Μια που γινονται συνεχεια παραλληλισμοι με την αιγαιου, η aegean:
1. ξεκινησε σε μια εποχη που δεν υπηρχε τετοια κριση και σαφως τοση μεγαλη διαδοση των low cost εταιρειων
2. στηριχθηκε πανω σε ενα πολυ δυναμικο κομματι αυτο που της προσεφεραν οι συγχωνευσεις της με την air greece και κυριως με την cronus
3. ποτε δεν εκανε τοσο επιπολαια βηματα οπως η athens (ακομη δεν γεννηθηκε γιαννη το ονομασαμε)
4. κινηθηκε ειδικα τα τελευταια χρονια πολυ μεθοδικα
5. ηταν μονη της απεναντι στην ΟΑ ενω η athens δεν θα ειναι
6. ηταν ηδη αρκετα ισχυρη ωστε να εποφεληθει απο την τελικη καταρρευση της ΟΑ σε αντιθεση με οσες εταιρειες δημιουργηθηκαν τωρα τελευταια
7. και σαφως συνωμοτησε κατα της ΟΑ και με οπορτουνιστικο τροπο εβαλε το λιθαρακι της στην καταστροφη της και ας πιστευει αλλα ο φιλος κιβεριους
Λοιπον η aegean ξεκινησε με τα μικρουλια αβρο και μονο μετα τη συγχωνευση με 737, η athens θα ξεκινησει με τα embraer και μετα τι??? που κολαει ο παραλληλισμος???
Θα συγχωνευθει με ποια? Με την hellas-jet, την astra ή μηπως την imperial :twisted: :twisted: :twisted: Που θα βρει τη δυναμη να γινει μεγαλη και τρανη ωστε να κρατησει??? και να γινει και μεσα σε 2 χρονια σαν την αιγαιου κατα corfu75
corfu75":39vq9v6y said:
xωρις να θελω να θιξω κανενα για της αποξεις του.Εχουμε γινει ανυπομονοι ξεχασατε την αιγαιου οταν ανοιξε?? δεν ειχε καμια υποδομη στην πορεια τα απεκτησε ολα!!! καντε υπομονοι εγω ειμαι σιγουρος πως στα επομενα δυο χρονια θα ειναι στο επιπεδο της αιγαιου.
Οταν η αιγαιου με ολα τα παραπανω πλεονεκτηματα χρειαστηκε πανω απο μια δεκαετια να φθασει εδω που ειναι... και μιλαμε για τρεις εταιρειες πισω απο το στιλιζαρισμενο aegean airlines: aegean aviation, air greece, cronus airlines
Ας σοβαρευθουμε λιγο... τετοια καταντια πια ουτε στην ουγκαντα... και ειμαστε και στην Ε.Ε. (φτου μας!!!)