Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

  • Thread starter Thread starter Dealer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Γιατι επιμενετε με τα 60000 ευρω? Σας τα πλασαρουν ρε γαμωτο οι κωλοσχολες και πατε και τα ακουμπατε.
 
Και να σκεφτεί κανείς πως με ένα CPL "γυμνό" χωρίς κάποιο type rating και αρκετές ώρες πάνω στον τύπο δεν πας πουθενά την σήμερον ημέραν.Οπότε και τα 60.000 πάλι λίγα είναι.
 
Η ικαρων ακομα με απασχολει αλλα και ο βαθμος δνε ειναι τοσο καλος για μενα 17...και βγαζω 14.....αλλα και προτιμω την πολιτικη αεροπορεια παρολα αυτα μου αρεσει πολυ και ο στρατος αλλα ενταξει γουστα ειναι αυτα :PP
 
Αν δεν έχεις κάποιο θέμα με την όραση σου και γενικότερα υγείας, θα σου πρότεινα να κάτσεις να στρωθείς να περάσεις ικάρων γιατί αλλιώς πάρα πολύ δύσκολα τα πράγματα.. Βέβαια, μην ξεχνάς πως στην πολεμική αεροπορεία πρώτα είσαι στρατιώτης και μετά πιλότος. Έχε το αυτό κατά νου!

Τώρα για πολιτική αεροπορεία. Η αλήθεια είναι οτι το επαγγελματικό πτυχίο CPL σήμερα απο μόνο του δεν είναι τίποτα και δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα βρεις δουλειά ότι παραμύθι και να σου πουλήσουν οι σχολές. Οι εποχές που οι εταιρίες έπαιρναν lowtimers έχουν προ πολλού περάσει. Τα ab-initio sponsorships έχουν εξαφανιστεί.. Δίνεις 50.000-80.000€ για να αποκτήσεις το πτυχίο και το minimum 200 ωρών περίπου που απαιτούνται και μετά τι? Ναι υπάρχει η Ryanair που παίρνει lowtimers που πρέπει να σκάσουν άλλα 28.500€ για το self sponsored Type rating στο 738NG (Έχει database με 8000 βιογραφικά τουλάχιστον από τα οποία το 2012 πήρε 400 άτομα και για το 2013 έχει προγραμματίσει 180 και από Απρίλη κλείνει το portal) αλλά πέραν αυτής δεν υπάρχουν και πολλές άλλες επιλογές. Στην Ελλάδα της κρίσης η κατάσταση είναι στάσιμη, άσε που χρειάζεσαι βίσμα για να μπεις οπουδήποτε.. και μην ξεχνάμε πως και εδώ τα σκας για τον τύπο πλέον (με τον ένα τρόπο ή με τον άλλο) και μετά πετάς για 800€ το μήνα!

Δεν θέλω να σε προσγειώσω ανώμαλα, αλλά δυστυχώς αν δεν είσαι διατεθημένος να το κυνηγήσεις μέχρι τέλους και να στερηθείς πολλά για αυτό το ξεφτυσμένο όνειρο, μην το αρχίσεις καν.. Η συμβουλή μου είναι αν δεν καταφέρεις να περάσεις ικάρων, το οποίο στο εύχομαι φυσικά, να περάσεις σε μία καλή σχολή με δυνατό ευέλικτο πτυχίο και καλές προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης. Άφου λοιπόν υπάρξει το εναλλακτικό (fall back) σχέδιο ξεκινάς το εγχείρημα... ή παίρνεις το ερασιτεχνικό PPL και χαίρεσαι απλά και όμορφα το χόμπυ σου έχοντας μία σταθερή δουλειά προτήστως!! Κάνεις και το Instrument rating αργότερα και είσαι μάγκας!

Καλή τύχη!
 
Πολυ σωστος ο προλαλησαντας ,ισχυει οτι το Low timers ειναι πεθαμενη ιστορια ,εδω πριν 1 χρονο προσλαμβανε η olympic low timers και τωρα εχει απολυσει τους μισους,δυστηχως το βισμα παιζει ακομα στην Ελλαδα ,οχι απλα παιζει αλλα ειναι πλεον ο μονος τροπος προσληψης για καποιον με λιγοτερες απο 1000hrs,οι μισθοι εχουν ποιασει πατο (900ε για F/O αν ειναι δυνατον) ουτε αφρικη να ημασταν.Εχω ακουσει βεβαια και για το plan B της aegean αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα γινει,θα υπαρξουν απολυσεις κυβερνητων απο το προσωπικο και αναβαθμισεις των F/O σε Capt προσληψεις Low timers με στοχο να τους βαζουν να δουλευουν με μισθους πεινας (Capt:1400,F/O:700),αλλα δεν το πολυ πιστευω γιατι ολα αυτα προυποθετουν αποζημιωσεις κλπ.Το επαγγελμα στην Ελλαδα εχει σβησει κατα την αποψη μου,ειναι ασπονδυλο και θα συμβαδιζει με την γενικοτερη υφεση και κριση που επικρατει στην χωρα.
 
Ποοοοο...για εξωτερικο αμα βγω ξερεται καποιον οικονομικο τροπο ?πραγματικα με αυτα που με λετε με βλεπω για χειριστη ελικοπτερου στην αεροπορια στρατου γιατι για ικαρων κομματακι δυσκολο....
επισης οποιος θελει απο δικια του προθεση να βοηθησει ας μου στειλει ενα μυνημα να τα πουμε μεσω facebook η απο εδω για περισσοτερες πληροφοριες αν εχει ορεξη βεβαια θα το εκτιμουσα πολυ.:)
 
Re: Πως να γινω πιλοτος

panosfp96":n7oju81a said:
αν μεινω στην ελλαδα και παω σε μια απο τις σχολες εδω θα μου φυγουν 60.000 ευρω (που δεν τα εχουμε κιολας :P ) αν παω στην αμερικη το κοστος θα ειναι ελαχιστα χαμηλο (με τα σημερινα δεδομενα 5.000 ευρω κατω... :shock: )

Δε θέλω να σε απογοητεύσω αλλά τα πράγματα είναι απλή αριθμητική δευτέρας δημοτικού. Βάλε κάτω τα λεφτά σου και κάνε μια σούμα...Αν δε βγάζει 40.000 ευρώ τότε απλά το ξεχνάς για επαγγελματίας πιλότος.
 
Πάντως φίλε Πάνο αν σε ενδιαφέρει πραγματικά η αεροπορία κάνε μια αναζήτηση στα σχετικά θέματα που έχουν κατα καιρούς αναπτυχθεί από τα παιδιά εδώ γιατί οι απορίες σου είναι αρκετές.Στο εξωτερικό τα πράγματα δεν είναι σε καλύτερη μοίρα απ'ότι στην Ελλάδα.Όλες οι αεροπορικές απαιτούν πλέον εμπειρία και αυτό κοστίζει.
Και φυσικά οι ελικοπτεράδες της πολεμικής αεροπορίας μας, σχολή Ικάρων περάσανε.
 
Οι ελικοπτεραδες (πλην Super Puma κλπ) δηλαδη apache και Chinook, που αυτους θα εννοεις μαλλον, ειναι απο αεροπρια στρατου=Ευελπιδων.
 
και απο ΣΜΥ ειναι περνουν και απο τις 2 σχολες απλα νομιζω περνουν 3 λιγοτερους απο τη ΣΜΥ αλλα 2-3 θα γινουν πιλοτοι οι υπολοιποι η θα φοβουνται τα υψη η θα εχουνε πτητικη ανεπαρκεια η 1002 πραγματα που βαριεμαι να αναλυσω :P αλλα ενταξει οπως ειπε και ενα παιδι παραπανω στο φορουμ στην αεροπορια στρατου εισαι πρωτα στρατιωτικος και μετα πιλοτος απ οτι φενεται θελει "γερο" κουμπαρα η πολιτικη αεροπορια 40.000 ευρω δεν ειναι ευκολη υποθεση την στιγμη που ο κοσμος εξω δεν εχει ουτε νερο!Αυτες τις μερες με νυχια και με δοντια επι καθημερινης βασεως ψαχνω την πιο οικονομικη λυση αλλα η θα πεφτω σε παραπληροφοριση η θα εχουνε "ψηλα" γραμματα η το ποσο ξεπερναει τα ορια της φαντασιας,στην Ελλαδα με την οικονομικη κριση κιολας επρεπε εστω να πεσει το επαγγελματικο διπλωμα σε τιμη εστω και λιγο για να υπαρχει και η αναλογη προσεγγιση απο τους ενδιαφερομενους αλλα απ οτι φενεται αυτα ειναι μονο ικασιες και λογια του αερα δυστηχως...και κριμα και για την χωρα μας που βγαζει εξαιρετικους πιλοτους ολα αυτα τα χρονια!
 
Top