Είσαι σε ελληνικό αεροπορικό forum, γίνεται ένα αρκετά σοβαρό συμβάν με αεροσκάφος ελληνικής αεροπορικής και ενώ περιμένεις να διαβάσεις κάτι σχετικό, πλακώνουν οι γνωστές αυθεντίες να υπονοήσουν για πολλοστή φορά ότι για να μπεις σε αεροπλάνο ή για να μιλήσεις για κάτι αεροπορικό πρέπει να έχεις το λιγότερο άδεια να πιλοτάρεις μαχητικό και αν επιπλέον φοβήθηκες ως επιβάτης είσαι... μαμάκιας!!!
Τυγχάνει να εμφανίζεται -κατά δήλωσή του- επιβάτης της εν λόγω πτήσης και αναλωνόμαστε σε μαθήματα ιατρικής. Βέβαια στην πορεία ο -επίσης κατά δήλωσή του- ιατρός έδειξε πως με ευγένεια και επιχειρήματα και όχι με εκνευρισμό μπορείς να βοηθήσεις με την προσωπική γνώση κι εμπειρία σου. Κορυφαία στιγμή συνεισφοράς οι αυτοθαυμασμοί με αναφορές σε "κλαμπ επεξηγητών" που δεν ξέρω γιατί αλλά μου θυμησαν κάτι αυτοαναφερόμενους ως μέτωπο λογικής πριν λίγα χρόνια που φώναζαν "Γερούν γερά".
Ευχαριστώ και εξαιρώ βεβαιώς όσους προσπάθησαν με τις εξαιρετικές τους αναρτήσεις να εξηγήσουν σε εμάς τους άσχετους τι ενδεχομένως μπορεί να συνέβη ή σχολίασαν εύστοχα τη μέχρι σήμερα επικοινωνιακή διαχείριση της Aegean.
ARISTEIDIS έκανες μόλις εν μέρει κάτι που θα έπρεπε να σου είχε ζητηθεί από την αρχή. Δεν είναι όμως δικιά σου δουλειά να κάνεις σύνθεση όσων βίωσες για να καταλήξεις στο τι πραγματικά συνέβη. Υποθέτω πως θα ήταν καλύτερα όσο τα έχεις φρέσκα στο μυαλό απλά να εξιστορήσεις:
α) Τα αντικειμενικά γεγονότα (πριν & μετά το συμβάν). Ενδεικτικά: πώς ξεκίνησε το συμβάν, πώς αντέδρασε το πλήρωμα και πώς οι επιβάτες, τι ενημέρωση και πότε την είχατε από κυβερνήτες/πλήρωμα και οτιδήποτε άλλο μας βοηθήσει να καταλάβουμε τι έγινε μέσα στην καμπίνα και φυσικά πως συμπεριφέρθηκε η Aegean ως εταιρεία μετά την αναγκαστική προσγείωση (στη Νάπολη, στη Βαρκελώνη, στη Θεσσαλονίκη ή και σε ενδεχόμενη μεταγενέστερη προσωπική επικοινωνία). Είναι και αυτό σημαντικό.
β) Τα υποκειμενικά γεγονότα. Ενδεικτικά: πώς το βίωσες ο ίδιος, τι ένοιωσες, τι άλλοι επιβάτες με τους οποίους μίλησες κλπ.
Προφανώς α & β σε κάποια σημεία μπλέκονται αλλά έτσι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις.
Ίσως μια ψύχραιμη εξιστόρηση βοηθήσει να γίνει μια γόνιμη κουβέντα και να βγουν ακόμα χρησιμότερα συμπεράσματα. Χαίρομαι που πλέον η κουβέντα μπήκε σε άλλα μονοπάτια. Να είστε όλοι καλά.
Τυγχάνει να εμφανίζεται -κατά δήλωσή του- επιβάτης της εν λόγω πτήσης και αναλωνόμαστε σε μαθήματα ιατρικής. Βέβαια στην πορεία ο -επίσης κατά δήλωσή του- ιατρός έδειξε πως με ευγένεια και επιχειρήματα και όχι με εκνευρισμό μπορείς να βοηθήσεις με την προσωπική γνώση κι εμπειρία σου. Κορυφαία στιγμή συνεισφοράς οι αυτοθαυμασμοί με αναφορές σε "κλαμπ επεξηγητών" που δεν ξέρω γιατί αλλά μου θυμησαν κάτι αυτοαναφερόμενους ως μέτωπο λογικής πριν λίγα χρόνια που φώναζαν "Γερούν γερά".
Ευχαριστώ και εξαιρώ βεβαιώς όσους προσπάθησαν με τις εξαιρετικές τους αναρτήσεις να εξηγήσουν σε εμάς τους άσχετους τι ενδεχομένως μπορεί να συνέβη ή σχολίασαν εύστοχα τη μέχρι σήμερα επικοινωνιακή διαχείριση της Aegean.
ARISTEIDIS έκανες μόλις εν μέρει κάτι που θα έπρεπε να σου είχε ζητηθεί από την αρχή. Δεν είναι όμως δικιά σου δουλειά να κάνεις σύνθεση όσων βίωσες για να καταλήξεις στο τι πραγματικά συνέβη. Υποθέτω πως θα ήταν καλύτερα όσο τα έχεις φρέσκα στο μυαλό απλά να εξιστορήσεις:
α) Τα αντικειμενικά γεγονότα (πριν & μετά το συμβάν). Ενδεικτικά: πώς ξεκίνησε το συμβάν, πώς αντέδρασε το πλήρωμα και πώς οι επιβάτες, τι ενημέρωση και πότε την είχατε από κυβερνήτες/πλήρωμα και οτιδήποτε άλλο μας βοηθήσει να καταλάβουμε τι έγινε μέσα στην καμπίνα και φυσικά πως συμπεριφέρθηκε η Aegean ως εταιρεία μετά την αναγκαστική προσγείωση (στη Νάπολη, στη Βαρκελώνη, στη Θεσσαλονίκη ή και σε ενδεχόμενη μεταγενέστερη προσωπική επικοινωνία). Είναι και αυτό σημαντικό.
β) Τα υποκειμενικά γεγονότα. Ενδεικτικά: πώς το βίωσες ο ίδιος, τι ένοιωσες, τι άλλοι επιβάτες με τους οποίους μίλησες κλπ.
Προφανώς α & β σε κάποια σημεία μπλέκονται αλλά έτσι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις.
Ίσως μια ψύχραιμη εξιστόρηση βοηθήσει να γίνει μια γόνιμη κουβέντα και να βγουν ακόμα χρησιμότερα συμπεράσματα. Χαίρομαι που πλέον η κουβέντα μπήκε σε άλλα μονοπάτια. Να είστε όλοι καλά.