Να ξεκαθαρίσουμε κάτι πρώτα, η Α3 δεν χρειάζεται τις Κυπριακές όσο το ανάποδο. Χάρη θα τους κάνει ο Βασιλάκης, διασώζοντας ταυτόχρονα το brand (που εδώ που τα λέμε στυγνά επιχειρηματικά δεν έχει και καμιά ιδιαίτερη αξία). Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι παρόλη την άθλια κατάσταση των κυπριακών πώς δεν υπάρχει και λόγος να επενδύσεις σε ένα ετοιμοθάνατο μαγαζί ιδίως όταν είσαι μια ελληνική, σοβαρή και φερέγγυα αεροπορική. Φυσικά κάποιοι/ες θα πρέπει να ξεχάσουν τους διπλούς-τριπλούς μισθούς, το πλεονάζον προσωπικό, τα Ritz στο Λονδίνο κ.ο.κ. αλλά διαφορετικά δεν γίνεται. Για τη Ryanair, σίγουρα δεν αποσκοπούσε η κίνηση της σε διαφήμιση, δεν τη χρειάζεται νομίζω και ειδικά σε μια τόσο μικρή αγορά, πιό πιθανό βλέπω την σκέψη για μεγαλύτερα παζάρια στις χρεώσεις καθώς και κάποιες συνέργειες στην προώθηση επιβατών στη μέση ανατολή αλλά και τη Ρωσία. Προσωπικά θα έδινα ένα ευρώ για το όνομα, την υπόσχεση ότι θα διατηρηθεί -κατόπιν αξιολόγησης βέβαια- το αναγκαίο προσωπικό απ' το υπάρχον με νέο μισθολόγιο και τη δέσμευση ότι ως Α3 θα κάνω αυτό που ξέρω καλύτερα. Σε διαφορετική περίπτωση περιμένω στη γωνία το λουκέτο ή τον νέο αγοραστή που θα κάνει κανα 2 χρόνια να βρεί βήμα και στήνω νέο μαγαζί, ουσιαστικά είναι η πιό φθηνή λύση αλλά θα λείπει κάτι...
Τέλος, μια ακόμη σκέψη, τόσο η CY όσο και η ΟΑ σαν brand δεν θα έχουν την όποια αξία εσαεί, αν η CY καταλήξει στην A3 θα πρέπει να υπάρξει αξιοποίηση και των 2 σύντομα.