Ατυχήματα - συμβάντα της Turkish Airlines

  • Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Φωτογραφια απο το εσωτερικό της "καμπίνας" (οτι εχει μεινει δηλαδη):
http://www.rtl.nl/components/actueel/rt ... hiphol.jpg :oops:

Αρθρο (στα νορβηγικα) με φωτογραφια λίγο μετα την πτωση, πριν φτασουν τα σωστικα συνεργεια:
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... tid=547525
(τα φωτακια διπλα απο τις εξοδους ειναι φωτα εκτακτης αναγκης; εχουν δικες τους μπαταριες;)
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

dimgr, άν έχουμε δεύτερο all engine flame out στην τελική προσέγγιση με Boeing (ασχέτως τύπου-κινητήρων-εταιρείας κλπ), μέσα σε λίγους μήνες, η συσχέτιση θα γίνει από μόνη της. Ούτε εγώ θα την κάνω ούτε κανείς. Δεν θα αφήσουν τίποτα όρθιο οι αεροπορικές αρχές. Δεν γίνονται αυτά στον 21 αιώνα.


Mernion, τα φώτα αυτά λειτουργούν μαζί με τα emergency φώτα της καμπίνας και όντως λειτουργούν με αυτόνομες μπαταρίες, όταν όλο το ηλεκτρικό ρεύμα στο αεροπλάνο χαθεί.
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

εφόσον δεν υπήρξε αναφλεξη, το αεροπλάνο έπεσε μαλακά και βρήκε με την ουρά ,είναι προφανές οτι έπεσε σε stall.. ο τούρκος προσπάθησε να κάνει recover αλλα δν κατάφερε και πολλά..τα metars ανέφεραν αχλή με 6/5 θερμοκρασίες και OVC080..ελαφρύς δυτικός άνεμος και ορατότητα στα 4500 μ..καμία αναφορά για windshear απο άλλους..όχι και τοσο άσχημα τα πράγματα..θα έχει πολύ ενδιαφέρον η preliminary report..RIP

p.s.Πάντως το δυστύχημα είναι ολόιδιο με αυτό της ΒΑ πέρσυ..
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

773ER":6i5k7wf6 said:
Επιτέλους....
Παρακολουθούσα εχθές το θέμα από το CNN στην εκπομπή του R. Quest (Quest Means Business) κατά την οποία και ο ίδιος αλλά και διάφοροι experts (Aviation Intelligence κλπ) μιλούσαν για την ΤΗΥ ως ασφαλέστατη εταιρεία με πολύ καλό safety record και ότι δεν θα δίσταζαν ούτε στιγμή να ταξιδέψουν με αυτή .....
Αν το καλό safety record είναι ανά 4~5 χρόνια να έχεις θανατηφόρο ατύχημα ...???? τότε τι να πεις.

Σε προηγούμενο Post φίλος αναφέρει τα ίδια για το BBC.

Είναι off topic αλλά για να καταλάβουμε τον τρόπο που λειτουργούν τα μέσα αυτά, στο world service του BBC, υπάρχουν ειδήσεις σε 32 γλώσσες, όπου μία εξ αυτών είναι η μακεδονική. :rant:
Καθαρά υποχείρια των κυβερνήσεων τους και εκφραστές της πολιτικής ή/και της προπαγάνδας των χωρών τους.
Συγγνώμη για το οφ, αλλά είναι ένα παράδειγμα γιατί υπάρχουν αυτές αναφορές για το μητρώο ασφάλειας της ΤΗΥ.
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Tolisshow":25oy00qf said:
.............έπεσε σε stall.. ο τούρκος προσπάθησε να κάνει recover αλλα δν κατάφερε και πολλά....


Δεν μοιάζει να υπήρξε προσπάθεια για recovery από το stall. Σε τέτοιο χαμηλό ύψος, ας πούμε πχ ότι κάποιο λάθος έγινε και τους έπεσε η ταχύτητα πολύ χαμηλά. Η πρώτη αντίδραση για recovery θα ήταν να τεθούν οι κινητήρες σε πλήρη ισχύ. Επαναλαμβάνω ότι οι κινητήρες που βλέπουμε να κείτωνται στο χώμα δεν φαίνεται να δούλευαν σε υψηλές στροφές κατά την πρόσκρουση.

Το ενδεχόμενο να μείνανε τελείως από καύσιμα δεν φαίνεται και πολύ πιθανό. Την σήμερον ημέρα, δεν νοείται να έχει κάποιος πιλότος τόσα λίγα κάυσιμα και να μήν πεί τίποτα στους ελεγκτές. Επίσης, αν 1 τοις 100 είχε μείνει όντως από καύσιμα, δεν θα σβήναν και οι δύο κινητήρες ταυτόχρονα. Έστω και 20 κιλά κάυσιμα παραπάνω να είχε το ένα φτερό από το άλλο (πράγμα πού είναι θέσφατο σε όλα τα αεροπλάνα, καθώς οι κινητήρες δεν έχουν απολύτως την ίδια κατανάλωση), ο ένας κινητήρας θα λειτουργούσε για άλλα 5 λεπτά, μετά την απώλεια του άλλου.

Κοιτάξτε το ατύχημα της Ήλιος. Το αεροσκάφος αποδεδειγμένα έμεινε από καύσιμα, αλλά οι κινητήρες έσβησαν με διαφορά μερικών λεπτών της ώρας.

Το ενδεχόμενο απώλειας του ενός κινητήρα μόνο, είτε έπεσε (που εγώ το αποκλείω βάσει των φωτό) είτε έσβησε για οποιοδήποτε λόγο, εγώ το βρίσκω πολύ δύσκολο να είναι η αιτία της πτώσης. Τα τζέτ, αν χάσουν ένα κινητήρα στα 2-3 μίλια τελική όπως αυτό, έχουν δύο επιπτώσεις. α) μειώνεται η ταχύτητα άρα πρέπει να αυξηθούν οι στροφές στον "καλό" κινητήρα β) λόγω της αύξησης των στροφών στον καλό κινητήρα, υπάρχει τάση του αεροπλάνου να βάλει κλίση αν αυτό δεν διορθωθεί από τον πιλότο με rudder.

Αν όντως αυτό έγινε, α) οι πολλές στροφές του ενός από τους δύο κινητήρες δεν "φαίνονται" στα συντρίμια της φωτό. β) ο πιλότος αφού δεν κατάφερε να ελέγξει το αεροπλάνο, σίγουρα θα είχε ΚΑΙ προβλήματα ελέγχου της κλίσης (δεξιά-αριστερά). Ούτε αυτό φαίνεται από τις φωτό. Μάλλον ότι πέταγε με απόλυτα μηδενική κλίση φαίνεται.

Φοβάμε !!!!
:shock: :shock: :shock:
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

MerNion":3q8mdsjz said:
gonso":3q8mdsjz said:
Στα αναμμένα κάρβουνα θα είναι o McNerney της Boeing σήμερα. Λές και είχε λίγα στο κεφάλι του!
Διαβάστε και το "καλύτερο":
http://www.foxnews.com/story/0,2933,500388,00.html
"Four Americans on Crashed Plane in Amsterdam That Killed Nine"
"There were four American citizens on the flight, according to the State Department. The Americans are Boeing employees, and their condition is currently unkown." :shock:

http://www.boeing.com/news/releases/200 ... 6d_nr.html
Ανάμεσα στα 9 θύματα είναι και 2 υπάλληλοι της boeing. Ενας τρίτος είναι στο νοσοκομείο και η κατάσταση του 4ου είναι άγνωστη..
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Σεναρίων συνέχεια..
Η πτήση φαίνεται να ήταν εκπαιδευτική, εξ'ου και οι 3 πιλότοι στο cockpit.
Πιθανόν να ήταν και σε manual approach.
Έχει ίσως ενδιαφέρον η οπτική γωνία ενός πιλότου σε airbus..(reply no.214, Airbuspilot)
http://www.airliners.net/aviation-forum ... in/4331144
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Λεω και εγω.. αποκλείεται να μην είχε στο amsterdam κανεις...

http://www.openatc.com/THY1951/

Η πορεία του αεροσκάφους στα τελευταία λεπτά, με ύψη, ταχύτητες, vsi, πορεία και φυσικά θέση στον χάρτη..
Τελευταίο σημείο πριν χαθεί ήταν στα 75 πόδια και είχε 83kt ταχύτητα :oops:
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Όσο περνάνε οι ώρες τόσο περισσότερο για ανθρώπινο λάθος μοιάζει αυτό το δυστύχημα.
Κατά πάσα πιθανότητα ήταν εκπαίδευση (όπως πιθανολογούν βάσιμα στο Α.ΝΕΤ ) .
Στα στοιχεία που δίνει προκαλεί εντύπωση η μεγάλη μείωση της ταχύτητας από 129 kts σε 117kts και κατόπιν σε 86 kts !!!! Αυτό μέσα σε 30 δευτερόλεπτα !!!!
Αμέσως μετά έπεσε σαν βαρίδι με 4096ft/min ...............
Προσωπικά πιθανολογώ λανθασμένη εφαρμογή αερόφρενων με τους κινητήρες idle................
 
Top