acc":2zbegb18 said:
Δεν μπορει ο ελεγκτης να συνενοηθεί με τα α/φη γιατι καθε πολιτικάντης δεν κλείνει τον παράνομο σταθμό του κουμπάρου του
acc":2zbegb18 said:
Γιατι τα κυκλώματα του ΟΤΕ είναι αντικείμενο αρχαιολογικής έρευνας
Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς !!!
Θα προσυπέγραφα την απεργία
ΑΝ
Γινόταν με μοναδικό αίτημα την ΑΣΦΑΛΕΙΑ πτήσεων .
ΑΝ
Οι συνδικαλιστές της ΥΠΑ είχαν καταθέσει έστω
ΜΙΑ μηνυτήρια αναφορά στον εισαγγελέα κατά του
συγκεκριμένου ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ (η ακόμα και νόμιμου αλλά που παρεμβάλει) σταθμού.
Αλλά όταν δούμε απεργία των Καθηγητών / Δασκάλων τις τελευταίες εβδομάδες της σχολικής χρονιάς (αντί στην έναρξή της) , άλλο τόσο θα δούμε απεργία της ΥΠΑ όταν κάνει κοιλιά η αεροπορική κίνηση.
Τι και ν κοντεύει να χρεοκοπήσει το τουριστικό προϊόν της χώρας μας αφήνοντας χιλιάδες κόσμο άνεργο , οι συνδικαλιστές της ΥΠΑ προκήρυξαν Σάββατο την απεργία για να πετύχουν την μέγιστη ταλαιπωρία όλο το Σ/Κ αφού σχεδόν το 1/3 των εβδομαδιαίων charter πτήσεων στα νησιά γίνονται Σ/Κ .
acc":2zbegb18 said:
μέσα σ αυτο το κακό χάλι που σκάει κυριολεκτικά στο κεφάλι του Έλληνα ελεγκτη και μόνο , πρέπει να κάνει την δουλειά του και να μην μιλά γιατι παίρνει 40000ευρώ το χρόνο .3000 πτησεις καθημερινά στο FIR,
Μήπως δεν τα λέμε όλα?
40.000 € παίρνουν οι νεοδιοριζόμενοι (και μάλιστα χωρίς τα επιδόματα....) , οι παλιοί πόσο παίρνουν???
Πόσες πτήσεις επιτρέπει η νομοθεσία να χειρίζεται ο ΕΕΚ και ποιο το ωράριό του ??? (Το πραγματικό έτσι......)
Τις 3000 τις καλύπτει ένας ΕΕΚ και το παρουσιάζεις τόσο δραματικό η μήπως περισσότεροι και μάλιστα διασκορπισμένοι σε όλη την χώρα?
Η ΥΠΑ μαζί με τους Δ.Υ του Υπ.Οικονομικών είναι οι πλέον προνομιούχοι υπάλληλοι της χώρας μας , τουλάχιστον ας μήν προκαλούν καταστροφή με τις πράξεις τους στους λοιπούς κλάδους της χώρας.