Δώσε μερικά παραδείγματα αν σου είναι εύκολο, γιατί έχω την εντύπωση ότι δεν ευσταθεί αυτό.deerhunter":ee7qbkw6 said:3. οι αμοιβές των ελλήνων ΕΕΚ είναι στο ίδιο μέγεθος με τις αντίστοιχες αμοιβές των ευρωπαίων σε σύγκριση πάντα με τους μισθούς των άλλων επαγγελμάτων .παράδειγμα ο δάσκαλος στην Γερμανία πόσα παίρνει ?όσα και ο έλληνας δάσκαλος ?
Δυστυχώς όμως, όση τεχνολογία και όσα συστήματα να υπάρχουν, κάποιος χρήστης θα πρέπει να τα λειτουργεί. Επομένως εναέρια κυκλοφορία χωρίς συστήματα (VOR, Radar, συχνότητες κλπ) δεν γίνεται [μετάφραση: ελεγκτές χωρίς ηλεκτρονικούς δε μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους], όπως αντίστοιχα και χωρίς τους χρήστες τους τα συστήματα είναι από μόνα τους άχρηστα [μετάφραση: ηλεκτρονικοί χωρίς τους ελεγκτές δε μπορούν να ελέγξουν την εναέρια κυκλοφορία]... Επίσης, προς ενημέρωση και των υπολοίπων, δεν είναι μόνο τα συστήματα που σχετίζονται με το capacity και το safety, αλλά και τα human factors, οι καιρικές συνθήκες κλπ. Οπότε ας αφήσουμε αυτού του είδους τις διεκδικίσεις σαν παιδάκια που μαλώνουν για το "ποιου είναι το αυτοκινητάκι"... φιλικά πάντα...deerhunter":ee7qbkw6 said:6. τα βασικά θέματα που απασχολούν το eurocontrol είναι το capacity και το safety που μόνο η τεχνολογία μπορεί να τα βελτιώσει. Ανήκουν σε άλλο κλάδο πλέον.
vassdel":2n6x0haq said:Άκουσα χτες για προγραμματισμένη απεργία από ΑΔΕΔΥ αυτή τη φορά, για 6 Οκτωβρίου. Αν μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει/διαψεύσει έγκαιρα ώστε να προλάβω να αλλάξω τα πλάνα μου, θα του ήμουν ευγνώμων...