Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το να κλείσει η εταιρία δεν περνάει απο το μυαλό σου, ποιός σοβαρός άνθρωπος θα πάρει μια εταιρία που ειναι τόσο μικρή, έχει τόσα χρέη και το σημαντικότερο κρίνετε το μέλλον της απο μια ΕΕ που έκλεισε με τον ίδιο τροπο την Malev.
 
Επειδή κάποιοι πανηγυρίζουν για την είσοδο της Αιγαίου στο "παιχνίδι" και άλλοι την κράζουν λες και είναι η τελευταία εταιριούλα του πλανήτη και "σιγά που θα εξαγοράσει τις Κ.Α." , να αναφέρω και μιά άλλη εκδοχή της κίνησης αυτής;

Δηλαδή, η Αιγαίου να μην έχει την παραμικρή πρόθεση να εξαγοράσει τις Κ.Α. αλλά απλά να θέλει να αποκτήσει απλά, ανέξοδα και νομιμότατα πρόσβαση σε όλα τα ( πραγματικά ) οικονομικά και επιχειρησιακά στοιχεία της ανταγωνίστριας εταιρίας...

Ως ιδέα καθόλου προτότυπη αλλά σίγουρα αποτελεσματική 8)
 
A: απoτυχημένη επιχείρηση (στασιμότητα, χρεωκοπία).

Β: επιτυχημένη επιχείρηση (ανάπτυξη, κερδοφορία).

Quiz: ποιος είναι αυτός που θα έπρεπε να θέλει να μάθει τα 'μυστικά' του άλλου; ο Α του Β ή ο Β του Α;
 
Δεν θα μου έκανε εντύπωση αυτό για την Aegean. Το έχει ξανακάνει, αν και οι συνθήκες ήταν τελείως διαφορετικές. Πάντως δε βοηθάει το να σέρνεται τόσο καιρό μια εταιρεία, τι έχουν πια να κερδίσουν περιμένοντας το μαγικό ραβδάκι;
 
Να ξεκαθαρίσουμε κάτι πρώτα, η Α3 δεν χρειάζεται τις Κυπριακές όσο το ανάποδο. Χάρη θα τους κάνει ο Βασιλάκης, διασώζοντας ταυτόχρονα το brand (που εδώ που τα λέμε στυγνά επιχειρηματικά δεν έχει και καμιά ιδιαίτερη αξία). Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι παρόλη την άθλια κατάσταση των κυπριακών πώς δεν υπάρχει και λόγος να επενδύσεις σε ένα ετοιμοθάνατο μαγαζί ιδίως όταν είσαι μια ελληνική, σοβαρή και φερέγγυα αεροπορική. Φυσικά κάποιοι/ες θα πρέπει να ξεχάσουν τους διπλούς-τριπλούς μισθούς, το πλεονάζον προσωπικό, τα Ritz στο Λονδίνο κ.ο.κ. αλλά διαφορετικά δεν γίνεται. Για τη Ryanair, σίγουρα δεν αποσκοπούσε η κίνηση της σε διαφήμιση, δεν τη χρειάζεται νομίζω και ειδικά σε μια τόσο μικρή αγορά, πιό πιθανό βλέπω την σκέψη για μεγαλύτερα παζάρια στις χρεώσεις καθώς και κάποιες συνέργειες στην προώθηση επιβατών στη μέση ανατολή αλλά και τη Ρωσία. Προσωπικά θα έδινα ένα ευρώ για το όνομα, την υπόσχεση ότι θα διατηρηθεί -κατόπιν αξιολόγησης βέβαια- το αναγκαίο προσωπικό απ' το υπάρχον με νέο μισθολόγιο και τη δέσμευση ότι ως Α3 θα κάνω αυτό που ξέρω καλύτερα. Σε διαφορετική περίπτωση περιμένω στη γωνία το λουκέτο ή τον νέο αγοραστή που θα κάνει κανα 2 χρόνια να βρεί βήμα και στήνω νέο μαγαζί, ουσιαστικά είναι η πιό φθηνή λύση αλλά θα λείπει κάτι...

Τέλος, μια ακόμη σκέψη, τόσο η CY όσο και η ΟΑ σαν brand δεν θα έχουν την όποια αξία εσαεί, αν η CY καταλήξει στην A3 θα πρέπει να υπάρξει αξιοποίηση και των 2 σύντομα.
 
Φίλε george_a αν και δεν έχεις άδικο, υπαρχει και ο αντίλογος:

Π.χ. αν τα οικονομικά στοιχεία δείχνουν οτι μπορεί να την εξαγοράσεις με 10 ευρώ και οχι με 20 που ίσως νομίζεις, πριν δεις τα οικονομικά στοιχεία;

Και αν απο τα επιχειρησιακά της δεδομένα βλέπεις οτι υπάρχουν δυνατότητες που να φέρουν κέρδη εστω και μακροπρόθεσμα;

Να τι μπορεί να μάθει η Αιγαίου, νομιμότατα, δωρεάν, και με σχετική ακρίβεια με την συγκεκριμένη κίνηση, γιατί άλλο να γνωρίζουμε ποια ειναι η επιτυχημένη και ποια η αποτυχημένη της ιστορίας, και αλλο πράγμα η πρόσβαση στο hard data του ανταγωνιστή :)

Και φυσικά θα αποκτήσει και κάποιο πλεονέκτημα πληροφόρησης που θα μπορει να το αξιοποιήσει έναντι του οποιουδήποτε πιθανού εξαγοραστή των Κ.Α.
 
Αγαπητέ 6-κυκλε,

1. Πολλά από τα επιχειρησιακά δεδομένα (load factors, συχνότητες πτήσεων, ακυρώσεις, κλπ) είναι ήδη γνωστά σε πολύ κόσμο.
2. Πολλά οικονομικά δεδομένα δεν είναι γνωστά (πραγματικά έσοδα/έξοδα κλπ). Αλλά εδώ έχουμε ακούσει για ...εξάκυκλες εταιρείες που δεν υπέβαλλαν ισολογισμούς για χρόνια ολόκληρα... Πόσο ειλικρινή/αξιόπιστα μπορεί να είναι αυτά;
3. Το οποιοδήποτε 'πλεονέκτημα' από αυτήν την πληροφόρηση είναι εξίσου διαθέσιμο στην οποιονδήποτε άλλη εταιρεία δηλώσει ενδιαφέρον. Όσο μεγάλο ή μικρό μπορεί να είναι το ε (από τη λέξη εταιρεία) και όσο ειλικρινές ή εικονικό να είναι το ε (από τη λέξη ενδιαφέρον).
4. Βάλε τον εαυτό σου στη θέση του πιθανού αγοραστή. Θα διέθετες έστω και ένα (1) € χωρίς να θέλεις να γνωρίζεις τι πιθανότητα θα είχε αυτό να πιάσει τόπο; Θα αγόραζες σπίτι χωρίς να μπεις μέσα; Αυτοκίνητο χωρίς να το οδηγήσεις;

Καταλήγω λοιπόν στο εξής:
Ναι, θα ήθελες να δεις το 'ρημαδιό' του γείτονα για να το καταλάβεις καλύτερα. Για να πειστείς αν υπάρχει αξία σε οποιαδήποτε μελλοντική σου κίνηση, ναι. Για να μάθεις από τα λάθη του, ίσως.
 
CyPilot":13y1paxp said:
Για την Αιγαίου δεν υπάρχει περίπτωση ούτε στο εκατομμύριο. Γιατί πολυ απλά η Κυβέρνηση δεν θέλει η Κυπριακές Αερογραμμές να γίνει σκιά τις Αιγαίου και επίσης υπάρχουν άλλες ΕΤΑΙΡΙΕΣ με E κεφαλαιο που ενδιαφέρονται, και τέλος επειδή είμαι γνωστης εκ τον έσω απλά να περιμενετε όλοι σας. Μην κάνετε όνειρα θερινής νυκτός για Αιγαίου και Ryanair πάντως.

Αγαπητέ CyPilot,

Εκτιμούμε ιδιαίτερα το ότι είσαι 'γνωστης εκ τον έσω', και πραγματικά, θα περιμένουμε με ενδιαφέρον να μας ενημερώσεις για τις άλλες 'ΕΤΑΙΡΙΕΣ με E κεφαλαιο που ενδιαφέρονται'.

Η προθεσμία υποβολής ενδιαφέροντος έληξε στις 23/07, αν δεν κάνω λάθος.

Ευχαριστούμε προκαταβολικά.
 
Λοιπόν, πέραν της Α3 που είναι ε μικρο, ας περάσουμε στις Εταιρείες με Ε κεφαλαίο παρακαλώ όπως τις κατονομάζει ο Φιλελεύθερος και είναι η FR, η ρουμάνικη Blue Air, η ισραηλινή Arkia, το γκρούπ Arevenca μαζί με Fly Aruba & Air Atlantic καθώς και η ΜΕΑ.
:arrow: http://www.philenews.com/el-gr/top-stories/885/210946/deka-mnistires-gia-tis-kypriakes-aerogrammes

Στο ίδιο άρθρο ενδιαφέρον παρουσιάζει η προσπάθεια κήρυξης του LCA-BRU σε άγονη γραμμή αλλά και τα σχόλια των αναγνωστών, ποιοί είναι αυτοί οι καλαμαράδες βρε παιδιά; Μιλάμε για πολύ μεγάλα λαμόγια...
 
Mόνο η Small Planet λείπει :banana:
 
Top