Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

  • Thread starter Thread starter Dealer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Επανάληψις:
1) Αερολέσχη Αρκαδίας (έδρα Μέγαρα)
Πτυχίο χειριστού ιδιωτικών αεροπλάνων
25 ώρες με εκπαιδευτή x 150 ευρώ/ώρα=3750
20 ώρες σόλο x 120ευρώ/ώρα =2400

Χάρτες, βιβλία, βοηθήματα, σχολείο
εδάφους, γιατρός, skilltest, παράβολα= 850
ΣΥΝΟΛΟΝ: 7000

80 ώρες build up χ 100 ευρώ/ώρα =8000

ΣΥΝΟΛΟΝ μέχρι εδώ: 15000

2) CPL SEP & MEP/IR - ATPL theory
FAS (έδρα Μέγαρα)
5 ώρες μονοκινητήριο νύχτα x 180 =900
10 ώρες μονοκινητήριο CPL x 180 =1800
6 ώρες δικινητηριο CR x 400 =2400
12 ώρες μονοκινητήριο ΙR x180 =2160
38 ώρες FNTP x 150 =5700
3 ώρες δικινητήριο IR x 400 =1200
Skill test 2.5 ώρες δικινητήριο & 2 ώρες FNTP
σχολείο εδάφους,εξέταστρα,παράβολα κλπ =1840
ΣΥΝΟΛΟΝ: 16000

ΣΥΝΟΛΟΝ μέχρι εδώ 31000 ευρώ

3) ΜCC & A320 type rating
ΑEOLUS Aviation Academy (έδρα Θεσ/κη)
Ground school + 48 hrs simulator + 6 touch and go's + skill test + εξέταστρα +παράβολα κλπ
ΣΥΝΟΛΟΝ :19000

Σύνολον μέχρι εδώ, δηλ πλήρης, προσλήψιμος από αερογραμμές χειριστής = 50.000 ευρώ

Και εδώ θα πρέπει να προσθέσουμε καμμιά 40αριά χιλιάδες ευρώ για 500 ώρες συγκυβερνήτης σε line training Α320, Β737 κλπ

Με 90.000 είσαι ένας χειριστής που βρίσκει δουλειά χωρίς άγχος, αναμονές, ανανεώσεις ληγμένων πτυχίων κλπ κλκπ


ή The United States of America, the land of the free, the aviation landscape
FAA: Commercial Pilot Licence with Instrument rating on Single and multi engine airplanes $30000
FAA: A320 or B737 type rating (no touch and go's required) $ 10000
Μια 40άρα χιλιάδες που είπαμε παραπάνω για δουλίτσα σε εταιρίες που δέχονται συγκυβερνήτες με πτυχία FAA

ή/και μετατροπή του FAA σε EASA με όλα τα παρεπόμενα δηλ μετά πάμε για Α320 ή Β737.
Πάντως (αν θέλουμε να σοβαρολογούμε) από τή μέγγενη του πληρωμένου line δεν υπάρχει περίπτωση να ξεφύγει κανείς...
 
Με συγχωρείς φίλε C421, αλλά θα μπορούσες να μου πεις (γιατί απ' ότι φαίνεται έχεις εμπειρία στο χώρο :?: ) έχεις εφαρμόσει ο ίδιος το παραπάνω μοντέλο σπουδών? Σε ποιά αεροπορική εταιρεία εργάζεσαι? Πως μπορείς και προτείνεις να πληρώσει κάποιος τις πρώτες 500 ώρες για να βρεί δουλειά?

Ξεκαθαρίζω τη θέση μου,

Ο ΠΙΛΟΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ !!!
 
C421 Μονο ο chuck norris μπορει σε τοσες ωρες να τα βγαλει ολα αυτα,δεδομενου του οτι δεν θα ακολουθησεις intergrated προγραμμα,καλη προσεγγιση γενικα παντως
 
Με το line training πάντως καμιά αεροπορική δεν σου εξασφαλίζει πως θα σε προσλάβει μετά τις 500 ώρες.
Εγω να ρωτήσω κάτι άλλο;Ένας νέος χειριστής με το που τελειώσει την σχολή του έχει 200-250 ώρες.Αν πει πως θα μπει σε ένα πρόγραμμα 500 ωρών (επι πληρωμή πάντα),πως θα φτάσει τα minimums των εταιριών όταν ζητάνε 1000 ώρες και βάλε;
 
Υπάρχουν εταιρείες που ζητάνε 500 ώρες κι όχι 1000 και 1500. Το θέμα όμως δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι ότι είναι κατάντια για το επάγγελμα να πληρώνει ο χειριστής τα πάντα για να βρει δουλειά...
 
Aπαντώ καλοπίστως στα μέχρι τώρα ερωτήματα και σχόλια που τέθηκαν:
1) Οπως έχω γράψει και παλαιότερα ή έχω απαντήσει σε πμ, δεν έχω καμμία σχέση με τον χώρο, είμαι ένας απλός τυροπιττάς που αν με βοηθήσει η τύχη και μαζέψω τα 7000 το πολύ να γίνω ένας ερασιτέχνης πιλότος και για να συντηρώ το πτυχίο να πετάω revalidation skill test κάθε δεύτερο χρόνο λόγω μεγάλης αφραγκίας που δεν επιτρέπει να βάζω τις 12 ώρες ανανέωσης με εμπειρία...
2)Δεν προτείνω σε κανέναν να ακολουθήσει την παραπάνω μέθοδο, οδό και διαδικασία εκπαίδευσης και σταδιοδρομίας. Καταθέτω την άποψή μου (πιστεύω οτι έχω το δικαίωμα εκτός κι αν τελώ υπό δικαστικήν απαγόρευσιν -"πώς τολμάς και προτείνεις να δώσουμε 40000 για 500 ώρες?"- και δεν το ξέρω).
3) Δεν διαφωνώ με την θέση οτι πράγματι ο χειριστής πρέπει να πληρώνεται κι όχι να πληρώνει. Να πληρώνεται όταν έχει βρει δουλειά. Για να βρει όμως δουλειά πρέπει να έχει κάποια προσόντα. Για να αποκτήσει τα προσόντα κάτι πρέπει να κάνει. Μία μέθοδος απόκτησης αυτών των προσόντων είναι ή να πληρώσει 40000 για να βάλει 500 ώρες ή αν έχει την τεράστια τύχη να πετάει αμισθί όχι μόνο επί 500, αλλά και επί 1000 και 1500 ώρες. Θα τον συντηρεί η οικογένεια βέβαια αλλά πχ στο Παρίσι μπορεί κανείς να ζήσει και με 1000 το μήνα και να πετάει αμισθί για 2-3 χρόνια.
4) Δεν κατανοώ γιατί θα πρέπει να είναι κανείς Chuck Norris για να πάρει τα επαγγελματικά πτυχία του σε 74 ώρες μετά το PPL και το build up. 45 ώρες το PPL + 80 build up + 74 CPL MEP/IR = 199. Το πολύ σε άλλη σχολή να είναι καμμιά 15αριά ώρες παραπάνω.Εξαρτάται απ το πρόγραμμα της σχολής και γιαυτό έβαλα ενδεικτικά μια σχολή.
5) Δεν έγραψα οτι όπου βάλει κανείς 500 ώρες θα τον κρατήσουν κιόλας. Εγραψα οτι με 500 ώρες είσαι ανέτως προσλήψιμος. Πού προσλαμβάνεται κανείς με τόσο μικρή εμπειρία και πόσα παίρνει δεν ξέρω. Βεβαίως αυξάνονται οι πιθανότητες με 1000, 1500 ώρες κλπ.
6) Κλείνοντας το σημείωμά μου αυτό, θα ήθελα να τονίσω οτι τις 500 ώρες μεγάλου και σοβαρού αεροπλάνου δηλ Α320, Β737 κλπ τις αγοράζει κάποιος που έχει στόχο να κάνει καριέρρα κατευθείαν σ αυτό το μέγεθος. Αρα θεωρώ εξ αντικειμένου έωλη τη συζήτηση "γιατί να πληρώσω 500 ώρες για να πετάω Α320, Β737 κλπ?". Θες να πετάξεις αυτό το αεροπλάνο? Τόσο κάνει. Αν δεν θες ή δεν μπορείς να πληρώσεις γι αυτά τα αεροπλάνα αυτές τις ώρες, θα ξεκινήσεις από το Caravan στην μαύρη Ινδονησία και σιγά σιγά θα βρεθείς (λέμε τώρα) στο Α320, Β737 κλπ. Ετσι είναι η αγορά, έτσι είναι το σύστημα, έτσι δουλεύει η πιάτσα. Περί ορέξεως, δηλ περί επιλογής, κουκουρβιτοπλακούς-του κουκουρβιτοπλακούντος, ήτοι: κολοκυθόπιτα...
7) Βεβαίως και είναι κατάντια να πληρώνει ο χειριστής για να πετάει. Τι φταίει και συμβαίνει αυτό? Ενας ποδοσφαιριστής του Περαμαϊκού εάν φύγει απ την ομάδα του και πάει να παίξει στον Κορυδαλλό χωρίς να συμφωνήσει η ομάδα του να τον δανείσει ή να τον πουλήσει, η ΕΠΟ του παίρνει το δελτίο για ένα χρόνο. Του χειριστή που μπαίνει σε μια εταιρία κι αυτή του κάνει την εκπαίδευση επί τύπου και γραμμής και πριν κλείσει χρόνο φεύγει γι αλλού, η εταιρία δεν μπορεί να του κάνει τίποτα ως προς το πτυχίο. Αρα κάπου κι η εταιρία επειδή θέλει να προστατεύσει τα οικονομικά της ακολουθεί σκληρή γραμμή δηλ όσοι προσερχόμενοι, θα έχουν ικανότητα επί τύπου και θα πληρώνουν την εκπαίδευση γραμμής. Αρα, τα παράπονα, η αγανάκτηση και το ανάθεμα επί των κεφαλών και επί των κεφαλών των παίδων αυτών των...καλόπαιδων που άνοιξαν τους ασκούς του Αιόλου σ αυτές τις πρακτικές...
 
Προσωπικά δεν πιστεύω πως οι εταιρίες απαιτούν τις 500 ώρες γιατί τους φεύγουν οι χειριστές αφού "μάθουν την δουλειά".
Απλά οι ασφαλιστικές εταιρίες των αεροπορικών είναι πολύ ακριβότερες για τους νέους πιλότους.
 
ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ''ΗΛΙΚΙΑ''.........

Και πες λοιπον οτι μου ηρθε κληρονομια, μου εκατσε το λαχειο η' βρηκα μια βαλιτσα με λεφτα εξω απο την πορτα μου, η' τελος παντων ετριψα το λυχναρι και βγηκε το τζινι (θυληκο κιολας...........). Οπως και να εχει, ειμαστε στην περιπτωση που ειχε πει και ο Παπανδρεου ''λεφτα υπαρχουν'', αληθινη ομως αυτην την φορα. Και ανοιγει ο δρομος για την πραγματοποιηση του ονειρου. Να ξεκινησω απο το μηδεν, δηλαδη, και να δω τον εαυτο μου να διαβαζει το taxi checklist στον κυβερνητη μου μεσα στο Α320.... Ε , ωραια θα πειτε, αναβε λαμπαδα καθε μερα για την καλοτυχια σου και ξεκινα...... Υπαρχει ομως μια ιδιαιτεροτητα....... Ειμαι πλεον 35, εργαζομενος........ Και βγαινει η απορια. Υπαρχει προοπτικη? ''Καλιο αργα παρα ποτε'' που λενε, η' ''παει το πουλακι πεταξε''?.......... Με την δουλεια μου? Πεταω την παραιτηση στην μουρη του διευθυντη και του λεω ''αν σε δω στο Βενιζελο θα σε ****σω'' και τραβω στο αβεβαιο? Μπορω να το παω ως καποιο σημειο παραλληλα? Η ηλικια μου παιζει ανασταλτικο ρολο ( ''που πα ρε γερο να μαθεις αεροπλανα, τωρα το θυμηθηκες''....). Πολλα τετοια ερωτηματα.......

Οποιος εχει ορεξη ας ασχοληθει με τη θυελλα ερωτηματων μου και το παραπανω σεναριο....... :thx:
 
Re: ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ''ΗΛΙΚΙΑ''.........

Εξαρταται... Αν εισαι στο δημοσιο και βαρεσεις παραιτηση στα 35 ειναι καπως..βαρυ θα ελεγα. Αν παλι εισαι σε ιδιωτικη εταιρεια, λογιστης π.χ. τι κερδιζεις τι χανεις..απο ιδιωτικη εταιρεια σε ιδιωτικη εταιρεια θα πας και αν δε σου κατσει το ιπταμενιλικι ξαναγυρνα λογιστης (με 50000 ευρω λιγοτερα :with: )
 
Re: ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ''ΗΛΙΚΙΑ''.........

Αν ξαφνικά μπήκε στην τσέπη σου ένα ποσό της τάξης των 120-130.000 ώστε να αγοράσεις fATPL + Type + line 500+ ώρες τότε μπορείς και να το κάνεις.. Αν και έτσι όπως είναι τα πράγματα πιο πολύ για κανένα τζιμπουντί σε βλέπω παρά για Βενιζέλο... Και τη δουλειά σου, αν θέλεις να τελειώσεις κατά τα 37 σου, άντε και τίποτα μήνες νωρίτερα την ξεχνάς...
 
Top