6circles
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/09/2006
- Μηνύματα
- 798
- Likes
- 1.613
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- UAE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- NZAA
Φίλε Ovelix νομίζω ότι μιλάμε για δύο διαφορετικά πράγματα
Συμφωνώ απόλυτα για τα περι "κουλτούρας" της Boeing που επέτρεψε να δημιουργηθούν οι προυποθέσεις για τα γνωστά δυστυχήματα.
Εκεί που διαφωνώ είναι ότι ως κατάληξη, οι συντριβές των Ethiopian και Lion ήταν περίπου αναπόφευκτες ενώ της ΤΗΥ ήταν εντελώς αποφευκταίο.
Στα δύο πρώτα ήταν περίπου αδύνατον να αντιδράσουν αποτελεσματικά τα πληρώματα επειδή τους το έκανε εξαιρετικά δύσκολο εως και αδύνατον το ενεργοποιημένο MCAS που αντιστεκόταν ή και ακύρωνε τις όποιες ( ηρωικές ) προσπάθειες των πιλότων.
Αντιθέτως στην περίπτωση της ΤΗΥ, μια απλή "βλαβούλα" έπιασε στον ύπνο το πλήρωμα που με την ανεπαρκή και καθυστερημένη αντίδρασή του έκανε τα εύκολα δύσκολα με το γνωστό αποτέλεσμα. Στην ουσία, η βλάβη στο Β737 της ΤΗΥ δεν μπορούσε από μόνη της να έχει τόσο κακή κατάληξη αν οι πιλότοι, κοινώς, δεν "ξύνονταν" .... :cry:
Συμφωνώ απόλυτα για τα περι "κουλτούρας" της Boeing που επέτρεψε να δημιουργηθούν οι προυποθέσεις για τα γνωστά δυστυχήματα.
Εκεί που διαφωνώ είναι ότι ως κατάληξη, οι συντριβές των Ethiopian και Lion ήταν περίπου αναπόφευκτες ενώ της ΤΗΥ ήταν εντελώς αποφευκταίο.
Στα δύο πρώτα ήταν περίπου αδύνατον να αντιδράσουν αποτελεσματικά τα πληρώματα επειδή τους το έκανε εξαιρετικά δύσκολο εως και αδύνατον το ενεργοποιημένο MCAS που αντιστεκόταν ή και ακύρωνε τις όποιες ( ηρωικές ) προσπάθειες των πιλότων.
Αντιθέτως στην περίπτωση της ΤΗΥ, μια απλή "βλαβούλα" έπιασε στον ύπνο το πλήρωμα που με την ανεπαρκή και καθυστερημένη αντίδρασή του έκανε τα εύκολα δύσκολα με το γνωστό αποτέλεσμα. Στην ουσία, η βλάβη στο Β737 της ΤΗΥ δεν μπορούσε από μόνη της να έχει τόσο κακή κατάληξη αν οι πιλότοι, κοινώς, δεν "ξύνονταν" .... :cry: