Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

  • Thread starter Thread starter Dealer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν υποθέσουμε οτι κάποιος βρίσκει το χρήμα (με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο) και κάνει τον τύπο και βάζει και τις 500 ώρες. Αναφέρθηκε πιο πάνω οτι οι πιθανότητες να βρεί μια "καλή" δουλειά είναι περισσότερες.
Το μηνιάτικο που θα αποκομίσει απο μια Χ,Ψ εταιρία, θα είναι ικανό να του αποφέρει έστω και μια μικρή απόσβεση? Ή θα δουλεύει μεροδούλι, μεροφάι?
Πχ. Ενας νεοπροσλαμβανόμενος F/O με τα παραπάνω προσόντα, σε μια σοβαρή εταιρία, τι αποδοχές πρέπει να περιμένει?
 
Στις περισσότερες κατάστάσεις περί τα 1500-2000 καθαρά με ώρες κλπ να περιλαμβάνονται. Σπάνια περισσότερα, πιο συχνά λιγότερα ή ακόμα και 0 για κάποιο διάστημα αν αλλιώς δεν είσαι ελκυστικός...
 
Καλησπέρα και από εμένα στη παρέα :D
Ακολουθεί η ερώτηση κλισέ..... Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος; :with:
Πέραν της πλάκας έχω διαβάσει το φόρουμ και έχω βγάλει κάποια συμπεράσματα και θα ήθελα την άποψη σας

Είμαι 32 χρονών πολιτικός μηχανικός και απο τα 18 ήθελα να γίνω πιλότος άλλα για διάφορους λόγους και ατυχίες δεν το έκανα...και σκέφτομαι να το κάνω τώρα!!!! :)
Ξέρω ότι πολλά παιδιά δυσκολεύονται να βρούν δουλεία και ότι είναι ένα ρίσκο αλλά στο τέλος οι πιο πολλοί από εμάς καταλήξαμε να κάνουμε κάτι άλλο από αυτό που πραγματικά θέλουμε
Στο ψητό τώρα!
Λογο οικογένειας (παντρεμένος) δεν θέλω να πάω σε σχολή του εξωτερικού (για μελλοντική εργασία δεν έχω πρόβλημα).
Είμαι μεταξύ 3 σχολών: didavia, jetstream , global aviation (είμαι μάλλον προς global aviation μεριά).Ενδιαφέρομαι για απόκτηση διπλώματος επαγγελματία πιλότου FATPL μαζί με κάποιο type rating.
Τι προτείνετε από την εμπειρία σας?? Τι να προσέξω??? Με παίρνει η ηλικία μου για μελλοντική
πρόσληψη?? Τελευταια ερωτηση του αδαη ...Τελειώνοντας με το FATPL μαζί με κάποιο type rating πως φτάνεις τις π.χ 500hrs σε Α320 παράδειγμα για να προσληφθείς?? Πας και λες σε εταιρία να σε προσλάβουν χωρίς αποδοχές,
μόνο και μόνο για κάνω hours build up??? :?:
Όποιος θέλει μπορεί να μου απαντήσει και με pm.
Συγνωμη αν σας κουρασα και περιμενω τις τυχόν απαντήσεις σας!!!! :P :great:
 
Δες λίγες απαντήσεις πιο πάνω, ζύγισε τα οικονομικά σου και κρίνε..
 
μαλιστα...
μεταξυ σχολών: didavia, jetstream , global aviation τι γνωμη έχετε???
ειναι όντος πεταμενα λεφτα οι αεροπορικες σπουδες στη ελλαδα και ειναι καλυτερα να πας Αγγλια??
Η ευρωπαικη αποκατασταση ειναι σχετικα πιο ευκολη αν εχεις τελιωσει απο αγγλια σε σχεση με Ελλάδα?
Ευχαριστω
 
Ας μην χρησιμοποιούμε καλύτερα τέτοιες εκφράσεις...

ειναι όντος πεταμενα λεφτα οι αεροπορικες σπουδες στη ελλαδα και ειναι καλυτερα να πας Αγγλια??

Τίποτα δεν είναι τόσο αδέξιο εντός Ελλάδας και τίποτα δεν είναι τόσο ιδανικό στην υπόλοιπη Ευρώπη.Η κάθε σχολή με τις υπάρχουσες
συνθήκες έχει κάτι να προσφέρει.Προσωπικά θα σου πρότεινα κι εφόσον έχεις οικογένεια να προτιμήσεις κάποια σχολή εντός συνόρων.

Το θέμα άλλωστε δεν είναι τόσο το CPL/IR αλλά η μετά COMMERCIAL εποχή η οποία φαντάζει τραγική αν δεν έχεις πολύ συγκεκριμένα προσόντα για τις αερογραμμές.Και τι εννοώ;Φυσικά πολύτιμη εμπειρία ωρών είτε εκπαιδευτικών είτε σε αερογραμμές σαν συγκυβερνήτης σε μια εταιρία έστω μικρή για αρχή και μετά μπορείς οπουδήποτε να καταλήξεις σαν έμπειρος πλέον χειριστής.Αυτό σε ότι αφορά το πρώτο σκέλος του ερωτήματος.Και σε ότι αφορά το δεύτερο αυτό που έχω να προσθέσω είναι ότι η Αγγλία σου προσφέρει ΙΣΩΣ κάποιες προοπτικές...αλλά με τις ανάλογες προϋποθέσεις.

Δηλαδή αν πας στη CTC,μια σχολή που έχω σε τεράστια εκτίμηση,γιατί μαθαίνω από φίλο που είναι εκεί και ακούω πράγματα,όντως θα σε βοηθήσουν.Μετά το πτυχίο μπορείς να ακολουθήσεις το πρόγραμμα CTC Flexi Crew μέσω του οποίου μπορείς να πετάξεις για την EASYJET για την καλοκαιρινή περίοδο και να παίρνεις μισθό περίπου 1200 GBP ή 1375 ευρώ.Φυσικά το ποσό είναι αστείο αλλά η εμπειρία που θα έχεις είναι πολυτιμότατη και θα είσαι άμεσα προσλήψιμος σε πολλές εταιρίες με 1000 ώρες στο logbook.

Kαι σε ότι αφορά τις σχολές προσωπικά θα σου πρότεινα τη GLOBAL γιατί κατά την άποψή μου είναι σταθερή ποιότητα με πολύ καλή συμπεριφορά προς το μαθητή,χωρίς να υποτιμώ τις άλλες σχολές φυσικά.Απλά έχω προσωπική εμπειρία και μιλάω έτσι.Σαν σχολή είναι BRISTOL partner,όπως κι η ΕΓΝΑΤΙΑ.Δηλαδή υπάρχει ένα κύρος στον ευρωπαϊκό χώρο και πολλοί απόφοιτοι σπουδαστές πετούν σε αρκετές εταιρίες εντός ή εκτός Ελλάδας.

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ :great:
 
airboy":2l9mw51v said:
και να παίρνεις μισθό περίπου 1200 GBP ή 1375 ευρώ.Φυσικά το ποσό είναι αστείο αλλά η εμπειρία που θα έχεις είναι πολυτιμότατη και θα είσαι άμεσα προσλήψιμος σε πολλές εταιρίες με 1000 ώρες στο logbook.

:great:

Αλλοι πετουν με πολυ λιγοτερα λεφτα και με πολυ περισσοτερα ''ρισκα''........... Μην χαρακτηριζουμε λοιπον τα εκαστοτε ποσα, ουτε καν κανοντας ''αστεια''.............
 
Πρώτον:Δε συνηθίζω να κάνω <<αστεία>>,όπως αδέξια αναφέρεις για τόσο σοβαρά θέματα,που αφορούν καριέρα και προοπτική στον αεροπορικό χώρο.Απλά αυτή είναι η πραγματικότητα για νέους χειριστές και δεν έχουμε παρά να την αποδεχτούμε τουλάχιστον στο ξεκίνημα μιας καριέρας σαν εκπαιδευόμενοι.Γιατί στην EASYJET πετάει κάποιος περισσότερο σαν εκπαιδευόμενος σε αυτό το στάδιο γι'αυτό άλλωστε και αυτές οι αμοιβές.Στην ουσία πρόκειται για line-training αμέσως μετά το type-rating έχοντας το πτυχίο στο χέρι.Και δεύτερον σε ότι αφορά αυτό που αναφέρεις για τις αμοιβές και τα ρίσκα ο καθένας σ'αυτή τη ζωή επιλέγει το τι και το πώς θα δουλέψει ανάλογα με τις ανάγκες του και τις δυνατότητές του,αναλαμβάνοντας τις όποιες ευθύνες του.

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΥΨΑ!!!

ΝΙΚΟΣ
 
Δεν υπαρχει εννοια του να με καλυψατε η' οχι. Και δεν χρειαζεται ουτε να μου αναφερετε το ονομα σας (ως ενδειξη ανδρισμου, πυγμης η' οτι αλλο θεωρετε....) ουτε να γραφετε κεφαλαια που απαγορευεται......... Μαλλον εσεις δεν θυμαστε τι γραψατε και δεν βλεπετε ισως. Δεν ειπα οτι κανετε ''αστεια'', αλλα εθιξα τον χαρακτηρισμο σας στο προαναφερθεν ποσο αμοιβης. Ειναι πολυ μικρο για τα καθηκοντα σαν χειριστης α/φ, ειναι πολυ μικρο σε σχεση με αμοιβες του εξωτερικου μπορειτε να πειτε, ειναι δυσαναλογο της ευθυνης που εχει ειναι επισης σωστο..... Αλλα δεν ειναι ''αστειο'' οπως εσεις ανεφερατε και αν δεν θελετε να το καταλαβετε, μπορειτε απλα να ανατρεξετε στο γραπτο σας. Δεν αμφιβαλλω το τι κανει ο καθενας σε αυτην την ζωη, αλλα οφειλετε να σεβαστειτε καποιους ανθρωπους που κανουν την ιδια ακριβως δουλεια, μπορειτε να τους αποκαλεσετε συναδελφους σε εναν αλλο κλαδο, ισως με περισσοτερα ρισκα (εστω και αν ηταν επιλογη τους) με πολυ πιο χαμηλο ποσο απο αυτο που ανεφερατε. Ειναι θεμα συναδελφικοτητας..........

Αν γνωριζετε τι σημαινει αυτο................
Τα σεβη μου................ Κυριε...............
 
Mε βάση αυτά που διάβασα,αντιλαμβάνομαι ότι έχω να κάνω με άτομο που διακατέχεται από εμπάθεια και δεν πρόκειται να με παρασύρεις
στο επίπεδό σου.Ξέρω πολύ καλά τι γράφω και προπάντων τι λέω με σωστό προφορικό και γραπτό λόγο χωρίς να προσβάλω το συνομιλητή
μου με εκφράσεις που παραπέμπουν σε ανάλογες συμπεριφορές.Αλλού αυτά! Και δε θα μου κάνεις εσύ μάθημα ηθικής! Η αυθάδεια έχει και όρια!!!
 
Top