Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Ήταν απλά fuel stop.

Σε άλλη περίπτωση μια πτήση μπορεί να έγινε απευθείας λόγω διαφορετικου ανέμου ή μικρότερου φορτίου.
 
mroa412":2vl4ezl1 said:
Δεν έχει λογική να έφυγε απο Καμποτζη και να πηγαινει Παρισι μεσω Αθηνων οταν στη προηγουμενη πτηση ,
( Βαση του flightradar24 history flights )
απο αυτη είχε φύγει απο Μαδριτη και επεστρεψε Μαδριτη απο Μπαλι που ειναι πιο μακρυα χιλιομετρικα αισθητα μπορω να πω χωρις ανεφοδιασμο.
Και εγω πιστευω επαναπατρισμος καποιων ελληνων που ξεμειναν στη Καμποτζη και βγαιναν σε καποια δημοσιογραφικα sites οτι τους ζητουσαν 4500 ευρω απο τη Γαλλικη πρεσβεια για να μπουν σε πτηση με γαλλους για ευρωπη...
Το θέμα είναι αν το κράτος δλδ εμείς σαν φορολογούμενοι πληρώσαμε το ποσό επειδη καποιοι εν μεσω πανδημιας (κορωνοιου) θελησαν να διακοπαρουν... :rolleyes:

Η πτηση που ειδες απο Denpasar για Μαδριτη ηταν ferry. Aδεια. Γι αυτο και το εκανε και το σκελος για πλακα, παρα τον κοντρα ανεμο.
Το αλλο απο Phnom Penh που μας ηρθε για καυσιμα, ειχε 445 ατομα μεσα και σερνοταν με 750-800 χαω groundspeed.
 
MerNion":xjds8p9d said:
Εχει κανείς πρόσβαση στο eurocontrol να δει καπου ένα γράφημα που μου είπαν οτι υπαρχει που δείχνει 3 σενάρια για ανάκαμψη της κίνησης μέχρι το τέλος το 2020; Εχει λέει ένα αισιοόδοξο, ένα μέτριο και ένα απαισιόδοξο σενάριο. Εγώ δεν κατάφερα να το βρω κάπου προς το παρόν. Βλέπω μόνο τα γραφήματα που βάζει στην σελίδα τους στο facebook, αλλά δεν το έχει βάλει εκεί αυτό.

Δεν ξερω ποιο ακριβως γραφημα ψαχνεις.
Επισυναπτω την υπερπληρη μελετη του ICAO για τις οικονομικες επιπτωσεις του COVID-19 στην πολιτικη αεροπορια που δημοσιευτηκε στις 3/4/20.
59 σελιδες με ολα τα στοιχεια και τα σεναρια.
Καλο διαβασμα :)
 

Attachments

  • ICAO_Coronavirus_Econ_Impact.pdf.pdf.pdf.pdf
    2,4 MB · Προβολές: 139
Ελπίζω να ποστάρω σωστά μετά την τιμωρία και καραντίνα μου.... Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κάλεσε τις χώρες μέλη του Σένγκεν και τις συνδεδεμένες χώρες, να παρατείνουν τους προσωρινούς περιορισμούς των μη αναγκαίων ταξιδιών προς την Ε.Ε., ως τις 15 Μαΐου.... :?


https://www.capital.gr/diethni/3444702/ ... i-komision

Υ.Γ Συγνώμη (πραγματική και χωρίς ειρωνεία)
 
Βασικά για τη μελέτη του ICAO δυστυχώς είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου, και μόνο πλήρης δεν είναι.
(Ούτε και εμένα μου αρέσει να είμαι ΚΑΘΙΚΙ, και ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ κλπ αλλά...)

Αν διάβασα καλά στη δεύτερη σελίδα:
State level scenario analysis
– China
– Republic of Korea
– Italy
– Iran (Islamic Republic of)

Δεν περιλαμβάνει ούτε Ισπανία, Γαλλία, Βρετανία, Γερμανία, πολύ περισσότερο δεν περιλαμβάνει ΗΠΑ. Οι εξελίξεις ξεπέρασαν κατά πολύ το σενάριο.
 
Αυτο ειδα και εγω :(
Πιστευω οτι κατι απο το eurocontrol ή καποια αλλη πιο προσφατη μελετη ισως ειναι πιο χρησιμη αφου θα εχει πιο καινουρια δεδομενα
 
Sky Express: Δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια για όλο το προσωπικό των ΜΕΘ

Δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια για τους 34 προορισμούς στην Ελλάδα, από την έναρξη της άρσης των περιοριστικών μέτρων, ως ελάχιστη ένδειξη ευγνωμοσύνης και σεβασμού προς τους ιατρούς και νοσηλευτές των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας της χώρας, οι οποίοι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού, προσφέρει η αεροπορική εταιρεία Sky Express.

πηγή: https://www.skyexpress.gr/new/thank-you ... SFsk3nWuU0
 
καλησπερα στην ομαδα παρακολουθω καιρο αλλα σημερα εκανα εγγραφη...δουλευα στο αεροδρομιο και απο κει κολλησα το μικροβιο...θα ηθελα να κανω μια ερωτηση οσον αφορα τις πτησεις της aegean απο tianjin μεσω αλματας για αθηνα...οι θεσεις βγαινουν ευκολα ωστε να γινει cargo??εχουμε καποιες αλλες πληροφοριες για τα δρομολογια αυτα??
 
Γενικά βγαίνουν σχετικά εύκολα, αλλά το να γίνει cargo έχει να κάνει με τις προβλέψεις που έχει το αεροσκάφος για γρήγορη (εννοώ ανθρώπινη) φορτοεκφόρτωση και ασφαλή πρόσδεση του φορτίου κατά την πτήση. Δεν είναι μόνο τα καθίσματα. Βέβαια σε περίπτωση ανάγκης, ναι μπορεί να γίνει.
 
Σ ευχαριστω για την απαντηση...αρχικα νομιζα πως μονο στις αποσκευες θα μπαινε το φορτιο..μετα ειδα φωτο απο aegean που ηταν ολη η καμπινα κουτες....
 
Top