Athens airways

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Μπορεί κανείς να επιβεβαιώσει αν πράγματι είδα την Athens Airways καί το ERJ 145 της να αναχωρεί από SKG σήμερα στις 15.30? Υποθέτω ότι είναι πτήσεις σαν καί αυτή που είδαμε στην Καβάλα για εκπαίδευση καί εξοικείωση με το αεροδρόμιο.
 
φιλος στην υπα μου ειπε οτι σημερα η εταιρια πηρε την αδεια που περιμενε (AOC?..δεν ξερω πως ακριβως λεγεται)
 
Απο το παραπανω αρθρο
Οι τιμές των εισιτηρίων δεν θα είναι κάτω από τις τιμές της αγοράς, καθώς το εισιτήριο ανά προορισμό θα κοστίζει κατά μέσο όρο 200 ευρώ (με επιστροφή) . Ανάλογα με τις αποστάσεις, μπορεί σε κάποιες πιο μακρινές διαδρομές να φτάνει έως και τα 300 ευρώ.
Οι τιμες αυτες φαινονται αρκετα υψηλες ειδικα αν λαβουμε υποψη οτι λογω της κρισης ο επιβατης θα ψαχνει να βρει τα φθηνοτερα εισιτηρια στην αγορα.
 
Επίσης
«Στόχος μας είναι να δώσουμε στην αγορά μια υπηρεσία στο ίδιο κόστος με τον ανταγωνισμό, αλλά πολύ αναβαθμισμένη σε επίπεδο εξυπηρέτησης του πελάτη»,
και
Οι «Αθηναϊκές Αερογραμμές» ποντάρουν στην παροχή υψηλού επιπέδου υπη­ρεσιών, στοχεύουν στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη, τόσο στο check-in όσο και στην παραλαβή των αποσκευών, προσφέροντας ανέσεις αντίστοιχες των business class των άλλων αεροπορικών εταιρειών. «Η εταιρεία μας δεν Θα έχει τη φιλοσοφία μιας low cost αεροπορικής εταιρείας, θα εφαρμόζει πολύ χαμηλά πέναλτι σε κάθε λάθος του επιβάτη (αλλαγές εισιτηρίων, υπέρβαρο) και θα είναι πολύ φιλική με τον πελάτη»,

Ίσως το παραπάνω σενάριο να είχε κάποιο νόημα αν ο ανταγωνιστής σου ήταν η Ολυμπιακή και μόνο (και πάλι ίσως να μην ήταν εύκολο).
Αν πρωτομπαίνεις στην αγορά, για ποιό λόγο κάποιος καταναλωτής να σε προτιμήσει την στιγμή που (1) δεν σε ξέρει και δεν του δίνεις κίνητρο να σε γνωρίσει (άρα δεν μπορεί να επιβεβαιώσει τα περί ποιότητας και σχέσης με πελάτη) και (2) δεν είσαι φθήνότερος από την Α3 (η οποία παρέχει ήδη ένα αξιοπρεπές επίπεδο εξυπηρέτησης πελάτη);; Δεν βλέπω τι ακριβώς πάει να "πουλήσει" και πόσο πια μεγάλη φαντάζεται ότι είναι αυτή η αγορά που στοχεύει (η οποία δέχεται να πληρώνει premium για να έχει ανέσεις τύπου business σε domestic πτήσεις).
Αποδεκτό ότι δεν θέλει να ξεκινήσει price war με την A3 (η οποία φαντάζομαι ότι θα μπορούσε πολύ εύκολα να απαντήσει), αλλά έχει άλλα διάθεσιμα μέσα για να πετύχει τους στόχους περί 10% εντός δωδεκαμήνου... (πχ διαφήμιση, δίκτυο κλπ)?
 
xωρις να θελω να θιξω κανενα για της αποξεις του.Εχουμε γινει ανυπομονοι ξεχασατε την αιγαιου οταν ανοιξε?? δεν ειχε καμια υποδομη στην πορεια τα απεκτησε ολα!!! καντε υπομονοι εγω ειμαι σιγουρος πως στα επομενα δυο χρονια θα ειναι στο επιπεδο της αιγαιου.
 
Να σας ρωτήσω κάτι?? 'Έχετε ποτέ προσπαθήσει να κλείσετε εισιτήριο ψιλοτελευταία στιγμή?? Εγώ μόνο για Ηράκλειο...Όσο ήμουν εκεί φοιτητής ελάχιστες φορές είχα πληρώσει κάτω από 90 ευρώ O/W...Αν με 100 πήγαινα business γιατί όχι? Ειδικά καλοκαίρι δεν νομίζω ότι θα έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα να κλείσουν τις θέσεις..ε και για τις καθημερινές του χειμώνα δεν έχουν και τόσες θέσεις να καλύψουν....Όπως είπαν κ οι παραπάνω η Α3 ξεκίνησε όταν έβρισκες για Ρόδο Ιούλιο Παρασκευή βράδυ με 10 χιλιάρικα με Ο.Α και Α300 και κοιτάξτε που έφτασε τώρα...Καλή επιτυχία να χει η εταιρία και με το καλό να πετάξουμε κ εμείς μαζί της.
 
Ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη τον εβγάλαμε και μόνο που δεν τον φάγαμε...

Καθίστε ρε παιδιά να κάνει τα πρώτα βήματά της η εταιρεία. Ο ανταγωνισμός είναι καλό πράγμα και για να επιβιώσεις στην ελεύθερη αγορά πρέπει να προσαρμοστείς στις ανάγκες της (δε μιλάμε για την κρατικοδίαιτη ΟΑ που έπαιζε εκ του ασφαλούς, με το ένα χέρι στον κρατικό κουρβανά και το άλλο στο μπεγλέρι/τσιγάρο)

Καλή αρχή και god speed.

ΥΓ: Ονειρεύομαι και την εποχή που θα εκτελούν low-cost εταιρείες σαν την easyjet εσωτερικά δρομολόγια (όπως συμβαίνει σε Ισπανία κλπ)
 
Να σας ρωτήσω κάτι?? 'Έχετε ποτέ προσπαθήσει να κλείσετε εισιτήριο ψιλοτελευταία στιγμή?? Εγώ μόνο για Ηράκλειο...Όσο ήμουν εκεί φοιτητής ελάχιστες φορές είχα πληρώσει κάτω από 90 ευρώ O/W...Αν με 100 πήγαινα business γιατί όχι?
Το θέμα dtrach είναι ότι και πάλι για τις τιμές θα συχτηρίζεις. Δεν είμαι σίγουρος ότι ακόμα και 10€ να είναι η διαφορά, αν θα προτιμήσεις ανέσεις τύπου business.
Ειδικά καλοκαίρι δεν νομίζω ότι θα έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα να κλείσουν τις θέσεις..ε και για τις καθημερινές του χειμώνα δεν έχουν και τόσες θέσεις να καλύψουν....
Problem solved then! ;)
Ο ανταγωνισμός είναι καλό πράγμα και για να επιβιώσεις στην ελεύθερη αγορά πρέπει να προσαρμοστείς στις ανάγκες της
Το κακό είναι ότι αν ξεκινάς με τέτοιο πλάνο και τιμές, ουσιαστικά δεν βλέπω για ποιο ανταγωνισμό μιλάμε.
Ονειρεύομαι και την εποχή που θα εκτελούν low-cost εταιρείες σαν την easyjet εσωτερικά δρομολόγια (όπως συμβαίνει σε Ισπανία κλπ)
Αυτή θα μπορούσε να ήταν ανταγωνιστική / διαφορετική κίνηση, η οποία θα μπορούσε να αλλάξει τελείως τα δεδομένα στην Ελλάδα. Ελπίζω πραγματικά σε πετυχημένη πορεία για την Athens, μιας και οι συνθήκες σε σχέση με όταν ξεκινούσε η Aegean είναι διαφορετικές (προς το καλύτερο ή το χειρότερο).
 
Λοιπων παιδια, ανεσεις τυπου Μπιζνες δεν παρεχονται με το Εμπραερ 145 με 49 θεσεις αυτο ειναι σιγουρο, η ανεση ειναι ιδια με μια οικονομικη θεση σε Β737! Η μπιζνες υπηρεσιες απαιτουν και αιθουσα αναμονης αναλογη, θα την προσφαιρουν σε καθε επιβατη? Το μονο σε επιπεδο μπιζνες που βλεπω εγω ειναι ενα ελαφρη γευμα που ισως προσφαιρουν και ποτα τιποτε αλλο. Οσο για της τιμες που ακουγονται ειναι λογικες για να υπαρχη κερδοφορια αλλα πιστευω οτι θα υπαρξουν και προσφορες λογο ανταγωνισμου, αν δεν γεμιζουν τα αεροπλανα τι θα κανουν? Αν και περιφεριακη εταιρια σε κυρια δρομολογια ειναι λιγο παραξενο ποιος θα αφιση τα Α320 και Β737 για να μπει σε Ε145 απο Αθηνα για Αλεξανδρουπολη η Θεσσαλονικη η Ηρακλειο δεν ξερω, τα ιδια προσπαθησε να κανει και ο Αξον αλλα... Περιφεριακη εταιρια ειναι αυτη που συνδεει μικρα αεροδρομια-περιφεριακα με ενα μεγαλο-κεντρικο. Δρομολογια προς Κοζανη, Ιωαννινα, Πρεβεζα, Λημνο η Καλαματα ειναι περιφερειακα αλλα τα περισσοτερα απο αυτα που εξαγγελθηκαν απο τους Αθηναιους ειναι κυρια που εξηπηρετουνται απο τους μεγαλους. Ας δουνε πως δουλευουν οι πετυχημενες περιφερειακες εταιριες και ας αντιγραψουν αυτες που κατι παραπανω ξερουν. Carpatair, Regional Airlines ,Air Dolomiti.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top