Aπεργία στην ΥΠΑ

Λόγω της συμμετοχής των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην 24ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ την Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014, η AEGEAN αναγκάζεται να ακυρώσεις 97 πτήσεις εσωτερικού και 65 πτήσεις του εξωτερικού της δικτύου. Παράλληλα η AEGEAN αναγκάζεται να αλλάξει την ώρα αναχώρησης σε 8 σκέλη πτήσεων του δικτύου εξωτερικού καθώς και σε 6 σκέλη πτήσεων του εσωτερικού της δικτύου..

Δεν απεργούν μόνο οι ΕΕΚ , αλλά το σύνολο των εργαζομένων στην ΥΠΑ, και ιδιαίτερα στην αεροναυτιλία !!
Οσον αφορά το σχόλιο για το κατα πόσο είναι σωστό να απεργεί κάποιος που έχει υψηλό εισόδημα, να πώ οτι η "δημοκρατία" μας δεν επιτρέπει την απεργία, η οποία ΠΑΝΤΑ κρίνεται παράνομη και καταχρηστική ( χωρίς να γνωρίζει κανείς τους λόγους) και τελικά μόνο οταν κανει η ΑΔΕΔΥ απεργία, μπορεί κάποιος να συμμετέχει... Υπάρχει πληθώρα αιτημάτων στην απεργία- εκτός απο τα γενικότερα της ΑΔΕΔΥ- , όπως προσλήψεις, χρηματοδότηση για υποδομές κλπ.... κανείς δεν μίλησε για αυξήσεις και κάτι σχετικό με απολαβές !!!
Οταν λοιπόν τα κέρδη απο τα αεροδόμια και τα υπεριπτάμενα πάνε αλλού, οι υποδομές δεν εξυγχρονίζονται, μην τα ρίχνετε στους εργαζόμενους.. αυτά τα όπλα εχουν και με αυτά μάχονται ΟΤΑΝ τους το επιτρέπει η "αμερόληπτη και ανεξάρτητη" δικαιοσύνη !
 
Απολύτως κατανοητά και δίκαια όλα αυτά, αλλά μέχρι στιγμής εμένα δε με έχει ενημερώσει κανείς εάν θα πραγματοποιηθεί η πτήση μου ή όχι. Και δεν είμαι επιβάτης της Aegean αλλά της Germanwings. Όταν τους πήρα τηλ. να ρωτήσω τι θα γίνει μου απάντησαν ότι δεν έχουν ενημερωθεί και θα ξέρουν μετά τις 4 (δηλ. 8 ώρες πριν την έναρξη της απεργίας). Και η απόφαση της απεργίας έχει ημερομηνία 24/11/2014. Και η ΑΔΕΔΥ προκήρυξε την απεργία πριν από τουλάχιστον μια εβδομάδα. Αυτό μου ακούγεται ως αδιαφορία της Ένωσης ΕΕΚ προς τον επιβάτη για την όποια ταλαιπωρία υποστεί, σωματική και οικονομική. Κανένας προγραμματισμός, τίποτα.
 
Η Α3 από χθές ανακοίνωσε την ακύρωση όλων των πτήσεων. Και όπως το λες, η ΕΕΚ αποφάσισε την συμμετοχή στις 24/11. Αν η Germanwings δήθεν δεν ξέρει τίποτα, μάλλον είναι δική τους πολιτική να περιμένουν μέχρι τελευταία στιγμή πριν να ενημερώσουν τους επιβάτες/ ακυρώσουν τις πτήσεις τους (θυμάμαι ότι στο παρελθόν κάποιες φορές οι ελεγκτές περιόρισαν την συμμετοχή τους σε κάποιες ώρες κλπ....).
 
Το ίδιο όμως φαίνεται πως έκαναν και άλλες εταιρίες μέχρι σήμερα το μεσημέρι, καθώς στον πίνακα αναχωρήσεων - αφίξεων του ΑΙΑ, δεν υπήρχε καμία ακύρωση από ξένη εταιρία εκτός από μια πρωινή πτήση της Air France. Δεν είδα τις τελευταίες ώρες αν άλλαξε αυτό αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι καμία από τις εταιρίες που πετούν στην Αθήνα δεν ενδιαφέρθηκε για τους επιβάτες τους. Ίσως απλά η Aegean να ενημερώθηκε νωρίτερα, δεν μπορώ να ξέρω.

Εγώ βέβαια φεύγω από SKG και ενημερώθηκα γύρω στις 15:00 για την αλλαγή τελικά της ώρας αναχώρησης για την επόμενη μέρα, αλλά ο υπάλληλος στη Γερμανία, με τον οποίο μίλησα πριν γίνει η αλλαγή, είπε ότι γνώριζε για την απεργία, αλλά περίμενε νέα ενημέρωση για το status της πτήσης.
 
Η LH (στην οποία ανήκει και η Germanwings) από το πρωί έχει ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της. Δηλαδή ήξεραν για την απεργία. Υποθέτω ότι ήθελαν να κάνουν τον δικό τους ανασχεδιασμό (δηλ. να δουν εάν ακυρώνουν τις πτήσεις/ αλλάζουν την ώρα/ημερομηνία/ μπορούν να βάλουν τους επιβάτες σε άλλες πτήσεις κλπ). Αλλά μάλλον δεν φταίει η ΕΕΕΚΕ για αυτή την καθυστερημένη ενημέρωση . Που δεν τη θεωρώ σωστά, γιατί σίγουρα υπήρχαν επιβάτες που θα ήθελαν (και θα μπορούσαν) να ταξιδεύουν σήμερα, και όχι Παρασκευή. Αν και βέβαια τα Low Cost ούτως ή αλλιώς δύσκολο κάνουν rebooking σε άλλες εταιρίες, ίσως και γι΄αυτό στην Germanwings περίμεναν τόσο και μετά απλά λένε ότι η πτήση θα γίνει με καθυστέρηση μιας μέρας…
 
Σε 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση προχωρούν οι εργαζόμενοι στα αεροδρόμια ολόκληρης της χώρας από τα ξημερώματα της Κυριακής 31 Μαΐου ως και τα μεσάνυχτα της Δευτέρας 1 Ιουνίου (ανήμερα του Αγίου Πνεύματος)
 
Το βλέπω από το πρωί να δημοσιεύεται παντού και επειδή τυχαίνει να έχω 2 πτήσεις σε εκείνο το 48 ωρο, ούτε η aegean ούτε η ryan έχουν ενημέρωση και μου είπαν και οι δύο να περιμένω.
 
Οι απεργίες που προκηρύσσονται σε περιόδους αργιών, συνήθως είναι καταδικασμένες να κριθούν ως «παράνομες και καταχρηστικές».
 
Και ακριβώς γι΄αυτόν τον λόγο οι αεροπορικές εταιρίες γενικά περιμένουν μέχρι την τελευταία στιγμή πριν ακυρώσουν τις πτήσεις τους… Που συχνά σημαίνει ότι δεν έχεις πια τη δυνατότητα να πετάς την ημέρα πριν (κι όχι μετά) την απεργία. Αν και κάποιες φορές μπορούσα να αλλάξω τη πτήση μου και πριν την «επίσημη» ακύρωση, εξαρτάται βέβαια από την πολιτική της κάθε εταιρίας.

Κι εγώ έχω πτήσεις αυτές τις μέρες, θα περιμένω ακόμα κάποιες μέρες, και μετά θα δω τί θα κάνω…
 
Αν ισχύουν τα παρακάτω τότε πρόβλημα θα αντιμετωπίσουν μόνο τα μικρά α/δ
Δεν πρόκειται να δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα στις πτήσεις των αεροπλάνων – και επομένως στον τουρισμό – εξ αιτίας της 48ωρης απεργίας που προκήρυξε η Ομοσπονδία Συλλόγων Πολιτικής Αεροπορίας για την Κυριακή 31 Μαΐου και τη Δευτέρα 1 Ιουνίου, όπως αρχικά είχε εκτιμηθεί και προκάλεσε ανησυχίες ειδικά για τις πτήσεις τσάρτερ.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Rodosalarm, η ΟΣΥΠΑ καλύπτει, ως δευτεροβάθμιο όργανο, όλα τα πρωτοβάθμια κλαδικά σωματεία της ΥΠΑ εκτός των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΕΚΕ), Ηλεκτρονικών (ΕΝΗΜΑΕΚ) και Τηλεπικοινωνιακών (ΠΣΠΤΥΠΑ). Τα τρία αυτά σωματεία δεν εντάσσονται στην ΟΣΥΠΑ και δεν εκπροσωπούνται από αυτήν.
 
Top