Aπεργία στην ΥΠΑ

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κάνετε λάθος. Και μυνητηριες αναφορές έχουν κατατεθεί. Αλλη μια θα κατατεθεί αύριο.Χωρίς αποτέλεσμα φοβάμαι.Κινητοποιήσεις γίνονται και τον Ιανουαριο και το Μάρτιο και τον Νοέμβριο οπως μπορείτε ευκολα να διαπιστώσετε απο το παρόν τόπικ. Στην πράξη ακολουθούν τις απεργίες της ΑΔΕΔΥ γιατι ουσιαστικά απαγορεύεται οποιαδήποτε άλλη . Θεωρείται καταχρηστικό να ζητάς το στοιχειώδες , την απροβληματιστη επικοινωνία μεταξυ πυργου ελέγχου και α/φους . Θυμάστε μήπως για ποιον λόγο δεν επιτρεπόταν η ίδρυση ιδιωτικών ρ/τ σταθμών ; Απο το ένα άκρο περάσαμε στο άλλο . Οπως μας έδειξε η εμπειρία των Ολυμπιακών Αγώνων, κατα την διάρκεια των οποίων τα προβλήματα ελαχιστοποιήθηκαν , τα εμπόδια δεν είναι ανυπέρβλητα.Εχετε υπ'όψιν σας ότι συνάδελφοι τεχνικοί έχουν δεχθεί απειλές κατά της ζωής τους για το συγκεκριμένο θέμα . Πουθενά δεν ανέφερα οτι ένας ελεγκτης διαχειρίζεται μόνος 3000 πτήσεις . Ο αριθμός είναι πραγματικός και αναφέρεται στο σύνολο των πτήσεων ημερησίως . Οπως και τα έσοδα των 200 εκ. τα οποία αφορουν μονον τέλη υπερπτήσεων ,χωρίς τέλη α/μιων ,σπατόσημα κλπ. Το ύψος των αποδοχών αφορά στο σύνολο των καθαρών αποδοχών ενος ελεγκτη με 15 χρόνια υπηρεσίας με επιδόματα , υπερωρίες κλπ. Ο ελεγκτης με 35 χρόνια αμείβεται με περίπου 7000 ευρώ περισσότερα. Ολα αυτά με αποδείξεις απο το εκκαθαριστικό της εφορίας .Στην διάθεση σας . Αν μάλιστα έχετε και το εκκαθαριστικό υπαλλήλων του ΟΛΠ ,των ΕΛΠΕ , της ΔΕΗ θα ήταν ενδιαφέρον να γίνουν συγκρίσεις. Οι υπάλληλοι του Υπ. Οικονομικών μπορεί να έχουν ονομαστικά τις ίδιες αποδοχές . Σε καθαρά ποσά όμως υπερβαίνουν τις αποδοχές του ελεγκτη ,μιας και μερος των επιδομάτων τους είναι αφορολόγητο. Αυτά χωρίς τα τυχερά. Αντιλαμβάνομαι πολυ καλά τις αποδοχές των υπαλλήλων του ιδιωτικού τομέα . Βλέπω καθε μηνα το μισθολόγιο της γυναίκας μου . Δεν μπορώ όμως να θεωρήσω προκλητικές τις αμοιβές του ελεγκτη. Σ ένα εξειδικευμένο φόρουμ όπως αυτό , πιστευα οτι θα γινόταν κατανοητή η ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου επαγγέλματος
 
Σε λιγες μερες εγω ο προνομιούχος θα απολαύσω για 9 μερες το τουριστικο προιον της χωρας - αν μου το επιτρεψει ο διοικητης μου που απειλεί με ανάκληση των αδειών. Θα μπω στο 1400κε. δεκαετίας αυτοκινητο μου και θα βγω στην εθνική. Διπλα μου θα περνάνε οι κουρσάρες και τα τζίπ των πάμπτωχων ,συμφωνα με την φορολογική τους δήλωση ,συμπολιτών μου. Θα πληρώσω 80 ευρώ για το 3χ3 δωμάτιο ξενοδοχείου με τα στρωματα που θυμιζουν οροσειρά της Πινδου. Θα περάσω διπλα απο την πισινα με τις 5 ξαπλώστρες πιασμένες απο τις 6.30 το πρωί. Θα φάω το κατεψυγμένο ακαθαριστο καλαμάρι με την παγωμενη greek salad και θα πληρώσω 15 ευρώ το άτομο.Θα πιώ τον καφέ των 5 ευρώ στις σχισμενες πολυθρόνες .Θα δυσκολευτώ να εξηγήσω το ωράριο μου σε ανθρώπους που δουλεύουν τρεις ολοκληρους μηνες το χρόνο . Εχοντας δικό μου μεσο ,δεν θα μπορέσω ν απολαυσω τις υπηρεσίες των παγκοσμιου φήμης και ευγένειας ταξιτζήδων ανα την επικράτεια. Και θα φυγω με τυψεις που σαμποτάρησα αυτο το εξοχο προιον. Συγγνωμη , βγηκα off topic
 
Αγαπητέ acc ,
Αφού λοιπόν είσαι ΕΕΚ , δέξου τον σεβασμό μου για την απαιτητική εργασία που κάνετε αλλά δέξου και τις (εύλογες νομίζω) αντιρρήσεις μου για τις απεργιακές κινητοποιήσεις...........
Προφανώς και κατάλαβες ότι γνωρίζω.........
Αναφέρθηκα σε ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΕΣ μηνυτήριες αναφορές και όχι σε αναφορές "κατ' αγνώστων" , η διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ στην μεν μία περίπτωση υπάρχει το αυτόφωρο στην δε πάει με τους ρυθμούς του δημοσίου προς έρευνα , τα αποτελέσματα της οποίας κοινοποιούνται εν........καιρώ στον εισαγγελέα και ΑΝ υπάρχει πρόσωπο κατατίθεται μήνυση κλπ .
Τέτοιες μηνύσεις ΔΕΝ έχετε κάνει ΠΟΤΕ.
Όσον αφορά δε τον χρόνο των κινητοποιήσεών σας δεν έχεις παρά να ρωτήσεις (υπό τύπου στατιστικής) τους ανθρώπους που ΔΕΝ γνωρίζουν τι επαγγέλλεσαι να σου πουν τις εντυπώσεις τους.
Όλοι θα σου πουν 'ότι πάντα γίνονται λοιπόν πριν από γιορτές (Χριστούγεννα , Πάσχα κλπ) και στο ζόρι των διακοπών.
Οι αμοιβές σας τώρα , φυσικά και δεν είναι τεράστιες (προσωπικά θα ευχόμουν να διπλασιαζόταν όλων οι αμοιβές) αλλά δεν παύει να είναι από τους καλύτερα αμειβόμενους (όχι άδικα) κλάδους του Ελληνικού Δημοσίου.
Φίλτατος φίλος ΕΕΚ που είναι μόνο λίγα χρόνια στην δουλειά παίρνει το ποσό αυτό που ανέφερες (και δεν έχει ενσωματωθεί σε αυτό ούτε επίδομα γάμου , Ηλεκτρονικών , κλπ....) , άλλος μεγαλύτερος λίγο πριν απολυθεί έβγαζε πάνω από 75000 καθαρά (μαζί με Σ/Κ και νυχτερινά) οπότε μάλλον συμφωνούμε εκεί 'ε??

Για το τελευταίο σου Post θα σου απαντήσω με ΠΜ για να μην είμαστε τελείως off.

Την καλημέρα μου αγαπητέ.
 
acc":6wbf7j3p said:
Σε λιγες μερες εγω ο προνομιούχος θα απολαύσω για 9 μερες το τουριστικο προιον της χωρας - αν μου το επιτρεψει ο διοικητης μου που απειλεί με ανάκληση των αδειών. Θα μπω στο 1400κε. δεκαετίας αυτοκινητο μου και θα βγω στην εθνική. Διπλα μου θα περνάνε οι κουρσάρες και τα τζίπ των πάμπτωχων ,συμφωνα με την φορολογική τους δήλωση ,συμπολιτών μου.

Οι υπάλληλοι του Υπ. Οικονομικών μπορεί να έχουν ονομαστικά τις ίδιες αποδοχές . Σε καθαρά ποσά όμως υπερβαίνουν τις αποδοχές του ελεγκτη ,μιας και μερος των επιδομάτων τους είναι αφορολόγητο. Αυτά χωρίς τα τυχερά. Αντιλαμβάνομαι πολυ καλά τις αποδοχές των υπαλλήλων του ιδιωτικού τομέα . Βλέπω καθε μηνα το μισθολόγιο της γυναίκας μου . Δεν μπορώ όμως να θεωρήσω προκλητικές τις αμοιβές του ελεγκτη. Σ ένα εξειδικευμένο φόρουμ όπως αυτό , πιστευα οτι θα γινόταν κατανοητή η ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου επαγγέλματος


Φίλε μου ελεγκτή θα σου πρότεινα να αφήσεις τα 1400 κε κ να πάρεις το αεροπλάνο για αλλού στην Μεσόγειο, πιο ακριβά θα βρεις μόνο στην Κυανή Ακτή..τότε θα καταλάβεις κ το ζόρι αυτών που εξυπηρετείτε...

αν φτάσαμε στην Ελλάδα να θεωρούμε τα 40Κ λίγα για υπαλλήλους με ωράριο, είναι λιγο εμπαιγμός για αυτον που ξημεροβραδιάζεται για 10 τον χρόνο (ναι χωρίς τυχερά και αυτός) :with: ...Κ πίστεψε με, όλοι νομίζουν ότι το επάγγελμα τους είναι "ιδιαίτερο", οι ΙΦ λένε οτί δεν είναι σερβιτόροι, οι πιλότοι δεν είναι ταξιτζήδες αλλά καλό θα ήταν να είχαμε ακούσει την άποψη των σερβιτόρων κ των ταξιτζήδων επί του θέματος...
 
Καλημερα και σε σένα αας59. Ονομαστικές μηνύσεις μπορουν να γίνουν μόνο σε περίπτωση διαπιστωμένης παρεμβολής απο συγκεκριμένο ρ. σταθμό. Αυτες μπορουν να γίνουν μονο απο τεχνικούς . Ανεφερα για τις απειλες που δέχθηκαν φιλοτιμοι συνάδελφοι . Επισης για την σχεδον εξάλειψη του προβλήματος στους ΟΑ 2004. Ηταν τυχαίο αυτό; Ειναι τυχαίο ότι δεν εγκαθίσταται κεφαλή ραντάρ στην Θάσο , γιατι δεν το επιτρεπουν με το έτσι θέλω 10 οικοπεδούχοι της περιοχής; Ποτε μπήκε το ραντάρ στην Θεσσαλονίκη; Η ασφάλεια των πτησεων είναι προσχημα γαι να μην λειτουργησουν νομιμα και ελεγχόμενα ιδ. ραδ/κοι σταθμοί ,η είναι καθημερινό ζητούμενο; Θα κατακρίνω και την σταση την δική μας , οταν ικανοποειται ενα οικονομικό αίτημα , να υποχωρούμε στα ζητηματα αυτά. Οι κινητοποιήσεις γινονται διαρκώς ,άσχετα αν καποιος το προσέχει μονον όταν είναι να ταξιδέψει. Ακολουθουν το απεργιακο προγραμμα της ΑΔΕΔΥ γιατι σε καμία άλλη περίπτωση δεν εγκριθηκαν απο τα δικαστήρια, οπως συνέβη και σήμερα. Η τηρηση των κανόνων έχει συνέπειες σε περιόδους αιχμής και ταλαιπωρείται κόσμος .Πιο πολύ υποφέρουν οι αερ. εταιρείες που πληρώνουν και μαλιστα ακριβά. Δεν υπάρχει περίπτωση όμως ν ασχοληθουν οι αρμόδιοι άλλη περίοδο του έτους . Ο εμπαιγμός που υφίσταται ο κλάδος είναι απίστευτος. Μονο με την πίεση πρακτόρων και εταιρειων αποφασιζουν να κινηθούν. Οσο για τον φίλο σου ας μην περιμένει πολλά αν παντρευτεί. 35 ευρώ μικτά το επίδομα γάμου + 18 ευρώ το κάθε παιδί. Επίδομα ηλεκτρονικών δεν θα παρει γιατι απλά δεν υπάρχει. Η μισθολογική διαφορά ενος ελεγκτη 15 χρόνων με έναν 35 χρόνων είναι η διαφορά του καθηγητή 15 με τον καθηγητη 35 +250 ευρώ μικτά επίδομα ειδικότητας . Κι αυτό γιατι ακολουθούμε το ενιαιο μισθολόγιο . Αποκλείεται ο φίλος σου να έπαιρνε 75000 καθαρά.Μηπως εργαζόταν στο εξωτερικό; Οπωσδήποτε υπάρχουν πολλοί ευσυνείδητοι επαγγελματίες στο χώρο του τουρισμού - με εξαιρεση τους ταξιτζήδες - που νιώθουν να πλήτονται σε καιρια περίοδο . Κανεις δεν θελει να δυσφημησει την χωρα. Υπαρχουν ομως κι αυτες οι ελληνικες ιδιαιτερότητες που δεν σου αφηνουν άλλα περιθωρια . Καλημερα και πάλι και συγγνωμη αν κουρασα
 
Κύριοι, νομίζω πως έχουμε ξεφύγει. Κατ' αρχάς, γιατί μπλέκουμε τις συνθήκες εργασίας με το μισθολογικό ζήτημα; Δηλαδή ο καλοπληρωμένος υπάλληλος δε δικαιούται να ζητά βελτίωση των συνθηκών εργασίας του; Πόσο μάλλον όταν αυτές δεν είναι και από τις καλύτερες. Επιπλέον, δε μπορώ να κατανοήσω αυτό το μένος ενάντια στους "καλοπληρωμένους". Βάζω τη λέξη εντός εισαγωγικών γιατί ένας μισθός της τάξης των 40.000 ευρώ ετησίως (υποθέτω προ φόρων) στην πράξη φτάνει να είναι απλά ένα αξιοπρεπές εισόδημα λίγο πάνω από τα 2 χιλιάρικα ευρώ μηνιαίως. Σίγουρα δεν είναι εισόδημα πείνας, αλλά δεν επιτρέπει σε κανέναν να κάνει "μεγάλη" ζωή. Πόσο μάλλον να διατηρεί περιουσιακά στοιχεία εφάμιλλα πολλών ελεύθερων επαγγελματιών που, κατά τη φορολογική τους δήλωση πάντα, πεινούν. Στο κάτω - κάτω, σε τι φταίει ο "καλοπληρωμένος" αν υπάρχουν άλλοι που παίρνουν λιγότερα και δε μπορούν ν' ασκήσουν συνδικαλιστικά δικαιώματα, τη στιγμή που αυτός μπορεί; Δεν ξέρω γιατί, αλλά το όλο θέμα μου θυμίζει εκείνο το ανέκδοτο που καταλήγει με τη φράση "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα".
 
Φίλε ΕΕΚ κανείς από εμάς δεν θα είχε αντιρρήσεις αν θα κάνατε ότι κάνατε:

α) σε μία περίοδο με όχι τόσο αυξημένη κίνηση.
β) αν όταν κάνετε απέργιες, όχι μόνο εσείς αλλά οποιοσδήποτε κλάδος του δημοσίου, ήσασταν στο χώρο της απεργίας και όχι σπίτια σας ή στις παραλίες.

Και μιας και λές περί απαιτήσεων του επαγγέλματος σου, θα σου πω οτι ήξερες που πας πριν πας. Θα ήθελα να μας περιγράψεις πως περίπου είναι μια μέρα σου στην δουλειά αν μπορείς και θέλεις.

ΥΓ: Στην EASA και την FAA έχετε στείλει μία επιστολή με τα προβλήματα σας? Αν όχι πως το εξηγείς.
 
Πάλι εδώ… Μετά από 12ώρο για 1000 τον μήνα…Δε βαριέσαι…Λες και θα τα πάρουμε μαζί μας…Την υγεία μας να έχουμε…

Φίλε ΑCC, επειδή βλέπω το συνέχισες σήμερα δυναμικά και επιμένεις κι’ όλας, θα πώ μόνο, καλό το παραμύθι αλλά δεν έχει δράκο…
Και εξηγούμαι...

OA701":30bpr412 said:
... ότι αίτημα και να έχουν οι συγκεκριμένοι που θα αφορά υλικοτεχνική υποδομή ή εκπαιδεύσεις ή ότι άλλο σκεφτούνε, πάντα, μα πάντα ρε παιδί μου, θα αναφέρουν και μισθολογοκά θέματα...

Κατ’ αρχάς, ευχαριστώ που με δικαιώνεις… Μιλάς, μιλάς και ξαναμιλάς και πάντα εκεί καταλήγεις. Αμ δεν φταίς εσύ, προσωπικά, άλλοι φταίνε που σας καλόμαθαν και σας κάνουν όλα τα χατήρια τόσα χρόνια και φυσικά εμείς που φοβόμαστε να μιλήσουμε ή αδιαφορούμε παντελώς.

Όλα τα άλλα που αναφέρεις, για τις δυσκολίες της δουλειάς, τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε και την ράθυμη αντίδραση σε περιπτώσεις ανάγκης από το κράτος, πάνω κάτω τα ξέρουμε, τουλάχιστον όσοι ασχολούμαστε λίγο με τα αεροπορικά. Δεν μας λές κάτι καινούργιο, ούτε κάτι διαφορετικό απ’ ότι συμβαίνει στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα. Σε αυτά είμαι μαζί σας 100% αλλά όχι με απεργίες Σαββατιάτικα και καλοκαιριάτικα. Προσωπικά, είμαι πρόθυμος να με ταλαιπωρήσετε αρκεί όμως να το ξέρω έγκαιρα και αιτιολογημένα.

ΟΧΙ όμως και τους τουρίστες αφού αυτοί είναι ότι μας έχει απομείνει σαν χώρα (με πρωτογενή τομέα πεθαμένο και δευτερογενή έτοιμο να τα τινάξει, καλώς ή κακώς μας απέμειναν οι υπηρεσίες και οι τουρίστες που τις απολαμβάνουν και ενίοτε τις «απολαμβάνουν»).
Τα λεγόμενα σου, μου θυμίζουν τα super κανάλια που έχουμε και θυμούνται κάθε καλοκαίρι τα κακώς κείμενα του κλάδου (και τα παίζουν 24/7). Είσαι foul γενικεύοντας έναν τόσο μεγάλο κλάδο και εξειδικεύοντας μόνο στα αρνητικά. Φυσικά και δεν διαφωνώ σε αυτά που αναφέρεις, απλά ρωτάω γιατί δηλαδή θα πρέπει το τουριστικό μας προιόν να διαφέρει απ’ τους υπόλοιπους εγχώριους κλάδους? Έλληνες δεν ασχολούνται με όλα? Τι περίμενες δηλαδή? Όταν η μισή Ελλάδα περνάει θέλωντας και μη από την Αθήνα και από την στιγμή που βγαίνουμε από τον Μπενι μας κλέβουν οι ταρίφες, μας σερβίρουν σκατά φαγητά στα εστιατόρια και μας κράζουν κιολας ως χωριάτες έχεις την απαίτηση να βρείς κάτι διαφορετικό στα νησιά? Είδες πόσο εύκολα όμως, γενικεύοντας και εγώ, έβγαλα μάπα την Αθήνα εξειδικεύοντας μόνο στα αρνητικά? Όπως πλέον εμείς μάθαμε και ρωτάμε και ψάχνουμε τα πάντα πριν πάμε πλέον Αθήνα και έτσι βρίσκουμε αυτά που ψάχνουμε έτσι και εσύ αν ψάξεις λίγο σίγουρα θα βρεις αυτό που θέλεις όπου και να πας, με την εξαίρεση της Μυκόνου φυσικά, η οποία έχει πολύ συγκεκριμένο target market.

Κλείνοντας, μπαίνω και στο ψητό…

Δεν σας άκουσα να ευχαριστείτε το ιδιωτικό κεφάλαιο, που απηυδισμένο, παρενέβη για να ανοίξει η επικοινωνία του κλάδου με το Υ.Με (κατά τα άλλα το μισείτε το ιδ. κεφάλαιο) για να βρεθεί λύση με την φορολόγηση των «τυχερών» σας.

Ούτε άκουσα γιατί πραγματικά δεν θέλετε τους ιπτάμενους της ΟΑ (κόρακας κόρακος μάτι βγάζει, και τα ξέρουν τα κατατόπια καλά οι ex OA και φυσικά γνωρίζουν και για τα κρυμμένα βαζάκια με «μαύρο» μέλι στο ντουλάπι)

Δεν θέλω να επεκταθώ άλλο γιατί και βγαίνουμε off-topic και μπορεί να ανοίξει νέος κύκλος αντιπαράθεσης χωρίς λόγο.

Απλά, μόνοι τους βγάζουν τα μάτια τους, είτε προσπαθώντας να μας πείσουν ότι ‘ντάξει μωρέ για 40 χιλ. κάνεις έτσι είτε προσπαθώντας να κρατήσουν με νύχια και με δόντια κεκτημένα, κακώς κεκτημένα, αλλά κεκτημένα εις βάρος μας. Ας τα βρούν μεταξύ τους...

Στο τέλος, πηγαίνοντας για τα πιο πολλά ακόμα, όχι μόνο θα χάσουνε και τα λίγα αλλά και την εκτίμηση του πολύ κόσμου…

Over and out με τα κλαδικά, εκτός αν πάλι μας βάλετε στην μέση καλοκαιριάτικα με καμιά απεργία…

Υ.Γ
Για "φτηνές και ανθρώπινες" διακοπές προτείνω είτε εξωτερικό είτε δελτίο κοινωνικού τουρισμού για τους υψηλόμισθους.
 
@acc

Φίλε χωρίς να θέλω να μπω στη συζήτηση για το αν έχεις δίκιο ή αδικο, εξάλλου το νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις, ένα είναι σίγουρο. Η αίσθηση του μέτρου έχει χαθεί. Τα όρια του αποδεκτού έχουν ξεπεραστεί. Η έννοια της απεργίας για μια ακόμα φορά έχει ξεφτιλιστεί. Από έναν ακόμη κλάδο εργαζομένων απουσιάζει ο σεβασμός στους υπόλοιπους πολίτες, στις πλάτες των οποίων διεκδικούνται τα δίκαια ή άδικα. Και αφού χάσατε το μέτρο πραγματικά δεν με ενδιαφέρουν πλέον τα αιτήματά σας.

Ουφ, πολύ με στενοχώρησες. Γι αυτό λέω να μπω στη δίλιτρη CLK μου, να πάω μια εκδρομή σε μια χλιδάτη 5* σουίτα με προνομιακή τιμή 20 Ευρώ, να πιω το freddo μου με 1,5 Ευρώ, στην ειδικά για μένα reserve ξαπλώστρα δίπλα στην πισινάρα. Α ναι και για να μην το ξεχάσω. Ανάκληση αδείας ούτε που γνωρίζω τι σημαίνει. Καλά που ζείς?
 
Έτσι, για να μην ξεχνιόμαστε...

...Προβλήματα στις αεροπορικές μετακινήσεις θα αντιμετωπίσουν αύριο οι επιβάτες λόγω της 4ωρης στάσης εργασίας που έχουν εξαγγείλει οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, στην οποία συμμετέχει και η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ) ζητώντας μεταξύ άλλων, να μην επιβαρυνθεί η υπηρεσία με το κόστος της μετάταξης πιλότων και τεχνικών της παλαιάς Ολυμπιακής και το οποίο θα ανέλθει στα 90 εκατ.
 
Top