Κάνετε λάθος. Και μυνητηριες αναφορές έχουν κατατεθεί. Αλλη μια θα κατατεθεί αύριο.Χωρίς αποτέλεσμα φοβάμαι.Κινητοποιήσεις γίνονται και τον Ιανουαριο και το Μάρτιο και τον Νοέμβριο οπως μπορείτε ευκολα να διαπιστώσετε απο το παρόν τόπικ. Στην πράξη ακολουθούν τις απεργίες της ΑΔΕΔΥ γιατι ουσιαστικά απαγορεύεται οποιαδήποτε άλλη . Θεωρείται καταχρηστικό να ζητάς το στοιχειώδες , την απροβληματιστη επικοινωνία μεταξυ πυργου ελέγχου και α/φους . Θυμάστε μήπως για ποιον λόγο δεν επιτρεπόταν η ίδρυση ιδιωτικών ρ/τ σταθμών ; Απο το ένα άκρο περάσαμε στο άλλο . Οπως μας έδειξε η εμπειρία των Ολυμπιακών Αγώνων, κατα την διάρκεια των οποίων τα προβλήματα ελαχιστοποιήθηκαν , τα εμπόδια δεν είναι ανυπέρβλητα.Εχετε υπ'όψιν σας ότι συνάδελφοι τεχνικοί έχουν δεχθεί απειλές κατά της ζωής τους για το συγκεκριμένο θέμα . Πουθενά δεν ανέφερα οτι ένας ελεγκτης διαχειρίζεται μόνος 3000 πτήσεις . Ο αριθμός είναι πραγματικός και αναφέρεται στο σύνολο των πτήσεων ημερησίως . Οπως και τα έσοδα των 200 εκ. τα οποία αφορουν μονον τέλη υπερπτήσεων ,χωρίς τέλη α/μιων ,σπατόσημα κλπ. Το ύψος των αποδοχών αφορά στο σύνολο των καθαρών αποδοχών ενος ελεγκτη με 15 χρόνια υπηρεσίας με επιδόματα , υπερωρίες κλπ. Ο ελεγκτης με 35 χρόνια αμείβεται με περίπου 7000 ευρώ περισσότερα. Ολα αυτά με αποδείξεις απο το εκκαθαριστικό της εφορίας .Στην διάθεση σας . Αν μάλιστα έχετε και το εκκαθαριστικό υπαλλήλων του ΟΛΠ ,των ΕΛΠΕ , της ΔΕΗ θα ήταν ενδιαφέρον να γίνουν συγκρίσεις. Οι υπάλληλοι του Υπ. Οικονομικών μπορεί να έχουν ονομαστικά τις ίδιες αποδοχές . Σε καθαρά ποσά όμως υπερβαίνουν τις αποδοχές του ελεγκτη ,μιας και μερος των επιδομάτων τους είναι αφορολόγητο. Αυτά χωρίς τα τυχερά. Αντιλαμβάνομαι πολυ καλά τις αποδοχές των υπαλλήλων του ιδιωτικού τομέα . Βλέπω καθε μηνα το μισθολόγιο της γυναίκας μου . Δεν μπορώ όμως να θεωρήσω προκλητικές τις αμοιβές του ελεγκτη. Σ ένα εξειδικευμένο φόρουμ όπως αυτό , πιστευα οτι θα γινόταν κατανοητή η ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου επαγγέλματος