Aπεργία στην ΥΠΑ

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Eπιβεβαιώθηκε η συμμετοχή στην 24ωρη της ΑΔΕΔΥ στις 15/12 η οποία και θα πρέπει να θεωρείται σίγουρη.
:arrow: http://www.eeeke.gr/EEEKE_STRIKE_15.12.2010-ADEDY.pdf

Ανακοινώθηκε όμως και μια ακόμη για την προηγούμενη μέρα στις 14/12. Κρατάτε επιφύλαξη για αυτήν. Η προσφυγή στο Πρωτοδικείο θα πρέπει να θεωρείται σίγουρη από την ηγεσία της ΥΠΑ.
:arrow: http://www.eeeke.gr/EEEKE_STRIKE_14.12.2010.pdf
 
Αλλιώς πάμε για 48ώρη απεργία; Ε ρε γλέντια!!
 
Φαντάζομαι πως οι άνθρωποι βγαίνουν στη σύνταξη. Τι σχέση έχει αυτό με την απεργία όμως;
 
έχει να κάνει με το οτι κάπου άκουσα οτι
επιδιώκουν την ιδιωτικοποίηση, αφού έχουν βάλει ως απαίτηση στις απεργιακές κινητοποιήσεις τους την δημιουργία ιδιωτικής εταιρείας παρόχου αεροναυτιλίας
τότε να δω από που θα τα παίρνουν......
 
Σύμφωνα με ενημέρωση που μόλις έφτασε από τον Σύνδεσμο Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA), η απεργία της 14ης Δεκεμβρίου 2010, έχει ανασταλεί.
 
Αυτό είναι σωστό. Χθές βγήκε παράνομη και καταχρηστική. Nα σημειωθεί ότι και η ΟΣΥΠΑ έχει απεργία στις 15/12
:arrow: http://infosypa.blogspot.com/
 
dimitris@swiss":zfiimu6b said:
http://www.hcaa.gr/DIAVGEIA/apozhmiwseis.asp

μπορει κάποιος να μας πει περι τίνος προκειτω αυτές οι αποζημιώσεις?

Μετά από κάποια ηλικία και μέχρι την συνταξιοδότηση, οι ΕΕΚ χάνουν κάποιες ειδικότητες. Οπότε ένας ΕΕΚ που απασχολείται πχ στην προσέγγιση, χάνοντας την ειδικότητα ραντάρ (νομίζω, χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος), δεν έχει πλέον το δικαίωμα να συνομιλεί με τα αεροπλάνα και να "ασκεί ενεργά" προσέγγιση. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μειώνονται κάποια επιδόματα και να μειώνεται ο μηνιαίος μισθός τους. Ως αντιστάθμισμα δίνεται αυτή η αποζημίωση. Δίκαιο, άδικο, μη με ρωτάτε, εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν συνεχίζουν με τον προηγούμενο μισθό.
Δεν πρόκειται για το εφάπαξ που δίνεται με τη συνταξιοδότηση.
 
Σε ποιο άλλο επάγγελμα μετά από 25 έτη υπηρεσίας σου δίνεται και ένα δεύτερο ΕΦΑΠΑΞ, πριν καν βγεις στην σύνταξη, 135.000€ περίπου ;;;;;

Και μετά μου λέτε για ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΜΠΟΥΣ !! Αυτοί τί είναι τότε ;;;;;

Ορίστε και η σχετική νομοθεσία . Τί πληρώνουμε οι φορολογούμενοι ....


Code:
ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑΥΠ` ΑΡΙΘ. 8  (ΦΕΚ Α` 4/15.1.2004) 
Προϋποθέσεις καταβολής αποζημιώσεως στους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας σε 
περίπτωση οριστικής απώλειας ειδικότητας.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Εχοντας υπόψη:

 1. Τις διατάξεις:

 α. Των παραγράφων 7 του άρθρου 35 του Ν. 2912/2001 «Προσαρμογή στις 
διατάξεις της οδηγίας 94/56 ΕΚ του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου για τη θέσπιση 
βασικών αρχών που διέπουν τις έρευνες ατυχημάτων και συμβάντων πολιτικής 
αεροπορίας  Ενίσχυση της κρατικής εποπτείας επί των προτύπων ασφάλειας 
πτήσεων, ρύθμιση συναφών οργανωτικών θεμάτων της Υ.Π.Α. και άλλες διατάξεις» 
(ΦΕΚ 94 Α) και 1 του άρθρου 34 του Ν. 2682/1999 «Διαρρυθμίσεις στη φορολογία 
των αυτοκινήτων οχημάτων και άλλες διατάξεις» (Α 16), όπως αντικαταστάθηκε με 
την παρ. 3 του άρθρου 35 του Ν. 2912/2001».

 β. Του άρθρου 37 του β.δ. 636/72 «περί πτυχίων και αδειών πολιτικής 
αεροπορίας» (ΦΕΚ 182 Α), όπως ισχύει.

 γ. Του άρθρου 29Α του Ν. 1558/85 (ΦΕΚ 137 Α), όπως αυτό προστέθηκε με το 
άρθρο 27 του Ν. 2081/02 (ΦΕΚ 154 Α) και αντικαταστάθηκε με την παρ. 2α του 
άρθρου 1 του Ν. 2469/97 (ΦΕΚ 38 Α).

 δ. Του Π.Δ. 81/2002 (Α 57) «Συγχώνευση των Υπουργείων Εθνικής Οικονομίας & 
Οικονομικών στο Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών».

 2. Της 1065956/863/Α0006/15.7.2003 απόφασης του Πρωθυπουργού και του 
Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών «Καθορισμός αρμοδιοτήτων τών Υφυπουργών 
Οικονομίας και Οικονομικών» (ΦΕΚ Β 985).

 3. Το γεγονός ότι από τη δημοσίευση και εφαρμογή του παρόντος προεδρικού 
διατάγματος δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.

 4. Τις 376/2003 και 486/2003 Γνωμοδοτήσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας, 
με πρόταση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών και του Υφυπουργού 
Οικονομίας και Οικονομικών, αποφασίζουμε:

 
  Αρθρο :1

Άρθρο 1
Πεδίο εφαρμογής

1. Στις διατάξεις του διατάγματος αυτού υπάγονται οι υπάλληλοι της Υπηρεσίας 
Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) που ανήκουν στους κλάδους ΠΕ2 και ΤΕ2 Ελεγκτών 
Εναέριας Κυκλοφορίας, εφόσον έχουν συμπληρωμένα είκοσι πέντε (25) τουλάχιστον 
έτη υπηρεσίας στους παραπάνω κλάδους, με την επιφύλαξη της παρ. 3 του άρθρου 
8 του παρόντος.

 2. Στην περίπτωση αφαίρεσης της ειδικότητας λόγω υπηρεσιακής ανεπάρκειας ή 
δυνάμει δικαστικής απόφασης ή διοικητικής πράξης, ουδεμία αποζημίωση 
καταβάλλεται.


 
  Αρθρο :2

Άρθρο 2
Προϋποθέσεις καταβολής αποζημίωσης

Αποζημίωση, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, καταβάλλεται για:

 1. Οριστική απώλεια ειδικότητας, όταν η απώλεια οφείλεται:

 α. Σε λόγους υγείας που καθιστούν αδύνατη την άσκηση καθηκόντων που 
απορρέουν από την ειδικότητα, ή

 β. Σε λόγους ωπικειμενικής αδυναμίας που καθιστούν τον υπάλληλο ακατάλληλο 
για την άσκηση των καθηκόντων που απορρέουν από την ειδικότητά του.

 2. Επελθόντα θανάτο, όταν αποδεικνύεται ότι ο θάνατος έχει σχέση με την 
υπηρεσία του υπαλλήλου σε συνδυασμό με τις εξαιρετικά δυσμενείς και 
ανθυγιεινές συνθήκες άσκησης καθηκό\πων ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας.


 
  Αρθρο :3
Κατ'Εξουσιοδότηση εκδοθείσα Νομοθεσία : 1

Άρθρο 3
Απώλεια ειδικότητας για λόγους υγείας

1. Η απώλεια ειδικότητας για λόγους υγείας διαπιστώνεται ύστερα από σχετική 
γνωμοδότηση της Ανωτάτης Υγειονομικής Επιτροπής Αεροπορίας (ΑΥΕΑ) του Κέντρου 
Αεροπορικής Ιατρικής (Κ.Α.Ι.) της Πολεμικής Αεροπορίας.

 2. Η Ανωτάτη Υγειονομική Επιτροπή Αεροπορίας γνωματεύει ύστερα από ερώτημα 
της Υπηρεσίας το οποίο υποβάλλεται κατόπιν σχετικής αίτησης του υπαλλήλου.

 3. Η γνωμοδότηση της Ανωτάτης Υγειονομικής Επιτροπής Αεροπορίας υποβάλλεται 
στον Διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, ο οποίος, εντός μηνός από 
την περιέλευση σε αυτόν της γνωμοδότησης της Επιτροπής, εκδίδει διαπιστωτική 
πράξη ανάκλησης ειδικότητας του υπαλλήλου και δικαιώματος αποζημίωσής του.


 
  Αρθρο :4
Κατ'Εξουσιοδότηση εκδοθείσα Νομοθεσία : 1

Άρθρο 4
Απώλεια ειδικότητας
λόγω αντικειμενικής αδυναμίας

Ως αντικειμενική αδυναμία άσκησης καθηκόντων νοείται ιδίως, η λόγω της 
ηλικίας αδυναμία συγκέντρωσης ή η μείωση των απαραίτητων για την άσκηση 
καθηκόντων ειδικότητας αντανακλαστικών του υπαλλήλου.


 
  Αρθρο :5

Άρθρο 5
Επιτροπή για την διαπίστωση
της αντικειμενικής αδυναμίας άσκησης καθηκόντων
ειδικότητας του Ελεγκτή Εναέριας Κυκλοφορίας
και για την αναγνώριση δικαιώματος
αποζημιώσεως λόγω θανάτου.

1. Ορίζεται με απόφαση του γπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών πενταμελής (5) 
Επιτροπή με πρόεδρο Υποδιοικητή της γπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, αρμόδιο 
για τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας και μέλη οριζόμενα ως εξής:

 .Δύο (2) Ιατρούς, οι οποίοι δύνανται να είναι μέλη του Κ.Α.Ι, με πρόταση του 
Κέντρου Αεροπορικής Ιατρικής, ή άλλου Διεθνούς Κέντρου.

 .Ενα Διευθυντή του γπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών που ορίζει ο 
Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών.

 .Ενα (1) Διευθυντή του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους του Υπουργείου 
Οικονομίας και Οικονομικών που ορίζει ο Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών.

 2. Η θητεία της Επιτροπής είναι διετής.

 3. Εργο της Επιτροπής είναι:

 α. Η αξιολόγηση εντός διμήνου της αίτησης του υπαλλήλου για την ύπαρξη ή μη 
αντικειμενικής αδυναμίας άσκησης των καθηκόντων που απορρέουν από την 
ειδικότητά του, η οποία θα συνοδεύεται από τεκμηριωμένη εισήγηση του άμεσου 
προϊσταμένου του και έγκριση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Εναέριας 
Κυκλοφορίας της ΥΠΑ. Για την εφαρμογή της διάταξης αυτής, ως άμεσος 
προϊστάμενος, νοείται ο προϊστάμενος της οργανικής μονάδας Ελέγχου Εναέριας 
Κυκλοφορίας στην οποία ασκεί την ειδικότητά του ο υπάλληλος, σε επίηεδο 
Διεύθυνσης Τμήματος Γραφείου. Για υπάλληλο προϊστάμενο μονάδας ΕΕΚ, χωρίς 
υπερκείμενη μονάδα Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας δεν απαιτείται εισήγηση 
προϊσταμένου.

 β. Η αναγνώριση του δικαιώματος αποζημιώσεως λόγω θανάτου.

 Κατά τη λήψη της σχετικής απόφασης λαμβάνεται υπόψη το πόρισμα, που 
προβλέπεται από την παρ. 2 του άρθρου 7.

 γ. Οι αποφάσεις της Επιτροπής των ανωτέρω περιπτώσεων υποβάλλονται στον 
Διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.

 4. Ο Διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, εντός μηνός από την 
περιέλευση σε αυτόν της απόφασης της Επιτροπής, εκδίδει αναλόγως της 
περιπτώσεως, διαπιστωτική πράξη ανάκλησης ειδικότητας του υπαλλήλου και 
δικαιώματος αποζημίωσής του ή διαπιστωτική πράξη αναγνώρισης δικαιώματος 
αποζημιώσεως λόγω θανάτου.


 
  Αρθρο :6

Άρθρο 6
Καταβολή αποζημίωσης λόγω θανάτου

1. Αποζημίωση λόγω θανάτου, κατά τις διατάξεις του παρόντος οφείλεται:

 α. Οταν επέλθει θάνατος του υπαλλήλου κατά τη διάρκεια της ενεργού υπηρεσίας 
του, ή

 β. Όταν επέλθει θάνατος εντός δώδεκα (12) μηνών από τη λύση της υπαλληλικής 
σχέσεως για οποιοδήποτε λόγο, εφόσον αποδειχθεί αρμοδίως ότι ο θάνατος επήλθε 
λόγω βλάβης της υγείας του υπαλλήλου ένεκα της άσκησης του επαγγέλματος του 
Ελεγκτή Εναέριας Κυκλοφορίας.

 2. Για την θεμελίωση δικαιώματος αποζημίωσης για τους λόγους που αναφέρονται 
στην προηγούμενη παράγραφο, πρέπει ο θάνατος να προήλθε προδήλως και χωρίς 
αμφιβολία εξαιτίας της φύσεως της εργασίας που ασκούσε ο θανών, σε συνδυασμό 
με τις δυσμενείς και ανθυγιεινές συνθήκες εργασίας.


 
  Αρθρο :7

Άρθρο 7
Διαδικασία αναγνώρισης
δικαιώματος αποζημίωσης λόγω θανάτου

1. Προκειμένου να αναγνωρισθεί δικαίωμα αποζημίωσης στα μέλη της οικογένειας 
θανόντος στην υπηρεσία υπαλλήλου, οι δικαιούχοι, όπως αυτοί ορίζονται στο 
άρθρο 9 του διατάγματος αυτού, υποβάλλουν σχετική αίτηση στη Δ/νση Εναέριας 
Κυκλοφορίας της Κεντρικής Υπηρεσίας της Υ.Π.Α. μέσα σε αποκλειστική προθεσμία 
εκατόν είκοσι (120) ημερών από την ημέρα του θανάτου. Με μέριμνα της παραπάνω 
μονάδας, διαβιβάζεται επικυρωμένο αντίγραφο της αίτησης στον Πρόεδρο της 
Επιτροπής του άρθρου 5του παρόντος.

 2. Ο Νομικός Σύμβουλος του Κράτους στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, 
στον οποίο διαβιβάζεται από την Επιτροπή ο φάκελος, προβαίνει σε όλες τις 
απαραίτητες ενέργειες, για την εξακρίβωση των περιστάσεων και των συνθηκών, 
υπό τις οποίες επήλθε ο θάνατος, της σχέσεως του επελθόντος θανάτου προς την 
υπηρεσία, καθώς και τον προσδιορισμό του χρόνου κατά τον οποίο εκδηλώθηκε η 
βλάβη της υγείας του υπαλλήλου. Ο Νομικός Σύμβουλος του Κράτους στο Υπουργείο 
Μεταφορών και Επικοινωνιών ερευνά τον ιατρικό φάκελο του θανόντος, εξετάζει 
τους θεράποντες ιατρούς, αν το κρίνει αναγκαίο, τον άμεσο προϊστάμενο του 
υπαλλήλου κατά το χρόνο του θανάτου ή τον τελευταίο άμεσο προϊστάμενο, εφόσον 
ο θάνατος επήλθε μετά τη λύση της υπαλληλικής σχέσης, συναδέλφους του 
θανόντος και κάθε άλλον που μπορεί να γνωρίζει περί των αιτίων του θανάτου, 
επισκέπτεται τους χώρους εργασίας για να μορφώσει γνώμη περί των συνθηκών 
εργασίας, αντλεί κάθε αναγκαία προς τούτο πληροφορία και συντάσσει πόρισμα το 
οποίο υποβάλλει στον Πρόεδρο της Επιτροπής του άρθρου 5.


 
  Αρθρο :8

Άρθρο 8
Διαδικασία προσδιορισμού
του ποσού της αποζημίωσης

1. Το ποσό αποζημίωσης το οποίο δικαιούται ο υπάλληλος, συνδέεται με τα 
χρόνια άσκησης καθηκόντων ειδικότητας, εφόσον όμως ο υπάλληλος έχει 
συμπληρώσει είκοσι πέντε (25) χρόνια στους Κλάδους ΠΕ2 και ΤΕ2 των Ελεγκτών 
Εναέριας Κυκλοφορίας και το 550 έτος της ηλικίας του. Το ύψος του ποσού 
αποζημίωσης προσδιορίζεται σε έξι «ιδανικές ασφαλιστικές μερίδες» σε 
περίπτωση που ο υπάλληλος έχει συμπληρώσει 26 χρόνια υπηρεσίας και 
αντιστοίχως επτά για 27 έτη υπηρεσίας, οκτώ για 28 έτη, εννέα για 29 έτη, 
δέκα μερίδες για 30 έτη υπηρεσίας και μέχρι τα 34 έτη υπηρεσίας. Για κατόχους 
ειδικότητας ΡΑΝΤΑΡ το ποσόν που προκύπτει, ως αποζημίωση για την απώλεια 
ειδικότητας προσαυξάνεται κατά επτά (7%) τοις εκατό. Ως «ιδανική ασφαλιστική 
μερίδα» νοείται το συνολικό ποσό που αποδίδεται για το σκοπό αυτό, το 
προηγούμενο της απώλειας της ειδικότητας ή του θανάτου, έτος, στον ειδικό 
λογαριασμό της Τράπεζας της Ελλάδος σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 34 του 
Ν. 2682/99 (ΦΕΚ 16 Α), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 35 του 
Ν. 2912/2001 (ΦΕΚ 94 Α), διαιρούμενο με τον αριθμό των υπηρετούντων στους 
κλάδους Ε.Ε.Κ. ΠΕ2 και ΤΕ2 υπαλλήλων, κάθε φορά στις 31 Δεκεμβρίου του 
προηγούμενου έτους.

 2. Για την εφαρμογή της προηγούμενης παραγράφου, χρόνος άσκησης καθηκόντων 
ειδικότητας πλέον των έξι (6) μηνών θεωρείται πλήρες έτος. Χρόνος άσκησης 
καθηκόντων μικρότερος των έξι (6) μηνών, δεν υπολογίζεται

 3. Καταβάλλεται αποζημίωσης τριών (3) ιδανικών ασφαλιστικών μερίδων, σε 
περίπτωση απώλειας ειδικότητας για λόγους υγείας ή αντικειμενικής αδυναμίας 
άσκησης καθηκόντων και έξι (6) σε περίπτωση θανάτου σε υπάλληλο, που δεν έχει 
συμπληρώσει είκοσι πέντε (25) χρόνια υπηρεσίας και το πεντηκοστό πέμπτο (55) 
έτος, κάτοχο ειδικότητας Ελεγκτή Εναέριας Κυκλοφορίας, υπό τον όρο να έχει 
συμπληρώσει δέκα πέντε (15) έτη υπηρεσίας.


 
  Αρθρο :9

Άρθρο 9
Δικαιούχοι

1. Σε περίπτωση αφαίρεσης της ειδικότητας για λόγους υγείας ή για λόγους 
αντικειμενικής αδυναμίας άσκησης καθηκόντων ειδικότητας, δικαιούχος της 
προβλεπόμενης αποζημίωσης είναι ο υπάλληλος, η ειδικότητα του οποίου 
αφαιρέθηκε.

 2. Σε περίπτωση αφαίρεσης της ειδικότητας, για λόγους υγείας ή για λόγους 
αντικειμενικής αδυναμίας άσκησης καθηκόντων ειδικότητας, η ειδικότητα δεν 
επαναχορηγείται

 3. Σε περίπτωση θανάτου, δικαιούχοι είναι ο επιζών σύζυγος κατά ποσοστό 
πενήντα τοις εκατό (50%) του ποσού της οφειλομένης αποζημίωσης και τα τέκνα 
του θανόντος για το υπόλοιπο πενήντα τοις εκατό (50%), σε ίσα μέρη.

 Ειδικότερα, τα τέκνα αναγνωρίζονται ως δικαιούχοι εφόσον πρόκειται για 
άγαμες θυγατέρες, ανεξάρτητα από ηλικία, ή για άγαμους άρρενες μέχρι την 
ηλικία των δέκα οκτώ (18) ετών, ή μέχρι την ηλικία των είκοσι πέντε (25) 
ετών, αν φοιτούν σε ανώτατα ή ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα της ημεδαπής ή σε 
ισότιμα ιδρύματα της αλλοδαπής. Η ιδιότητα του σπουδαστή αποδεικνύεται με 
βεβαίωση της οικείας σχολής. Για τον υπολογισμό του ορίου ηλικίας, ως 
ημερομηνία γέννησης θεωρείται η 31 Δεκεμβρίου του έτους γέννησης.

 4. Αν δεν υπάρχουν τέκνα ή τα υπάρχοντα δεν θεμελιώνουν, κατά τα ανωτέρω, 
δικαίωμα αποζημίωσης, το αναλογούν ποσό παραμένει στον ειδικό λογαριασμό. Αν 
δεν υπάρχει ούτε και επιζών σύζυγος, ολόκληρο το ποσό της οφειλόμενης 
αποζημίωσης παραμένει στον ειδικό λογαριασμό.

 5. Δεν θεμελιώνεται δικαίωμα αποζημίωσης αν ο θανών υπάλληλος κατά το χρόνο 
του θανάτου ή κατά το χρόνο λύσης της υπαλληλικής του σχέσης δεν είχε σε ισχύ 
την ειδικότητά του.


 
  Αρθρο :10

Άρθρο 10
Ισχύς

Το παρόν ισχύει από την 31η Ιανουαρίου 2004 πλην των διατάξεων που 
αναφέρονται στα άρθρα 3, 6 και 7 των οποίων η ισχύς αρχίζει από τη δημοσίευση 
του παρόντος στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

 Στον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών αναθέτουμε τη δημοσίευση και 
εκτέλεση του διατάγματος αυτού.

Αθήνα, 13 Ιανουαρίου 2004

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟIΚΟΝΟΜΙΚΩΝ             ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΝΙΚΟΣ ΦΑΡΜΑΚΗΣ                         ΧΡΙΣΤΟΣ ΒΕΡΕΛΗΣ
 
Επειδη πεταω στις 14/12,ειναι σιγουρο οτι ανεσταλη η απεργια ; Πως μπορω να μαθω σιγουρα δεδομενου οτι εκλεισα τα εισητηρια μεσα απο ιντερνετ ;
 
Top