Επανάληψις:
1) Αερολέσχη Αρκαδίας (έδρα Μέγαρα)
Πτυχίο χειριστού ιδιωτικών αεροπλάνων
25 ώρες με εκπαιδευτή x 150 ευρώ/ώρα=3750
20 ώρες σόλο x 120ευρώ/ώρα =2400
Χάρτες, βιβλία, βοηθήματα, σχολείο
εδάφους, γιατρός, skilltest, παράβολα= 850
ΣΥΝΟΛΟΝ: 7000
80 ώρες build up χ 100 ευρώ/ώρα =8000
ΣΥΝΟΛΟΝ μέχρι εδώ: 15000
2) CPL SEP & MEP/IR - ATPL theory
FAS (έδρα Μέγαρα)
5 ώρες μονοκινητήριο νύχτα x 180 =900
10 ώρες μονοκινητήριο CPL x 180 =1800
6 ώρες δικινητηριο CR x 400 =2400
12 ώρες μονοκινητήριο ΙR x180 =2160
38 ώρες FNTP x 150 =5700
3 ώρες δικινητήριο IR x 400 =1200
Skill test 2.5 ώρες δικινητήριο & 2 ώρες FNTP
σχολείο εδάφους,εξέταστρα,παράβολα κλπ =1840
ΣΥΝΟΛΟΝ: 16000
ΣΥΝΟΛΟΝ μέχρι εδώ 31000 ευρώ
3) ΜCC & A320 type rating
ΑEOLUS Aviation Academy (έδρα Θεσ/κη)
Ground school + 48 hrs simulator + 6 touch and go's + skill test + εξέταστρα +παράβολα κλπ
ΣΥΝΟΛΟΝ :19000
Σύνολον μέχρι εδώ, δηλ πλήρης, προσλήψιμος από αερογραμμές χειριστής = 50.000 ευρώ
Και εδώ θα πρέπει να προσθέσουμε καμμιά 40αριά χιλιάδες ευρώ για 500 ώρες συγκυβερνήτης σε line training Α320, Β737 κλπ
Με 90.000 είσαι ένας χειριστής που βρίσκει δουλειά χωρίς άγχος, αναμονές, ανανεώσεις ληγμένων πτυχίων κλπ κλκπ
ή The United States of America, the land of the free, the aviation landscape
FAA: Commercial Pilot Licence with Instrument rating on Single and multi engine airplanes $30000
FAA: A320 or B737 type rating (no touch and go's required) $ 10000
Μια 40άρα χιλιάδες που είπαμε παραπάνω για δουλίτσα σε εταιρίες που δέχονται συγκυβερνήτες με πτυχία FAA
ή/και μετατροπή του FAA σε EASA με όλα τα παρεπόμενα δηλ μετά πάμε για Α320 ή Β737.
Πάντως (αν θέλουμε να σοβαρολογούμε) από τή μέγγενη του πληρωμένου line δεν υπάρχει περίπτωση να ξεφύγει κανείς...
1) Αερολέσχη Αρκαδίας (έδρα Μέγαρα)
Πτυχίο χειριστού ιδιωτικών αεροπλάνων
25 ώρες με εκπαιδευτή x 150 ευρώ/ώρα=3750
20 ώρες σόλο x 120ευρώ/ώρα =2400
Χάρτες, βιβλία, βοηθήματα, σχολείο
εδάφους, γιατρός, skilltest, παράβολα= 850
ΣΥΝΟΛΟΝ: 7000
80 ώρες build up χ 100 ευρώ/ώρα =8000
ΣΥΝΟΛΟΝ μέχρι εδώ: 15000
2) CPL SEP & MEP/IR - ATPL theory
FAS (έδρα Μέγαρα)
5 ώρες μονοκινητήριο νύχτα x 180 =900
10 ώρες μονοκινητήριο CPL x 180 =1800
6 ώρες δικινητηριο CR x 400 =2400
12 ώρες μονοκινητήριο ΙR x180 =2160
38 ώρες FNTP x 150 =5700
3 ώρες δικινητήριο IR x 400 =1200
Skill test 2.5 ώρες δικινητήριο & 2 ώρες FNTP
σχολείο εδάφους,εξέταστρα,παράβολα κλπ =1840
ΣΥΝΟΛΟΝ: 16000
ΣΥΝΟΛΟΝ μέχρι εδώ 31000 ευρώ
3) ΜCC & A320 type rating
ΑEOLUS Aviation Academy (έδρα Θεσ/κη)
Ground school + 48 hrs simulator + 6 touch and go's + skill test + εξέταστρα +παράβολα κλπ
ΣΥΝΟΛΟΝ :19000
Σύνολον μέχρι εδώ, δηλ πλήρης, προσλήψιμος από αερογραμμές χειριστής = 50.000 ευρώ
Και εδώ θα πρέπει να προσθέσουμε καμμιά 40αριά χιλιάδες ευρώ για 500 ώρες συγκυβερνήτης σε line training Α320, Β737 κλπ
Με 90.000 είσαι ένας χειριστής που βρίσκει δουλειά χωρίς άγχος, αναμονές, ανανεώσεις ληγμένων πτυχίων κλπ κλκπ
ή The United States of America, the land of the free, the aviation landscape
FAA: Commercial Pilot Licence with Instrument rating on Single and multi engine airplanes $30000
FAA: A320 or B737 type rating (no touch and go's required) $ 10000
Μια 40άρα χιλιάδες που είπαμε παραπάνω για δουλίτσα σε εταιρίες που δέχονται συγκυβερνήτες με πτυχία FAA
ή/και μετατροπή του FAA σε EASA με όλα τα παρεπόμενα δηλ μετά πάμε για Α320 ή Β737.
Πάντως (αν θέλουμε να σοβαρολογούμε) από τή μέγγενη του πληρωμένου line δεν υπάρχει περίπτωση να ξεφύγει κανείς...