Μήπως απλά προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την δυνατότητα αναστολής εργασίας του 50% του προσωπικού μέχρι και Σεπτέμβριο; Έτσι, βλέποντας ποιές πτήσεις ή δρομολόγια έχουν κάποια πληρότητα ήδη τότε αυτά διατηρούνται, ενω τα υπόλοιπα ακυρώνονται ωστε το 50% του προσωπικού να κατανεμηθεί σε όσο το δυνατόν πιο κερδοφόρες δραστηριότητες;
Αρα για να γλυτώσουν τα μισθολογικά ουσιαστικά χάνουν την όποια επιπλέον κίνηση θα μπορούσε να έχει επανέλθει ως τότε και περιορίζονται αυστηρά στο 50% της δραστηριότητάς τους.
Δεν ξέρω βέβαια πόσο πιθανό είναι να ανακάμψει λίγο περισσότερο η κίνηση και η ζήτηση για Ελλάδα, άλλες εταιρείες να προσαρμοστούν άμεσα και η Λουφτχάνσα πχ να στέλνει στην Αθήνα 747 ελεω υψηλής ζήτησης και χαμηλής διαθεσιμότητας εναλλακτικών πτήσεων είτε απο Γερμανία είτε τράνζιτ και η Α3 να έχει ακόμα μία πτήση την ημέρα και να έχει συνδέσεις με 15 χώρες αντί για 40. Να θέλει να έρθει ο κόσμος στην Ελλάδα και αναγκαστικά αυτό να γίνεται με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία πλην της Α3.
Δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στον τουρισμό, αλλά αν η ροή επανέλθει πέραν ενός σημείου, έχουν συσσωρευτεί ανάγκες και όλος αυτός ο κόσμος κάπως θα πρέπει να πετάξει, και απο οτι φαινεται δεν θα είναι με την Α3.