Athens airways

  • Thread starter Thread starter japetus
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
CaptainChris":1fxwkzw0 said:
Αν και περιφεριακη εταιρια σε κυρια δρομολογια ειναι λιγο παραξενο ποιος θα αφιση τα Α320 και Β737 για να μπει σε Ε145 απο Αθηνα για Αλεξανδρουπολη η Θεσσαλονικη η Ηρακλειο δεν ξερω, τα ιδια προσπαθησε να κανει και ο Αξον αλλα...

Ας μην ξεχνάμε ότι ούτε η Aegean ξεκίνησε με Airbus/Boeing και όμως, μια χαρά τα πήγε (και να μην ακούω γραφικότητες τύπου: συνωμότησαν υπέρ της διευθυντές της Ολυμπιακής) Πολύ απλά, αν παίξεις τα χαρτιά σου καλά στην αγορά με άξονα τον πελάτη και γνώμονα το κέρδος (δεν έχουμε δα να κάνουμε με φιλανθρωπικά ιδρύματα) και με λίγη τύχη (που ευνοεί τους σκληρά εργαζόμενους) θα επιβιώσεις και θα ευημερήσεις. Ούτε συνωμοσίες, ούτε τίποτα.
 
Η Aegean,άν δέν απατώμαι,ξεκίνησε μέ τά Avro (Bae146) που είχε η ίδια καί μέ τά 737 που "κληρονόμησε" από την Cronus.

Αλλά δέν είναι εκεί το θέμα.Τό θέμα είναι ποιό είναι το νέο προϊόν που έρχεται να προσφέρη η Athens Airways στόν επιβάτη;

Οταν μάς λέη οτι θά κάνη δρομολόγια εσωτερικού,που η μέγιστη διάρκειά τους είναι 50 λεπτά-δηλαδή ούτε κάν μιά ώρα-τότε γιά ποιό λόγο να προτιμήση κάποιος νά δώση παραπάνω λεφτά γιά να καθήση σέ business class;Ακόμα κι'ένα "ελαφρύ γεύμα" δέν προλαβαίνεις να το φάς σ'αυτό το χρονικό διάστημα-αλλά καί γιατί να πρέπη να φάη κάποιος σέ μιά πτήση εσωτερικού στην Ελλάδα;δέν μπορεί να περιμένη να φτάση στον προορισμό του και νά φάη εκεί (που σίγουρα θά βρή μεγαλύτερη ποικιλία καί ποσότητα καί ενδεχομένως φτηνότερες τιμές);Καί όσον αφορά την "επίγεια εξυπηρέτηση",τί διαφορετικό θά προσφέρη στούς επιβάτες της η εταιρεία;Μασάζ πρίν την πτήση;χαλάρωση σέ σάουνα;Μετάβαση στο αεροπλάνο μέ λιμουζίνα;(καί όλα αυτά γιά μιά πτήση το πολύ μιάς ώρας καί μάλιστα σέ δρομολόγια εσωτερικού;)..

Τό δέ άλλο ερώτημα είναι ποιούς επιβάτες στοχεύει να έχη η Athens Airways;Πόσοι είναι στην Ελλάδα αυτοί που επιλέγουν να δίνουν 200ρια και 300ρια γιά διαδρομές που μπορούν να τίς βρούν ενδεχομένως και στη μισή τιμή (καί μέ ικανοποιητικό επίπεδο εξυπηρέτησης);Οι καιροί είναι χαλεποί και ακόμα και όσοι ταξιδεύουν επαγγελματικά μέ τίς τσέπες τών εταιρειών τους ψάχνουν τίς φτηνότερες λύσεις,όχι τίς ακριβότερες.Καί το κάνουν ακόμα και γιά πολύωρες πτήσεις στο εξωτερικό,όπου έχει σημασία η άνεση κατά τη διάρκεια τού ταξιδιού-πόσο μάλλον γιά ένα short hop που είναι σάν να πηγαίνης π.χ.Κυψέλη-Σύνταγμα με το τρόλλεϋ....

Σαφώς "αν παίξεις τα χαρτιά σου καλά στην αγορά με άξονα τον πελάτη και γνώμονα το κέρδος (δεν έχουμε δα να κάνουμε με φιλανθρωπικά ιδρύματα) και με λίγη τύχη (που ευνοεί τους σκληρά εργαζόμενους) θα επιβιώσεις και θα ευημερήσεις",αλλά θά πρέπη να είσαι 1000% βέβαιος οτι προσφέρεις ένα προϊόν που θά υπάρχη αρκετό "απόθεμα" ενδιαφερομένων πελατών γιά να το αγοράζη συνέχεια.
 
Hastaroth":1lnei4ze said:
Η Aegean,άν δέν απατώμαι,ξεκίνησε μέ τά Avro (Bae146) που είχε η ίδια καί μέ τά 737 που "κληρονόμησε" από την Cronus.

Τό δέ άλλο ερώτημα είναι ποιούς επιβάτες στοχεύει να έχη η Athens Airways;Πόσοι είναι στην Ελλάδα αυτοί που επιλέγουν να δίνουν 200ρια και 300ρια γιά διαδρομές που μπορούν να τίς βρούν ενδεχομένως και στη μισή τιμή (καί μέ ικανοποιητικό επίπεδο εξυπηρέτησης);Οι καιροί είναι χαλεποί και ακόμα και όσοι ταξιδεύουν επαγγελματικά μέ τίς τσέπες τών εταιρειών τους ψάχνουν τίς φτηνότερες λύσεις,όχι τίς ακριβότερες.Καί το κάνουν ακόμα και γιά πολύωρες πτήσεις στο εξωτερικό,όπου έχει σημασία η άνεση κατά τη διάρκεια τού ταξιδιού-πόσο μάλλον γιά ένα short hop που είναι σάν να πηγαίνης π.χ.Κυψέλη-Σύνταγμα με το τρόλλεϋ....

Η Αιγαίου ξεκίνησε κανονικά δρομολόγια αποκλειστικά με τα μικρούλια Avro και μόνο μετά τη συγχώνευση με Cronus με 737.

Περίμενε καλύτερα την επίσημη ανακοίνωση των ναύλων της εταιρείας. Και, δεδομένου ότι είναι ιδιωτική, ξέρουν αυτοί καλύτερα πώς θα τους διαμορφώσουν, αν θέλουν να συνεχίσουν να πετάνε με επιβάτες και όχι άδειοι (όπως η ΟΑ που την πληρώνει το κράτος)
 
Μια που γινονται συνεχεια παραλληλισμοι με την αιγαιου, η aegean:
1. ξεκινησε σε μια εποχη που δεν υπηρχε τετοια κριση και σαφως τοση μεγαλη διαδοση των low cost εταιρειων
2. στηριχθηκε πανω σε ενα πολυ δυναμικο κομματι αυτο που της προσεφεραν οι συγχωνευσεις της με την air greece και κυριως με την cronus
3. ποτε δεν εκανε τοσο επιπολαια βηματα οπως η athens (ακομη δεν γεννηθηκε γιαννη το ονομασαμε)
4. κινηθηκε ειδικα τα τελευταια χρονια πολυ μεθοδικα
5. ηταν μονη της απεναντι στην ΟΑ ενω η athens δεν θα ειναι
6. ηταν ηδη αρκετα ισχυρη ωστε να εποφεληθει απο την τελικη καταρρευση της ΟΑ σε αντιθεση με οσες εταιρειες δημιουργηθηκαν τωρα τελευταια
7. και σαφως συνωμοτησε κατα της ΟΑ και με οπορτουνιστικο τροπο εβαλε το λιθαρακι της στην καταστροφη της και ας πιστευει αλλα ο φιλος κιβεριους

Λοιπον η aegean ξεκινησε με τα μικρουλια αβρο και μονο μετα τη συγχωνευση με 737, η athens θα ξεκινησει με τα embraer και μετα τι??? που κολαει ο παραλληλισμος???
Θα συγχωνευθει με ποια? Με την hellas-jet, την astra ή μηπως την imperial :twisted: :twisted: :twisted: Που θα βρει τη δυναμη να γινει μεγαλη και τρανη ωστε να κρατησει??? και να γινει και μεσα σε 2 χρονια σαν την αιγαιου κατα corfu75

corfu75":39vq9v6y said:
xωρις να θελω να θιξω κανενα για της αποξεις του.Εχουμε γινει ανυπομονοι ξεχασατε την αιγαιου οταν ανοιξε?? δεν ειχε καμια υποδομη στην πορεια τα απεκτησε ολα!!! καντε υπομονοι εγω ειμαι σιγουρος πως στα επομενα δυο χρονια θα ειναι στο επιπεδο της αιγαιου.

Οταν η αιγαιου με ολα τα παραπανω πλεονεκτηματα χρειαστηκε πανω απο μια δεκαετια να φθασει εδω που ειναι... και μιλαμε για τρεις εταιρειες πισω απο το στιλιζαρισμενο aegean airlines: aegean aviation, air greece, cronus airlines

Ας σοβαρευθουμε λιγο... τετοια καταντια πια ουτε στην ουγκαντα... και ειμαστε και στην Ε.Ε. (φτου μας!!!) :wall: :wall: :wall:
 
Έχουμε φτάσει αισίως τις 15 σελίδες και 215 posts για μια εταιρία που ακόμα δεν έχει ξεκινήσει πτήσεις. Σταματήστε επιτέλους αυτούς τους άσχετους παραλληλισμούς με Α3 και άλλα ανούσια posts που δεν έχουν σχέση με την εταιρία, μπας και βγάλουμε καμμιά άκρη στο topic. Αν συνεχιστεί αυτό, έχει να πέσει μεγάλη εκκαθάριση στο topic και ότι έχετε γράψει θα πάει... υπέρ πατρίδος!
 
το site της εταιριας ανοιξε ,αν και ακομη πολλα ειναι under construction
 
Μία πρόχειρη πτήση Αρχές Φεβρουαρίου, ΑΤΗ-ALEX-ATH με 114 ευρώ.....
(και έκδοση τιμολογίου..) :great:
 
πολυ καλη η σελιδα τους μπραβο, και οι τιμες φυσιολογικες τιμες οικονομικης θεσεις αντε καλη αρχη! :great:
 
Πολύ καλή δουλειά!! Mπράβο στην Athens! Άντε άς ελπίσω σύντομα και στην Κω..!!!! :great:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top