Απελευθέρωση επίγειας εξυπηρέτησης ελληνικών αερολιμένων

NFEEFE":1dk8xwwu said:
Που βρεθηκαν πχ 24 αεροπορικες εταιριες???Τοσο ψωμι εχει και κατεβηκαν η SAS και η Malev?

Οι 64 ενδιαφερόμενοι είναι απλώς φορείς που κατέθεσαν την άποψη τους. Δεν είναι οι ενδιαφερόμενοι για να αναλάβουν το handling. :wall:
 
Βιαζεσαι να μου την πεις.Εγω διαβασα αυτο:
Η ΥΠΑ παρείχε τη δυνατότητα στους συνολικά 64 ενδιαφερόμενους, που συμμετείχαν στη δημόσια διαβούλευση, να καταγράψουν δημόσια τις απόψεις τους και να συμβάλλουν σε ένα εποικοδομητικό διάλογο», προστίθεται στην ανακοίνωση.

Αλλα και παλι οκ, το δεχομαι αυτο... Αν δεν ενδιαφερονται γιατι "κατεθεσαν την αποψη τους"?
 
64 ενδιαφερόμενους, που συμμετείχαν στη δημόσια διαβούλευση

Μάλλον συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις. Οι 64 ενδιαφερόμενοι συμμετείχαν στη δημόσια διαβούλευση, όχι στον διαγωνισμό.
Η δημόσια διαβούλευση είναι μια διαδικασία (συζήτηση) κατά την οποία ο κάθε ενδιαφερόμενος επί ενός θέματος (ενδεχομένως ακόμα κι εσύ) μπορεί να καταθέσει την άποψη και τις ιδέες του. Όπως θα είδες συμμετείχαν και ιδιώτες, νομαρχίες και ξενοδόχοι. Λες να θέλαν όλοι αυτοί να αναλάβουν το handling σε αεροδρόμια;
 
Ε οκ,(μιας και ειμαι και χαζος και δεν καταλαβαινω) παω πασο.
Απλα μια παρατηρηση.Εγω μπορει να ειπα μια Χ μα****α για τους δικους μου λογους και οχι επιτηδες.Αν μου απαντουσε καποιος αλλος με υφος δε θα με ενοιαζε και θα τον αγνοουσα, αλλα ενας διαχειριστης υποτιθεται οτι πρεπει να δειχνει τον τροπο στους υπολλοιπους. Αυτο το Forum ειναι σε ολα ΓΑΜΑΤΟ με πληροφοριες κλπ, αλλα υστερει σε ενα πραγμα. Οι περισσοτεροι, για να δειξουν οτι ειναι καποιοι φανταζομαι, μιλανε με ΥΦΟΣ λες και ειναι ο ΠΑΠΑΣ, η κι εγω δεν ξερω τι αλλο. Οκ, υπαρχουν και ανθρωποι που δεν θα καταλαβουν κατι, που θα κανουν μια χαζη (για καποιους) ερωτηση, η που θα πουν μια βλακια ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΟΥΜΕ. Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να τους αποπαιρνουμε ολους.Και ειναι συγκεκριμενοι που ατιμωριτοι το κανουν ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΥΤΟ (και δεν αναφερομαι σε σενα).
 
Δεν βλέπω σε ποιο σημείο ο Διαχειριστής δεν απάντησε σωστά και δεν διακρίνω κανένα ύφος στο μήνυμά του. Όσο για το ότι πολλοί απαντάνε με ύφος, προσπαθούμε (οι Διαχειριστές) να κρατήσουμε μια τάξη, αλλά αυτό δεν μπορεί να είναι 100% εφικτό πάντα. Το έχουμε ξανασυζητήσει. Για να μη βγούμε off-topic όποιος θέλει να το συνεχίσει, ας το κάνει στο αντίστοιχο topic και όχι εδώ.

Πίσω στο θέμα μας.
 
Ούτε εγώ διακρίνω ύφος, μόνο μια φάτσα να χτυπιέται στον τοίχο σαν να θέλει να τον σπάσει.
Αν αυτό αποκαλείται σωστός τρόπους, τότε πάσο.
 
Άκρως ενδιαφέρουσα εξέλιξη:

http://www.ypa.gr/content/index.asp?tid=591

Περιληπτικά:
- Τα αεροδρόμια χωρίζονται σε 7 γκρουπ με 2 άδειες handling το καθένα
- Ο καθένας πλην του βασικού αερολιμένα ανά γκρουπ, θα έχει την υποχρέωση/δικαίωμα να είναι ο αποκλειστικός handler σε μία εκ των δύο υποομάδων ανά γκρουπ.

Σύνολο δηλαδή, μιλάμε για συνολικά 14 άδειες, αντί των 7 που πρόβλεπε η πρώτη και ακυρωθείσα προκύρηξη. Καλό για swissport, goldair κακό για νέα ολυμπιακή που ήλπιζε να πάρει πακέτο τα μικρά.

Κριτήρια επιπλογής: Κατά 70% ποιοτικά (στα ήδη απελευθερωμένα αεροδρόμια είναι το 100%) δηλαδή συνδυασμός επάρκειας/εμπειρίας προσωπικού, επάρκειας/κατάστασης εξοπλισμού κλπ, ενώ εδώ κατά 30% μπαίνει το κριτήριο τιμολογιακής πολιτικής, καθώς με εξαίρεση τα 7 "επικεφαλή" αεροδρόμια, στα υπόλοιπα 27, θα υπάρχει μονοπώλιο.

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων λήγει στις 25 Φεβρουαρίου. Αναμένονται άκρως ανδιαφέρουσες εξελίξεις και πιθανά μεγάλες ανακατατάξεις.
 
να προσθεσω κατι σημαντικο για μενα:

η τροποποιηση αυτη δινει δικαιωμα σε 2 χαντλερ για τα αεροδρομια των: Xανια, Κως, Ζακυνθος, Σαντορινη, Μυτιληνη, Σαμος, Μυκονος.

και στα υπολοιπα 27 αεροδρομια απο 1 χαντλερ.
 
Αυτό είναι σωστό, ας διευκρινίσουμε όμως ότι στα υπόλοιπα 27 ΔΕΝ είναι ένας για όλα, αλλά μπορεί να (και θα) είναι περισσότεροι - απλά σε καθένα απ' αυτά θα είναι ένας. Κι αυτό γιατί Ο handler με την καλύτερη βαθμολογία ανά ομάδα, παίρνει τη μία άδεια για τον επικεφαλή αερολιμένα και το αποκλειστικό δικαίωμα για την α' υποομάδα. Ο δεύτερος στη βαθμολογία παίρνει την άλλη άδεια για τον επικεφαλή και το αποκλειστικό δικαίωμα για τη β' υποομάδα. Κατά συνέπεια, κανένας handler δεν μπορεί να πάρει πάνω από τους μισά "μονούς" αερολιμένες, καθώς στην καλύτερη γι' αυτόν περίπτωση μπορεί να πάρει μία άδεια για κάθε ένα από τους 7 επικεφαλείς συν την αποκλειστικότητα για άλλες 7 υποομάδες (που είναι των 2 αερολιμένων η καθεμία, πλην της Χίου που είναι μόνη της).

Διευκρινίζω επίσης ότι το 30% των λεγόμενων τιμολογιακών κριτηρίων δε θα αφορά τους 7 επικεφαλείς αερολιμένες, όπου θα υπάρχει ανταγωνισμός, αλλά τους 27 μονούς. Μεταξύ τους, θα υπάρχουν και συντελεστές βαρύτητας.
 
Top