Ατυχήματα - συμβάντα της Turkish Airlines

  • Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Το συνώνυμο με .net ;)
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Κάπου πιό πάνω αναφέρθηκε ο northwest dc10 στά λεγόμενα Τούρκου πιλότου οτι το stick shaker δέν λειτούργησε καί δέν ακούστηκε warning.Μέ τόσο μεγάλο pitch (ούτε σέ απογείωση μέ εμπόδια μπροστά δέν νομίζω να βάζη κανείς τόσο..) καί τόσο μικρή ταχύτητα (στο γραφικό βίντεο φαίνεται να πηγαίνη απελπιστικά αργά),πώς και δέν λειτούργησε;Μήπως ήταν εξαρχής inoperative αλλά επειδή στην Τουρκία πολλά πράγματα φαίνεται τα περνάνε στό ντούκου (ακόμα κι'άν πρόκειται γιά MEL items),είπανε οι πιλότοι "άς φύγουμε τώρα να μήν καθυστερήσουμε τον κόσμο και δέν νομίζω να μάς συμβή κάτι" ;

Υπόθεση κάνω,αλλά όπως ο aa59 έκανε μιά υπόθεση γιά το εφαρμοσθέν στην περίπτωση αυτή CRM ("βλέπουμε οτι κάτι πάει στραβά αλλά δέν το λέμε γιά να μην μάς βάλη χέρι ο πασάς"),είναι κι'αυτή βασισμένη στο καθεστώς τής χαλαρής αντιμετώπισης τών αεροπορικών κανόνων που επικρατεί εν γένει στίς πλείστες χώρες τής Ανατολής.

Επίσης,μιά άλλη παρατήρηση που έχει να κάνη μέ το γεγονός οτι ή πτήση ήταν line training:όσο "άπειρος" επιχειρησιακά καί να είναι ένας εκπαιδευόμενος που όμως έχει ήδη type rating,είναι δυνατόν να αφήση να πέση τόσο πολύ η ταχύτητα σέ φάση προσέγγισης και να μήν το καταλάβη;Υποτίθεται έχει τά μάτια του καρφωμένα στά όργανα,ειδικά στη συγκεκριμένη φάση μιάς πτήσης.Καί υποτίθεται οτι είναι ήδη επαγγελματίας πιλότος μέ εμπειρία σέ προσεγγίσεις έστω καί μέ άλλους τύπους αεροπλάνων,δέν έκανε μ'αυτήν την πτήση τό πρώτο του σόλο...
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Hastaroth, να θυμίσω ότι η διαμόρωση οργάνων στο NG, είναι διαφορετική από την συμβατική. Εξαρτάται λοιπόν από τί πέταγε ο εκπαιδευόμενος πρίν. Αν ήταν στα Classic ή στα Σεσσνα πχ, δεν είναι λίγο πράγμα να πηγαίνεις απο όργανα στύλ ρολογιού σε όργανα τύπου κυλιόμενης "ταινίας".

Οι εκπαιδευόμενοι σε τέτοιο στάδιο, υποφέρουν από υπερβολική εξάρτηση στα όργανα και σπανίως το αντίθετο. Λέγεται, σε ελέυθερη μετάφραση "εξομοιωτήτιδα". Μετά από πολλές μέρες στο σιμ, ο μαθητής έχει συνηθήσει να κοιτάζει 90% μέσα στα όργανα και 10% έξω. Άυτό υποσυνείδητα συνεχίζεται και για αρκετές μέρες κατά την εκπαίδευση γραμμών.
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Πάντως κοντεύουμε να βγάλουμε το πόρισμα με υποθέσεις. Κοντεύουμε να πούμε ότι οδήγαγε ο μαθητευόμενος και έκανε λάθη, Αλλάχ σχωρέστον. Και άμα έκανε full up το Horizon Stabilizer και έχασε την ισορροπία; Αν συνέβη κάτι αντίστοιχο με το πρόβλημα στο rudder στα 737; Αν έπεσε κάποιο μετεωρίτης και χτύπησε το αεροπλάνο σε κάποιο πηδάλιο; Αν ήθελε κάποιος από το πλήρωμα να αυτοκτονήσει;
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Τώρα καθώς έβλεπα ειδήσεις στην ΕΤ3, έδειξε την κηδεία των άτυχων χειριστών ή κάποιων επιβατών πρέπει να ήταν, και είπε ότι το σωματείο των τούρκων επαγγελματιών χειριστών, πιστεύει οτι το αεροπλάνο έπεσε σε wake turbulence που δημειούργησε αεροπλάνο που προσγειώθηκε λίγο πρίν.(Δέν ανέφεραν περισσότερα στοιχεία για το αεροπλάνο που είχε προσγειωθεί νωρίτερα).


Thanks
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Μυρίζομαι ότι έμεινε από καύσιμα. Επεσε λίγο πριν την προσγείωση, δεν πήρε φωτιά... Και δεν θα ζήτησε "fuel low" priority, προφανώς γιατί είναι γνωστό ότι είναι λίγο "ντροπή". Και το ΒΑ 777 για τους ίδιους λόγους πρεπει να έπεσε. Απλά είναι αδύνατον ποτέ να παραδεχτούν κάτι τέτοιο...
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

toy2day γιατί μας το έκρυβες τόσο καιρό? πιστεύω ότι τώρα μου συμπλήρωσες όλα τα κενά που είχα και για τα δυο αυτά ατυχήματα!
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

toy2day":3nllx8w7 said:
...Και δεν θα ζήτησε "fuel low" priority, προφανώς γιατί είναι γνωστό ότι είναι λίγο "ντροπή"....

Προφανώς είναι ντροπή να προσπαθήσεις με νύχια και με δόντια να σώσεις τη ζωή τη δική σου πρώτα πρώτα, αλλά και άλλων ~130 ατόμων. Ακόμα και αν - Oh my God - πρέπει να δηλώσεις fuel emergency... :rolleyes: :rolleyes:. Προφανώς τα έβαλε κάτω ο κυβερνήτης και αποφάσισε "καλύτερα ο τάφος παρά η ντροπή"... :wall: Μήπως να περιμέναμε κάποιο πόρισμα? Μήπως?
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Οχι ρε παιδια "απο καυσιμα". Για ονομα του Θεου! Αυτα μονο σε extreme περιπτωσεις (οπως του 777 της ΒΑ), γινονται...και ΑΝ !
Δεν τιθεται θεμα καυσιμων. Θα δειτε οτι ολη αυτη η "ιστορια" οφειλεται σε wake.....757, που επιασε 1 με 2 λεπτα νωριτερα.
Μην τρελλαθουμε κιολας!
 
Top