Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Το μόνο θετικός για την επόμενη μέρα, ειναι οτι το πετρέλαιο προς το παρών ειναι τζάμπα, και μετά από τέτοιο lockdown θα συνεχίσει να ειναι τζάμπα για αρκετό διάστημα μεχρι να χρησιμοποιηθούν τα αποθέματα. Που σημαίνει οτι η επόμενη μέρα θα εχει φθηνό operating cost που εν μερη θα βοηθήσει την ανακαμψη.
 
Οι εταιρίες εχουν ηδη προβει σε hedging των εκτιμώμενων αναγκων τους για το 2020 τουλάχιστον κατα +90% (αν συνυπολογίσουμε οτι δυο μηνες δε θα πετανε).
Στη δεδομενη φαση παρακαλανε να ανέβει το καύσιμο και οχι να παραμεινει στα επιπεδα που βρίσκεται σημερα καθως χανουν απο 10αδες μεχρι 100αδες εκατομμύρια.
 
Οι σποτεράδες καλό θα είναι να μην σπεύσουν και όπως όλος ο κόσμος να μείνουν σπίτι. Είναι τουλάχιστον ανεύθυνο να αγνοεί κάποιος την απαγόρευση κυκλοφορίας για να βγάλει φωτογραφίες τα αεροπλάνα.
 
Σωστό, έπρεπε να διευκρινήσω οτι ενούσα να γίνει virtual spotting
 
Σε λίγα λεπτά προσγειώνεται το 747 με νηολόγιο 4K-SW008.
 
Δεν εχω κατανοήσει τι νόημα εχει το μέτρο αναστολής πτήσεων από/προς Γερμανια στα πλαίσια προληψης κορωνοιου, όταν εξαιρείται το Ελ.Βελ. που δεχεται τις περισσότερες πτήσεις..
 
Πιθανότατα για να πάρουν συγκεντρωτικά δείγματα απο τους επιβάτες και αυτά να ελεγχθούν αμέσως ή να τους στείλουν στο ξενοδοχείο στο Μεταξουργείο, ανάλογα τις οδηγίες.
 
Σε λίγη ώρα προσγειώνεται και το Antonov An-124 (UR-82007) στην Αθήνα μέσω Almaty από την Tianjin.
 
Top