταιρείας, ο κ. Αντωνίου είπε ότι “έχουμε αποδείξει από την πρώτη στιγμή ότι όχι μόνο σεβόμαστε το προσωπικό αλλά το εξασφαλίζουμε”, προσθέτοντας ότι “αν είναι κάτι που κατηγορούμαστε από κάποιους είναι ότι διατηρούμε περισσότερο προσωπικό από αυτό που χρειάζεται”, κάτι για το οποίο, όπως είπε, “εμείς λέμε όχι για να έχει ο κόσμος τις δουλειές του”...

Μετά από αυτό ας μην αμφιβάλλουμε για τον λόγο για τον οποίο ΔΕΝ θα βρουν σοβαρό επενδυτή...
 
Είναι η πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο και σίγουρα ή θα μιλάμε για το οριστικό κλείσιμο της ή για μια νέα αρχή. Μιλάμε για το 93,67% του μετοχικού κεφαλαίου.

http://www.philenews.com/el-gr/top-stor ... ridiou-tis
 
Top