Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Λές έ; Θα ήταν το καλύτερο να περάσει και η CY στους γλάρους ωστόσο πέραν απο τίποτα τσαρτεράκια, άντε και κανένα απευθείας για Λονδίνο δε νομίζω ότι μπορεί να κάνει περισσότερα σε αυτή τη φάση. Εκτός κι αν βέβαια έβρισκε κανέναν συμπαίκτη για το unit της Κύπρου.
 
Νεα τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας για πτήσεις προς/από Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Χαμηλότερες τιμές από τις 28 Νοεμβρίου προσφέρουν οι Κυπριακές Αερογραμμές στους επιβάτες της. Με μια γρήγορη αναζήτηση πτήσης για τα μέσα Δεκεμβρίου τα ναύλα είναι μόλις 3 ευρώ για κάθε σκέλος, ενώ οι φόροι ανέρχονται στα 120 ευρώ + 4 ευρώ τέλος κράτησης. Συνολικά η τιμή ανέρχεται στα 129 ευρώ.

Και το δελτίο τύπου: http://cyprusair.com/893,1,0,4445,1806,2-default.aspx
 
Η συνέχεια στο έργο οι Κυπριακές Αερογραμμές και οι μνηστήρες της.Σύμφωνα με τον υπουργό υπάρχουν 7 στρατηγικοί επενδυτές τόσο απο χώρες του αραβικού κόσμου αλλά και απο την Ρωσία και την Κίνα.
Και το καλύτερο εντος τις βδομάδας πουλούν ακόμη μια θυρίδα του Heathrow :with: για 15 εκ ευρά.

http://www.politis-news.com/cgibin/hweb ... V=articles
 
To οποίο σημαίνει ότι το κενό θα καλυφθεί: 1. από BA με 2 daily LHR-LCA? 2. από U2 με παραπάνω LGW-LCA; 3. Από τσαρτερ/λοκο MON,TOM? 4. Δεν θα καλυφθεί...
 
Stansted, Luton, Gatwick, οτιδήποτε... η χωρητικότητα των Κ.Α. προς το Heathrow έχει μειωθεί στο μισό.

Πριν μερικά χρόνια υπήρχαν 2 πτήσεις την ημέρα με Α330 (295+295=590 θέσεις), κάποιες μέρες υπήρχε και 3η πτήση είτε απευθείας είτε μέσω Πάφου. Επιπρόσθετα, υπήρχαν 2-3 πτήσεις την εβδομάδα για Stansted με Α320, χώρια την αείμνηστη Eurocypria για Gatwick και Luton.

Με την τωρινή κατάσταση, θα έχουμε μόνο 1 πτήση προς Heathrow με 162 θέσεις το πολύ στο Α320, που θα πρέπει να τους εξυπηρετεί όλους. Κάπως αυτό το κενό πρέπει να καλυφθεί. Το Stansted είναι η ιδανικότερη λύση (δεδομένου ότι και η Κυπριακή παροικία είναι συγκεντρωμένη κυρίως στο βόρειο Λονδίνο) και δεύτερη επιλογή θα μπορούσε να είναι το Luton.
 
Καλά και κακά νέα για την εταιρία,τα καλά αφορούν την συμφωνία της εταιρίας με τα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά πρακτορεία της Κύπρου TOP KINISIS και XENOS για νάυλωση 64 συνολικά πτήσεων για προορισμούς όπως η Ελλάδα και Βαρκελώνη οπου θα επιφέρει στην εταιρία το ποσό των 500000 ευρώ.
Τ αρνητικά είναι το ναυάγιο της πωλησης της χρονοθυρίδας στην Qatar Air και ο λόγως ένα πουλάκι μέσα απο της Κ.Α το σφύριξε σε δημοσιογράφους και άλλες εταιρίες προσέγγισαν την QA με συμφέρουσες τιμές για τις δικές τους χρονοθυρίδες,ετσι το μέλλον της εταιρίας ειναι αβεβαιο αφου τα 15 000 000 θα έδιναν ζωη στην εταιρία μεχρι το τέλος της καλοκαιρινής περιόδου.

http://www.sigmalive.com/inbusiness/news/business/90330
http://www.philenews.com/el-gr/oikonomi ... nothyridas
 
Η εταιρια πουλησε τη μια χρονοθυριδα στο Λονδινο Χηθροου, τη βραδυνη έναντι 6,3 εκατ. ευρώ, στην ΜΕΑ η οποια ανακοινωσε οτι απο 30 Μαρτιου ξεκιναει 2η καθημερινη πτηση μεταξυ Βηρητο και Χηθροου. Κριμα για την CY που μενει με μια μονο καθημερινη πτηση για Λονδινο, και αυτη με Α320, κριμα.
 
Από το τέλος του Μάρτη που αρχίζει το θερινό πρόγραμμα της εταιρίας θα πετάει μόνο μια φορά για το Heathrow πρωί, σίγουρα θα πετάει για Stansted ή Gatwick όπως δήλωσε και ο σύμβουλος.

CY346 LCA1000 – 1305LHR 320 D
CY347 LHR1425 – 2100LCA 320 D

http://airlineroute.net/2014/03/17/cy-lhr-s14/
 
Σκέψη για πώληση και της τελευταίας χρονοθυρίδας του Λονδίνου (Heathrow).
Το προσωπικό φωνάζει οτι
:arrow: Η απόφαση αυτή, μαζί με άλλες καταστροφικές αποφάσεις, θα αποτελέσουν την ταφόπλακα των Κυπριακών Αερογραμμών
Η εταιρία λέει
:arrow: Η απόφαση αυτή είναι και προϋπόθεση στο σχέδιο αναδιάρθρωσης των Κυπριακών Αερογραμμών, με τη σύμφωνο γνώμη της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Οικονομικών και της Ε.Ε.

http://www.sigmalive.com/news/local/131945
 
Top